Ik verwacht eigenlijk dat we RKC ondersteboven gaan spelenquote:
Dat mag ik ook hopen, ja. Anders vind ik het een slechte dealquote:Op zondag 21 augustus 2022 10:46 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt minimaal 15 miljoen vast...
Hopelijk als eis vanuit Benfica voor een paar miljoen euro meer...quote:Op zondag 21 augustus 2022 10:50 schreef fetX het volgende:
Ik snap echt niet waarom ze dat soort transfers niet gewoon over het weekend heen tillen.
Zijn we in Nederland eindelijk van die Schmidt af, weet hij ons nog steeds te frustreren.quote:
Aangepastquote:Op zondag 21 augustus 2022 10:50 schreef fetX het volgende:
Ik snap echt niet waarom ze dat soort transfers niet gewoon over het eredivisieseizoen heen tillen.
Benfica is nu nagenoeg zeker van CL, dat zal er ook wel mee te maken hebbenquote:Op zondag 21 augustus 2022 10:50 schreef fetX het volgende:
Ik snap echt niet waarom ze dat soort transfers niet gewoon over het weekend heen tillen.
Lijkt me echt het minimale ja. Zeker gezien je al veel binnen hebt gekregen.quote:Op zondag 21 augustus 2022 10:46 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt minimaal 15 miljoen vast...
Dat mag iemand vinden toch?quote:Op zondag 21 augustus 2022 10:54 schreef Pistolero het volgende:
Hoe kunnen mensen 13-15 miljoen voor een 26-jarige speler met een 2-jarig contract die je voor 500k hebt opgepikt en net 1 seizoen goed heeft gespeeld nou een slechte deal vinden. Hou op hoor.
Iedereen mag vinden wat ie wil.quote:Op zondag 21 augustus 2022 10:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat mag iemand vinden toch?
Eens. Was zelfs prima geweest als je hem volgend jaar voor 12 oid had verkocht. Dat je er dikke winst op zou maken was sowieso wel duidelijk. Baal heel erg van deze transfer ook al zat het er al een tijd aan te komen. Fantastische speler.quote:Op zondag 21 augustus 2022 10:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik denk dat de kans niet zo groot is dat je voor dat geld een vergelijkbare speler op gaat pikken en ik denk dat de kans vrij groot is dat je op een later moment een soortgelijk bedrag kan gaan vangen voor Aursnes.
Het blijft een bizarre winst maar voor dat geld had ik hem liever langer gehad.
Ach kom op man. Ik vind Aursnes echt een goede speler, maar er wordt nu net gedaan alsof het één van de beste spelers is die ooit in een Feyenoordshirt heeft rondgelopen. Natuurlijk kan je wel een speler met enigzins vergelijkbare kwaliteiten halen voor dat bedrag.quote:Op zondag 21 augustus 2022 10:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik denk dat de kans niet zo groot is dat je voor dat geld een vergelijkbare speler op gaat pikken en ik denk dat de kans vrij groot is dat je op een later moment een soortgelijk bedrag kan gaan vangen voor Aursnes.
Het blijft een bizarre winst maar voor dat geld had ik hem liever langer gehad.
Enige belangrijke factor is wellicht zijn contract. Dat die 500k heeft gekost is totaal niet relevant. Als die transfervrij was gekomen kon je hem dan nog goedkoper verkopen? Je kijkt naar zijn kwaliteiten en hoe hij het elftal en dus de vele jongere spelers beter (en duurder) maakt. Dan is 15 miljoen prima, maar niet geweldig. Zeker als je straks ook nog een speler van ca 7 miljoen haalt waarvan je moet afwachten of die de zelfde impact heeft op het elftal..quote:Op zondag 21 augustus 2022 10:54 schreef Pistolero het volgende:
Hoe kunnen mensen 13-15 miljoen voor een 26-jarige speler met een 2-jarig contract die je voor 500k hebt opgepikt en net 1 seizoen goed heeft gespeeld nou een slechte deal vinden. Hou op hoor.
Gaat er niet om voor welk bedrag je hem hebt gekocht en dat je binnen een jaar het veelvoudige kunt verdienen met hem.quote:Op zondag 21 augustus 2022 10:54 schreef Pistolero het volgende:
quote:Op zondag 21 augustus 2022 11:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ach kom op man. Ik vind Aursnes echt een goede speler, maar er wordt nu net gedaan alsof het één van de beste spelers is die ooit in een Feyenoordshirt heeft rondgelopen. Natuurlijk kan je wel een speler met enigzins vergelijkbare kwaliteiten halen voor dat bedrag.
Wat is dit dan?quote:Op zondag 21 augustus 2022 11:02 schreef F.M.D. het volgende:
De meest cruciale speler in het spel van Feyenoord ook verkocht. Verontrustend allemaal deze massale uitverkoop. Iedereen die nu staat te juichen hoor ik over een paar maanden graag. Dit is niet doorselecteren.
Slot heeft blijkbaar tijdens het trainingskamp al gezegd dat als je gaat verkopen je dat misschien maar meteen echt goed kan doenquote:Op zondag 21 augustus 2022 11:02 schreef F.M.D. het volgende:
De meest cruciale speler in het spel van Feyenoord ook verkocht. Verontrustend allemaal deze massale uitverkoop. Iedereen die nu staat te juichen hoor ik over een paar maanden graag. Dit is niet doorselecteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |