quote:Op woensdag 17 augustus 2022 20:59 schreef Szura het volgende:
Hamerslingeren, opletten dat er niemand achter een heg staat
Dan moet hij uit de kast komen.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 20:59 schreef 3rr0r het volgende:
Hij kan wel een zelfvertrouwen boost gebruiken.
Net vader geworden zegt Greg.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan moet hij uit de kast komen.
Zelfs het minste nummer van het programma.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:00 schreef Redefine het volgende:
Hamerslingeren blijft toch altijd wel verreweg het minste werpnummer.
Tegenvallend altijd dat ze niet daadwerkelijk met een hamer aan het slingeren zijnquote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:00 schreef Redefine het volgende:
Op het snelwandelen naquote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zelfs het minste nummer van het programma.
Vandaag wel. Overal gezien zit snelwandelen er nog achter.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zelfs het minste nummer van het programma.
Tureluurs worden van mannetjes zien draaien en de helft van de keren in het net.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:00 schreef Redefine het volgende:
Dat vind ik zelfs een twijfelgeval, maar soit.quote:
Dat is ook het enige positieve wat over hem te vertellen valt.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Martien Meiland is ook een vader.
Wij zijn gewoon het enige land dat daadwerkelijk de juiste naam heeft gekozenquote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Tegenvallend altijd dat ze niet daadwerkelijk met een hamer aan het slingeren zijn
quote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Martien Meiland is ook een vader.
Dat gifje past ook goed bij: Martien Meiland is een sympathieke man.quote:
Erg jammer dat ik sporza op dit moment niet kan zien.quote:
Dit welquote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Erg jammer dat ik sporza op dit moment niet kan zien.
720pquote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dit wel
https://athletics.eurovisionsports.tv/live?id=6310877048112
Hoe kan Mevrouw Van Thielen uit Waregem dat dan volgenquote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gaan zelfs niet eens naar de studio.
Vanthielen*quote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hoe kan Mevrouw Van Thielen uit Waregem dat dan volgen
Mag je hebben, dan ga ik voor Moser.quote:
Zal mevrouw lop niet waarderen vrees ikquote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mag je hebben, dan ga ik voor Moser.
Dat hoeft niet.quote:
Er schijnen mensen haar heel knap te vinden. Nooit begrepen.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:09 schreef Redefine het volgende:
Dadic altijd weer met haar getatoeëerde ketting.
De billenquote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er schijnen mensen haar heel knap te vinden. Nooit begrepen.
Beetje hetzelfde als met Broersen.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zijn mannen die op een bepaald type vallen...quote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met haar trampstamp.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als met Broersen.
Dat geldt wel voor letterlijk elke zevenkampsterquote:
En Lalova.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als met Broersen.
Ik draai muziek ergernissen verdringenquote:
Alles om aandacht te vragen he.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:12 schreef Zipportal het volgende:
@:tong80 kijkt niet meer mee. Dan was die TT ook niet nodig.
Dat dus, heeft iemand gifjes, ik vraag dit voor een vriend.quote:
Ik lees mee en mis niks.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:12 schreef Zipportal het volgende:
@:tong80 kijkt niet meer mee. Dan was die TT ook niet nodig.
U riep?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Alles om aandacht te vragen he.
Canvas is gewoon vrij te ontvangen hoor.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:14 schreef Montov het volgende:
[..]
VPN op Belgie zetten om Joris te ontlopen.
Alles is geoorloofd om Joris te ontlopen.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:14 schreef Montov het volgende:
[..]
VPN op Belgie zetten om Joris te ontlopen.
Ik zou zappen van je favoriete zender.quote:
Bij de 400 meter wel ja.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:15 schreef 3rr0r het volgende:
Als de meiden straks gaan rennen is het wel leuker om NPO3 op te hebben.
Ik ben benieuwd hoeveel lol ze hebben gehad om de 400m vrij als laatste uit te zenden als opwarming voor de atletiek.quote:
een formule 1 wagen zal altijd winnen van een 800 meter loperquote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:16 schreef AgnesGru het volgende:
Jorismodus: Eens kijken hoe Vettel Thiam dik gaat inmaken.
Zei Joris dat?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
De 800 meter, echt een Thiam-onderdeel ja
Jazeker.quote:
Jupquote:
Nee dat kan nietquote:
https://sporza.be/nl/2022(...)nkamp~1660718903945/quote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Erg jammer dat ik sporza op dit moment niet kan zien.
Een lichte touche was datquote:
Bij elke andere werkgever: 'deze collega is volkomen ongeschikt, die moeten we laten gaan' De NOS: 'Laten we hem nog meer sport geven om te verpesten'quote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hoe heeft die man een baan
NOS krijgt een bonus voor het in dienst nemen van iemand met zijn intelligentiequote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hoe heeft die man een baan
Type Dadic.quote:
Of niet als ze uit beeld blijft omdat ze zo langzaam isquote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sulek schijnt problemen te hebben op de looponderdelen. Als dat zo is gaan we het nu zien.
Hetb is altijd Sesamstraat in het hoofd van Joris.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sulek kan helemaal niet bijzonder goed verspringen. Wat lult die man.
Scheelt weer de jazz hands bij het speerwerpen.quote:
Gelukkig is er een dokter vlak bijquote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:26 schreef Redefine het volgende:
Sulek zal morgen toch niet met starten lijkt mij zo.
Op zich valt het wel mee tov haar PRquote:
echt he. alsof je in een kleuterklas zit.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Prof. Dr. Ir. Sedoc geeft weer college
Nederlanders spreken toch ook niet allemaal Fries ofwelquote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:29 schreef franklop het volgende:
Valt toch altijd tegen dat Waalsen geen Vlaams praten
Dat is toch wat andersquote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nederlanders spreken toch ook niet allemaal Fries ofwel
Het is ook eingelijk totaal geen spannende meerkamp, want Thiam vs Vetter is totaal geen wedstrijd en achter Vetter is de ruimte ook gewoon best groot. Met 6500 gaat Vetter gewoon zilver halen.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wat een dom gelul nou weer in de studio, ze verliest 350 punten op Thiam bij het verspringen, dan is dat gewoon voorbij dan moet je het helemaal niet meer over goud hebben.
Niveau wel laag, genieten en een medaille voor Vetter zoals Stekelenburg net zegtquote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sulek staat derde in forecast op 6505
Zoals gezegd, brons gaat geen 6500 nodig voor zijn joh. Kälin en Vidts lijken mij de enige kanshebbers.
We juichen voor Kalinquote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Om brons kan het nog wel leuk worden maar is ook niet heel open. Sulek zal wel uitstappen of ver verneuken, of misschien gaat ze voor een vd Plaetsen.Krizsan gaat geen 6400 halen. Dus we hebben Vidts tegen Kälin en dat is het wel. Misschien als Weissenberg nog ergens uithaalt dat die nog verrassend 3e kan worden.
Ik juich eigenlijk vooral voor Weissenberg.quote:
Ja. Ook bizar veel foutsprongen.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Matige hinkstap competitie zeg
Je zou zeggen dat ze toch genoeg geoefend zijn eropquote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Ook bizar veel foutsprongen.
Maar goed dat die enige geldige bij de eerste drie sprongen zat.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:39 schreef Redefine het volgende:
Pontvianne maar één geldige sprongMaar dan wel brons.
Niks mis met zijn timing nee.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:43 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Maar goed dat die enige geldige bij de eerste drie sprongen zat.
De muziek stond zeker te hard.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat ze toch genoeg geoefend zijn erop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |