Orriegod.quote:"Ik ken de interesse van Fiorentina in mij, ik respecteer ze, maar ik denk niet dat Fiorentina me op dit moment verder kan brengen dan Feyenoord."
Wie OOIT die ONNODIGE CAPSLOCK bedacht heeft IN titels VAN YOUTUBE filmpjes MOETEN ZE echt opknopen.quote:
Te KloeseGOATquote:Linksbenige centrale verdedigers zijn schaars, maar Feyenoord slaagde erin een te vinden voor een acceptabele prijs: zes miljoen euro exclusief add-ons. Feyenoord ziet dat als een mooie deal op de markt van linker centrale verdedigers, waar de vraag het aanbod overstijgt.
Timberquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 18:30 schreef Divje het volgende:
Wel érg benieuwd wie er gaat banken komende wedstrijd nu Kokcu waarschijnlijk wel in de basis staat.
Denk het eigenlijk ook wel ja. Die heeft me nog niet helemaal overtuigd afgelopen wedstrijden.quote:
Die Pool ga je ook wel nodig hebben op dat kleine kutveld daar.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 18:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Denk het eigenlijk ook wel ja. Die heeft me nog niet helemaal overtuigd afgelopen wedstrijden.
Kokcu - Aursnes - Szymanski![]()
quote:
Krabby was ook enthousiast over Pratto.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 17:46 schreef Kerftminister het volgende:
Als zelfs Krabby enthousiast is over Hanckp moet dat wel echt een goede zijn
AZ heeft ook de hele zomer achter dat Argentijntje aangezeten, maar Huiberts heeft laatst geroepen op een supportersavond dat hij nog nooit zulke bizarre transferonderhandelingen heeft meegemaakt en zich dus teruggetrokkenquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:14 schreef De_Pel het volgende:
Hoewel hoopvol blijf ik terughoudend. 40miljoen transferuutgaven is - met onze transfergeschiedenis en financiële positie in het achterhoofd - een bizar hoog bedrag.
Lijkt dat we er veel potentiële waarde voor terug krijgen, maar dat moeten we eerst nog maar zien, alles staat en valt met hoe er dit jaar weer gepresteerd wordt.
Ben er van overtuigd dat het heilige doel momenteel vooral het behalen van de CL is, hetzij dit seizoen, hetzij het volgende.
Erg jammer dat het AZ lijstje verlopen lijkt: geen topper als Trauner of Aursnes voor een half miljoentje dit jaar, direct het ene na de andere recordbedrag neerleggen!
Vooralsnog sta je met Hancko op 31 miljoen en met Bullaude op 37/38. Nog steeds 18 miljoen in de +. Met een evt verkoop van Aursnes erbij kom je op zo'n 33 miljoen in de +. Los van wat er allemaal nog af gaat dan kwa andere kosten. Maar Feyenoord betaalt natuurlijk ook niet alles meteen. Even terugkijkend gaat dit misschien wel de meest winstgevende zomer kwa transfers ooit worden bij Feyenoord.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:14 schreef De_Pel het volgende:
Hoewel hoopvol blijf ik terughoudend. 40miljoen transferuutgaven is - met onze transfergeschiedenis en financiële positie in het achterhoofd - een bizar hoog bedrag.
Lijkt dat we er veel potentiële waarde voor terug krijgen, maar dat moeten we eerst nog maar zien, alles staat en valt met hoe er dit jaar weer gepresteerd wordt.
Ben er van overtuigd dat het heilige doel momenteel vooral het behalen van de CL is, hetzij dit seizoen, hetzij het volgende.
Erg jammer dat het AZ lijstje verlopen lijkt: geen topper als Trauner of Aursnes voor een half miljoentje dit jaar, direct het ene na de andere recordbedrag neerleggen!
#ANNOUNCECLASIEquote:Feyenoord zal op zoek gaan naar vervanging voor Aursnes. Gisteren werd bekend dat FC Twente te hoog in de boom bleef zitten voor Ramiz Zerrouki. Mocht dat zo blijven, is de Algerijns international definitief géén optie voor Feyenoord. Eerder viel de naam van Sivert Mannsverk; die naam valt nu opnieuw in het Maasgebouw. Toch lijkt hoofdtrainer Arne Slot voorkeur te hebben voor een optie met wat meer ervaring.
Is niet anders dan gisteren hoor.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 10:48 schreef Tomatenboer het volgende:
Die quote over Zerrouki is vreemd. Feyenoord is dus in tegenstelling tot wat gisteren werd gezegd nog niet definitief afgehaakt voor Zerrouki.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |