Het einde van het boek was een beetje matig, al was de vergelijking wel leuk gedaan.quote:Op zondag 4 september 2022 11:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat boek was fantastisch, maar de verfilming. OMFG die serie was slecht
Ik ben na 20 minuten afgehaaktquote:Op zondag 4 september 2022 11:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ontzettend slecht. Maar toch vond ik de eerste paar afleveringen best leuk. Zo slecht dat het leuk werd.quote:Op zondag 4 september 2022 11:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
quote:
Laten we iig voor Will hopen dat hij niet meer met dat debiele kapsel rond hoeft te lopenquote:Op woensdag 16 november 2022 19:33 schreef Dagoduck het volgende:
Dan hebben die koters in de hoofdrol grijs haar.
Inderdaad. Toekomstige kijkers die de serie gaan bingen zullen niet begrijpen waarom de kinderen tussen bepaalde seizoenen zo hard gegroeid zijn. Met het laatste seizoen waren de meesten al geen kinderen meer terwijl het in de serie tijdlijn maar een paar maanden later is.quote:Op woensdag 16 november 2022 19:33 schreef Dagoduck het volgende:
Dan hebben die koters in de hoofdrol grijs haar.
Ik denk dat jij er meer over hebt nagedacht dan de schrijvers.quote:Op donderdag 17 november 2022 11:59 schreef Rnie het volgende:
Ik heb nog steeds het gevoel dat de upside down Will's onbewuste gedeelte van het brein is, wat in aanraking is gekomen met de locatie waar vecna terrecht is gekomen.
quote:Netflix Planning ‘Stranger Things Tokyo’ Anime Series Spin-off
https://www.whats-on-netf(...)okyo-anime-spin-off/
[…] the spin-offs is set to be an anime series called Stranger Things Tokyo.
The spin-off series, we hear, has been in development for quite some time, with early rumblings about the project coming out in early 2021.
Details are still slim on the new project, but we do have a brief logline of what to expect: “An encounter with the Upside Down evolves into a grand adventure for video game-loving twin brothers living on the outskirts of 1980s Tokyo.”
We’re hearing the series is planned to be around 6 hours long and is labeled as “the first” Stranger Things spinoff.
Dit raakt heel veel 40ers die in de jaren 80 gedwongen werden ook zo er bij te lopen.quote:Op woensdag 16 november 2022 21:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Laten we iig voor Will hopen dat hij niet meer met dat debiele kapsel rond hoeft te lopen
Ik moest helaas ook tot halverwege de jaren '90 met zo'n champignonkapsel rondlopen (ben van '83)quote:Op zaterdag 24 december 2022 11:19 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dit raakt heel veel 40ers die in de jaren 80 gedwongen werden ook zo er bij te lopen.
Er was een aflevering van Happy Days waarin Joanie een denim tuinbroek draagt met een lelijk poefshirt er onder. Dit was voor mij moeder een teken van God om overtuigd te raken dat denim tuinbroeken met lelijke shirts een tijdloze fashion experience waren, voor broers en zussen samen.quote:Op zaterdag 24 december 2022 11:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik moest helaas ook tot halverwege de jaren '90 met zo'n champignonkapsel rondlopen (ben van '83)Toen ik jaren later eens aan m'n moeke vroeg waarom ze me er zo debiel bij liet lopen kreeg ik als antwoord dat dat kapsel in was. Raar, want ik zag het verder niet vaak voorbij komen. Guess mama didn't love me
quote:Op zaterdag 24 december 2022 11:26 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Er was een aflevering van Happy Days waarin Joanie een denim tuinbroek draagt met een lelijk poefshirt er onder. Dit was voor mij moeder een teken van God om overtuigd te raken dat denim tuinbroeken met lelijke shirts een tijdloze fashion experience waren, voor broers en zussen samen.
Het lijkt er op dat onze ouders net niet aangesloten waren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken in het laatste seizoen. Ik heb het idee dat Will zal sterven omdat het met hem begon in seizoen 1, hij er nog steeds last van heeft en omdat hij verliefd is op Mike en dat komt niet uit met de verhaallijn met Eleven.
Ik vind Eleven maar vervelend sinds seizoen 2.
Eindelijk wel een goede bad guy met Vecna.SOONY
quote:Op woensdag 22 maart 2023 20:38 schreef Karina het volgende:
Even een schopje. Ik ben pas begonnen hiermee, het leek me in eerste instantie niks aan omdat het met kinderen is, maar het valt me zeker niet tegen. Maar vandaag was ik helemaal 'flabbergasted'. Ik kijk nu een aflevering waarin de moeder van Will op een gegeven moment tegen hem zegt: weet je nog wat 22 maart is? Dat is je verjaardag. En wat is het vandaag, 22 maart!!!zoveel toeval, gewoon eng.
Een referentie naar 22 maart komt in het laatste seizoen nog terug. Keep that in mind.quote:Op woensdag 22 maart 2023 20:38 schreef Karina het volgende:
Even een schopje. Ik ben pas begonnen hiermee, het leek me in eerste instantie niks aan omdat het met kinderen is, maar het valt me zeker niet tegen. Maar vandaag was ik helemaal 'flabbergasted'. Ik kijk nu een aflevering waarin de moeder van Will op een gegeven moment tegen hem zegt: weet je nog wat 22 maart is? Dat is je verjaardag. En wat is het vandaag, 22 maart!!!zoveel toeval, gewoon eng.
Dat ga ik onthouden! Ben net met S04 begonnen.quote:Op maandag 3 april 2023 00:50 schreef Slayage het volgende:
[..]
Een referentie naar 22 maart komt in het laatste seizoen nog terug. Keep that in mind.
Ik moest echt even opzoeken wie dat ookalweer wasquote:Op woensdag 5 april 2023 18:14 schreef Karina het volgende:
Waarschijnlijk is het hier al een keer genoemd, maar ik vond het grappig: op een gegeven moment heeft Dustin het erover dat Vecna een soort Freddy Krueger is. En Freddy Krueger (Robert Englund) heeft OOK een rol in Stranger Things, hij speelt Victor Kreel
die ouwe engequote:Op woensdag 5 april 2023 19:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik moest echt even opzoeken wie dat ookalweer was
Leuk, een onderdeel van de serie dat je alleen mee kunt krijgen door fysiek naar een toneelstuk te gaanquote:Op zaterdag 4 november 2023 02:10 schreef Forumtijger het volgende:
In het Phoenix theater in Londen gaat op 17 november Stranger Things: The First Shadow in premire. Daarin zal het verhaal van Henry Creel (Vecna) worden uitgediept. Het theaterstuk gaat daarvoor terug naar 1959, waar ook de personages Joyce en Hopper hun opwachting maken. Dit theaterstuk "The First Shadow" komt van dezelfde makers als de reeks en is dus ook een officieel onderdeel van de serie. (https://www.msn.com/nl-be(...)rsonages/ar-AA1iSFFR) Er zitten onderdelen in het stuk die hints geven over seizoen 5. Als je het hebt gezien dan snap je het laatste seizoen beter want je ziet het geheel meer.(https://www.msn.com/nl-nl(...)de1f90c2f9fbc5e&ei=6)
Volg voor meer info @:STOnStage op X (Twitter)
quote:Op zaterdag 4 november 2023 08:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Leuk, een onderdeel van de serie dat je alleen mee kunt krijgen door fysiek naar een toneelstuk te gaan
Kom op, naar buiten met je kadaver!quote:Op zaterdag 4 november 2023 08:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Leuk, een onderdeel van de serie dat je alleen mee kunt krijgen door fysiek naar een toneelstuk te gaan
Ze weten wel hoe ze iets moeten brengen.quote:
Ja, door de stakingen.quote:
Of iedereen gaat dood en alles gaat naar de klotenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 16:33 schreef DKUp het volgende:
Oh ja en dat splitten ze zeker in drie delen en niemand van de hoofdcast gaat dood.
In het laatste seizoen kan dat natuurlijk wel![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |