AZ heeft ook de hele zomer achter dat Argentijntje aangezeten, maar Huiberts heeft laatst geroepen op een supportersavond dat hij nog nooit zulke bizarre transferonderhandelingen heeft meegemaakt en zich dus teruggetrokkenquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:14 schreef De_Pel het volgende:
Hoewel hoopvol blijf ik terughoudend. 40miljoen transferuutgaven is - met onze transfergeschiedenis en financiële positie in het achterhoofd - een bizar hoog bedrag.
Lijkt dat we er veel potentiële waarde voor terug krijgen, maar dat moeten we eerst nog maar zien, alles staat en valt met hoe er dit jaar weer gepresteerd wordt.
Ben er van overtuigd dat het heilige doel momenteel vooral het behalen van de CL is, hetzij dit seizoen, hetzij het volgende.
Erg jammer dat het AZ lijstje verlopen lijkt: geen topper als Trauner of Aursnes voor een half miljoentje dit jaar, direct het ene na de andere recordbedrag neerleggen!
Vooralsnog sta je met Hancko op 31 miljoen en met Bullaude op 37/38. Nog steeds 18 miljoen in de +. Met een evt verkoop van Aursnes erbij kom je op zo'n 33 miljoen in de +. Los van wat er allemaal nog af gaat dan kwa andere kosten. Maar Feyenoord betaalt natuurlijk ook niet alles meteen. Even terugkijkend gaat dit misschien wel de meest winstgevende zomer kwa transfers ooit worden bij Feyenoord.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:14 schreef De_Pel het volgende:
Hoewel hoopvol blijf ik terughoudend. 40miljoen transferuutgaven is - met onze transfergeschiedenis en financiële positie in het achterhoofd - een bizar hoog bedrag.
Lijkt dat we er veel potentiële waarde voor terug krijgen, maar dat moeten we eerst nog maar zien, alles staat en valt met hoe er dit jaar weer gepresteerd wordt.
Ben er van overtuigd dat het heilige doel momenteel vooral het behalen van de CL is, hetzij dit seizoen, hetzij het volgende.
Erg jammer dat het AZ lijstje verlopen lijkt: geen topper als Trauner of Aursnes voor een half miljoentje dit jaar, direct het ene na de andere recordbedrag neerleggen!
#ANNOUNCECLASIEquote:Feyenoord zal op zoek gaan naar vervanging voor Aursnes. Gisteren werd bekend dat FC Twente te hoog in de boom bleef zitten voor Ramiz Zerrouki. Mocht dat zo blijven, is de Algerijns international definitief géén optie voor Feyenoord. Eerder viel de naam van Sivert Mannsverk; die naam valt nu opnieuw in het Maasgebouw. Toch lijkt hoofdtrainer Arne Slot voorkeur te hebben voor een optie met wat meer ervaring.
Is niet anders dan gisteren hoor.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 10:48 schreef Tomatenboer het volgende:
Die quote over Zerrouki is vreemd. Feyenoord is dus in tegenstelling tot wat gisteren werd gezegd nog niet definitief afgehaakt voor Zerrouki.
Ik meen gisteren her en der gelezen te hebben dat Feyenoord de onderhandelingen voor Zerrouki definitief staakte.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 11:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Is niet anders dan gisteren hoor.
Omdat Twente te hoog in de boom zit ja. Twee takjes naar beneden en alles is anders natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 11:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik meen gisteren her en der gelezen te hebben dat Feyenoord de onderhandelingen voor Zerrouki definitief staakte.
Die had het wel gezien in Nederland, weinig kans dus.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 11:46 schreef Scrummie het volgende:
Toch jammer dat het nu zo laat gebeurt, anders had ik het nog wel zien gebeuren dat we Midtsjö van AZ hadden opgepikt. Die heeft wel de door Slot gewenste ervaring en was stukken goedkoper (al zou AZ aan ons meer vragen gok ik) dan Zerrouki.
Nouja, misschien was er een Slot effect.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 11:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Die had het wel gezien in Nederland, weinig kans dus.
