abonnement Unibet Coolblue
pi_205605729
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 09:42 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Jawel dat kan wel
Tot op zekere hoogte inderdaad.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_205606127
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 02:45 schreef BMW1993 het volgende:
Tapa bakjes bij de Jumbo zijn ook weer duurder geworden.

Ik neem altijd een plastic bakje, jong belegen kaas, gesneden leverworst, en snackballetjes.

''3 voor 5 euro'' was het motto, en sinds gister is het ''3 bakjes voor 6 euro''

Dat is nogal een prijsstijging in 1 keer. ;(

De frikandelbroodjes waren altijd 75 cent per stuk, nu zijn ze 85 cent per stuk.
En de ham-kaas broodjes zijn van 65 naar 75 cent per stuk gegaan..

Je kan natuurlijk ook een stukje kaas kopen en een leverworst. In twee minuten heb je die in plakjes gesneden. Een klein stuk kaas op de markt bij een goede kaasboer kost je per gram nog minder dan die plastic bakjes. Wat je overhoudt, kan je weken bewaren in een vershoudbakje met een beetje zout op de bodem (schimmelt niet als het vocht uit de lucht wordt gezogen).
Gehaktballetjes zijn ook zo opgelost met een zakje kruidenmix, een pan, een beetje boter, een vershoudbakje en een vriesvak. Ik ga binnenkort ook maar eens kijken hoe je zelf bolletjes bakt. Pak bloem kost ook bijna niets. Lekker vers in het weekend.
pi_205606408
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 02:45 schreef BMW1993 het volgende:
Tapa bakjes bij de Jumbo zijn ook weer duurder geworden.

Ik neem altijd een plastic bakje, jong belegen kaas, gesneden leverworst, en snackballetjes.

''3 voor 5 euro'' was het motto, en sinds gister is het ''3 bakjes voor 6 euro''

Dat is nogal een prijsstijging in 1 keer. ;(

De frikandelbroodjes waren altijd 75 cent per stuk, nu zijn ze 85 cent per stuk.
En de ham-kaas broodjes zijn van 65 naar 75 cent per stuk gegaan..

Oh, die heb ik ook soms. Per bakje 33 cent en een piepbeetje.... Ik vind het ook nogal wat.

Ik benijd de mensen die het nodig hebben niet hoor, maar als ik soms op mijn werk zie wat er allemaal mee gaat met de voedselbank... Pure luxeproducten. Aan de andere kant heb je mensen die elk dubbeltje moeten omdraaien om een stukje vlees te kunnen kopen en net genoeg inkomsten hebben om geen hulp te krijgen van een voedselbank oid.
pi_205607000
twitter
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_205607080
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 09:44 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Tot op zekere hoogte inderdaad.
En helemaal zonder geld zal je in NL niet zomaar komen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Moderator donderdag 11 augustus 2022 @ 12:16:11 #208
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205607082
Ik heb soms ook wel mijn bedenkingen hoor hoe snel dat gaat. 2 jaar terug had je nog 300 gram kipfilet blokjes bij Picnic voor 2,99. Toen werd dat 3,49. Toen werd dat 250 gram voor 2,99. En nu die 250 gram voor 3,89. En dat is ook geleidelijk zo gegaan, elke maand 20 cent erbij ofzo. San Pellegrino blikjes waren eerst 3,99, nu 5,89. Is het inkopen van die producten zoveel duurder geworden?
pi_205607571
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 12:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[ twitter ]
De families Heijn, Van Eerd, Poiesz en Linders pikken graag een graantje mee en verkopen het als wIj WoRdEn NoG hArDeR gEpAkT dOoR dE oVeRhEiD dAn De CoNsUmEnT.
pi_205607613
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 12:16 schreef Momo het volgende:
Ik heb soms ook wel mijn bedenkingen hoor hoe snel dat gaat. 2 jaar terug had je nog 300 gram kipfilet blokjes bij Picnic voor 2,99. Toen werd dat 3,49. Toen werd dat 250 gram voor 2,99. En nu die 250 gram voor 3,89. En dat is ook geleidelijk zo gegaan, elke maand 20 cent erbij ofzo. San Pellegrino blikjes waren eerst 3,99, nu 5,89. Is het inkopen van die producten zoveel duurder geworden?
Nee Picnic en dat soort bedrijven zijn gewoon net als drugsdealers. Eerst lokken ze je met kortingen en lage prijzen en wanneer je verslaafd bent gaat de prijs omhoog.
pi_205607718
Ben geen complotwappie maar als het idee van overheden was om mensen minder te laten sparen zijn we goed onderweg :') .
blablablabla
pi_205607730
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 12:28 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Volgens mij is dat niet waar. De prijzen stijgen overal in het Westen, in de VS is de problematiek hetzelfde als hier als ik de berichten daar goed begrijp.
De prijzen stijgen overal ter wereld, zeker niet alleen in het Westen. In Marokko kost een liter benzine omgerekend 1,60 euro. Dat zat vorig jaar nog rond de 80/90 cent. Een verdubbeling. In dat opzicht is de prijsstijging aldaar dus zelfs nog heftiger. Geldt ook voor voedsel, veel duurder geworden.

Kortom in de hele wereld is het momenteel zeer onrustig en ik verwacht eigenlijk wel dat er weer wat regimes gaan vallen / coups gaan plaatsvinden als dit te lang duurt.
Allah Al Watan Al Malik
pi_205607798
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 12:28 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Volgens mij is dat niet waar. De prijzen stijgen overal in het Westen, in de VS is de problematiek hetzelfde als hier als ik de berichten daar goed begrijp.
Gisteren kwam de CPI data en de inflatie is gelijk gebleven over juli. Aan de ene kant hebben we stijgende energieprijzen maar daar staan dalende brandstofprijzen tegenover. Kans is groot dat de sommige prijzen in de supermarkten nu ook minder hard gaan stijgen, want dure logistiek is duur eten. Helemaal als straks Oekraοne weer volop graan gaat leveren.
blablablabla
pi_205608844
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 12:16 schreef Momo het volgende:
Ik heb soms ook wel mijn bedenkingen hoor hoe snel dat gaat. 2 jaar terug had je nog 300 gram kipfilet blokjes bij Picnic voor 2,99. Toen werd dat 3,49. Toen werd dat 250 gram voor 2,99. En nu die 250 gram voor 3,89. En dat is ook geleidelijk zo gegaan, elke maand 20 cent erbij ofzo. San Pellegrino blikjes waren eerst 3,99, nu 5,89. Is het inkopen van die producten zoveel duurder geworden?
Nee, de grote partijen doen onder het mom van "ja er is hoge inflatie" en "komt door putin" nog een schepje bovenop. De grote multinationals boeken nu record winsten. Hun aandelen vliegen weer omhoog op de beurs.
pi_205608950


quote:
Albert Heijn vervangt alle winkelwagens door kleine met vlaggetjes: ‘Niemand kan meer een volle winkelwagen betalen’
https://speld.nl/2022/08/(...)winkelwagen-betalen/

:') :')
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_205609290
Keuzes hebben nu eenmaal consequenties.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  donderdag 11 augustus 2022 @ 17:02:37 #217
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_205609446
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 08:10 schreef asco het volgende:
Ik heb gisteren een McFlurry gegeten voor het eerst in circa 3 jaar. Geen idee van prijzen toen en nu maar er zat gisteren gvd bijna niets in dat bakje.
Hufters.
Klopt 100% dat had ik dus ook vorige maand...

Misschien wel voor 1 / 3'e gevuld..
Dus ik ging terug naar de kassa ''ja dat is een maatregel vanuit McDonald's Nederland''

Toen zei ik ''3.50 voor een halfleegbakje'' ze keek mij aan, en zonder wat te zeggen liep ze weer weg...

Het blijft oplichting, maak de prijs dan duurder, en vul de bakjes zoals het vroeger was zou ik zeggen....


Merkte het trouwens ook bij de Big Tasty, 1 plakje tomaat ipv 2 zoals op de website staat, en 1 plakje emmertalerkaas ipv 2...

Dat is gewoon onjuist, ze kunnen het best doen, maar vermeld het dan ook op de website, want dit is gewoon valsspelen.
  donderdag 11 augustus 2022 @ 17:08:36 #218
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_205609505
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 09:38 schreef Jor_Dii het volgende:
Werd gisteren bij Nieuwsuur ook aangehaald dat supermarkten onredelijkerwijs hun prijzen aan het opstuwen zijn om de winsten maar zeker te stellen, terwijl dit in sommige productgroepen helemaal niet nodig is.

Samen met de energiekosten hebben we het over een stijging van vaste lasten die nu al snel richting de 4000 - 6000 euro op jaarbasis gaat. Waar moeten mensen dit geld vandaan halen? :{

Nederland wordt heel snel heel erg onbetaalbaar op deze manier.
Gewoon regelen dat je 500 600 euro meer krijgt zoals echt bazen dat doen.
En dan eind van t jaar weer salaris correctie aan de hand van inflatie niks aan de hand dan
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_205609523
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 17:08 schreef Nicksanders het volgende:

[..]
Gewoon regelen dat je 500 600 euro meer krijgt zoals echt bazen dat doen.
En dan eind van t jaar weer salaris correctie aan de hand van inflatie niks aan de hand dan
Straks half Nederland aan het basisinkomen waardoor je 24/7 afhankelijk bent van de staat. Gaat gebeuren :) Verkeerde toon en ze pakken een deeltje af. Wat ze nu al doen met de WW. Als je niet solliciteert pakken ze stukje af
  donderdag 11 augustus 2022 @ 17:12:43 #220
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_205609533
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 13:22 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
De prijzen stijgen overal ter wereld, zeker niet alleen in het Westen. In Marokko kost een liter benzine omgerekend 1,60 euro. Dat zat vorig jaar nog rond de 80/90 cent. Een verdubbeling. In dat opzicht is de prijsstijging aldaar dus zelfs nog heftiger. Geldt ook voor voedsel, veel duurder geworden.

Kortom in de hele wereld is het momenteel zeer onrustig en ik verwacht eigenlijk wel dat er weer wat regimes gaan vallen / coups gaan plaatsvinden als dit te lang duurt.
Gelukkig is Marokko een stabiel land, de overheid heeft Israλl en Amerika achter zich staan, maar landen als Libiλ, Libanon, en misschien ook wel Tunesiλ kunnen hun borst natmaken inderdaad.

Helaas heeft een revolutie tot nu toe nooit geleid tot een verbetering van de leefomstandigheden .
pi_205609707
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 10:22 schreef Ericr het volgende:

[..]
Doe ook regelmatig boodschappen maar op wat uitzonderingen na is het zeker geen 50%. Eerder 20-30%, wat nog steeds fors is.

En 50% is niet het dubbele natuurlijk. Dan zou het 100% moeten toenemen.
Wat ben je toch slim. :+ 8-) *)
Aan het typen...
pi_205609813
twitter
pi_205610105
Dit is heel makkelijk op te lossen.

Minder consumeren.
Alsof je serieus de helft van wat je dagelijks koopt, zuipt en vreet ook echt nodig hebt.

Nee dat heb je niet, nee echt niet.
pi_205610173
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 18:30 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Dit is heel makkelijk op te lossen.

Minder consumeren.
Alsof je serieus de helft van wat je dagelijks koopt, zuipt en vreet ook echt nodig hebt.

Nee dat heb je niet, nee echt niet.
Je kunt in principe een heel eind komen met water en een twee handen rijst per dag, ja.
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tςch blijft bestaan.
pi_205610230
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 18:39 schreef Akkerdjie het volgende:

[..]
Je kunt in principe een heel eind komen met water en een twee handen rijst per dag, ja.
Twee handen? Doe maar luxe.
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 11 augustus 2022 @ 18:48:42 #226
206731 Mortaxx
Doomer
pi_205610238
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 18:39 schreef Akkerdjie het volgende:

[..]
Je kunt in principe een heel eind komen met water en een twee handen rijst per dag, ja.
Havermout met water. Macaroni met ketchup, brood met suiker

Genoeg opties. Maar iedereen heeft geld zat. De terrassen zitten stampvol
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_205610265
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 18:48 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Havermout met water. Macaroni met ketchup, brood met suiker

Genoeg opties. Maar iedereen heeft geld zat. De terrassen zitten stampvol
De bedoeling was dat iedere generatie het ietsje beter zou krijgen. Niet dat je ineens uit het dystopisch kookboek hoeft te koken.
pi_205610292
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 18:51 schreef Dutchguy het volgende:

[..]
De bedoeling was dat iedere generatie het ietsje beter zou krijgen. Niet dat je ineens uit het dystopisch kookboek hoeft te koken.
Veel personen van de jongere generaties krijgen nooit het voedzaam voedsel dat de weldoorvoede oudere generaties hebben gehad. Dat is een groot onrecht.
pi_205610332
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 18:47 schreef Dutchguy het volgende:

[..]
Twee handen? Doe maar luxe.
Ja inderdaad, rijst is niet lokaal geteeld. Teveel CO2-budget wat verkwist wordt.
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tςch blijft bestaan.
pi_205610336
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 18:56 schreef torentje het volgende:

[..]
Veel personen van de jongere generaties krijgen nooit het voedzaam voedsel dat de weldoorvoede oudere generaties hebben gehad. Dat is een groot onrecht.
We maken ook meer uren. Geen tijd meer om de tuinbonen te doppen.
pi_205610624
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 18:48 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Havermout met water. Macaroni met ketchup, brood met suiker

Genoeg opties. Maar iedereen heeft geld zat. De terrassen zitten stampvol
Klopt. En we consumeren er op los. Zie nog geen crisis
pi_205610859
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 09:57 schreef Hexagon het volgende:
Hoe is dit nou precies de schuld van Rutte? :')
Door het veroorzaken van corona en het binnenvallen van Oekraοne natuurlijk.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_205611046
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 18:39 schreef Akkerdjie het volgende:

[..]
Je kunt in principe een heel eind komen met water en een twee handen rijst per dag, ja.
Dat is weer de andere zijde, zo overdreven hoeft het niet.
Maar dit doen van oh oh oh we komen te kort want we hebben opeens geen 10 verschillende kazen meer en 50 verschillende pindakaas merken en potten etcetc, ik er is overmatige hoeveelheid keus en daarvan drijven ze lekker de prijs op omdat men denkt te kort te komen.

Hetzelfde zag je in maart 2020, dat men als debielen al het wc papier ging kopen. Alsof er niks meer zou zijn ofzo.
pi_205611231
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 19:02 schreef Dutchguy het volgende:

[..]
We maken ook meer uren. Geen tijd meer om de tuinbonen te doppen.
Door de weldoorvoede oudere generaties hebben we wel veel personen van jongere generaties die ondermaats zijn en die toch niet teruggegooid worden in zee.
pi_205611312
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 20:08 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Dat is weer de andere zijde, zo overdreven hoeft het niet.
Maar dit doen van oh oh oh we komen te kort want we hebben opeens geen 10 verschillende kazen meer en 50 verschillende pindakaas merken en potten etcetc, ik er is overmatige hoeveelheid keus en daarvan drijven ze lekker de prijs op omdat men denkt te kort te komen.

Hetzelfde zag je in maart 2020, dat men als debielen al het wc papier ging kopen. Alsof er niks meer zou zijn ofzo.
Die keuzes, daar hebben burgers niet voor gezorgd. Maar dit gaat veel dieper dan “wat minder keuze”, “hamstergedrag”, “even wat minder eten”, “even een jaartje niet op vakantie”. Dit lijkt op systeemfalen.

Als ipv inflatie je alle werkgevers tegelijk 10-20% van je loon in permanent mindering brengen en de komende jaren dit vaker gaan doen zou het land te klein zijn (en terecht). Nu wordt er overheen gestapt alsof het allemaal wel meevalt. Nog wel, totdat de vlam in de pan slaat. Dαt scenario vrees ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door Akkerdjie op 11-08-2022 21:05:15 ]
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tςch blijft bestaan.
  donderdag 11 augustus 2022 @ 20:43:29 #236
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_205611388
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 18:30 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Dit is heel makkelijk op te lossen.

Minder consumeren.
Alsof je serieus de helft van wat je dagelijks koopt, zuipt en vreet ook echt nodig hebt.

Nee dat heb je niet, nee echt niet.
Het is nu dat mensen wegens corona een volle spaarrekening hebben. Zodra die leeg gaat beginnen ze minder te consumeren en komen de massa ontslagen.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_205611558
quote:
Ahold Delhaize, het bedrijf achter onder meer Albert Heijn en Bol.com, wil dat klanten vaker huismerken gaan kopen. Die zijn goedkoper dan bekende merken. Niet alleen consumenten, maar ook Ahold zal profiteren, zeggen deskundigen.

Als je alleen maar A-merken hebt, dan gaan klanten die op de prijs willen letten wel naar Aldi of Lidl, zegt Hans D'Haese, analist van ING die onder meer Ahold Delhaize volgt.

Voor de smaak hoef je het kopen van huismerken vaak niet te laten, zegt Rini Emonds, hij is business consultant die zich bij marktonderzoeksbureau IRI bezighoudt met de detailhandel. "In een aantal categorieλn zijn de verschillen echt minimaal."
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205611980
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 20:43 schreef hollandia02 het volgende:

[..]
Het is nu dat mensen wegens corona een volle spaarrekening hebben. Zodra die leeg gaat beginnen ze minder te consumeren en komen de massa ontslagen.
Als je pech hebt kun je daar net 2 maandjes gas van kopen, maar goed dom Nederland heeft dat pas door als de eindafrekening komt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205612491
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 18:30 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Dit is heel makkelijk op te lossen.

Minder consumeren.
Alsof je serieus de helft van wat je dagelijks koopt, zuipt en vreet ook echt nodig hebt.

Nee dat heb je niet, nee echt niet.
Blijkbaar wel. Wij gooien zelden iets weg en zijn niet obees.
blablablabla
pi_205612537
quote:
Dat is met cola dus niet het geval,al die huismerken zijn gewoon niet te pruimen in vergelijking met Coca Cola.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Moderator donderdag 11 augustus 2022 @ 22:06:45 #241
54278 crew  Tijger_m
42
pi_205612565
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 19:02 schreef Dutchguy het volgende:

[..]
We maken ook meer uren. Geen tijd meer om de tuinbonen te doppen.
Volgens mij is het meer geen zin meer om tuinbonen te doppen
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_205612739
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 18:30 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Dit is heel makkelijk op te lossen.

Minder consumeren.
Alsof je serieus de helft van wat je dagelijks koopt, zuipt en vreet ook echt nodig hebt.

Nee dat heb je niet, nee echt niet.
Amen :) mee eens
pi_205613608
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 22:04 schreef Hathor het volgende:

[..]
Dat is met cola dus niet het geval,al die huismerken zijn gewoon niet te pruimen in vergelijking met Coca Cola.
Laat een ieder gewoon zelf weten wat hij of zij lekker vindt.

Als ik voor merk-cola moet gaan dan ben ik toch echt een Pepsi-meisje :7 O+

Verder vind ik AH, Aldi en Jumbo-huismerk een dikke prima.

Die van de Plus, Spar, Dirk, Lidl niet.

Al het bovenstaande is sowieso beter dan Coca-Cola wat mij betreft dus.


Ieder zijn ding :)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_205613710
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 00:06 schreef mascara-klodder het volgende:
Pepsi-meisje :7 O+
*O* O+
quote:
Verder vind ik AH, Aldi en Jumbo-huismerk een dikke prima.
:N |:(
quote:
Lidl niet.
-O- :(
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_205613736
quote:
4s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 00:22 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
*O* O+
[..]
:N |:(
[..]
-O- :(
lidl is ook prima. Maar de laatste halve liter kan je weggooien want geen prik.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 00:43:07 #246
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_205613778
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 17:12 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
Gelukkig is Marokko een stabiel land, de overheid heeft Israλl en Amerika achter zich staan, maar landen als Libiλ, Libanon, en misschien ook wel Tunesiλ kunnen hun borst natmaken inderdaad.

Helaas heeft een revolutie tot nu toe nooit geleid tot een verbetering van de leefomstandigheden .
En wij daarmee ook. Weer hordes "vluchtelingen" van niet matchende culturen.
pi_205613824
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 00:30 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
lidl is ook prima. Maar de laatste halve liter kan je weggooien want geen prik.
G'woon doorzoep'n.
:)
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_205615366
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 18:48 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Maar iedereen heeft geld zat. De terrassen zitten stampvol
Als je het zo bekijkt lijkt er inderdaad weinig sprake van een (aankomende) crisis.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 10:27:06 #249
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_205615398
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 10:24 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Als je het zo bekijkt lijkt er inderdaad weinig sprake van een (aankomende) crisis.
Ik pak ook graag een terrasje of restaurant, maar goed ik hoef ook niet per se elke 2 jaar een nieuwe smartphone of een grote televisie dus ik spaar voldoende centen uit om een prijsstijging op te kunnen vangen.
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 21:59:17 #250
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_205622531
Het is elke week weer opnieuw schrikken in de supermarkt...

Ik was vandaag in de jumbo, en deze schnitzels zijn ook 30 cent omhoog gegaan.. :{

30 cent valt voor mij ,als alleenstaande man nog mee. Maar je zou maar als vrouw eentje moeten kopen voor je man, je 2 kinderen en voor jezelf.. Dat is toch weer 1,30 extra per avondmaaltijd..

  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 12 augustus 2022 @ 22:06:26 #251
206731 Mortaxx
Doomer
pi_205622650
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 21:59 schreef BMW1993 het volgende:
Het is elke week weer opnieuw schrikken in de supermarkt...

Ik was vandaag in de jumbo, en deze schnitzels zijn ook 30 cent omhoog gegaan.. :{

30 cent valt voor mij ,als alleenstaande man nog mee. Maar je zou maar als vrouw eentje moeten kopen voor je man, je 2 kinderen en voor jezelf.. Dat is toch weer 1,30 extra per avondmaaltijd..

[ link | afbeelding ]
Je kunt ook gewoon stoppen met vlees eten
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 22:27:18 #252
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_205622886
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 22:06 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Je kunt ook gewoon stoppen met vlees eten
Want dat stopt de inflatie?
  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 12 augustus 2022 @ 22:36:10 #253
206731 Mortaxx
Doomer
pi_205622976
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 22:27 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Want dat stopt de inflatie?
Zorgt er wel voor dat je persoonlijk minder geld gaat uitgeven
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_205623790
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 22:36 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Zorgt er wel voor dat je persoonlijk minder geld gaat uitgeven
Niet eten is nog goedkoper.
pi_205623829
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 18:56 schreef torentje het volgende:

[..]
Veel personen van de jongere generaties krijgen nooit het voedzaam voedsel dat de weldoorvoede oudere generaties hebben gehad. Dat is een groot onrecht.
Tjah, dat waren tijden dat een timmermansalaris genoeg was voor een heel gezin en een 2onder1kapper. Ma thuis boontjesdoppen en voor de koters zorgen...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_205623850
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 22:36 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Zorgt er wel voor dat je persoonlijk minder geld gaat uitgeven
Ja?
Verlicht ons even hoe je dat doet tijdens inflatie.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator zaterdag 13 augustus 2022 @ 01:19:29 #257
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_205624122
Of gewoon minder vlees eten of geen. Zoveel mogelijk de tering naar de nering zetten in plaats van dat afgezaagde langspeelplaatje over dat de overheid het moet oplossen want die gaat niet volgende week iets doen maar jij moet wel volgende week vreten dus regel je het maar, of niet en dan vreet je droog brood of gewoon accepteren dat je voor de time being meer moet betalen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_205624133
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 01:19 schreef CoolGuy het volgende:
Of gewoon minder vlees eten of geen. Zoveel mogelijk de tering naar de nering zetten in plaats van dat afgezaagde langspeelplaatje over dat de overheid het moet oplossen want die gaat niet volgende week iets doen maar jij moet wel volgende week vreten dus regel je het maar, of niet en dan vreet je droog brood of gewoon accepteren dat je voor de time being meer moet betalen.
Warm heh?
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
  Moderator zaterdag 13 augustus 2022 @ 01:23:41 #259
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_205624147
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 01:21 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Warm heh?
Neuh, gewoon aangenaam hier.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_205624157
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 01:23 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Neuh, gewoon aangenaam hier.
Noordpool?
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
  Moderator zaterdag 13 augustus 2022 @ 01:27:36 #261
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_205624164
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 01:25 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Noordpool?
Nederland.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_205624183
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 01:27 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Nederland.
:+
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
  Moderator zaterdag 13 augustus 2022 @ 01:33:11 #263
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_205624198
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 01:30 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
:+
Het is hier in de tuin nu 22 graden en binnen 21. Niet direct warm te noemen maar ook niet koud. Gewoon, prima :+
Breitling - Instruments for Professionals
pi_205624207
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 01:19 schreef CoolGuy het volgende:
Of gewoon minder vlees eten of geen. Zoveel mogelijk de tering naar de nering zetten in plaats van dat afgezaagde langspeelplaatje over dat de overheid het moet oplossen want die gaat niet volgende week iets doen maar jij moet wel volgende week vreten dus regel je het maar, of niet en dan vreet je droog brood of gewoon accepteren dat je voor de time being meer moet betalen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205624210
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 01:33 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Het is hier in de tuin nu 22 graden en binnen 21. Niet direct warm te noemen maar ook niet koud. Gewoon, prima :+
Lekker toch, het is hier niet te harden }:| Kust. Zeer vochtig.
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_205624211
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 01:19 schreef CoolGuy het volgende:
Of gewoon minder vlees eten of geen. Zoveel mogelijk de tering naar de nering zetten in plaats van dat afgezaagde langspeelplaatje over dat de overheid het moet oplossen want die gaat niet volgende week iets doen maar jij moet wel volgende week vreten dus regel je het maar, of niet en dan vreet je droog brood of gewoon accepteren dat je voor de time being meer moet betalen.
Net of andere dingen los van vlees wel goedkoop zijn
pi_205624219
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 01:39 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Net of andere dingen los van vlees wel goedkoop zijn
Nope, alles is veels te duur
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
  Moderator zaterdag 13 augustus 2022 @ 01:47:37 #268
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_205624226
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 01:36 schreef raptorix het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Das goed, dan eet ik voor elk dier dat jij wιl eet er ook 3.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator zaterdag 13 augustus 2022 @ 01:48:30 #269
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_205624228
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 01:39 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Lekker toch, het is hier niet te harden }:| Kust. Zeer vochtig.
Vanmiddag was het wel warm ja, maar nu is het echt goed te doen. Maar de kust zal wel anders zijn ja.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator zaterdag 13 augustus 2022 @ 01:49:20 #270
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_205624230
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 01:39 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Net of andere dingen los van vlees wel goedkoop zijn
Nee, dus, tering naar de nering zetten of betalen of droog brood eten want klagen hoe duur alles is is zinloos.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_205624235
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 01:49 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Nee, dus, tering naar de nering zetten of betalen of droog brood eten want klagen hoe duur alles is is zinloos.
Ok, topic kan dicht.
pi_205624254
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 22:06 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Je kunt ook gewoon stoppen met vlees eten
Of stoppen met ademhalen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Knapste mannelijke user 2022 zaterdag 13 augustus 2022 @ 02:07:44 #273
206731 Mortaxx
Doomer
pi_205624259
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 00:17 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Ja?
Verlicht ons even hoe je dat doet tijdens inflatie.
Gewoon minder kopen

Waarom begrijpen jullie niet dat als de prijzen stijgen je simpelweg minder kunt kopen om alsnog minder geld kwijt te zijn
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Knapste mannelijke user 2022 zaterdag 13 augustus 2022 @ 02:08:34 #274
206731 Mortaxx
Doomer
pi_205624261
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 02:04 schreef Hathor het volgende:

[..]
Of stoppen met ademhalen.
Wat een ontzettend domme vergelijking. Jij stemt zeker VVD
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_205624273
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 02:08 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Wat een ontzettend domme vergelijking. Jij stemt zeker VVD
Nee.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_205624710
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 02:07 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Gewoon minder kopen

Waarom begrijpen jullie niet dat als de prijzen stijgen je simpelweg minder kunt kopen om alsnog minder geld kwijt te zijn
De 18% prijsstijging vwb boodschappen gaat over de normale zaken die men koopt en nodig heeft: brood, zuivel etc.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  zaterdag 13 augustus 2022 @ 09:21:00 #277
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_205624895
Is dit in andere landen ook zo of laten we ons in Nederland gewoon weer foppen.
pi_205625838
Verzekeringen zoals inboedel enz worden ook fors hoger. (!!!!!)

https://www.limburger.nl/cnt/dmf20220812_97517360
pi_205626072
Ik zag van de week een briefje hangen bij de snackbar dat alles duurder wordt -O- Ik vind een snackbar al schreeuwend duur
pi_205626303
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 01:49 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Nee, dus, tering naar de nering zetten of betalen of droog brood eten want klagen hoe duur alles is is zinloos.
Lekker gemakkelijk je zal toch moeten eten, droog brood eten slaat nergens op natuurlijk
  zaterdag 13 augustus 2022 @ 12:10:11 #281
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_205626337
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 11:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zag van de week een briefje hangen bij de snackbar dat alles duurder wordt -O- Ik vind een snackbar al schreeuwend duur
Hier bij de snackbar is de frikandel van 2,20 naar 2,50 gegaan, mayo is 70 cent tegenwoordig..

Ik kan mij nog herinneren dat bij diezelfde snackbar de frikandel in 2006 precies 1 euro was.
  Moderator zaterdag 13 augustus 2022 @ 12:28:25 #282
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_205626492
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 12:07 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Lekker gemakkelijk je zal toch moeten eten, droog brood eten slaat nergens op natuurlijk
Nee? Jij kunt nu 3 producten kopen voor dezelfde prijs als waar je voorheen 5 producten kon kopen. Dan heb je een aantal keuzes:

1. Accepteren dat die situatie nu zo is en niet magisch morgen verandert is.
2. Die producten niet meer kopen en andere producten kopen.
3. Niets meer kopen.
4. Klagen.

3. Gaat hem niet worden, want dan ga je dood.
4. Doen we allemaal graag, maar dat verandert niets aan 1. Dus samen met 4 doe je uiteindelijk 1 en 2.

Ja de overheid dit dat zus zo allemaal klootzakken en zij hebben ons in deze situatie gebracht en en en en. Ja, oke, fijn man. En nu? Zijn de prijzen nu magisch anders? Nee? Dan geldt dus nog steeds 1, 2 en 4. Jij gaat nog steeds niet niets kopen, en dϊs doe je 1 en/of 2. Als je dat maar ver genoeg doortrekt kom je op het gechargeerde 'door brood vreten'.

Dat is de realiteit. Dat hoef je niet leuk te vinden, je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar ondertussen, terug in de realiteit, zijn de huidige prijzen de huidige prijzen en dat is niιt morgen, overmorgen of volgende week anders.

Dus je kunt klagen wat je wil, maar uiteindelijk betaal jij ook gewoon de prijzen die het momenteel moet kosten, of je doet dat niet, en dan heb je steeds minder keus.
Breitling - Instruments for Professionals
  zaterdag 13 augustus 2022 @ 12:57:49 #283
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_205626681
Of gewoon betalen met onze witte privileges toch? Kunnen we die ergens omwisselen?
pi_205626739
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 12:57 schreef Tlaloc het volgende:
Of gewoon betalen met onze witte privileges toch? Kunnen we die ergens omwisselen?
Ah, daar hebben we weer zo'n etterende puist van de samenleving, bij wie alles draait om huidskleur (en dit vooral ook vaak wil etaleren), zelfs aangaande de hoge supermarktprijzen :')

:r
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  zaterdag 13 augustus 2022 @ 13:31:18 #285
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_205626880
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 12:28 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Nee? Jij kunt nu 3 producten kopen voor dezelfde prijs als waar je voorheen 5 producten kon kopen. Dan heb je een aantal keuzes:

1. Accepteren dat die situatie nu zo is en niet magisch morgen verandert is.
2. Die producten niet meer kopen en andere producten kopen.
3. Niets meer kopen.
4. Klagen.

3. Gaat hem niet worden, want dan ga je dood.
4. Doen we allemaal graag, maar dat verandert niets aan 1. Dus samen met 4 doe je uiteindelijk 1 en 2.

Ja de overheid dit dat zus zo allemaal klootzakken en zij hebben ons in deze situatie gebracht en en en en. Ja, oke, fijn man. En nu? Zijn de prijzen nu magisch anders? Nee? Dan geldt dus nog steeds 1, 2 en 4. Jij gaat nog steeds niet niets kopen, en dϊs doe je 1 en/of 2. Als je dat maar ver genoeg doortrekt kom je op het gechargeerde 'door brood vreten'.

Dat is de realiteit. Dat hoef je niet leuk te vinden, je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar ondertussen, terug in de realiteit, zijn de huidige prijzen de huidige prijzen en dat is niιt morgen, overmorgen of volgende week anders.

Dus je kunt klagen wat je wil, maar uiteindelijk betaal jij ook gewoon de prijzen die het momenteel moet kosten, of je doet dat niet, en dan heb je steeds minder keus.
We kunnen ook een keer in opstand komen tegen dat tuig in Den Haag.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_205626941
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 13:31 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
We kunnen ook een keer in opstand komen tegen dat tuig in Den Haag.
Ja, en dan zegt de nieuwe prumjee dat de inflatie 3% mag zijn en dan is dat zo.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  Moderator zaterdag 13 augustus 2022 @ 13:39:03 #287
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_205626949
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 13:31 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
We kunnen ook een keer in opstand komen tegen dat tuig in Den Haag.
Ja kan. Maar ondertussen, terug in de realiteit is de kans daarop nihil en dan nog steeds zijn de prijzen morgen wat ze zijn. Dus wat ga je morgen dan doen? Niets kopen of toch de prijzen betalen die gevraagd worden? Want het klinkt allemaal wel flink en zo, om op een forum op internet op te roepen de hooivorken te pakken maar stiekem sta ook jij morgen gewoon weer in de supermarkt.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_205626976
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 13:31 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
We kunnen ook een keer in opstand komen tegen dat tuig in Den Haag.
dat kan een onderdeel zijn van klagen en verandert de situatie niet, dus dan blijven nog altijd maar de 2 opties over.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_205627023
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 22:36 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Zorgt er wel voor dat je persoonlijk minder geld gaat uitgeven
je kunt ook stoppen met leven....win win
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_205627137
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 13:39 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ja kan. Maar ondertussen, terug in de realiteit is de kans daarop nihil en dan nog steeds zijn de prijzen morgen wat ze zijn. Dus wat ga je morgen dan doen? Niets kopen of toch de prijzen betalen die gevraagd worden? Want het klinkt allemaal wel flink en zo, om op een forum op internet op te roepen de hooivorken te pakken maar stiekem sta ook jij morgen gewoon weer in de supermarkt.
Dat klopt. Ondertussen neemt de sociale onrust wel toe in de maatschappij als de groep aan de onderkant van de samenleving steeds groter word. Op een gegeven moment loopt de emmer over. Dat is ook geen beste situatie.

Maar er valt weinig tegen te doen. Het is niet alleen een probleem dat in Nederland speelt.
pi_205627207
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 13:57 schreef Cherni het volgende:

[..]
Dat klopt. Ondertussen neemt de sociale onrust wel toe in de maatschappij als de groep aan de onderkant van de samenleving steeds groter word. Op een gegeven moment loopt de emmer over. Dat is ook geen beste situatie.

Maar er valt weinig tegen te doen. Het is niet alleen een probleem dat in Nederland speelt.
Klopt inderdaad, maar het is natuurlijk wel de vraag wanneer en hoe die bom gaat barsten, los van het de te hoge prijzen op alle gebieden laat dit kabinet teveel op zijn beloop
  Moderator zaterdag 13 augustus 2022 @ 14:11:44 #292
54278 crew  Tijger_m
42
pi_205627224
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 09:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Is dit in andere landen ook zo of laten we ons in Nederland gewoon weer foppen.
Dat is in andere landen ook zo.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_205627271
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 14:11 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dat is in andere landen ook zo.
In Duitsland is sowieso de benzine goedkoper, en ook best veel boodschappen zijn daar voordeliger dan in Nederland
  Moderator zaterdag 13 augustus 2022 @ 15:34:14 #294
54278 crew  Tijger_m
42
pi_205627646
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 14:21 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
In Duitsland is sowieso de benzine goedkoper, en ook best veel boodschappen zijn daar voordeliger dan in Nederland
Dat is het punt niet, het punt was dat de prijzen overal stijgen, dat het dan nog goedkoper is als Nederland kan best zo zijn.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_205627682
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 02:45 schreef BMW1993 het volgende:
Tapa bakjes bij de Jumbo zijn ook weer duurder geworden.

Ik neem altijd een plastic bakje, jong belegen kaas, gesneden leverworst, en snackballetjes.

''3 voor 5 euro'' was het motto, en sinds gister is het ''3 bakjes voor 6 euro''

Dat is nogal een prijsstijging in 1 keer. ;(

De frikandelbroodjes waren altijd 75 cent per stuk, nu zijn ze 85 cent per stuk.
En de ham-kaas broodjes zijn van 65 naar 75 cent per stuk gegaan..

Als je dit al koopt, dan moet je niet zo zeuren over prijs verhogingen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_205627759
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 13:31 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
We kunnen ook een keer in opstand komen tegen dat tuig in Den Haag.
Er zal pas een opstand komen als men inkomensafhankelijk prijzen gaat vragen voor producten en diensten Want dan moet iedereen zijn loonstrookje tonen aan de kassiθres.
pi_205627795
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 01:19 schreef CoolGuy het volgende:
Of gewoon minder vlees eten of geen. Zoveel mogelijk de tering naar de nering zetten in plaats van dat afgezaagde langspeelplaatje over dat de overheid het moet oplossen want die gaat niet volgende week iets doen maar jij moet wel volgende week vreten dus regel je het maar, of niet en dan vreet je droog brood of gewoon accepteren dat je voor de time being meer moet betalen.
Dat is toch allemaal nonsens.
Wij zijn een welvarend land met een structurele hoge inflatie en dat ga je niet beteugelen met niet structurele zaken als "doe maar een keer niet douchen, dan neem je toch geen ontbijt, dan neem je toch geen vakantie, dan blijf je toch thuis bij je ouders wonen etc.

We leveren hier in op onze welvaart terwijl dit helemaal niet hoeft.
pi_205627825
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 10:41 schreef Hexagon het volgende:
Ik betaal nog gewoon een euro voor een brood trouwens
hoe krijg je dat weg? Ik betaal 3 euro, als het 4 wordt ook prima. Ik wil gewoon lekker brood. Koop er vijf of zes per maand. Dat is €10,- €15 per maand extra, waar hebben we het over. Ga ik wel een keertje minder op en terrasje zitten.
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
  zaterdag 13 augustus 2022 @ 16:13:39 #299
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_205627836
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 16:11 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]
hoe krijg je dat weg? Ik betaal 3 euro, als het 4 wordt ook prima. Ik wil gewoon lekker brood. Koop er vijf of zes per maand. Dat is €10,- €15 per maand extra, waar hebben we het over. Ga ik wel een keertje minder op en terrasje zitten.
Gewoon, door het te besmeren met beleg. In mijn mond te stoppen, te kauwen en door te slikken.

Vandaag nog een brood van 1 euro bij de AH gekocht. Smaakt prima.
pi_205627841
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 16:06 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]

We leveren hier in op onze welvaart terwijl dit helemaal niet hoeft.
waarom hoeft dit niet dan?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_205627843
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 16:06 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Dat is toch allemaal nonsens.
Wij zijn een welvarend land met een structurele hoge inflatie en dat ga je niet beteugelen met niet structurele zaken als "doe maar een keer niet douchen, dan neem je toch geen ontbijt, dan neem je toch geen vakantie, dan blijf je toch thuis bij je ouders wonen etc.

We leveren hier in op onze welvaart terwijl dit helemaal niet hoeft.
Een deel van die inflatie komt ook door het te veel geld bijdrukken door de centrale bank, vanwege covid, maar ook omdat Europa te veel schulden heeft. Dus linksom of rechtsom moeten we welvaart gaan inleveren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')