Enige voordeel id dat @Haags zich weer even aan het bevredigen isquote:
Dat vond ik altijd wel leuk,gingen we biks in de lucht gooien.quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:31 schreef Dotteke het volgende:
Jammer dat het alweer zo vroeg donker is. Maar de vleermuizen zijn weer uit hun schuilplaats
Dat heb ik niet in huis. Maar zitten genoeg insecten hier. Ze vliegen wat af.quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat vond ik altijd wel leuk,gingen we biks in de lucht gooien.
prima tochquote:Op zondag 14 augustus 2022 21:31 schreef Dotteke het volgende:
Jammer dat het alweer zo vroeg donker is. Maar de vleermuizen zijn weer uit hun schuilplaats
Ik zit er klaar voorquote:Op zondag 14 augustus 2022 21:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
prima toch
wellicht nog wat van de perseiden zien. Is alweer bijna klaar..
Ik heb er nog geen een gezienquote:Op zondag 14 augustus 2022 21:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
prima toch
wellicht nog wat van de perseiden zien. Is alweer bijna klaar..
Mooi hèquote:Op zondag 14 augustus 2022 22:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik al super veel de afgelopen dagen
Moet eerlijk zeggen dat ik er ook niet echt op gelet heb. Was druk met de vleermuizen kijken 🤣quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik al super veel de afgelopen dagen
Dat heeft wat mij betreft nog iets meer magiequote:Op zondag 14 augustus 2022 22:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wonderen der natuur/kosmos
zelfde als zeevonk
quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat heeft wat mij betreft nog iets meer magie
Begin het nu wel echt te merken ja.quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:31 schreef Dotteke het volgende:
quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja toch
Ziet er werkelijk betoverend uit
kan je bijna weer opnieuw beginnen met klagen dat het warm isquote:Op zondag 14 augustus 2022 22:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Begin het nu wel echt te merken ja.
Bijna weer zomer
Dat heb je vast ook al eens mogen aanschouwenquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat heb je vast ook al eens mogen aanschouwen
quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kan je bijna weer opnieuw beginnen met klagen dat het warm is
quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]vaker dan er hier kut naar de buurvrouw geroepen wordt
Dat gebeurt ook niet zo vaak nee.quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]vaker dan er hier kut naar de buurvrouw geroepen wordt
Hier niet zoveel Karens in buurt dusquote:Op zondag 14 augustus 2022 22:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook niet zo vaak nee.
Das morgen al snel anders hoor.quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:23 schreef Nattekat het volgende:
Koude douche gemacht. Zit nu net niet te trillen naast de airco
De benauwdheid blijft netjes in het noorden hangen, dus heel mooi
Volgens mijn data is het nu buiten minder benauwd dan gisteravond, dus dat zal morgen ook nog het geval zijnquote:
Ik hoop gewoon oprecht - eigenlijk tegen beter weten in - op een flinke plens met water komende weken. Daar heeft de natuur echt baat bij.quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mijn data is het nu buiten minder benauwd dan gisteravond, dus dat zal morgen ook nog het geval zijn
Niks mis met een deprimerende week, behalve voor mijn humeur, maar dan moet het niet ook nog eens 25 graden zijn.quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon oprecht - eigenlijk tegen beter weten in - op een flinke plens met water komende weken. Daar heeft de natuur echt baat bij.
Nee daar ben ik ook wel klaar mee nu. Mag wat mij betreft maximaal nog 20 graden worden.quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niks mis met een deprimerende week, behalve voor mijn humeur, maar dan moet het niet ook nog eens 25 graden zijn.
Ja was ik ook, was gisteravondquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Was bang dat je was gaan rellen bij Utrecht.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:33 schreef Dotteke het volgende:
Ggrr alweer uit bed. Kan de slaap niet pskken 😢
Moeder instinctquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja was ik ook, was gisteravond
[ afbeelding ]
Kijk dat voelde ik dus. Rotjong is het ook he 🤣quote:
Hahaaaaaquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk dat voelde ik dus. Rotjong is het ook he 🤣
Helemaal ontspoord onze zoonquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk dat voelde ik dus. Rotjong is het ook he 🤣
Hij lijkt te veel op zijn vader 🤣😳quote:
Balen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:33 schreef Dotteke het volgende:
Ggrr alweer uit bed. Kan de slaap niet pskken 😢
Ja gebeurd niet vaak. Maar het lukt niet 😢quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |