Orriegod.quote:"Ik ken de interesse van Fiorentina in mij, ik respecteer ze, maar ik denk niet dat Fiorentina me op dit moment verder kan brengen dan Feyenoord."
Wie OOIT die ONNODIGE CAPSLOCK bedacht heeft IN titels VAN YOUTUBE filmpjes MOETEN ZE echt opknopen.quote:
Te KloeseGOATquote:Linksbenige centrale verdedigers zijn schaars, maar Feyenoord slaagde erin een te vinden voor een acceptabele prijs: zes miljoen euro exclusief add-ons. Feyenoord ziet dat als een mooie deal op de markt van linker centrale verdedigers, waar de vraag het aanbod overstijgt.
Timberquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 18:30 schreef Divje het volgende:
Wel rg benieuwd wie er gaat banken komende wedstrijd nu Kokcu waarschijnlijk wel in de basis staat.
Denk het eigenlijk ook wel ja. Die heeft me nog niet helemaal overtuigd afgelopen wedstrijden.quote:
Die Pool ga je ook wel nodig hebben op dat kleine kutveld daar.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 18:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Denk het eigenlijk ook wel ja. Die heeft me nog niet helemaal overtuigd afgelopen wedstrijden.
Kokcu - Aursnes - Szymanski![]()
quote:
Krabby was ook enthousiast over Pratto.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 17:46 schreef Kerftminister het volgende:
Als zelfs Krabby enthousiast is over Hanckp moet dat wel echt een goede zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |