abonnement Unibet Coolblue
pi_206183465
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 20:38 schreef yvonne het volgende:
Wat in godsherensjezusnaam heeft dit nog met BNW te maken?

Oorlog in NWS want actueel.

Politici in POL hence de naam.

Reptilians vermomd als politici in BNW.

Kort door de bocht maar zo ligt het.
Hoezo negeer je het FB-topic over BNW eigenlijk nog steeds?
  Moderator zondag 2 oktober 2022 @ 22:17:41 #127
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206184095
schien kun je haar vriendelijk iets vragen alsof ze niet je hond is
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Admin zondag 2 oktober 2022 @ 22:42:30 #128
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_206184448
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 21:25 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Hoezo negeer je het FB-topic over BNW eigenlijk nog steeds?
Woef,ik wilde Heil zeggen en in de houding ng springen maar dan gaan mensen daar weer over zagen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_206189907
Oorlog in NWS want actueel ?
BNW heeft de realiteit/actualiteit al lang ingehaald.

En nu ?

BNW oekr topic moeten maar naar NWS ?
BNW covid topic moeten maar naar COR ?
BNW USA topic moeten naar POL ?

Best lopende BNW topics moeten dus gesloten ?

Ik pas alvast.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_206190311
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 20:38 schreef yvonne het volgende:
Wat in godsherensjezusnaam heeft dit nog met BNW te maken?

Oorlog in NWS want actueel.

Politici in POL hence de naam.

Reptilians vermomd als politici in BNW.

Kort door de bocht maar zo ligt het.
Het probleem is alleen dat er geen reptielen te bekennen zijn in BNW. Wel een hoop meningen op grond van des- en misinformatie.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_206190901
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 15:37 schreef UncleScorp het volgende:
Oorlog in NWS want actueel ?
BNW heeft de realiteit/actualiteit al lang ingehaald.

En nu ?

BNW oekr topic moeten maar naar NWS ?
BNW covid topic moeten maar naar COR ?
BNW USA topic moeten naar POL ?

Best lopende BNW topics moeten dus gesloten ?

Ik pas alvast.
Het zijn de best lopende topics in BNW omdat ze in andere subfora vermeden worden. Dat houdt op als mensen 'die niets te zoeken hebben in BNW' (omdat ze geen complotdenkers zijn) daar niet zouden mogen posten. Dan kan die discussie nergens gevoerd worden?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_206191459
quote:
82s.gif Op maandag 3 oktober 2022 16:39 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Het probleem is alleen dat er geen reptielen te bekennen zijn in BNW. Wel een hoop meningen op grond van des- en misinformatie.
Lol begint die zever hier ook weer opnieuw…
Desinformatie :')
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Admin maandag 3 oktober 2022 @ 19:34:26 #133
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_206191940
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 15:37 schreef UncleScorp het volgende:
Oorlog in NWS want actueel ?
BNW heeft de realiteit/actualiteit al lang ingehaald.

En nu ?

BNW oekr topic moeten maar naar NWS ?
BNW covid topic moeten maar naar COR ?
BNW USA topic moeten naar POL ?

Best lopende BNW topics moeten dus gesloten ?

Ik pas alvast.
Nee,dit was voor de mensjes die moeite hebben net de juiste deurtjes binnen te gaan :+
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin dinsdag 4 oktober 2022 @ 20:22:12 #134
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_206203780
Godskolere, ik zie nu pas 7 triljoen topics in FB,over BNWwaar dus iedereen en zijn moeder wel een mening heeft over BNW en haar bewoners.

En ik ga gráág met jullie in gesprek, maar dan graag met jullie en niet 78876754646 anderen met een mening.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_206204207
quote:
17s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:22 schreef yvonne het volgende:
Godskolere, ik zie nu pas 7 triljoen topics in FB,over BNWwaar dus iedereen en zijn moeder wel een mening heeft over BNW en haar bewoners.

En ik ga gráág met jullie in gesprek, maar dan graag met jullie en niet 78876754646 anderen met een mening.
Nou ja, Raw85 had dus een mening waarmee hij die reeks opende. Nu kan ik moeilijk voor hem spreken, maar die zal vast wel wat repliek daarop willen?! Misschien sowieso wel de moeite waard om het eens door te nemen... er zat best een groot stuk goede discussie tussen van verschillende mensen waaronder ook veelposters in bnw, (ex-)mods (sp3c, capricia, Fok-it, viv, miss_sly, ali, mezelf, ik vermoed nog enkelen anderen onder een andere naam dan destijds, etc), (ex-)FA's (jogy, straatcommando). Aan het einde verwaterde het wat.

Hoe dan ook, ik vraag me vooral wat Fok nou wil met BNW. Zoals ik me herinner van lang lang geleden was het ooit bedoeld om samenzweringen te bespreken, maar het lijkt in de loop der tijd een soort van verhuld NWS2/POL2 te zijn geworden, maar dan met minder strikte discussieregels ... wat hem met name erin lijkt te zitten dat bronnen met slechte journalistieke reputatie doorgaans wat minder gewaardeerd worden in NWS/POL en hier wel. Daarnaast lijkt er wat ressentiment te zijn dat gebruikers hier zich vaak niet serieus genomen voelen daar (hier in BNW ook, maar minder), wat er vast toe leidt dat mensen zich verzamelen waar ze zich meer welkom voelen.

Daarbij heb je een groep mensen die zich opwerpen als "de" BNW'ers, met "BNW" meningen. Kennelijk zijn dat dan mensen die zich zien als vrijdenker, hoewel ze tegelijk vaak wel ongeveer in dezelfde hoek denken. Als er zoiets is als een bnw-mening, wat zijn die en is het dan bv. wel bedoeld om samenzweringen te bespreken die ik zelf dan mainstream vind (hoewel ik niet per se weet wanneer dat dan zo is), zoals bv. het twijfel zaaien over (de gevolgen van) klimaatverandering door de fossiele industrie, bouwfraude, de couppoging van Trump of moeten die gewoon in NWS/POL of wat denkt Fok! daar over?

Waar je denk ik voor moet waken is dat je geen echokamer wil creëren, want dat leidt tot groupthink en mogelijk radicalisatie, en dat je bij uitstek politieke discussie dus juist met elkaar wil hebben in plaats van gescheiden ruimtes zonder dat je daarop inboet qua redelijke discussieregels (wat in feite ook gewoon omgangsregels zijn voor wat serieuzere discussies imho - en dan doel ik niet alleen op redelijke bronnen (whatever dat zijn), maar ook eerder ingrijpen bij elkaar uitmaken voor wappie of msm-schaap, gezuig met "D666" en "Drumpf" aanpakken, etc).

[ Bericht 1% gewijzigd door SnertMetChoco op 04-10-2022 21:13:13 ]
pi_206204509
SnertMetChoco stipt de belangrijkste punten wel aan ja.

De behoefte om de reeks in FB gelijk dicht te gooien snap ik niet helemaal, volgens mij liep de discussie daar prima. Maar goed, als we het er hier verder over moeten hebben is dat ook prima natuurlijk.
  Admin dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:08:46 #137
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_206204529
Bedankt voor je antwoord ^O^ Hier is het gewoon wat rustiger en beter te behappen ,anders moet je eerst door 655433334556 ruzietjes,grappenmakers,trolletjes,op zoek naar antwoorden waar je iets mee kunt.

Laten we bij 1 heel belangrijk ding beginnen. Modbezetting.
Geen mod geen BNW.
We zijn op zoek naar zéker 2 vrijwilligers. Dat is echt urgent.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_206204874
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 21:08 schreef yvonne het volgende:
Bedankt voor je antwoord ^O^ Hier is het gewoon wat rustiger en beter te behappen ,anders moet je eerst door 655433334556 ruzietjes,grappenmakers,trolletjes,op zoek naar antwoorden waar je iets mee kunt.

Laten we bij 1 heel belangrijk ding beginnen. Modbezetting.
Geen mod geen BNW.
We zijn op zoek naar zéker 2 vrijwilligers. Dat is echt urgent.
Ik begrijp dat modbezetting voor Fok! belangrijk is en ik hoef echt geen reactie a la minute hoor (liever denk je er even over, lees je het topic de meningen van mensen die je kunt waarderen, etc), maar het komt op deze manier over alsof je hiermee over wil gaan tot de orde van de dag. Misschien ook goed om eens mee naar achter te nemen en het daar te bespreken met elkaar.

Wat misschien ook wel helpt met het aantrekken van mods is juist dit soort vragen beantwoorden, want dat schept duidelijkheid. Niet iedereen heeft dat nodig, maar anderen vinden dat van wat ik zo in dat topic las wel prettig.
  Admin dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:32:37 #139
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_206206576
Oei,zo was het niet bedoeld.
Want ik ga ook wel degelijk alles bijlezen . Want ik denk dat er zeer zeker een behoefte is aan BNW .

Achter zijn we iig ook bezig met elkasrvin gesprek.

Excuus dat het anders overkwam dan ik bedoelde .
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:41:45 #140
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_206206812
Waarom staat dit topique in myat
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:42:52 #141
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_206206841
quote:
17s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:22 schreef yvonne het volgende:
Godskolere, ik zie nu pas 7 triljoen topics in FB,over BNWwaar dus iedereen en zijn moeder wel een mening heeft over BNW en haar bewoners.

En ik ga gráág met jullie in gesprek, maar dan graag met jullie en niet 78876754646 anderen met een mening.
Ik wil niet met jou in gesprek, maar wel met 78876754646 anderen met een mening
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_206207118
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 21:08 schreef yvonne het volgende:
Bedankt voor je antwoord ^O^ Hier is het gewoon wat rustiger en beter te behappen ,anders moet je eerst door 655433334556 ruzietjes,grappenmakers,trolletjes,op zoek naar antwoorden waar je iets mee kunt.

Laten we bij 1 heel belangrijk ding beginnen. Modbezetting.
Geen mod geen BNW.
We zijn op zoek naar zéker 2 vrijwilligers. Dat is echt urgent.
Lastig die afstemming wel, kan ik geloven.

Zeker met Covid ook bijzonder om te zien hoe makkelijk bepaalde onderzoeken / bevindingen worden weggewuifd of weggezet als desinfo.

In BNW voornamelijk lastig als je dan iets deelt dat er dan steeds gebruikelijke figuren het topic kwamen ontregelen.

Alsof je gezellig een meeting houdt met prostituees en dat er dan steevast een Jehova getuige meekomt die iedereen vermanend toespreekt, mega irritant natuurlijk.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 4 oktober 2022 @ 23:10:13 #143
485843 crew  Jippie
pi_206207303
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 22:55 schreef ludovico het volgende:

[..]
Lastig die afstemming wel, kan ik geloven.

Zeker met Covid ook bijzonder om te zien hoe makkelijk bepaalde onderzoeken / bevindingen worden weggewuifd of weggezet als desinfo.

In BNW voornamelijk lastig als je dan iets deelt dat er dan steeds gebruikelijke figuren het topic kwamen ontregelen.

Alsof je gezellig een meeting houdt met prostituees en dat er dan steevast een Jehova getuige meekomt die iedereen vermanend toespreekt, mega irritant natuurlijk.
Wat een rare vergelijking, alsof Jehova's getuigen nooit een prostituee zullen bezoeken :D
  Admin dinsdag 4 oktober 2022 @ 23:10:31 #144
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_206207307
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 22:55 schreef ludovico het volgende:

[..]


Alsof je gezellig een meeting houdt met prostituees en dat er dan steevast een Jehova getuige meekomt die iedereen vermanend toespreekt, mega irritant natuurlijk.
So true :o
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 23:11:34 #145
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_206207326
dus het forum hernoemen naar WAP is geen optie?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 4 oktober 2022 @ 23:17:11 #146
485843 crew  Jippie
pi_206207392
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 15:37 schreef UncleScorp het volgende:
Oorlog in NWS want actueel ?
BNW heeft de realiteit/actualiteit al lang ingehaald.

En nu ?

BNW oekr topic moeten maar naar NWS ?
BNW covid topic moeten maar naar COR ?
BNW USA topic moeten naar POL ?

Best lopende BNW topics moeten dus gesloten ?

Ik pas alvast.
Ik denk eigenlijk dat het nablaten van Moskva en Kyiv geen echte BNW is, de eigen meningen in dat topic zie ik voornamelijk terug in het gejijbak.
pi_206207398
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 22:55 schreef ludovico het volgende:

[..]
Lastig die afstemming wel, kan ik geloven.

Zeker met Covid ook bijzonder om te zien hoe makkelijk bepaalde onderzoeken / bevindingen worden weggewuifd of weggezet als desinfo.

In BNW voornamelijk lastig als je dan iets deelt dat er dan steeds gebruikelijke figuren het topic kwamen ontregelen.

Alsof je gezellig een meeting houdt met prostituees en dat er dan steevast een Jehova getuige meekomt die iedereen vermanend toespreekt, mega irritant natuurlijk.
Je klaagt hier in essentie 2 keer over hetzelfde:
1) (Jouw interpretatie van) een onderzoek werd niet serieus genomen "door mensen die vonden dat je desinformatie verspreide"
2) (Jouw interpretatie van) een onderzoek werd niet serieus genomen "door mensen die kwamen om te ontregelen"

Het lijkt me logisch dat mensen die denken dat je desinformatie verspreid je ook elders proberen te verhinderen dat te doen. Wat me niet per se logisch lijkt is om dan maar een safe space te creëren en twee discussies te starten.

Het zou wat dit betreft veel effectiever zijn als de structuur van fok forum verandert zodat je gewoon in 1 topic threaded kunt discussieren.
pi_206207747
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 23:10 schreef Jippie het volgende:

[..]
Wat een rare vergelijking, alsof Jehova's getuigen nooit een prostituee zullen bezoeken :D
Mja als dat voor de gezelligheid is helemaal bueno natuurlijk, maar vermanend toespreken word je wel wat zat.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_206207793
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 23:17 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Je klaagt hier in essentie 2 keer over hetzelfde:
1) (Jouw interpretatie van) een onderzoek werd niet serieus genomen "door mensen die vonden dat je desinformatie verspreide"
Het gaat zoals altijd om de manier waarop, als een Jehova getuige tegen een prostituee, "weer dat gezeik."
quote:
2) (Jouw interpretatie van) een onderzoek werd niet serieus genomen "door mensen die kwamen om te ontregelen"
Het lijkt me logisch dat mensen die denken dat je desinformatie verspreid je ook elders proberen te verhinderen dat te doen. Wat me niet per se logisch lijkt is om dan maar een safe space te creëren en twee discussies te starten.

[/quote]
Het topic werd dermate ontregeld dat het discussie onmogelijk maakte en eigenlijk de bedoeling van het topic dus ontregeld. Je zou kunnen stellen dat het, als het vervelend gedrag is wat mensen irriteert, wat niet bij het topic past, dat die comments daar gewoon niet moeten worden geplaatst.

Mijn comments werden al weggezet als desinfo in het reguliere Covid topic overigens op basis van meningen. Dat is bijzonder aangezien desinfo zou moeten zijn "falsifeerbare nonsense" en een mening is niet falsifeerbaar, die "is". Daarnaast valt er hee lwat te zeggen over die "waarheid ridders" de wereld is niet zo simplistisch als men soms uitstraalt. Onderzoeken spreken elkaar ronduit tegen, als je cherry picked is het ook prima te doen om efficacy van invermectine danwel chloroquine te vinden. Wetenschappelijk zou die discussie ook gewoon gezond zijn om te voeren. Robert Malone is geen wappie bijvoorbeeld, Jan Bonte ook niet, die hebben echt wel kennis van zaken, maar gewoon een andere mening.

Maar de politiek heeft de waarheid wel even in pacht, wilt dokters de licentie ontnemen als ze off label wat voorschrijven etc. Gekte is dat.

quote:
Het zou wat dit betreft veel effectiever zijn als de structuur van fok forum verandert zodat je gewoon in 1 topic threaded kunt discussieren.
?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_206207825
Sowieso is het publieke debat nogal vreemd gepolariseerd.

Alsof je Putin een toffe peer moet vinden als je denkt dat Rusland die pijplijn niet heeft opgeblazen maar eerder de VS. Bijvoorbeeld.

Het altijd dezelfde types en mijn indruk is echt dat ze wereldvreemd naar de wereld kijken. Je moet je in hele vreemde bochten wringen... Het lijkt cognitieve dissonantie, Putin is het ultieme kwaad dus onbewust overtuigen ze zichzelf dat het hartstikke logisch is die pijplijn op te blazen als Rusland zijnde.

Maar anyhow, BNW feedback... Waar het mij om gaat: Je wordt wat geframed als BNW als je dus stelt "Zal Rusland niet geweest zijn."

Dat is vreemd en een soort van extreem als je het mij vraagt.
En de weerstand is zo groot, je wilt soms gewoon informatie kunnen delen met anderen en vergaren om je opinie uit te diepen. Dat gaat simpelweg niet als bepaalde ideeën delen niet wordt getolereerd.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')