Als er maar niks met hem is gebeurd.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 11:22 schreef BE het volgende:
@:Selang
Tijdens mijn vakantie kwamen we een stukje Pacific Crest Trail tegen en toen dacht ik ineens aan hem en zijn prachtige verslagen.
Ik hoop dat die nog eens terugkomt ja...quote:Op woensdag 17 augustus 2022 11:22 schreef BE het volgende:
Tijdens mijn vakantie kwamen we een stukje Pacific Crest Trail tegen en toen dacht ik ineens aan hem en zijn prachtige verslagen.
Vlgs mij heb ik Yvonne een keer ergens zien zeggen dat hij ok was, maar goed... ik mis hem toch.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 11:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als er maar niks met hem is gebeurd.
quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:06 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Even contact gehad.
Hij heeft geen makkelijk jaar achter de rug, andere prioriteiten dan Fok, maar komt in de toekomst wel weer, waarschijnlijk.
Iedere keer als ik op de loopband sta in de sportschool en de virtual reality filmpjes komen voorbij van de Crest Trail.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 11:22 schreef BE het volgende:
Lees eens terug.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 16:24 schreef GereDathan het volgende:
Onze reizende reporter @:SeLang is nooit meer teruggekeerd blijkt. Helaas.
Lekker rustig aan tegenwoordigquote:Op woensdag 17 augustus 2022 11:32 schreef Hyaenidae het volgende:
@:maikuuul vanwege zijn bazenleven en avonturen
Hoeveel kinderen heb je inmiddels? Zit je nog in het buitenland?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:30 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Lekker rustig aan tegenwoordigMaar waardeer je fanlustigheid!
quote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:46 schreef laforest het volgende:
Lesouhaitdesou, Wa3ra, en Swedish Sven
En @:Maily
Dacht ik laatst ook aan, mooie verslagen om te lezen, ook jaren later nog!quote:Op woensdag 17 augustus 2022 11:22 schreef BE het volgende:
En omdat hij nog altijd reageert als je hem mentioned, nicequote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:30 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Lekker rustig aan tegenwoordigMaar waardeer je fanlustigheid!
Nog geen kinderen, ben inmiddels alweer 2 jaar terug. Maar woon in Belgie net over de grens bij Maastricht.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoeveel kinderen heb je inmiddels? Zit je nog in het buitenland?
@Sodemieters is er een update?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |