Het is ook wel echt een lelijke oplossing zo.quote:Op maandag 15 augustus 2022 11:33 schreef FranticDJ het volgende:
ohja ik was moed aan het verzamelen voor de boodschappen.. maar toen kwamen ze ineens de intercom vervangen (en verlelijken)
@Haags zijn we het hier mee eensquote:
ja was even flabbergasted toen ie die plaat er tegen zette. dacht dat is een boormal.quote:Op maandag 15 augustus 2022 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is ook wel echt een lelijke oplossing zo.
Het belangrijkste moment van de dag.quote:Op maandag 15 augustus 2022 11:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik ook, nog niet eens ontbeten
Ik heb alleen twee crackers gegeten tot nu toe.quote:Op maandag 15 augustus 2022 11:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Correct, dat heb ik inderdaad niet.quote:
ik ook niet.quote:Op maandag 15 augustus 2022 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Correct, dat heb ik inderdaad niet.
Dat boeit mij nietquote:
Doe maar snel wat eten danquote:Op maandag 15 augustus 2022 11:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geen worteltjes(taart)?quote:Op maandag 15 augustus 2022 11:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb alleen twee crackers gegeten tot nu toe.
Nee, die bewaar ik als toetje na het avond etenquote:
Ook worteltjestaart? Daar is de bakker het niet mee eensquote:Op maandag 15 augustus 2022 12:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
@:Homijn is daar ook gek op..
Stomme bakker zeg @bakkerquote:Op maandag 15 augustus 2022 12:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ook worteltjestaart? Daar is de bakker het niet mee eens
Was homijn niet op anoniem gegaan een tijdje geleden, of haal ik nu users door elkaar?quote:Op maandag 15 augustus 2022 12:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
@:Homijn is daar ook gek op..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |