Enige voordeel id dat @Haags zich weer even aan het bevredigen isquote:
Dat vond ik altijd wel leuk,gingen we biks in de lucht gooien.quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:31 schreef Dotteke het volgende:
Jammer dat het alweer zo vroeg donker is. Maar de vleermuizen zijn weer uit hun schuilplaats
Dat heb ik niet in huis. Maar zitten genoeg insecten hier. Ze vliegen wat af.quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat vond ik altijd wel leuk,gingen we biks in de lucht gooien.
prima tochquote:Op zondag 14 augustus 2022 21:31 schreef Dotteke het volgende:
Jammer dat het alweer zo vroeg donker is. Maar de vleermuizen zijn weer uit hun schuilplaats
Ik zit er klaar voorquote:Op zondag 14 augustus 2022 21:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
prima toch
wellicht nog wat van de perseiden zien. Is alweer bijna klaar..
Ik heb er nog geen een gezienquote:Op zondag 14 augustus 2022 21:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
prima toch
wellicht nog wat van de perseiden zien. Is alweer bijna klaar..
Mooi hèquote:Op zondag 14 augustus 2022 22:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik al super veel de afgelopen dagen
Moet eerlijk zeggen dat ik er ook niet echt op gelet heb. Was druk met de vleermuizen kijken 🤣quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik al super veel de afgelopen dagen
Dat heeft wat mij betreft nog iets meer magiequote:Op zondag 14 augustus 2022 22:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wonderen der natuur/kosmos
zelfde als zeevonk
quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat heeft wat mij betreft nog iets meer magie
Begin het nu wel echt te merken ja.quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:31 schreef Dotteke het volgende:
quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja toch
Ziet er werkelijk betoverend uit
kan je bijna weer opnieuw beginnen met klagen dat het warm isquote:Op zondag 14 augustus 2022 22:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Begin het nu wel echt te merken ja.
Bijna weer zomer
Dat heb je vast ook al eens mogen aanschouwenquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat heb je vast ook al eens mogen aanschouwen
quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kan je bijna weer opnieuw beginnen met klagen dat het warm is
quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]vaker dan er hier kut naar de buurvrouw geroepen wordt
Dat gebeurt ook niet zo vaak nee.quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]vaker dan er hier kut naar de buurvrouw geroepen wordt
Hier niet zoveel Karens in buurt dusquote:Op zondag 14 augustus 2022 22:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook niet zo vaak nee.
Das morgen al snel anders hoor.quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:23 schreef Nattekat het volgende:
Koude douche gemacht. Zit nu net niet te trillen naast de airco
De benauwdheid blijft netjes in het noorden hangen, dus heel mooi
Volgens mijn data is het nu buiten minder benauwd dan gisteravond, dus dat zal morgen ook nog het geval zijnquote:
Ik hoop gewoon oprecht - eigenlijk tegen beter weten in - op een flinke plens met water komende weken. Daar heeft de natuur echt baat bij.quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mijn data is het nu buiten minder benauwd dan gisteravond, dus dat zal morgen ook nog het geval zijn
Niks mis met een deprimerende week, behalve voor mijn humeur, maar dan moet het niet ook nog eens 25 graden zijn.quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon oprecht - eigenlijk tegen beter weten in - op een flinke plens met water komende weken. Daar heeft de natuur echt baat bij.
Nee daar ben ik ook wel klaar mee nu. Mag wat mij betreft maximaal nog 20 graden worden.quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niks mis met een deprimerende week, behalve voor mijn humeur, maar dan moet het niet ook nog eens 25 graden zijn.
Ja was ik ook, was gisteravondquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Was bang dat je was gaan rellen bij Utrecht.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:33 schreef Dotteke het volgende:
Ggrr alweer uit bed. Kan de slaap niet pskken 😢
Moeder instinctquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja was ik ook, was gisteravond
[ afbeelding ]
Kijk dat voelde ik dus. Rotjong is het ook he 🤣quote:
Hahaaaaaquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk dat voelde ik dus. Rotjong is het ook he 🤣
Helemaal ontspoord onze zoonquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk dat voelde ik dus. Rotjong is het ook he 🤣
Hij lijkt te veel op zijn vader 🤣😳quote:
Balen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:33 schreef Dotteke het volgende:
Ggrr alweer uit bed. Kan de slaap niet pskken 😢
Ja gebeurd niet vaak. Maar het lukt niet 😢quote:
hier ook weinig uurtjesquote:Op maandag 15 augustus 2022 05:57 schreef Dotteke het volgende:
Wat een prut nacht zeg. Maar 1,5 uurtje geslapen
Hier was het ook weer gebrokenquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2022 08:11 schreef Haags het volgende:
Wat een mooie TT, die zou ik zelf bedacht kunnen hebben.
quote:Op maandag 15 augustus 2022 08:31 schreef maily het volgende:
Toet toet![]()
![]()
![]()
Twee boetes voor man die net vijf minuten eigenaar is van waterscooter
Dit betwijfel ik ten zeerstequote:
ik weet uit ervaring dat babies zo slapen.quote:
ik heb slechtere gehadquote:Op maandag 15 augustus 2022 09:12 schreef Nattekat het volgende:
Deze nacht scoort niet hoog in de lijst der goede nachten
Same. Al hielp serieus moe zijn hier wel.quote:
Deze is een serieuze kanshebber voor slechtste nacht van de zomerquote:
ja nu ben je alweer aan het nuanceren.....quote:Op maandag 15 augustus 2022 09:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze is een serieuze kanshebber voor slechtste nacht van de zomer
Waddanquote:Op maandag 15 augustus 2022 09:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja nu ben je alweer aan het nuanceren.....
ik was best moe. maar weer eens fijn wakker gelegen van 0315 ofzo. tot een uur of 0530/0545quote:Op maandag 15 augustus 2022 09:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Same. Al hielp serieus moe zijn hier wel.
net had je het over een lijst van goede nachten en nu heb je het over deze zomer. tijdsnuance.quote:
Gisteren een eindje gereden (ben ik niet echt gewend) en in de hitte nog een beetje op dit terrein rondgehobbeld:quote:Op maandag 15 augustus 2022 09:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik was best moe. maar weer eens fijn wakker gelegen van 0315 ofzo. tot een uur of 0530/0545
wel fijn zo'n weekend. alleen het vreet zoveel energie.quote:Op maandag 15 augustus 2022 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gisteren een eindje gereden (ben ik niet echt gewend) en in de hitte nog een beetje op dit terrein rondgehobbeld:
[ afbeelding ]
En weekend was supertof, maar wel lekker "bezig" zeg maar.
Ben nu al moe en de dag is nog langquote:
Jep. En augustus zit echt belachelijk vol voor mijn doen, dus echt even uitrusten is er niet bij. Komend weekend gelukkig slechts één bezoekje ivm verjaardag, maar weekend daarop zit weer vol met verjaardag elders in het land en festival op zondag.quote:Op maandag 15 augustus 2022 09:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
wel fijn zo'n weekend. alleen het vreet zoveel energie.
Ik werd wakker en dacht ah mooi uitgerust opstaantijd. toen was het toch een beetje erg vroeg.
druk druk druk.quote:Op maandag 15 augustus 2022 09:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep. En augustus zit echt belachelijk vol voor mijn doen, dus echt even uitrusten is er niet bij. Komend weekend gelukkig slechts één bezoekje ivm verjaardag, maar weekend daarop zit weer vol met verjaardag elders in het land en festival op zondag.
Lucky youquote:
Niet koel te krijgen met de aico?quote:Op maandag 15 augustus 2022 09:12 schreef Nattekat het volgende:
Deze nacht scoort niet hoog in de lijst der goede nachten
Hoogoven?quote:Op maandag 15 augustus 2022 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gisteren een eindje gereden (ben ik niet echt gewend) en in de hitte nog een beetje op dit terrein rondgehobbeld:
[ afbeelding ]
En weekend was supertof, maar wel lekker "bezig" zeg maar.
Het feit dat ik die airco vannacht heb aangezet is al treurig na al die goede nachten zonder. Maar ook met airco bleef het benauwd.quote:Op maandag 15 augustus 2022 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet koel te krijgen met de aico?
Ik heb ook al weken gevulde weekenden.quote:Op maandag 15 augustus 2022 09:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
druk druk druk.
ik heb volgend weekend ook een verjaardag
gaan we naar dezelfde? Beetje chaos sealed spelen?
dat is wel heel druk ja.quote:Op maandag 15 augustus 2022 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb ook al weken gevulde weekenden.Dagje op visite in het zuiden, vrijgezellenfeest en een verjaardag, weekend festival, bruiloft en concert in DE, verjaardag, verjaardag en festival en daarna waarschijnlijk weer iets voor een verjaardag (of drie).
halve wereldreis voor jouquote:Op maandag 15 augustus 2022 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit ding: https://www.landschaftspark.de/
burgerlijkdraakjequote:Op maandag 15 augustus 2022 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb ook al weken gevulde weekenden.Dagje op visite in het zuiden, vrijgezellenfeest en een verjaardag, weekend festival, bruiloft en concert in DE, verjaardag, verjaardag en festival en daarna waarschijnlijk weer iets voor een verjaardag (of drie).
Het zijn op zich allemaal wel leuke dingen, maar energie ditdat.quote:Op maandag 15 augustus 2022 10:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat is wel heel druk ja.
zo druk heb ik het niet. ik heb elk weekend m'n kind dat is al druk zat.
aankomend weekend een verjaardag en dan in september moutfestival![]()
lekker biertjes tikken
ze moet nu wel met die ring om haar vingerquote:
Nou, ja, we waren dus in Oberhausen voor een concert, dus daar even gestopt.quote:
https://www.moutbierfestival.nl/quote:Op maandag 15 augustus 2022 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het zijn op zich allemaal wel leuke dingen, maar energie ditdat.![]()
Klinkt goed.
luchtwater.quote:Op maandag 15 augustus 2022 10:13 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie een druppel op het raam, wat is deze
Lucky you.quote:Op maandag 15 augustus 2022 10:13 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie een druppel op het raam, wat is deze
Alleen even kind onderbrengen dat weekend zodat ik met M kan gaanquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2022 10:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alleen even kind onderbrengen dat weekend zodat ik met M kan gaan
Heeft M ook een kind?quote:Op maandag 15 augustus 2022 10:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alleen even kind onderbrengen dat weekend zodat ik met M kan gaan
tja anders had je ze samen in een zandbak kunnen zettenquote:
Laten wij een zandkasteel bouwen.quote:Op maandag 15 augustus 2022 10:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
tja anders had je ze samen in een zandbak kunnen zetten
Nu jij nogquote:Op maandag 15 augustus 2022 10:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het blijft bij die ene druppel
Inmiddels weer opgedroogd.
quote:Op maandag 15 augustus 2022 10:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zou in jouw geval best vreemd zijn
zo maar eens die dm's teruglezen
Valt tegen dus.quote:Op maandag 15 augustus 2022 10:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het blijft bij die ene druppel
Inmiddels weer opgedroogd.
t lekkers mee voor mijquote:
Airco werkt beter.quote:Op maandag 15 augustus 2022 10:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je nu alles open hebt?
Het is ook wel echt een lelijke oplossing zo.quote:Op maandag 15 augustus 2022 11:33 schreef FranticDJ het volgende:
ohja ik was moed aan het verzamelen voor de boodschappen.. maar toen kwamen ze ineens de intercom vervangen (en verlelijken)
@Haags zijn we het hier mee eensquote:
ja was even flabbergasted toen ie die plaat er tegen zette. dacht dat is een boormal.quote:Op maandag 15 augustus 2022 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is ook wel echt een lelijke oplossing zo.
Het belangrijkste moment van de dag.quote:Op maandag 15 augustus 2022 11:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik ook, nog niet eens ontbeten
Ik heb alleen twee crackers gegeten tot nu toe.quote:Op maandag 15 augustus 2022 11:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Correct, dat heb ik inderdaad niet.quote:
ik ook niet.quote:Op maandag 15 augustus 2022 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Correct, dat heb ik inderdaad niet.
Doe maar snel wat eten danquote:Op maandag 15 augustus 2022 11:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geen worteltjes(taart)?quote:Op maandag 15 augustus 2022 11:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb alleen twee crackers gegeten tot nu toe.
Nee, die bewaar ik als toetje na het avond etenquote:
Ook worteltjestaart? Daar is de bakker het niet mee eensquote:Op maandag 15 augustus 2022 12:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
@:Homijn is daar ook gek op..
Stomme bakker zeg @bakkerquote:Op maandag 15 augustus 2022 12:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ook worteltjestaart? Daar is de bakker het niet mee eens
Was homijn niet op anoniem gegaan een tijdje geleden, of haal ik nu users door elkaar?quote:Op maandag 15 augustus 2022 12:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
@:Homijn is daar ook gek op..
Ja en dan weer teruggekomen op dierendagquote:Op maandag 15 augustus 2022 12:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was homijn niet op anoniem gegaan een tijdje geleden, of haal ik nu users door elkaar?
quote:Op maandag 15 augustus 2022 12:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was homijn niet op anoniem gegaan een tijdje geleden, of haal ik nu users door elkaar?
Dat dusquote:Op maandag 15 augustus 2022 12:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja en dan weer teruggekomen op dierendag
Ah oke, dat was dan even langs me heen gegaanquote:Op maandag 15 augustus 2022 12:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja en dan weer teruggekomen op dierendag
geil.quote:Op maandag 15 augustus 2022 12:31 schreef DerRabbit het volgende:
En dan maken we er maar een kwartetje van
Ons kwartetje gister namiddag was ook behoorlijk geilquote:
vooral erg zwetendquote:Op maandag 15 augustus 2022 12:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ons kwartetje gister namiddag was ook behoorlijk geil
beetje zoutigquote:
Ze hebben Haags z'n kelder toch?quote:
nee het weekend is voorbij, dus even uit de darkroomquote:
Daar zijn ze nooit alleenquote:Op maandag 15 augustus 2022 13:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze hebben Haags z'n kelder toch?
Da's de bedoeling toch ook?quote:
geen ideequote:
wij zijn uiterst nette mensen.quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee
Met dudie en Kaninchen weet je het nooit
oh oh. krijg je je broek niet meer dichtquote:Op maandag 15 augustus 2022 13:06 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb zo het vermoeden dat het goed voor mij gaat zijn om eens een dietist op te zoeken
herkenbaar?quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh oh. krijg je je broek niet meer dicht
Nee, het tegenovergestelde juistquote:Op maandag 15 augustus 2022 13:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh oh. krijg je je broek niet meer dicht
Ik ben rustig aan het vissen in die ene vissenkom met een goudvis erin, dat mag toch wel?quote:
Dat is toegestaan iddquote:Op maandag 15 augustus 2022 13:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben rustig aan het vissen in die ene vissenkom met een goudvis erin, dat mag toch wel?
Neuh niet echtquote:
Riem er omquote:Op maandag 15 augustus 2022 13:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, het tegenovergestelde juist
Ik moet meer gaan eten. Nu ik weer intensief sport merk ik dat slaap en energie achteruit gaan, en ik word ook regelmatig met honger wakker. En dan het lage bloedsuiker soort honger, niet een maag die gewoon trek heeft. Zou heel goed kunnen dat dat ook mijn problemen waar ik nu vitamine D voor slik veroorzaakt.
In de tweede helft van mijn vakantie kon ik de broek die ik nu aan heb zonder riem aan, nu moet ik dat niet meer doenquote:
Ik weet dat ik te weinig eet, ik weet niet hoe ik het op kan lossen. Mezelf de hele dag volgooien moet krentebollen en fruit is ook niet echt een oplossingquote:Op maandag 15 augustus 2022 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Gewoon een tijdje je eten bijhouden in een app a la MyFitnessPal, geeft aardig wat inzichten wel.
Daarom even bijhouden.quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet dat ik te weinig eet, ik weet niet hoe ik het op kan lossen. Mezelf de hele dag volgooien moet krentebollen en fruit is ook niet echt een oplossing
Ik heb het wel eens bijgehouden, daar kwam ook wel uit dat ik op dagen dat ik er niet speciaal op let veel te weinig eetquote:Op maandag 15 augustus 2022 13:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom even bijhouden.![]()
Gaat een diëtist ook van je vragen trouwens, dus je verliest er sowieso niets mee.
En je beste oplossing is krentenbollen?quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens bijgehouden, daar kwam ook wel uit dat ik op dagen dat ik er niet speciaal op let veel te weinig eet
Nee, ik heb geen oplossing, geen idee waar te beginnen en dus is expert inschakelen een goed ideequote:Op maandag 15 augustus 2022 13:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En je beste oplossing is krentenbollen?
Aanpassingen in je dieet kosten gewoon moeite, met alleen roepen dat je te weinig eet, schiet je geen bal op.
En, zoals ik zei, die expert wil ook gewoon weten wat je nu naar binnen schuift om te weten waar te beginnen.quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen oplossing, geen idee waar te beginnen en dus is expert inschakelen een goed idee
Maar het punt dat je maakte is dat ik het moet doen om inzichten te krijgen (mogelijk als alternatief zoals ik het lees), die inzichten heb ik zelf alquote:Op maandag 15 augustus 2022 13:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En, zoals ik zei, die expert wil ook gewoon weten wat je nu naar binnen schuift om te weten waar te beginnen.
Blijkbaar niet, want dat had je wel een idee waarmee je je voeding kan aanvullen.quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar het punt dat je maakte is dat ik het moet doen om inzichten te krijgen (mogelijk als alternatief zoals ik het lees), die inzichten heb ik zelf al
Ik heb dus echt geen idee waar je die hele connectie tussen inzicht en weten hoe je het aan kan vullen vandaan haaltquote:Op maandag 15 augustus 2022 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, want dat had je wel een idee waarmee je je voeding kan aanvullen.![]()
Maar iedereen mag de lamme tak uithangen, mij best verder.
deze man weetquote:Op maandag 15 augustus 2022 13:45 schreef hemarookworst het volgende:
Volkorenpasta roomsaus zalm, dan heb je gelijk veel koolhydraten, eiwit en vet binnen
Ben je al eens bij space expo geweest met de kleine? Kom er net vandaan. Best tofquote:Op maandag 15 augustus 2022 13:43 schreef dud0r het volgende:
Wat draakje zegt, bijhouden. wegen invoeren en kijken wat je nodig hebt op een dag.
Ik heb het jaren gedaan om kilo's kwijt te raken en weet ondertussen wel wat ik wel en niet kan eten. Ook op de dagen dat ik train.
zoals nu zit ik veel stil en zit m'n verbruik rond de 2000kcal. Dan kan ik dus niet heel veel snacken op een dag.
koolhydraten tikken aan in je calorieen. Neem tussen je ontbijt en lunch en tussen lunch en avondeten een extra boterham of een bord pasta en je komt al een heel eind
nope.quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Ben je al eens bij space expo geweest met de kleine? Kom er net vandaan. Best tof
Je hoeft ons niet steeds aan te herinneren dat je een kleintje hebt hoorquote:Op maandag 15 augustus 2022 13:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Ben je al eens bij space expo geweest met de kleine? Kom er net vandaan. Best tof
Met braaf alles invoeren in zo'n app, krijg je vanzelf een overzicht eruit hoe je verdeling koolhydraten, vetten en eiwitten op een dag is, dat is op zich al een goede basis om mee verder te gaan. Gezien je opmerking over krentenbollen en fruit, gok ik dat je vooral hoog zit in koolhydraten (aanname, ben ik me van bewust), dus dan zou ik een extra bron van eiwitten/proteïne als eerste stap zien. Als je dan bijvoorbeeld ook nog laag zit in vetten, is bijvoorbeeld chocomel al een geinige aanvulling.quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb dus echt geen idee waar je die hele connectie tussen inzicht en weten hoe je het aan kan vullen vandaan haalt
Nee, die krentenbollen waren meer een voorbeeld van "dat is natuurlijk geen manier om tekorten aan te vullen".quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met braaf alles invoeren in zo'n app, krijg je vanzelf een overzicht eruit hoe je verdeling koolhydraten, vetten en eiwitten op een dag is, dat is op zich al een goede basis om mee verder te gaan. Gezien je opmerking over krentenbollen en fruit, gok ik dat je vooral hoog zit in koolhydraten (aanname, ben ik me van bewust), dus dan zou ik een extra bron van eiwitten/proteïne als eerste stap zien. Als je dan bijvoorbeeld ook nog laag zit in vetten, is bijvoorbeeld chocomel al een geinige aanvulling.
En je ziet ook meteen hoeveel te weinig je binnen krijgt, dus dan kan je het wat gecontroleerder opschroeven.
Als dat het enige is wat je eruit gaat halen, heeft een diëtist ook geen zin.quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, die krentenbollen waren meer een voorbeeld van "dat is natuurlijk geen manier om tekorten aan te vullen".
Ik las lunch.quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:54 schreef FranticDJ het volgende:
Lurch komt gewoon uit den @:haags
https://nl.wikipedia.org/wiki/Carel_Struycken
Het is over de hele linie gewoon mager, niet iets overduidelijks dat erbovenuit steekt. Op dagen dat ik groente eet als avondeten is het nog kanslozer. Dan kan ik wel de hele dag krentenbollen gaan eten, maar dat kan nooit goed zijnquote:Op maandag 15 augustus 2022 13:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als dat het enige is wat je eruit gaat halen, heeft een diëtist ook geen zin.
alleen groente als avondeten?quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is over de hele linie gewoon mager, niet iets overduidelijks dat erbovenuit steekt. Op dagen dat ik groente eet als avondeten is het nog kanslozer. Dan kan ik wel de hele dag krentenbollen gaan eten, maar dat kan nooit goed zijn
Die krentenbollen zijn voor de uren voor een training zodat ik het niet voor de volle bak uit het avondeten hoef te halen.
Met aardappels en vlees zoals een echte Hollander betaamt natuurlijk.quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
alleen groente als avondeten?
Nogmaals, een diëtist gaat je hetzelfde vragen te doen als wat ik nu als tip geef (de boel écht bijhouden), want die moeten weten wat ze als basis hebben.quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is over de hele linie gewoon mager, niet iets overduidelijks dat erbovenuit steekt. Op dagen dat ik groente eet als avondeten is het nog kanslozer. Dan kan ik wel de hele dag krentenbollen gaan eten, maar dat kan nooit goed zijn
Die krentenbollen zijn voor de uren voor een training zodat ik het niet voor de volle bak uit het avondeten hoef te halen.
Blauwe vinkjes uit staanquote:Op maandag 15 augustus 2022 13:58 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die je whatsapp bericht compleet negeren tot het niet eens krijgen van een blauw vinkje aan toe
Zit ik dan helemaal paranoide te worden of ik genegeerd word of niet
Hoeveel maaltijden eet je op een dagquote:Op maandag 15 augustus 2022 13:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat voor heldenlunch heb je vandaag weer veroberd?quote:
pastasaladequote:Op maandag 15 augustus 2022 14:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat voor heldenlunch heb je vandaag weer veroberd?
Jeugd van tegenwoordigquote:
watskuburtquote:Op maandag 15 augustus 2022 14:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeugd van tegenwoordig
Verslaafd aan social media
Natte kat die niet tegen grijze vinkjes kanquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2022 14:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Natte kat die niet tegen grijze vinkjes kan
oke maar ik stelde geen vraagquote:Op maandag 15 augustus 2022 14:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
gras is groenquote:Op maandag 15 augustus 2022 14:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan word het tijd dat je het gazon gaat bemesten ipv de voortuin van je onderbuufquote:
Waar haal je vandaan dat ik geobsedeerd benquote:Op maandag 15 augustus 2022 14:22 schreef dud0r het volgende:
Maar poes. Is het een vrouwtje dat je zo geobsedeerd bent door de blauwe vinkjes
@dud0r heeft een blauw vinkje, heb je geen vogels voor nodig.quote:Op maandag 15 augustus 2022 14:25 schreef hemarookworst het volgende:
Mooi die blauwe vinken #zoisnatoer
[ afbeelding ]
nepzolderkamerfokkerquote:Op maandag 15 augustus 2022 14:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar haal je vandaan dat ik geobsedeerd ben
Ik heb gewoon zin om met iemand wat te doen dit weekend, maar word genegeerd, dat is niet leuk
te strakke boxer ofzo?quote:Op maandag 15 augustus 2022 14:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
@:dud0r heeft een blauw vinkje, heb je geen vogels voor nodig.
Ja, daar is een eind aangekomen toen ik verhuisde van zolder naar een appartement zonder.quote:
Ja, allemaal ons eigen blauwe vinkjequote:Op maandag 15 augustus 2022 14:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat heeft iedereen van de crew toch?
Arm poesje. Wordt genegeerd door de vrouwtjesquote:Op maandag 15 augustus 2022 14:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar haal je vandaan dat ik geobsedeerd ben
Ik heb gewoon zin om met iemand wat te doen dit weekend, maar word genegeerd, dat is niet leuk
Jij bent mijn tweede keuze, kunnen we van het weekend gaan vissenquote:Op maandag 15 augustus 2022 14:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Arm poesje. Wordt genegeerd door de vrouwtjes
Komt wel goed schatje
huh dacht dat hij aseksueel wasquote:Op maandag 15 augustus 2022 14:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje
Is dat niet een vereiste om een account aan te mogen maken op dit forum?quote:Op maandag 15 augustus 2022 14:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
huh dacht dat hij aseksueel was
Misschien is poesje van de katers?quote:Op maandag 15 augustus 2022 14:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje
Dudie heeft al plannen met Mquote:Op maandag 15 augustus 2022 14:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij bent mijn tweede keuze, kunnen we van het weekend gaan vissen
het zit hier vol incels, dus neequote:Op maandag 15 augustus 2022 14:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is dat niet een vereiste om een account aan te mogen maken op dit forum?
Goed punt.quote:Op maandag 15 augustus 2022 14:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
het zit hier vol incels, dus nee
Niet van het weekendquote:
Ja hoorquote:
Geen volcels?quote:Op maandag 15 augustus 2022 14:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
het zit hier vol incels, dus nee
en daarna coke snuiven van de kont van haags tijdens zijn stripshow in zijn kelderquote:
die heeft die al. staat voor m'n naam.quote:Op maandag 15 augustus 2022 14:56 schreef greysbones het volgende:
Tja dudie
Probeerde je nog te redden
Nu zit natte kat te wachten op een blauw vinkje van jou
wat is dat dan weerquote:
vast maar net wat meer incels gok ik als ik bepaalde subfora leesquote:
Waarom lees je die bepaalde subfora dan ookquote:Op maandag 15 augustus 2022 15:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vast maar net wat meer incels gok ik als ik bepaalde subfora lees
Daarom moet je ook veilig hier in GC blijven en hooguit een uitstapje maken naar GAM.quote:Op maandag 15 augustus 2022 15:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vast maar net wat meer incels gok ik als ik bepaalde subfora lees
F1 is op z'n tijd ook reuze gezellig.quote:Op maandag 15 augustus 2022 15:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daarom moet je ook veilig hier in GC blijven en hooguit een uitstapje maken naar GAM.
Dat was in de tijd dat ik nog onschuldig was en dat fenomeen nieuw voor me wasquote:Op maandag 15 augustus 2022 15:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom lees je die bepaalde subfora dan ook
ONZ ook wel gezellig hoor op zijn tijdquote:Op maandag 15 augustus 2022 15:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daarom moet je ook veilig hier in GC blijven en hooguit een uitstapje maken naar GAM.
Maar toch al een behoorlijk percentage incels.quote:Op maandag 15 augustus 2022 15:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ONZ ook wel gezellig hoor op zijn tijd
bah, sport. Het enige waar ik in SPT ook kijk is het snookertopicquote:Op maandag 15 augustus 2022 15:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
F1 is op z'n tijd ook reuze gezellig.
ga meer gamen danquote:Op maandag 15 augustus 2022 15:07 schreef hemarookworst het volgende:
Op GAM heb ik niet veel te zoeken aangezien ik nauwelijks game
SPT is niet meer wat het ooit geweest isquote:Op maandag 15 augustus 2022 15:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
bah, sport. Het enige waar ik in SPT ook kijk is het snookertopic
[..]
ga meer gamen dan
zitten alleen maar relschoppers heb ik het ideequote:Op maandag 15 augustus 2022 15:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
SPT is niet meer wat het ooit geweest is
Er zijn nog wel een aantal fatsoenlijke reeksen.quote:Op maandag 15 augustus 2022 15:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
zitten alleen maar relschoppers heb ik het idee
Heb geeneens een console en alleen een laptop met een integrated. Al kan ik daar ook wel redelijk op gamen voor een integrated, maar heb daar weinig behoefte aan.quote:Op maandag 15 augustus 2022 15:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
bah, sport. Het enige waar ik in SPT ook kijk is het snookertopic
[..]
ga meer gamen dan
Voluntaryquote:Op maandag 15 augustus 2022 15:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
die heeft die al. staat voor m'n naam.
[..]
wat is dat dan weer
wat doe je dan in je vrije tijdquote:Op maandag 15 augustus 2022 15:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb geeneens een console en alleen een laptop met een integrated. Al kan ik daar ook wel redelijk op gamen voor een integrated, maar heb daar weinig behoefte aan.
Oh jezus. Hebben we die ook nog.quote:
Monniken.quote:Op maandag 15 augustus 2022 15:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
wat doe je dan in je vrije tijd
alleen maar bier zuipen en kut roepen naar de buuf?
[..]
Oh jezus. Hebben we die ook nog.
Maken ze dan tenminste nog bier?quote:
Wandelen/fietsen/e-scooteren in de natoer, fotografie, meditatie, beetje stelen, beetje zuipenquote:Op maandag 15 augustus 2022 15:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
wat doe je dan in je vrije tijd
alleen maar bier zuipen en kut roepen naar de buuf?
[..]
Oh jezus. Hebben we die ook nog.
Ja, je moet toch íets doen.quote:
Het eckte levenquote:Op maandag 15 augustus 2022 15:22 schreef hemarookworst het volgende:
Maar met bier zuipen en kut roepen naar de buuf kan ik ook prima de avonden na werk en weekenden mee vullen
dit vraagt om een remix van kali.. maar dan KUUUUUUT VAN DE BUURVROOOOOUWquote:Op maandag 15 augustus 2022 15:34 schreef hemarookworst het volgende:
Dit is wel een mooie aanvulling om kut naar de buuf te roepen
[ afbeelding ]
ja boeken schrijven hoeft tegenwoordig niet meerquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2022 15:34 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]
De laatste keer dat ze het hoort dan.quote:Op maandag 15 augustus 2022 15:34 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]
He, wat zeg je?quote:Op maandag 15 augustus 2022 15:51 schreef aloa het volgende:
[..]
De laatste keer dat ze het hoort dan.
quote:Op maandag 15 augustus 2022 15:51 schreef aloa het volgende:
[..]
En hema krijgt een bezoekje van oom agentquote:Op maandag 15 augustus 2022 15:51 schreef aloa het volgende:
[..]
de wijkagent komt mee zingenquote:Op maandag 15 augustus 2022 15:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En hema krijgt een bezoekje van oom agent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |