abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205675148
Edwin smulders en zijn kutwijf Anouk Smulders. :r
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_205676202
Roggel is gewoon een vies wijf. Nu ook met die 'familievriend'. Als een goede oprechte moeder zou je zulke mensen een spreekverbod opleggen, zeggen dat je niet wil dat ze met de media praten.
Las trouwens dat haar zus een hypotheek bij haar heeft lopen, die vriendin die zo voor haar opkomt een lening en dat deze 'familievriend' in 2020 nog een auto van haar heeft gehad.
Het 'voor wat hoort wat' principe heeft Roggel hoog in het vaandel staan.
pi_205676312
https://www.mediacourant.(...)kletst-uit-zijn-nek/

Roxeanne Hazes-basher flink onder vuur: ‘Hij kletst uit zijn nek!’

Yvonne Coldeweijer maakt gehakt van Joop Kruis, de ‘familievriend’ die Roxeanne Hazes afslacht op de cover van de nieuwste Story. “Er klopt geen MOER van wat hij zegt. Hij kletst uit zijn nek!”

Het lijkt erop dat Rachel Hazes haar goede vriend Guido den Aantrekker voor haar karretje spant om dochter Roxeanne in een kwaad daglicht te stellen. Moeder Rachel doet er alles aan om Roxeanne neer te zetten als een soort fantast en is aan flink wat touwtjes aan het trekken. Zo staat er deze week een ‘familievriend’ op de cover van Guido’s blad Story.

Deze familievriend, ene Joop Kruis, maakt Roxeanne in een uitgebreid Story-artikel met de grond gelijk. Vooral de cover van het entertainmentblad springt in het oog, omdat Roxeanne daarop flink in diskrediet wordt gebracht. ‘Familievriend Joop na aantijging jegens Rachel: ‘Roxeanne loog altijd… en doet dat nog steeds!”, luidt de kop.

Yvonne Coldeweijer heeft dat Story-artikel even doorgenomen en kan maar tot één conclusie komen: die Joop is zélf een fantast. “Joop Kruis, een vriend van André Hazes sr., heeft in Story zijn verhaal verteld om Roxanne zwart te maken. Er klopt alleen echt geen MOER van wat hij zegt”, schrijft ze op haar juicekanaal.

Er zijn volgens Yvonne meerdere punten die niet correct zijn. “Zo zegt hij dat Rachel schulden had en daarom direct het huis moest verkopen, na de dood van André. Klopt niet. Ze hebben er gewoon nog twee jaar gewoond. Ouders Rachel zijn daar ingetrokken.”

Ze vervolgt: “Er waren geen schulden want andere twee kinderen van André (Melvyn en Nathalie) hebben netjes hun erfenis ontvangen. Deze man lult echt uit z’n nek. In 2020 is de Honda van Rachel zelfs cadeau gegeven aan deze Joop 👀. Neemt hij het daarom zo voor haar op?”

Story-baas Guido laat volgens Yvonne flink wat steken vallen. “Valt allemaal gewoon terug te vinden online dus Story heeft weer flink verzaakt in hun fact checking. Guido is echt het loopjongetje van Rachel, whahaha 🙄.”

Yvonne vult in haar podcast De Juice Show aan dat ze Guido ‘een galbak’ vindt. “Hij heeft natuurlijk een een-tweetje met Rachel. Waarom? Omdat hij dan inside scoops krijgt. Maar het ding is: Rachel líegt! Dus wij lachen ook altijd, want elke week staat er weer iets op de cover wat Rachel graag wil wat de buitenwereld weet.”

Rachel wordt vrijwel elke week geciteerd door de Story, soms ook onder haar eigen naam. “‘André is niet met Monique!’, staat er dan. En dan zit Guido helemaal stoer te doen, maar Guido: je hebt het van Rachel! Die liegt!”

Ze vervolgt: “Rachel wil dat het precies zo gaat zoals zij het zegt. En dan staat er nu op de cover, van een of andere oude vriend van de familie: ‘Roxeanne heeft altijd al gelogen!’ Nou, sorry hoor, dat vind ik zo lelijk. Wat smerig van de Story.”

Guido heeft nog niet gereageerd op de snoeiharde aanval van Yvonne.
pi_205677747
Hofnar van Roggel is woest.

twitter
#superniger2020
pi_205678104
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 17:57 schreef superniger het volgende:

[ twitter ]
:D

Wettelijke kindsdelen zijn toch een onderdeel van een erfenis..
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_205678834
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 18:37 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Wettelijke kindsdelen zijn toch een onderdeel van een erfenis..
https://www.advocatenblad(...)is-booming-business/
  vrijdag 19 augustus 2022 @ 08:16:09 #232
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_205682679
quote:

[ twitter ]
Hij moet wel,anders wordt hij niet meer als eerste gebeld voor de roggels eh... roddels.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Miss 200.000.000! vrijdag 19 augustus 2022 @ 08:27:13 #233
367000 roos94
pi_205682729
Ik vraag me af hoe alles was gelopen als die ouwe nog leefde.
  vrijdag 19 augustus 2022 @ 09:02:09 #234
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205682949
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 08:27 schreef roos94 het volgende:
Dan was de op handen zijnde scheiding doorgezet.
Met een beetje pech voor Rachel was er dan weer een nieuwe mevrouw Hazes geweest en hadden haar kinderen hetzelfde gehad als hun broer en zus.

En de alimentatie was dan gestopt bij zijn overlijden, ook als er geen nieuwe mevrouw Hazes was geweest had alles er, vooral voor Rachel, heel anders uitgezien.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 19 augustus 2022 @ 09:05:24 #235
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205682977
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 08:27 schreef roos94 het volgende:
Dan waren hij en Roggel in een vechtscheiding belandt (cash money bling bling) en had ze daarna nog een boek geschreven (Mijn leven met André of zo) maar uiteindelijk raakt ze als ‘ex van’ meer uit beeld en bleef Andréén popi jopi onder zuiplappen en volks volk. Waarschijnlijk was Roggel dan op Klaas Otto zijn gun gaan zitten of met een andere ranzige mafkees met geld en ‘aanzien’ onder een tafel gaan duiken en trouwen.

Rox hadden we nauwelijks gekend en Junior had vast alsnog more or less hetzelfde leven als hij nu heeft maar dan met een stuk minder geld en ‘populariteit’.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_205683137
quote:

[ twitter ]
Dit is dus echt het prototype van een valse nicht :r
pi_205684032
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 09:25 schreef praadje het volgende:

[..]
Wat hij niet is maar hij gedraagt zich wel zo.

Voelt zich ook als een soort stiefvader voor de kinderen van Roggel. Roxeanne zal daar inmiddels heel anders over denken.
pi_205684215
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 11:09 schreef Ericr het volgende:

[..]
Wat hij niet is maar hij gedraagt zich wel zo.

Voelt zich ook als een soort stiefvader voor de kinderen van Roggel. Roxeanne zal daar inmiddels heel anders over denken.
Ohhh, ik heb altijd gedacht dat die andere (Bart Ettekoven) de hofnar was maar dan heb ik er al die tijd naast gezeten. Kom er net pas achter dat die Bart heet trouwens. Maar dan heb ik al die tijd met de verkeerde in mijn hoofd gezeten.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 19 augustus 2022 @ 11:52:33 #240
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205684412
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  vrijdag 19 augustus 2022 @ 12:18:37 #241
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205684659
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 09:25 schreef praadje het volgende:

[..]
Ik lees dat op meer plekken, maar je weet dat hij getrouwd is met de zus van Adam Curry?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_205684746
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 11:27 schreef praadje het volgende:

[..]
Ohhh, ik heb altijd gedacht dat die andere (Bart Ettekoven) de hofnar was maar dan heb ik er al die tijd naast gezeten. Kom er net pas achter dat die Bart heet trouwens. Maar dan heb ik al die tijd met de verkeerde in mijn hoofd gezeten.
Ettekoven speelde David Harkema in GTST.

#superniger2020
pi_205685502
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 12:18 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik lees dat op meer plekken, maar je weet dat hij getrouwd is met de zus van Adam Curry?
Ja, ik haalde ze door elkaar. Maar bij Guido had ik het beeld van Bart altijd in mijn hoofd. Maar dat die grijze dakduif getrouwd is met de zus van wist ik inderdaad.
pi_205685535
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 12:27 schreef superniger het volgende:

[..]
Ettekoven speelde David Harkema in GTST.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ja die dus. Ik dacht echt dat hij de hofnar was. Namen en beeld door elkaar gehaald dus.
  Spellchecker vrijdag 19 augustus 2022 @ 15:12:53 #245
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205686156
quote:
Achter Roggel een foto van ome Willem? :o
pi_205686284
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 15:12 schreef maily het volgende:

[..]
Achter Roggel een foto van ome Willem? :o
Verdomd jaa…
Deze vuist op deze vuist 👊
  Trouwste user 2022 vrijdag 19 augustus 2022 @ 17:40:55 #247
7889 tong80
Spleenheup
pi_205687163
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 15:39 schreef quirina het volgende:

[..]
Verdomd jaa…
Deze vuist op deze vuist 👊

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_205694670
quote:

[ twitter ]
Echt slim is die den Aantrekker ook niet he?

Kindsdeel = jouw deel van de erfenis, oftewel, erfenis. .. en dan van anderen beweren dat ze hun feiten niet op een rijtje hebben. Dit is mierenneuken (net als die naam) omdat het sulletje het op valide argumenten niet kan winnen.

Die man heeft werkelijk het IQ van een garnaal (moet ook wel als de Krokante Krab je bestie is)
  zaterdag 20 augustus 2022 @ 13:51:59 #249
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205694762
quote:

[ twitter ]
De laffe hond heeft zijn tweet verwijderd, ik gok dat er in de reacties dingen stonden die hem niet goed uitkwamen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_205695472
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 13:51 schreef Leandra het volgende:

[..]
De laffe hond heeft zijn tweet verwijderd, ik gok dat er in de reacties dingen stonden die hem niet goed uitkwamen.
Aantrekker trok het zich nogal aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')