Te Kloese kennende dan eerder Renato Tapia.quote:
Niet meer aan beginnen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 12:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Zou dat niet eens een slechte keuze vinden overigens.
Is in het afgelopen jaar één wedstrijdje op de bank begonnen, volgens mij is ie zo’n beetje hun eerste speler op het wedstrijdformulier.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 13:09 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens mij is Clasie niet eens meer een zekerheidje bij AZ. Dan is dat toch geen serieuze optie voor Feyenoord?
Die is m.i. van vergelijkbaar niveau als Clasie die hier wordt geopperd. En dus gratis.quote:
Dan liever Vormerquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 12:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Zou dat niet eens een slechte keuze vinden overigens.
Karimgodquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:57 schreef exile79 het volgende:
Een speler voor een tweede keer laten komen gaat bijna nooit goed toch ?
Van Persie was een jeugdspeler, het beste voorbeeld lijkt me Kuytquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 17:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Karimgod
vPersie deed het ook wel prima
Verder eens
Das niet zo bijzonder hoor, dat zie je bij Ajax ook, de vrouw van Antony bijvoorbeeld heeft ook met een beroemde actricequote:Op zaterdag 20 augustus 2022 13:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
We gaan wel goed qua spelers vrouwen.
Pedersen met een bekende hockeyster.
Gimenez met een beroemde actrice.
Hancko met een bekende tennisster.
Toch leuk allemaal.
Alsof het een verrassing is dat Antony met een actrice gaat.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 17:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das niet zo bijzonder hoor, dat zie je bij Ajax ook, de vrouw van Antony bijvoorbeeld heeft ook met een beroemde actrice
Lees hem nog eens een keerquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 17:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Alsof het een verrassing is dat Antony met een actrice gaat.
Leuk dat je hem even uitlegtquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 17:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Alsof het een verrassing is dat Antony met een actrice gaat.
Toch maar voor 8mln Zerrouki dan?(ook een matig kapsel trouwens).quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 13:49 schreef Caland het volgende:
Ruudje middelbareschoolkapsel Vormer
Normaal doen hoor
Ik hoop eigenlijk dat ze die centen een beetje op zak houden en bij een huur CVM uitkomen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 17:30 schreef H.FR het volgende:
[..]
Toch maar voor 8mln Zerrouki dan?(ook een matig kapsel trouwens).
Dat zou nog wel eens een goede optie kunnen zijn, ja. Volgend seizoen dan waarschijnlijk Szymanski overnemen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 17:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat ze die centen een beetje op zak houden en bij een huur CVM uitkomen.
Clasie zou zo gek nog niet zijnquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 17:43 schreef ThePlaneteer het volgende:
Na zo'n window zou ik intens droevig worden van Clasie of Vormer.
Ik ook ja.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 17:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat ze die centen een beetje op zak houden en bij een huur CVM uitkomen.
Nee, maar dat was na die wedstrijd al duidelijk. Vitesse kan er niks van.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 18:10 schreef H.FR het volgende:
Bij nader inzicht was die 5-2 overwinning op Vitesse niet zo bijzonder.
Ook op dat moment vond ik dat al een cadeautje. Wel leuk natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 18:10 schreef H.FR het volgende:
Gelukkig nog maar 31 speelrondes. Hoeven we dit niet meer te horen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 18:10 schreef H.FR het volgende:
Bij mijn weten zijn topvoetballers in het algemeen viriel genoeg daarvoor, hoor.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:57 schreef exile79 het volgende:
Een speler voor een tweede keer laten komen gaat bijna nooit goed toch ?
Nou, alsjeblieft zeg... De enige vraag is nog wie er eerder uitvliegt, Dirk Kuijt of Letsch.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 18:10 schreef H.FR het volgende:
Kuyt, want hier kan Letsch weinig aan doen. Gewoon heel weinig kwaliteitquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 19:30 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nou, alsjeblieft zeg... De enige vraag is nog wie er eerder uitvliegt, Dirk Kuijt of Letsch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |