Ik zit nu ff de laatste 10 minuten terug te kijkenquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 17:46 schreef de_boswachter het volgende:
Heb stuk van Dortmund gezien maar die kunnen er werkelijk niets van…. was überhaupt al @:onlogisch dat ze op 2-0 kwamen. Mooie overwinning van Werder.
ViaPlaygodenquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 17:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zit nu ff de laatste 10 minuten terug te kijken
met Sheraldo Becker als hun topscorer nu (voormalig ado den haag) surinaams internationalquote:
Ik hoop een Nederlands cijfer, want een 1 in DE is juist het hoogstequote:Op zaterdag 17 september 2022 17:20 schreef wimderon het volgende:
Sané krijgt vandaag een 1, voor de moeite.
- Voor wat betreft Bayern gaat deze opmerking wel op, maar Jeffrey Gouweleeuw zal het er na gisteren niet mee eens zijn. De Heemskerker valt niet genoeg op voor Oranje, maar is sinds 2016 bij Augsburg actief en ondanks meerdere trainerswissels nog steeds de aanvoerder van FCA. Ze kregen dus gisteren streekgenoot Bayern op bezoek, waar van te voren meer over een "verplicht" optreden van de selectie op de Wiesn bij het Oktoberfest werd gemopperd als over de tactiek voor de wedstrijd. Thomas Kampenbeck en Marcel Seufert hadden niet kunnen vermoeden in wat voor heksenketel ze terecht gingen komen,(ok misschien ook wel omdat Bayern vorig jaar hier ook al geen punten meenam)quote:Op zaterdag 17 september 2022 22:24 schreef TLC het volgende:
Overal waar Nederlandse voetballers komen draait het ineens niet meer
quote:Bayer Leverkusen neemt na een dramatische start van het seizoen afscheid van coach Gerardo Seoane. Dat heeft de Duitse club, pas zeventiende en voorlaatste in de Bundesliga, woensdag gemeld. De Spaanse voormalige topvoetballer Xabi Alonso neemt het roer over.
Leverkusen kon dit seizoen nog maar eenmaal winnen en telt na acht speeldagen in de Bundesliga vijf punten. Alleen rode lantaarn Bochum doet slechter. Ook in de Champions League loopt het eerder moeizaam voor de Duitsers, die na een 2-0 zege op de tweede speeldag tegen Atlético Madrid drie punten tellen na drie speeldagen. Op de eerste speeldag was Club Brugge met 1-0 te sterk. Dinsdag verloor Leverkusen nog met 2-0 bij Porto.
De 43-jarige Zwitser was sinds de lente van 2021 T1 bij Leverkusen, dat meteen een opvolger in huis haalt met Xabi Alonso. De 40-jarige Spanjaard voetbalde in het verleden voor onder meer Liverpool, Real Madrid en Bayern München maar heeft als coach nog geen ervaring op het hoogste niveau. Hij was jeugdtrainer bij Real en vanaf 2019 beloftencoach bij Real Sociedad, waar hij zijn voetbalcarrière begon.
FC Bayern heeft een groot probleem.quote:Manuel Neuer komt dit seizoen niet meer in actie. De doelman van Bayern München heeft tijdens het skiën zijn onderbeen gebroken en ligt voor langere tijd uit de roulatie, zo laat hij weten via Instagram. Neuer is inmiddels geopereerd en spreekt van een 'succesvolle operatie'.
WTF, ik ken voormalig eerstedivisievoetballers en die hadden allemaal in hun contract staan dat ze niet mochten skien, lekker handig dit.quote:Op zaterdag 10 december 2022 13:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
FC Bayern heeft een groot probleem.
Ik ben ook verbaast. Skiën lijkt me echt no-go voor voetballers.quote:Op zaterdag 10 december 2022 13:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
WTF, ik ken voormalig eerstedivisievoetballers en die hadden allemaal in hun contract staan dat ze niet mochten skien, lekker handig dit.
Zijn goede buren hoor, rivaliteit inderdaad meer naar keulen… maar je kunt ook in keulen met bmg sjaal of sticker op je auto gewoon over straat. Het is allemaal niet zo kinderachtig. De hooligans hebben met de fans sowieso niks te doen, die spreken gewoon met elkaar af als ze willen mattenquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:27 schreef Sjoerd102 het volgende:
Was vanmiddag op de kerstmarkt in Dusseldorf.
Zag er (misschien puur toeval) mensen in Borussia Mönchengladbach jas of sjaal lopen.
Dacht dat Fortuna en Borussia toch wel wat concurrentie zijn. Of zit die strijd daar meer met Keulen?
Zoiets zou in Nederland denk ik onmogelijk zijn. Ze zouden je van de kerstmarkt in Amsterdam afschoppen als je een Feyenoord sjaal omhad.
Dus dit!quote:Op zaterdag 10 december 2022 13:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
WTF, ik ken voormalig eerstedivisievoetballers en die hadden allemaal in hun contract staan dat ze niet mochten skien, lekker handig dit.
Mathieu skiet ookquote:Op zaterdag 10 december 2022 13:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nou ik zou hem iig nooit meer opstellen, beschamend hoe die man over het veld sjokt man. Bayern onwaardig. Bah bah bah.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:37 schreef chufi het volgende:
Het is de schuld van Blind lees ik
https://www.nu.nl/voetbal(...)sisdebuut-blind.html
Hoezo snelquote:
Ik heb het niet liggen hoor. De dag dat ik 25 miljoen verkrijg hoef jij niet meer te solliciteren voor de top4.quote:Op donderdag 23 maart 2023 22:31 schreef KingRoland het volgende:
25 miljoen door de wc pot
waar praten we ook over.. @:littlerabbit wat een wereld he
Wat collegiaal dat die spits hem helemaal niet meer aanraakt.quote:Op zaterdag 1 april 2023 19:10 schreef Oriente het volgende:
https://streamsc.co/Kd_GhxZQ1
Hahahahaha wat een kutkeeper
Bij de derde bokst die hem ook gelijk op Muller ipv naar de zijkant.quote:Op zaterdag 1 april 2023 19:10 schreef Oriente het volgende:
https://streamsc.co/Kd_GhxZQ1
Hahahahaha wat een kutkeeper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |