abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 oktober 2022 @ 21:27:49 #201
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206268941
Geen filmpjes in ww3 topic? Oh is ook aangepast naar Rusland Oekraïne die ik.
Ik heb geloof ik iets gemist.
We mogen dus wel iets posten maar mogen niet de discussie onderbouwen door bijvoorbeeld zoals in laatste deel de speech van Poetin te laten zien..

Nou snap ik wel dat we liever geen moord en doodslag willen zien in een forum maar daar zijn toch spoilers voor?

[ Bericht 6% gewijzigd door theguyver op 09-10-2022 23:40:42 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 9 oktober 2022 @ 21:30:53 #202
485843 crew  Jippie
pi_206268987
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 21:01 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
Het was geen persoonlijke aanval, ik constateerde iets. In mijn eigen post die je beoordeelde heb ik de post van Glazenmaker gequote, en aangezien ik in die post van mij het had over getroll van Glazenmaker en dat het een bekentenis was van hem, had je heel makkelijk die post van hem (die ik nota bene gequote had) even kunnen lezen. Heeft dus niks te maken met "tijdgebrek om 'alle' topics terug lezen", zijn post had ik immers gequote in mijn eigen post die je wel beoordeelde.

Dit probleem hadden we niet met al die andere mods die daar kwamen/komen (behalve als het écht persoonlijk werd). Je probeert mij/ons in jouw keurslijf te dwingen: je zegt letterlijk zo moet je reageren op elkaar met "ik vind", "dat is mijn mening", dat is niet hoe een openbare forum werkt waar gediscussieerd wordt. Het zijn geen debatten die op nationale TV uitgezonden worden. Ik lees nu ook dat andere users tegen hetzelfde probleem aanlopen. En weer ligt het aan die anderen.
Je hebt grotendeels gelijk maar persoonlijke aanvallen worden gewoon niet gewaardeerd op FOK!. Ik dwing niemand in een keurslijf, ik vraag alleen om verre te blijven van persoonlijke aanvallen. Ga niet in de verdediging als je zelf een lullige opmerking naar je hoofd krijgt maar plaats een TR.

En soms lees ik uurtje mee en soms check ik enkele posts, net hoeveel tijd ik heb. Het is niet nodig om hier 24/7 als een bok op de haverkist
te zitten.
pi_206272311
quote:
2s.gif Op zondag 9 oktober 2022 21:30 schreef Jippie het volgende:
maar persoonlijke aanvallen worden gewoon niet gewaardeerd op FOK!.
Kan alleen maar toegejuicht worden *O*
Wel spijtig dat dit enkel op BNW van toepassing is -O-
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 10 oktober 2022 @ 10:07:54 #204
485843 crew  Jippie
pi_206272359
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 10:02 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Kan alleen maar toegejuicht worden *O*
Wel spijtig dat dit enkel op BNW van toepassing is -O-
Het staat in de policy. Maar FOK! draait voor 99,9% op vrijwilligers dus er zullen gerust posts over het hoofd worden gezien. Daarom is het fijn als users een TR zetten om de moderatie ergens attent op te maken.
pi_206275885
quote:
2s.gif Op maandag 10 oktober 2022 10:07 schreef Jippie het volgende:

[..]
Het staat in de policy. Maar FOK! draait voor 99,9% op vrijwilligers dus er zullen gerust posts over het hoofd worden gezien. Daarom is het fijn als users een TR zetten om de moderatie ergens attent op te maken.
lees hier eens en rechtvaardig je gemod in BNW nog es ?

NWS / Oorlog in Oekraïne #542 hardop gelachen
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 10 oktober 2022 @ 15:22:37 #206
485843 crew  Jippie
pi_206275891
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 15:21 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Ik ben hier Mod en niet daar.
pi_206275946
quote:
2s.gif Op maandag 10 oktober 2022 15:22 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ik ben hier Mod en niet daar.
^O^
  maandag 10 oktober 2022 @ 15:34:10 #208
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_206276051
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 15:21 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Haha, dat is geen BNW dus daar kan de crew hier niets aan veranderen natuurlijk. Maar het blijft zeker boeiend om te aanschouwen hoe iedereen daar passioneel pro-Oekraïne is. Ook driftig elkaars post likende als er iemand weer een stevige sneer uitdeelt richting een afwijkende mening. Wat een kortaangebonden volk zeg, fijn dat wij dat hier BNW niet hebben O+.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 10 oktober 2022 @ 19:52:34 #209
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_206278817
ben ook maar evenredig aan het TR'en....anders word de aandacht misplaatst.....
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 10 oktober 2022 @ 19:53:28 #210
485843 crew  Jippie
pi_206278837
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2022 21:27 schreef theguyver het volgende:
Geen filmpjes in ww3 topic? Oh is ook aangepast naar Rusland Oekraïne die ik.
Ik heb geloof ik iets gemist.
We mogen dus wel iets posten maar mogen niet de discussie onderbouwen door bijvoorbeeld zoals in laatste deel de speech van Poetin te laten zien..

Nou snap ik wel dat we liever geen moord en doodslag willen zien in een forum maar daar zijn toch spoilers voor?
Er werd een filmpje van vallende deels bebloede lijken geplaatst en deze is verwijderd. Speeches van levende, niet gewonde mensen zijn geen probleem.
pi_206279214
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 15:27 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
^O^
lief zijn voor @Jippie he
ze is een toppertje
en helpt hier waar ze kan
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator maandag 10 oktober 2022 @ 20:43:05 #212
249559 crew  Lavenderr
pi_206279653
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 19:52 schreef DeMolay het volgende:
Hey @DeMolay. Altijd fijn om jou te zien posten, ouwe rot op FOK! En met name BNW en TRU ^O^
  maandag 10 oktober 2022 @ 21:08:45 #213
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206280021
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2022 15:34 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Haha, dat is geen BNW dus daar kan de crew hier niets aan veranderen natuurlijk. Maar het blijft zeker boeiend om te aanschouwen hoe iedereen daar passioneel pro-Oekraïne is. Ook driftig elkaars post likende als er iemand weer een stevige sneer uitdeelt richting een afwijkende mening. Wat een kortaangebonden volk zeg, fijn dat wij dat hier BNW niet hebben O+.
Ik moet ook zeggen dat de meeste BNW users niet pro Rus of pro Oekraine zijn maar meer de hele Oorlo... "miltitaire operatie" BS vinden en willen dat het slachtofferen van onschuldigen stopt. I.i.g. dat is een beetje wat mij is opgevallen.
Lach met een schone bips
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 10 oktober 2022 @ 21:11:54 #214
485843 crew  Jippie
pi_206280090
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 19:52 schreef DeMolay het volgende:
Alles afgehandeld ^O^
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 10:59:00 #215
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_206283531
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 21:08 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik moet ook zeggen dat de meeste BNW users niet pro Rus of pro Oekraine zijn maar meer de hele Oorlo... "miltitaire operatie" BS vinden en willen dat het slachtofferen van onschuldigen stopt. I.i.g. dat is een beetje wat mij is opgevallen.
Klopt. Dit is ook mijn manier van het bekijken, maar elke mate van neutraliteit wordt gezien als een pro-Rusland perspectief. Dat is het hele probleem. Kijk ook naar bijvoorbeeld de reacties die Elon Musk recent deed op Twitter. Insteken op een diplomatieke oplossing wordt bijna gezien als een soort van ketterij. Een dergelijke blik is in andere subfora al niet meer acceptabel. Je wordt direct door zes, zeven, acht schuimbekkende users de les gelezen. Dat is problematisch vind ik.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_206293719
quote:
2s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 08:37 schreef Jippie het volgende:

[..]
Deze toevoeging :Alsof je in 40-45 voor de Telegraaf werkte zeg maar. slaat alle mogelijke legitimiteit uit een vraag dood. Gewoon niet doen.
Het is anders behoorlijk vergelijkbaar.
pi_206293762
quote:
2s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 08:37 schreef Jippie het volgende:

[..]
Deze toevoeging :Alsof je in 40-45 voor de Telegraaf werkte zeg maar. slaat alle mogelijke legitimiteit uit een vraag dood. Gewoon niet doen.
Het is anders behoorlijk vergelijkbaar. Schrijven ten faveure van een fascistisch regime. Maar verder is er nothing on the hand hoor.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 12 oktober 2022 @ 12:35:02 #218
485843 crew  Jippie
pi_206295714
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 09:00 schreef SjonShitcoin het volgende:

[..]
Het is anders behoorlijk vergelijkbaar. Schrijven ten faveure van een fascistisch regime. Maar verder is er nothing on the hand hoor.
Hij plaatst een quote uit het Nederlands Wetboek van Strafrecht Artikel 100 https://wetten.overheid.n(...)iteldeelI_Artikel100. Wat is daar fascistisch aan?
Daarnaast gaan we elkaar hier niet voor van alles uitmaken omdat we een andere mening zijn toegedaan. Dat draagt op geen enkele manier bij aan een inhoudelijke discussie. Leef en laat leven, verdraag een andere mening, je hoeft niet bij elkaar op de koffie, negeer mensen waar je je aan ergert etc. etc.
pi_206295820
quote:
2s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 12:35 schreef Jippie het volgende:

[..]
Hij plaatst een quote uit het Nederlands Wetboek van Strafrecht Artikel 100 https://wetten.overheid.n(...)iteldeelI_Artikel100. Wat is daar fascistisch aan?
Daarnaast gaan we elkaar hier niet voor van alles uitmaken omdat we een andere mening zijn toegedaan. Dat draagt op geen enkele manier bij aan een inhoudelijke discussie. Leef en laat leven, verdraag een andere mening, je hoeft niet bij elkaar op de koffie, negeer mensen waar je je aan ergert etc. etc.
Ik doel ook helemaal niet op die post.

Mijn vraag is of het wetsartikel ook geldt voor het actief verspreiden van propaganda van een dictatoriaal en fascistisch regime. Want je kan je in allerlei bochten wringen maar dat is wat jullie faciliteren door bepaalde figuren maar hun gang te laten gaan.

Maar daar gelden andere regels voor zoals al een tijdje blijkt.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 12 oktober 2022 @ 13:05:31 #220
485843 crew  Jippie
pi_206296081
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 12:43 schreef SjonShitcoin het volgende:

[..]

Mijn vraag is of het wetsartikel ook geldt voor het actief verspreiden van propaganda van een dictatoriaal en fascistisch regime. Want je kan je in allerlei bochten wringen maar dat is wat jullie faciliteren door bepaalde figuren maar hun gang te laten gaan.

Met zulke onduidelijkr verdachtmakingen kan ik niets, graag voorbeelden. Dit mag ook in DM of PM.

In BNW mag men er een andere mening op na houden of eigen theorieën posten, maar ook hier heeft men zich aan de FOK! policy en de Nederlandse wet- en regelgeving te houden.

Het kan zijn dat er iets over het hoofd wordt gezien, plaats dan een TR om onze aandacht op die post te vestigen.
pi_206299083
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 12:43 schreef SjonShitcoin het volgende:

[..]

Kun je hier ook concrete voorbeelden van geven?

We hebben zowel hier in BNW als elders op FOK! gezien dat het bij sommigen nogal veel los lijkt te maken dat als het over de oorlog in Oekraïne gaat, er op FOK! ook users actief zijn die niet meegaan in een pro-Oekraïne narratief en zelfs pro-Rusland lijken te zijn.

Vervolgens gaan de mensen die het hier niet mee eens zijn dan in de FB klagen over dit verschil van mening in de hoop dat de FOK! crew zal overgaan tot censuur. Maar zo werkt het niet. Je kunt het niet eens zijn met een mening, die mag je zelfs belachelijk of walgelijk vinden, maar er is gewoon geen reden om elk geluid dat niet pro-Oekraïne is direct te censureren.

Misschien is het voor degenen bij wie dit veel emotie lijkt los te maken ook belangrijk om je af te vragen waarom je dit zoveel doet? Want hoe verschrikkelijk de oorlog in Oekraïne ook is, het is een oorlog tussen Oekraïne en Rusland, niet een oorlog tussen Nederland en Rusland of Rusland en het Westen. En laten we hopen dat dit zo blijft.
pi_206299138
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 16:43 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Kun je hier ook concrete voorbeelden van geven?

We hebben zowel hier in BNW als elders op FOK! gezien dat het bij sommigen nogal veel los lijkt te maken dat als het over de oorlog in Oekraïne gaat, er op FOK! ook users actief zijn die niet meegaan in een pro-Oekraïne narratief en zelfs pro-Rusland lijken te zijn.

Vervolgens gaan de mensen die het hier niet mee eens zijn dan in de FB klagen over dit verschil van mening in de hoop dat de FOK! crew zal overgaan tot censuur. Maar zo werkt het niet. Je kunt het niet eens zijn met een mening, die mag je zelfs belachelijk of walgelijk vinden, maar er is gewoon geen reden om elk geluid dat niet pro-Oekraïne is direct te censureren.

Misschien is het voor degenen bij wie dit veel emotie lijkt los te maken ook belangrijk om je af te vragen waarom je dit zoveel doet? Want hoe verschrikkelijk de oorlog in Oekraïne ook is, het is een oorlog tussen Oekraïne en Rusland, niet een oorlog tussen Nederland en Rusland of Rusland en het Westen. En laten we hopen dat dit zo blijft.
Vraag maar of je blauw mag worden dan kun je de TR's lezen.

Voor de rest, leuk rookgordijn weer.
pi_206299375
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 16:49 schreef SjonShitcoin het volgende:

[..]
Vraag maar of je blauw mag worden dan kun je de TR's lezen.

Voor de rest, leuk rookgordijn weer.
Van een rookgordijn is geen sprake. Jij maakt een claim over het actief verspreiden van vermeende propaganda van een dictatoriaal en fascistisch regime, maar de verdere onderbouwing blijft geheel achterwege.
pi_206299436
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 17:14 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Van een rookgordijn is geen sprake. Jij maakt een claim over het actief verspreiden van vermeende propaganda van een dictatoriaal en fascistisch regime, maar de verdere onderbouwing blijft geheel achterwege.
Dan lees je de TR's.
Oh wacht.
pi_206299500
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 17:19 schreef SjonShitcoin het volgende:

[..]
Dan lees je de TR's.
Oh wacht.
Kortom, je kunt het verder niet onderbouwen. Dat dacht ik al.
pi_206299530
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 17:24 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Kortom, je kunt het verder niet onderbouwen. Dat dacht ik al.
Ik ga met jou geen welles-nietes spelletje spelen.
pi_206303773
Het lijkt wel alsof in de afgelopen 2.5 jaar mensen verleerd zijn een andere mening te respecteren. En het lijkt steeds erger te worden ook.

Best wel een beetje interessant ook, hoe heeft dit zo kunnen gebeuren? En ja dit is een suggestieve vraag.
Lach met een schone bips
pi_206304339
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 21:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
Het lijkt wel alsof in de afgelopen 2.5 jaar mensen verleerd zijn een andere mening te respecteren. En het lijkt steeds erger te worden ook.

Best wel een beetje interessant ook, hoe heeft dit zo kunnen gebeuren? En ja dit is een suggestieve vraag.
Ja, helaas is dat zo. Erg jammer dat dit zelfs op bnw het geval is.
pi_206304660
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 22:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Ja, helaas is dat zo. Erg jammer dat dit zelfs op bnw het geval is.
Klopt, maar het zou wel leuk zijn als iedereen zijn of haar mening zou geven of zij vinden dat ze halsstarriger geworden zijn in hun mening, of juist milder. En waarom die eventuele omslag gekomen is, waarom iemand een paar jaar geleden een andere mening voor kennisgeving aannam en nu er vol tegenin gaat?

Dat lijkt me echt wel iets interessants.. Heeft het te maken met media? Met familie en vrienden die over bepaalde dingen anders denken? Misschien zijn meer mensen zelfs pittiger gaan eten de laatste jaren en reageren ze daarom wat vuriger? :P Ik weet het niet maar is wel interessant.
Lach met een schone bips
pi_206305248
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 22:53 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Klopt, maar het zou wel leuk zijn als iedereen zijn of haar mening zou geven of zij vinden dat ze halsstarriger geworden zijn in hun mening, of juist milder. En waarom die eventuele omslag gekomen is, waarom iemand een paar jaar geleden een andere mening voor kennisgeving aannam en nu er vol tegenin gaat?

Dat lijkt me echt wel iets interessants.. Heeft het te maken met media? Met familie en vrienden die over bepaalde dingen anders denken? Misschien zijn meer mensen zelfs pittiger gaan eten de laatste jaren en reageren ze daarom wat vuriger? :P Ik weet het niet maar is wel interessant.
Dat ben ik helemaal met je eens. Ik heb het idee dat mensen boos zijn, en niet zo'n beetje.
pi_206305296
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 00:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Dat ben ik helemaal met je eens. Ik heb het idee dat mensen boos zijn, en niet zo'n beetje.
Raar toch? We moeten het toch met zijn allen leefbaar houden in dit gave landje zoals Rutte ons noemt :P
Lach met een schone bips
pi_206305362
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 00:10 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Raar toch? We moeten het toch met zijn allen leefbaar houden in dit gave landje zoals Rutte ons noemt :P
Dat zou je denken ja.
  donderdag 13 oktober 2022 @ 09:05:06 #233
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_206306527
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 00:10 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Dan moeten ze zelf maar eens ophouden met de boel op te jutten, mensen op te hitsen en tegen elkaar uit te spelen. Meneer Rutte en het VWS hebben daar een grote rol in gespeeld.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 13 oktober 2022 @ 10:54:45 #234
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206307447
quote:
2s.gif Op maandag 10 oktober 2022 19:53 schreef Jippie het volgende:

[..]
Er werd een filmpje van vallende deels bebloede lijken geplaatst en deze is verwijderd. Speeches van levende, niet gewonde mensen zijn geen probleem.
Ah nee dat was ik ook niet van plan om te posten, ik heb in verleden wel iets gepost maar dat stond nog in een spoiler.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_206310724
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 09:05 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Dan moeten ze zelf maar eens ophouden met de boel op te jutten, mensen op te hitsen en tegen elkaar uit te spelen. Meneer Rutte en het VWS hebben daar een grote rol in gespeeld.
Heel grote rol. En nog steeds.
  vrijdag 14 oktober 2022 @ 00:47:34 #236
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206316800
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 09:05 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Dat klopt, maar dat sentiment komt ergens vandaan.. En ik kan daar deels de overheid ook wel als schuldige in aanwijzen maar het individu an sich lijkt wel vergeten hoe we altijd met elkaar omgegaan zijn. En dat is niet alleen de schuld van de overheid. Daarom is het raar, merk jij gedurende de dag iets? Ik niet i.i.g. maar kom je online dan is het een warzone, en dan bedoel ik niet alleen hier maar overal en ook op internationale fora. Het blijft raar, de middenweg lijkt pleitte.

En ik snap jouw reactie heel goed, het gedram en gezuig in een forumdeel waar je juist je eigen mening zou moeten kunnen geven met je visie die haaks staat op anderen. En dan krijg je dus die actie/reactie cyclus. Waarbij ik denk, volgens mij is die actie/reactie cyclus de afgelopen tijd aardig verhard. En waarom vraag ik me dan weer af? Jij bent geen agressieve user, dat weet ik. Maar waarom sommigen ineens zo tekeer gaan in BNW tegenover andere meningen die BNW'ers posten?

Ik weet het niet, maar misschien komt de agressieve toon vanuit bezoekers uit het feit dat ze merken dat ze voor de gek gehouden zijn al die tijd en willen ze hun teleurstelling botvieren? En er zijn ook BNW'ers die er veel te hard ingaan en kan dat vanwege eenzelfde soort gedachte zijn?

Ik weet het echt niet en daarom vraag ik het.
Lach met een schone bips
pi_206317027
quote:

Het heeft weinig te maken met het hebben van een andere mening. Het heeft te maken met de behoefte van mensen dingen te geloven die aantoonbaar niet waar zijn en de gevolgen die dat heeft op de hele maatschappij. Veel interessanter is de vraag waarom dat is.

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_206317872
quote:

Besef je wel dat er buiten BNW talloze discussies worden gevoerd over talloze onderwerpen. BNW is de enige plek waar een andere mening niet wordt geaccepteerd. "Covid moet nep zijn, de verkiezingen in de VS waren nep, Rusland heeft gelijk." Dit is 'de mening' van de gemiddelde BNWer.
pi_206318436
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 09:14 schreef The_End het volgende:

Besef je wel dat er buiten BNW talloze discussies worden gevoerd over talloze onderwerpen. BNW is de enige plek waar een andere mening niet wordt geaccepteerd. "Covid moet nep zijn, de verkiezingen in de VS waren nep, Rusland heeft gelijk." Dit is 'de mening' van de gemiddelde BNWer.
Nounou open een topic in FB ?
zucht

En de enige plek waar een andere mening niet wordt geaccepteerd ?
lol daar gaan we weer ... heb je de reacties in NWS oekr topic al gelezen als iemand met een andere mening binnenkomt ???
-Knip-

[ Bericht 3% gewijzigd door Jippie op 14-10-2022 13:44:55 ]
pi_206318883
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 10:12 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Nounou open een topic in FB ?
zucht

En de enige plek waar een andere mening niet wordt geaccepteerd ?
lol daar gaan we weer ... heb je de reacties in NWS oekr topic al gelezen als iemand met een andere mening binnenkomt ???
-Knip-
Kan je ook op een normale manier reageren? Dit is het FB topic. Ik reageer op iemand anders die het hier over heeft. Als je deze discussie boring vindt, dan kan je het ook nalaten om te reageren.

[ Bericht 4% gewijzigd door Jippie op 14-10-2022 13:45:33 ]
  vrijdag 14 oktober 2022 @ 11:15:46 #241
189978 controlaltdelete
pi_206319102
Mensen zijn wel snel op hun teentjes getrapt zeg, krijg een beetje ruggengraat. En ja Uncle heeft gelijk. Als je het hier niks vindt, de meningen je niet aanstaan just move on ipv blijven hangen en proberen je gelijk te halen iets wat toch niet lukt.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_206319145
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 10:58 schreef The_End het volgende:

[..]
Kan je ook op een normale manier reageren? Dit is het FB topic. Ik reageer op iemand anders die het hier over heeft. Als je deze discussie boring vindt, dan kan je het ook nalaten om te reageren.
En als jij de mentaliteit in dit subforum toch maar kut vindt, kan je het ook nalaten hier nog te reageren :+
  vrijdag 14 oktober 2022 @ 11:22:29 #243
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206319155
Mensen accepteren geen andere meningen

Gelijkgestemden .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 14 oktober 2022 @ 11:24:03 #244
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_206319173
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 09:14 schreef The_End het volgende:

[..]
Waar heb je het over? Ik heb probleemloos talloze meningsverschillen in BNW met allerlei users. Of het nu over het WEF, de Amerikaanse verkiezingen, Covid-19, klimaatverandering of Alex Jones gaat. Dus hoe komt dat?

En het antwoord is natuurlijk omdat ik BNW oprecht een heel fijn subforum vind en uit interesse met mensen de discussie probeer op te zoeken. Jij hebt daarentegen een hekel aan BNW en vind dat er veel meer censuur moet zijn en bent hier alleen actief zo lijkt het om tegen anderen in te kunnen gaan en te klagen over hoe vervelend het hier wel niet is.
pi_206319232
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 11:24 schreef HowardRoark het volgende:
Jij hebt daarentegen een hekel aan BNW en vind dat er veel meer censuur moet zijn en bent hier alleen actief zo lijkt het om tegen anderen in te kunnen gaan en te klagen over hoe vervelend het hier wel niet is.
Mensen hebben hekel aan BNW omdat ze hier dingen lezen die compleet ingaan tegen hun denkwereld. De intolerantie is ondertussen zo opgelopen dat zij van mening zijn dat zulke zaken zelfs niet mogen uitgesproken worden, laat staan geplaatst op een forum. Daarom wordt er zo heftig tegen in gegaan ,dat men zelfs opriep dat BNW maar moest gesloten worden wegens het uiten van staatsgevaarlijke standpunten
:')
Nou ik vind de reacties in het NWS oekr topic veel gevaarlijker voor de wereldvrede dan wat hier gezegd wordt
:+
  vrijdag 14 oktober 2022 @ 11:37:53 #246
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_206319295
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 11:31 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Mensen hebben hekel aan BNW omdat ze hier dingen lezen die compleet ingaan tegen hun denkwereld. De intolerantie is ondertussen zo opgelopen dat zij van mening zijn dat zulke zaken zelfs niet mogen uitgesproken worden, laat staan geplaatst op een forum. Daarom wordt er zo heftig tegen in gegaan ,dat men zelfs opriep dat BNW maar moest gesloten worden wegens het uiten van staatsgevaarlijke standpunten
Nou ik vind de reacties in het NWS oekr topic veel gevaarlijker voor de wereldvrede dan wat hier gezegd wordt
Dit inderdaad. BNW is voor sommigen een doorn in het oog omdat zij vinden dat hier meningen en standpunten kunnen worden geuit die eigenlijk gecensureerd zouden moeten worden. Niet voor niets komt dit ook vaak van links, liberale en progressieve users die bijvoorbeeld: orthodox zijn mbt bepaalde narratieven over Covid-19, uitgesproken pro-Oekraïne, pro-LHBT propaganda, pro-Democraten en hysterisch zijn over klimaatverandering.

Als je dan in BNW geregeld meningen en visies moet lezen die zulke overtuigingen in twijfel durven te trekken en er kritiek op uiten wekt dat veel frustratie en woede op. Hoe kan het dat zulke 'misinformatie' en 'desinformatie' vrij spel krijgt? Vraagt men zich dan af. Immers, dat is hartstikke 'gevaarlijk'.
  vrijdag 14 oktober 2022 @ 11:38:49 #247
189978 controlaltdelete
pi_206319299
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 11:31 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ik lees daar niet zoveel. Ik heb wel eens door het demotopic gescrolld, ik was echt met stomheid geslagen wat daar gepost en hoe er over mensen gesproken wordt. Het lijken wel bloedhonden :{
pi_206319334
quote:
3s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 03:35 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Het heeft weinig te maken met het hebben van een andere mening. Het heeft te maken met de behoefte van mensen dingen te geloven die aantoonbaar niet waar zijn en de gevolgen die dat heeft op de hele maatschappij. Veel interessanter is de vraag waarom dat is.

[ twitter ]
Ook dit weer ...

de behoefte van mensen dingen te geloven die aantoonbaar niet waar zijn en de gevolgen die dat heeft op de hele maatschappij.
wtf :?

Goh dat het voor jou/jullie veel beter slapen is wanneer je gewoon alles klakkeloos slikt wat de media verkondigt, is toch leuk ?
Grappig hieraan is natuurlijk dat jij onze standpunten wil ontkrachten met media die wij hier net niet willen aanvaarden, maar voor jou dus wel jouw wereldbeeld verdedigen.
En de gevolgen op de maatschappij ? Wow wat een eer zeg, was het maar waar dat wij es invloed op de maatschappij konden uitvoeren :7

En dan weer een twitter'tje erbij in the name of science ... kwestie van je punt te maken in BNW :') })
pi_206319356
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 11:38 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Ik lees daar niet zoveel. Ik heb wel eens door het demotopic gescrolld, ik was echt met stomheid geslagen wat daar gepost en hoe er over mensen gesproken wordt. Het lijken wel bloedhonden :{
idd ... maar ho ho ho .. die enkelingen in BNW die een ander standpunt hebben over oekr (en voorheen covid) moeten wel ff de mond gesnoerd worden hoor
:N
pi_206319403
Grappig dat iedereen vindt dat elke mening is toegestaan, maar dat ze allemaal over elkaar heen buitelen om mij aan te vallen om mijn mening omtrend BNW. 8)7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')