Lijkt me geen probleem zolang de speler de tweede keer niet al in de herfst van z'n carrière zit.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:57 schreef exile79 het volgende:
Een speler voor een tweede keer laten komen gaat bijna nooit goed toch ?
En Kuyt. Verder kom ik ook niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 17:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Karimgod
vPersie deed het ook wel prima
Verder eens
Eeumquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:57 schreef exile79 het volgende:
[..]
En Kuyt. Verder kom ik ook niet.
Bakkal ja, die kon écht niks meer.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eeum
Van Bronckhorst?
Tomasson (deels want laatste seizoen geblesseerd)
Fer begon goed maar eindigde dramatisch.
Classie was mwah niet heel slecht maar ook niet om over naar huis te schrijven.
Ik kan me nog die psver herinneren die hadden we eerst gehuurd was ie top daarna namen we hem definitief over geen minuut gespeeld kon opeens helemaal niks meer.
Dan is het wel zonde dat je een speler huurt voor de neem ik aan basis. En dan vervolgens 7 miljoen betaalt voor een bankzitter. Of die huurspeler moet echt buitencategorie zijn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 17:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat ze die centen een beetje op zak houden en bij een huur CVM uitkomen.
Rare aanname.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:45 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dan is het wel zonde dat je een speler huurt voor de neem ik aan basis. En dan vervolgens 7 miljoen betaalt voor een bankzitter. Of die huurspeler moet echt buitencategorie zijn.
Doel je nu op Bullaude? Want dat is een andere positie dan Aursnes.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:45 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dan is het wel zonde dat je een speler huurt voor de neem ik aan basis. En dan vervolgens 7 miljoen betaalt voor een bankzitter. Of die huurspeler moet echt buitencategorie zijn.
Het gaat toch om het huren van een CVM die we nog niet hebben? Bullaude is een CAM die hebben we al..quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Doel je nu op Bullaude? Want dat is een andere positie dan Aursnes.
Verder natuurlijk ook nog de vraag of Bullaude überhaupt op de bank komt te zitten. Misschien komt Szymanski wel op de bank.
Of schuift Szymanski door naar rechtsbuiten en gaat Dilrosun naar de bank.
Hoezo je wilt een CVM huren voor de bank terwijl je geen andere hebt?quote:
Geertruida, Kokcu, Toornstra, Timber.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:01 schreef CR7 het volgende:
[..]
Het gaat toch om het huren van een CVM die we nog niet hebben? Bullaude is een CAM die hebben we al..
Maar het zou idd kunnen dat Bullaude op den duur in de basis komt. Maar volgens mij is dat voorlopig niet het geval.
[..]
Hoezo je wilt een CVM huren voor de bank terwijl je geen andere hebt?
Niks moet inderdaad. Maar overal staat dat als Aursnes gaat er een directe vervanger komt. Dan is die rekensom snel gemaakt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Geertruida, Kokcu, Toornstra, Timber.
Allemaal poppetjes die daar uit de voeten kunnen. Wat dus niet meteen betekent dat Feyenoord iemand voor de basis MOET halen.
Er zal ook wel iemand komen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:08 schreef CR7 het volgende:
[..]
Niks moet inderdaad. Maar overal staat dat als Aursnes gaat er een directe vervanger komt. Dan is die rekensom snel gemaakt.
Daarnaast hebben wij geboden op Zerrouki een CVM. Dus of het nou een koop of huurspeler is, Slot wil wel graag een vergelijkbare speler. En het mag dus wat kosten.
Toornstra cvmquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Geertruida, Kokcu, Toornstra, Timber.
Allemaal poppetjes die daar uit de voeten kunnen. Wat dus niet meteen betekent dat Feyenoord iemand voor de basis MOET halen.
Niemand gaat het niveau van Aursnes aantikken, ook een aankoop niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toornstra cvm![]()
En van de overige drie weet je niet of ze voldoen voor een langere periode als cvm.
Dat is helaas waar dan zie ik voor Geertruida de meeste ontwikkeling daar. Al zie ik het Kokcu ook wel invullen giftig als het moet mooie steek ballen naar voor. Maar helaas ook vaak spelers zich zien verslikken in de cvm positie als ze dat eigenlijk niet zijn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niemand gaat het niveau van Aursnes aantikken, ook een aankoop niet.
Ik vind het zo ongelooflijk kut dat ie gaat vertrekken. Hoop eigenlijk dat het gewoon intern opgevangen gaat worden en dat Kökcü en Timber je achterste middenvelders worden. Want inderdaad, niemand gaat de rol van Aursnes goed kunnen overnemen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niemand gaat het niveau van Aursnes aantikken, ook een aankoop niet.
Van mij hoeft daar ook niet zo miljoenen tegen aangesmeten te worden. Als je een Mannsverk kan halen ofzo vind ik dat prima.quote:Op zondag 21 augustus 2022 07:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het zo ongelooflijk kut dat ie gaat vertrekken. Hoop eigenlijk dat het gewoon intern opgevangen gaat worden en dat Kökcü en Timber je achterste middenvelders worden. Want inderdaad, niemand gaat de rol van Aursnes goed kunnen overnemen.
Snap eigenlijk wel de behoefte van Slot aan een meer ervaren speler op die plek. Op Trauner na staat de ploeg toch al vol jonkies en in de categorie Mannsverk hebben we eigenlijk al Wieffer gehaald.quote:Op zondag 21 augustus 2022 08:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Van mij hoeft daar ook niet zo miljoenen tegen aangesmeten te worden. Als je een Mannsverk kan halen ofzo vind ik dat prima.
Ik verwacht eigenlijk dat we RKC ondersteboven gaan spelenquote:
Dat mag ik ook hopen, ja. Anders vind ik het een slechte dealquote:Op zondag 21 augustus 2022 10:46 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt minimaal 15 miljoen vast...
Hopelijk als eis vanuit Benfica voor een paar miljoen euro meer...quote:Op zondag 21 augustus 2022 10:50 schreef fetX het volgende:
Ik snap echt niet waarom ze dat soort transfers niet gewoon over het weekend heen tillen.
Zijn we in Nederland eindelijk van die Schmidt af, weet hij ons nog steeds te frustreren.quote:
Aangepastquote:Op zondag 21 augustus 2022 10:50 schreef fetX het volgende:
Ik snap echt niet waarom ze dat soort transfers niet gewoon over het eredivisieseizoen heen tillen.
Benfica is nu nagenoeg zeker van CL, dat zal er ook wel mee te maken hebbenquote:Op zondag 21 augustus 2022 10:50 schreef fetX het volgende:
Ik snap echt niet waarom ze dat soort transfers niet gewoon over het weekend heen tillen.
Lijkt me echt het minimale ja. Zeker gezien je al veel binnen hebt gekregen.quote:Op zondag 21 augustus 2022 10:46 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt minimaal 15 miljoen vast...
Dat mag iemand vinden toch?quote:Op zondag 21 augustus 2022 10:54 schreef Pistolero het volgende:
Hoe kunnen mensen 13-15 miljoen voor een 26-jarige speler met een 2-jarig contract die je voor 500k hebt opgepikt en net 1 seizoen goed heeft gespeeld nou een slechte deal vinden. Hou op hoor.
Iedereen mag vinden wat ie wil.quote:Op zondag 21 augustus 2022 10:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat mag iemand vinden toch?
Eens. Was zelfs prima geweest als je hem volgend jaar voor 12 oid had verkocht. Dat je er dikke winst op zou maken was sowieso wel duidelijk. Baal heel erg van deze transfer ook al zat het er al een tijd aan te komen. Fantastische speler.quote:Op zondag 21 augustus 2022 10:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik denk dat de kans niet zo groot is dat je voor dat geld een vergelijkbare speler op gaat pikken en ik denk dat de kans vrij groot is dat je op een later moment een soortgelijk bedrag kan gaan vangen voor Aursnes.
Het blijft een bizarre winst maar voor dat geld had ik hem liever langer gehad.
Ach kom op man. Ik vind Aursnes echt een goede speler, maar er wordt nu net gedaan alsof het één van de beste spelers is die ooit in een Feyenoordshirt heeft rondgelopen. Natuurlijk kan je wel een speler met enigzins vergelijkbare kwaliteiten halen voor dat bedrag.quote:Op zondag 21 augustus 2022 10:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik denk dat de kans niet zo groot is dat je voor dat geld een vergelijkbare speler op gaat pikken en ik denk dat de kans vrij groot is dat je op een later moment een soortgelijk bedrag kan gaan vangen voor Aursnes.
Het blijft een bizarre winst maar voor dat geld had ik hem liever langer gehad.
Enige belangrijke factor is wellicht zijn contract. Dat die 500k heeft gekost is totaal niet relevant. Als die transfervrij was gekomen kon je hem dan nog goedkoper verkopen? Je kijkt naar zijn kwaliteiten en hoe hij het elftal en dus de vele jongere spelers beter (en duurder) maakt. Dan is 15 miljoen prima, maar niet geweldig. Zeker als je straks ook nog een speler van ca 7 miljoen haalt waarvan je moet afwachten of die de zelfde impact heeft op het elftal..quote:Op zondag 21 augustus 2022 10:54 schreef Pistolero het volgende:
Hoe kunnen mensen 13-15 miljoen voor een 26-jarige speler met een 2-jarig contract die je voor 500k hebt opgepikt en net 1 seizoen goed heeft gespeeld nou een slechte deal vinden. Hou op hoor.
Gaat er niet om voor welk bedrag je hem hebt gekocht en dat je binnen een jaar het veelvoudige kunt verdienen met hem.quote:Op zondag 21 augustus 2022 10:54 schreef Pistolero het volgende:
quote:Op zondag 21 augustus 2022 11:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ach kom op man. Ik vind Aursnes echt een goede speler, maar er wordt nu net gedaan alsof het één van de beste spelers is die ooit in een Feyenoordshirt heeft rondgelopen. Natuurlijk kan je wel een speler met enigzins vergelijkbare kwaliteiten halen voor dat bedrag.
Wat is dit dan?quote:Op zondag 21 augustus 2022 11:02 schreef F.M.D. het volgende:
De meest cruciale speler in het spel van Feyenoord ook verkocht. Verontrustend allemaal deze massale uitverkoop. Iedereen die nu staat te juichen hoor ik over een paar maanden graag. Dit is niet doorselecteren.
Slot heeft blijkbaar tijdens het trainingskamp al gezegd dat als je gaat verkopen je dat misschien maar meteen echt goed kan doenquote:Op zondag 21 augustus 2022 11:02 schreef F.M.D. het volgende:
De meest cruciale speler in het spel van Feyenoord ook verkocht. Verontrustend allemaal deze massale uitverkoop. Iedereen die nu staat te juichen hoor ik over een paar maanden graag. Dit is niet doorselecteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |