Wat natuurlijk ook al raar was, een oppas die tig kilometer verderop woont.quote:
Je bent toch ook een behoorlijke hufter als je dit over een jonge vrouw die (al was het alleen al vanwege haar alcoholische vader en zijn overlijden toen zij nog heel jong was) sowieso een traumatische jeugd had, gaat roepen.quote:Aan de andere kant: Rox heeft eigenlijk altijd gelogen. Als klein meisje al en ook in haar tienerjaren. Roxeanne weet wat ik allemaal over haar weet.
Dit.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 11:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben nooit een fan van Roxeanne geweest, maar Rachel weet in ieder geval te bewerkstelligen dat ik sympathie voor Roxeanne krijg. Dat je eigen moeder je broer en allerlei anderen rekruteert om rond te bazuinen dat je een fantast bent en altijd al bent geweest, is stuitend én veelzeggend.
In 2017 was hij al 73, dus Rachel heeft werkelijk een 78-jarige man in de Story laten opvoeren om haar dochter af te zeiken en bedreigen?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 14:23 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Hij was de lijfwacht van André Hazes.
https://www.vice.com/nl/a(...)ud-bokser-joop-kruis
Uiteindelijk werd je zelfs nog de lijfwacht van André Hazes. Hoe is dat ontstaan?
Ik trok elke dag met hem op. We woonden naast elkaar in Vinkeveen. We werden goede vrienden. Het is twaalf jaar geleden dat hij doodging, maar het lijkt twaalf weken. Je hoort zijn gejank nog steeds dagelijks op de radio en tv, haha.
Waren jullie altijd al vrienden?
Nee, we hadden eerst juist vaak ruzie. Ik wilde nooit met hem omgaan, want ik vond dat hij niet aardig voor zijn vader was. Ik zag zijn vader vaak heel zielig zitten bij bokspartijen in Amsterdam-Noord. Dat trok ik me aan, dus gaf ik zijn pa wat drinken. Maar later kwam ik André steeds vaker tegen in Vinkeveen, en gingen we biljarten. Zo begon het.
Het zal je (schoon) moeder zijn, die liet ik dus echt niet bij mijn kind.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 14:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
In 2017 was hij al 73, dus Rachel heeft werkelijk een 78-jarige man in de Story laten opvoeren om haar dochter af te zeiken en bedreigen?
De tering, hoe ziek ben je dan?!
Het is idd vrij tekenend dat ze al jaren met een van haar kinderen geen contact heeft, en eigenlijk nog tekenender dat dat niet al die tijd met hetzelfde kind was, en dat ze 2 kleinkinderen heeft die ze allebei niet ziet.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 14:48 schreef -river- het volgende:
[..]
Het zal je (schoon) moeder zijn, die liet ik dus echt niet bij mijn kind.
Wat verwoordt je het mooi en accuraat!quote:Op woensdag 17 augustus 2022 14:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is idd vrij tekenend dat ze al jaren met een van haar kinderen geen contact heeft, en eigenlijk nog tekenender dat dat niet al die tijd met hetzelfde kind was, en dat ze 2 kleinkinderen heeft die ze allebei niet ziet.
Haar kinderen zijn 28 en 29 jaar oud en hebben allebei al een flinke periode van geen contact met hun enige nog in leven zijnde ouder achter de rug.
Dan is er echt behoorlijk wat aan de hand en kun je als ouder niet doen alsof het kind de kwaliteit van zijn/haar jeugd niet op waarde weet te schatten.
quote:Op woensdag 17 augustus 2022 17:48 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Roxeanne Hazes keihard aangevallen door Story: ‘Zo smerig!’
https://www.mediacourant.(...)oor-story-zo-smerig/
Gelukkig gaan ook al jaren de geruchten dat Rachel en deze Joop veelvuldig met elkaar de koffer in zijn gedoken. Daarom ook dat Joop nu het zo opneemt voor d'r.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 13:24 schreef -Shii- het volgende:
Een dierbare huisvriend, die daar bijna dagelijks over de vloer kwam. Ja daar gaat het al mis natuurlijk.![]()
En dan gaan roepen dat hij dingen over haar weet. Dat zijn dan dingen van toen ze nog een kind was. Echt daar moet je gewoon je grote bek over dichthouden over de periode dat iemand kwetsbaar en minderjarig is. En een moeder zou haar dochter juist tegen zo'n dierbare huisvriend moeten beschermen i.p.v. die lui haar dochter nog eens dieper de grond in te laten trappen.
Valt me mee dat ze nog geen haarlokken of afgeknipte nagels van André hebben verkocht inmiddels.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 20:22 schreef quirina het volgende:
Als er weer geld valt te verdienen is alles zo weer goed.
Motto van de familie Hazes.
De ironie is érg groot als je de uitspraken van de afgelopen dagen erbij legt. Rachel, wordt eens godverdomme dement ofzo.quote:Wanneer je op 10- en 11 jarige leeftijd iemand verliest die je meer dan lief hebt, wil je daarom graag een plek hebben waar je deze persoon privé kunt gedenken. Waar je naartoe kunt om iets te vertellen, te zwijgen of om er zomaar te zijn. Omdat er op een jonge leeftijd nog veel speciale gebeurtenissen in je leven zullen komen zoals bijvoorbeeld een diploma behalen, trouwen en kinderen krijgen, is het voor Roxeanne en André jr. belangrijk dat zij dit, op hun manier, met hun vader kunnen delen. (...)
Dat kwam van Edwin Smulders, fotograaf van Story..je verwacht het niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 23:22 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik zag ook ergens een reactie van: ja maar Rox oogde altijd gelukkig en ook op foto's. Ja, omdat ze toen nog niet beter wist en je alles wat je ouders als voorbeeld geven als waarheid ziet op dat moment. Tot Rox volwassen werd en erachter kwam dat ze daardoor trauma's heeft opgelopen.
Ja, dit ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 10:48 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Dat kwam van Edwin Smulders, fotograaf van Story..je verwacht het niet.
Dit soort opmerkingen zijn te achterlijk voor woorden en laat alleen maar zien hoe dom en wereldvreemd iemand is.
Misschien moet hij zijn zelf geschoten foto's nog eens goed bekijken want een blinde ziet nog dat moederskindje André als kind al een aandachtshoer was en zijn moeder duidelijk een voorkeur had voor hem. Rox ziet er zeker niet altijd ongelukkig maar toch zie je haar verdriet, toen al.
Maar ik denk dat je dit soort dingen pas kunt zien en {aan}voelen als je een soortgelijke ervaring hebt gehad ofwel opgroeien in een destructief gezin. Of misschien zie ik ze vliegen, dat kan ook.
Ja, helemaal waar.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 12:15 schreef Prego het volgende:
[..]
Ja, dit ja.
En iemand kan op een foto de grootste en mooiste glimlach hebben maar van binnen doodongelukkig zijn.
Edwin Smulders
quote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:57 schreef superniger het volgende:
Hofnar van Roggel is woest.
[ twitter ]
https://www.advocatenblad(...)is-booming-business/quote:Op donderdag 18 augustus 2022 18:37 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Wettelijke kindsdelen zijn toch een onderdeel van een erfenis..
Hij moet wel,anders wordt hij niet meer als eerste gebeld voor de roggels eh... roddels.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:57 schreef superniger het volgende:
[ twitter ]
Dan was de op handen zijnde scheiding doorgezet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 08:27 schreef roos94 het volgende:
Ik vraag me af hoe alles was gelopen als die ouwe nog leefde.
Dan waren hij en Roggel in een vechtscheiding belandt (cash money bling bling) en had ze daarna nog een boek geschreven (Mijn leven met André of zo) maar uiteindelijk raakt ze als ‘ex van’ meer uit beeld en bleef Andréén popi jopi onder zuiplappen en volks volk. Waarschijnlijk was Roggel dan op Klaas Otto zijn gun gaan zitten of met een andere ranzige mafkees met geld en ‘aanzien’ onder een tafel gaan duiken en trouwen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 08:27 schreef roos94 het volgende:
Ik vraag me af hoe alles was gelopen als die ouwe nog leefde.
Dit is dus echt het prototype van een valse nichtquote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:57 schreef superniger het volgende:
[ twitter ]
Wat hij niet is maar hij gedraagt zich wel zo.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:25 schreef praadje het volgende:
[..]
Dit is dus echt het prototype van een valse nicht
Ohhh, ik heb altijd gedacht dat die andere (Bart Ettekoven) de hofnar was maar dan heb ik er al die tijd naast gezeten. Kom er net pas achter dat die Bart heet trouwens. Maar dan heb ik al die tijd met de verkeerde in mijn hoofd gezeten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:09 schreef Ericr het volgende:
[..]
Wat hij niet is maar hij gedraagt zich wel zo.
Voelt zich ook als een soort stiefvader voor de kinderen van Roggel. Roxeanne zal daar inmiddels heel anders over denken.
quote:
Ik lees dat op meer plekken, maar je weet dat hij getrouwd is met de zus van Adam Curry?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:25 schreef praadje het volgende:
[..]
Dit is dus echt het prototype van een valse nicht
Ettekoven speelde David Harkema in GTST.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:27 schreef praadje het volgende:
[..]
Ohhh, ik heb altijd gedacht dat die andere (Bart Ettekoven) de hofnar was maar dan heb ik er al die tijd naast gezeten. Kom er net pas achter dat die Bart heet trouwens. Maar dan heb ik al die tijd met de verkeerde in mijn hoofd gezeten.
Ja, ik haalde ze door elkaar. Maar bij Guido had ik het beeld van Bart altijd in mijn hoofd. Maar dat die grijze dakduif getrouwd is met de zus van wist ik inderdaad.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik lees dat op meer plekken, maar je weet dat hij getrouwd is met de zus van Adam Curry?
Ja die dus. Ik dacht echt dat hij de hofnar was. Namen en beeld door elkaar gehaald dus.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:27 schreef superniger het volgende:
[..]
Ettekoven speelde David Harkema in GTST.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Achter Roggel een foto van ome Willem?quote:
Verdomd jaa…quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 15:12 schreef maily het volgende:
[..]
Achter Roggel een foto van ome Willem?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 15:39 schreef quirina het volgende:
[..]
Verdomd jaa…
Deze vuist op deze vuist 👊
Echt slim is die den Aantrekker ook niet he?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:57 schreef superniger het volgende:
[ twitter ]
De laffe hond heeft zijn tweet verwijderd, ik gok dat er in de reacties dingen stonden die hem niet goed uitkwamen.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:57 schreef superniger het volgende:
[ twitter ]
Aantrekker trok het zich nogal aan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 13:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
De laffe hond heeft zijn tweet verwijderd, ik gok dat er in de reacties dingen stonden die hem niet goed uitkwamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |