Wij gaan binnenkort ook opnieuw beginnen.quote:Op donderdag 25 september 2025 07:25 schreef Scrummie het volgende:
Weekje terug begonnen met opnieuw kijken, top serieSeizoen 2 nu bezig, echt veel zin in het nieuwe seizoen.
Wij hebben gister seizoen twee weer afgekekenquote:Op donderdag 25 september 2025 07:25 schreef Scrummie het volgende:
Weekje terug begonnen met opnieuw kijken, top serieSeizoen 2 nu bezig, echt veel zin in het nieuwe seizoen.
Ja ik vind dat ook niet het leukste seizoen, die aflevering met Kali voelt ook een beetje als een filler epquote:Op donderdag 25 september 2025 13:51 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Ik zit ook in de voorbereidende rewatch. Seizoen twee is niet zo best in een rustige viewing. De gebeurtenissen starten pas einde van aflevering 3 en Eleven is bijna het hele seizoen afgesloten van de rest van de cast.
Nu herinnerde ik me ook niks meer van dit seizoen, dus dat zal de reden zijn.
Wij hebben toevallig gisteravond seizoen 1 weer afgerond.quote:
Wacht maar tot je seizoen 4 hebt gezien.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:56 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Seizoen 2 afgerond. Minste seizoen, trage start, aflevering 7 is verschrikkelijk, wel prima tegen het einde toe.
Die aflevering met die andere kinderen met krachten was echt heel slecht.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:56 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Seizoen 2 afgerond. Minste seizoen, trage start, aflevering 7 is verschrikkelijk, wel prima tegen het einde toe.
Waarom kijk je dan eigenlijk?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 00:01 schreef DKUp het volgende:
[..]
Die aflevering met die andere kinderen met krachten was echt heel slecht.
Seizoen 3 is grotendeels traag.
Seizoen 4 is een soort van langzame intro voor seizoen 5, waar eigenlijk alleen de nieuwe vijand interessant is. Drie grote verhalen waarvan er twee gewoon slecht zijn.
Het laatste seizoen lijkt ook wel eindeloos te duren dat het klaar is.
Eerste seizoen was goed en ieder seizoen verwacht je dat het misschien wel weer beter gaat worden. Je wilt ook weten hoe het gaat aflopen. Alleen de laatste afleveringen van seizoen 3 en 4 waren eigenlijk boeiend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en er niks meedoen. Heb nog hoop voor het laatste seizoen, waar ze wel dingen durven te doen
SOONY
Die Erica: "Ik was zooo jong toen"quote:
Op die leeftijd voelt 5 à 10 jaar geleden als een heel levenquote:Op zondag 12 oktober 2025 10:20 schreef Rnie het volgende:
[..]
Die Erica: "Ik was zooo jong toen"
Ze is nu 19![]()
Wat altijd opvalt, kindsterretjes in talkshows gedragen zich vaak alsof ze al een heel mensenleven achter de rug hebben. Alsof ze de wereld hebben gezien terwijl ze net hun puberteit uit zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |