Oh die hebben we hier geloof ik niet, nooit gezienquote:
Ik durf niet te klikkenquote:
Nee hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik durf niet te klikken![]()
Straks zit ik op de frontpage
hahahaquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:14 schreef pullup het volgende:
Ah ze hebben het teletekst berichtje een andere kop gegeven![]()
"Ontwerper Issey Miyake dood" Staat er nu ipv "Ontwerper coltrui van Steve Jobes is overleden"
Ik vond dat al een gęnante kop
Ah teletekst bestaat dus nog.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:14 schreef pullup het volgende:
"Ontwerper Issey Miyake dood" Staat er nu ipv "Ontwerper coltrui van Steve Jobes is overleden"
Jaquote:
Ik gebruik pagina 818 en 819 nog regelmatigquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:19 schreef pullup het volgende:
[..]
JaIedereen kijkt me altijd raar aan als ik zeg dat ik dat nog gebruik
Maar het is op de foon enorm overzichtelijk om de basis berichten in 1 keer heel snel te kunnen overzien
quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar het is op de foon enorm overzichtelijk om de basis berichten in 1 keer heel snel te kunnen overzien
Daar heb ik het dus nog best lang voor gebruikt. Kende die nummers toch van buiten en was lekker snel. Inmiddels zijn er wel apps die minstens net zo handig zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik gebruik pagina 818 en 819 nog regelmatig
Daar heb ik een heel lekker parfum van!quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:14 schreef pullup het volgende:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat zijn fijne luchtjes.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:24 schreef maily het volgende:
[..]
Daar heb ik een heel lekker parfum van!
RIP
Die was nep volgens mijquote:
quote:
Ik vond deze wel grappig.quote:
Joh!quote:
Die moest ik opzoeken...quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik gebruik pagina 818 en 819 nog regelmatig
Slimquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Was Thierry maar homo. Dan bekommerde ik me wel om Davide.
Gaat het er dan niet om die Davide wil en niet waar Thierry nog niet voor wil uitkomenquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Was Thierry maar homo. Dan bekommerde ik me wel om Davide.
Compleet met half bezopen commentaarquote:
Nietesquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Compleet met half bezopen commentaar
Oh ja, ze zijn gewoon zoquote:
Dit zijn allemaal (de meesten ) mensen die van alles over raketten studeren ,quote:
Ik kijk niet hoor, zijn veel leukere dingen op de wereld.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
gelijk... kijk er wat van zeggen helpt meestal
Je moet sws rustig aan doenquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kijk niet hoor, zijn veel leukere dingen op de wereld.
Das ook niet goed he, bewegen moet wel ietsquote:
Ja daar kwamen ze goed mee wegquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:31 schreef pullup het volgende:
Oh ik was al gekapt met kijken maar ze verlengen
type af en toequote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das ook niet goed he, bewegen moet wel iets
Ik ga wel bij pullup meetrainen. Dat zal vast niet zo zwaar zijn en binnen de 'leefregels' vallenquote:
Altijd welkom maar heel licht ben ik niet meer hehe. er moeten wat corona kilootjes afquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga wel bij pullup meetrainen. Dat zal vast niet zo zwaar zijn en binnen de 'leefregels' vallen
Hoe kan dat nou?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Altijd welkom maar heel licht ben ik niet meer hehe. er moeten wat corona kilootjes af
Behoorlijk veel ja, maar geen slanke den meer. Ga er wel weer wat afwerkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou?
Als er iemand hier wel veel beweegt ben jij het toch
lolquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Behoorlijk veel ja, maar geen slanke den meer. Ga er wel weer wat afwerken
Ik kan ook een goede 5 kilo eraf krijgen, maar als ik tijd heb om te sporten ben ik meestal te luiquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Altijd welkom maar heel licht ben ik niet meer hehe. er moeten wat corona kilootjes af
Hoe kan jij nou een voorbeeld voor je sporters zijn?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Behoorlijk veel ja, maar geen slanke den meer. Ga er wel weer wat afwerken
En nu gaan sporten jijquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 23:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kan ook een goede 5 kilo eraf krijgen, maar als ik tijd heb om te sporten ben ik meestal te lui
Ik ga zo nog even sporten met muis in bedquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 23:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe kan jij nou een voorbeeld voor je sporters zijn?
[..]
En nu gaan sporten jij
Zou ook mee moeten tellen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 23:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga zo nog even sporten met muis in bed
Als je hard genoeg je best doet en niet al na 2 minuten klaar bent welquote:
Doe je best dan eensquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 23:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je hard genoeg je best doet en niet al na 2 minuten klaar bent wel
Ik doe altijd mijn bestquote:
Jaja.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 23:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik doe altijd mijn best![]()
Hoe bevalt je nieuwe huis?
Dat duurt nog wel evenquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 23:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jaja.
Dat staat leeg, krijg pas over een week of 5 a 7 een groot deel van mijn dingen
In een straat naast andere huizenquote:
Van harte Bos ...quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 23:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn stem ligt ergens op het veld.. Komt morgen wel teruggevlogen. Ik heb hem goed afgericht![]()
![]()
ah , weinig privacy dusquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 23:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In een straat naast andere huizen
Was nog spannend zo te zien aan wanneer de doelpunten vielenquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 23:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn stem ligt ergens op het veld.. Komt morgen wel teruggevlogen. Ik heb hem goed afgericht![]()
![]()
Zeker spannend...quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 23:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was nog spannend zo te zien aan wanneer de doelpunten vielen![]()
Maar gefeliciteerd!
Eerst naar Ibrox/Gio iddquote:
Pakken die oud feyenoorderquote:Op woensdag 10 augustus 2022 00:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zeker spannend...
[..]
Eerst naar Ibrox/Gio idd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En gelukt?quote:Op woensdag 10 augustus 2022 01:28 schreef puzziepie het volgende:
Ik was ff tv gaan kijken , net in die tijd was er een static fire van de booster![]()
Goedemorgen HerRabbit.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 02:20 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben wakker geworden omdat ik naar de WC moest en kan nu niet meer in slaap vallen
Dat goede is nogal betrekkelijk.quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2022 05:37 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben net drie keer de kanker gewenst.
Hey maatje,ik ben echt woosboest.quote:
Vriendquote:Op woensdag 10 augustus 2022 05:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey maatje,ik ben echt woosboest.
Echt wel.Ze gebruiken de brandtrap als bel.Fietsen op mijn oprit. En als ik er iets van zeg mag ik de kanker krijgen en Soul is een rode rotjunk.quote:
Gezelligquote:Op woensdag 10 augustus 2022 06:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt wel.Ze gebruiken de brandtrap als bel.Fietsen op mijn oprit. En als ik er iets van zeg mag ik de kanker krijgen en Soul is een rode rotjunk.
quote:Op woensdag 10 augustus 2022 06:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt wel.Ze gebruiken de brandtrap als bel.Fietsen op mijn oprit. En als ik er iets van zeg mag ik de kanker krijgen en Soul is een rode rotjunk.
Irritant als je niet met de buren overweg kan jaquote:Op woensdag 10 augustus 2022 06:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Frankie lost het opquote:
Ik stel me zo voor dat de brandtrap een metalen constructie is en dat er tegenaan rammen als bel zou kunnen functioneren?quote:Op woensdag 10 augustus 2022 06:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Irritant als je niet met de buren overweg kan ja![]()
Wat moet ik me voorstellen bij de brandtrap als bel gebruiken overigens
Owquote:Op woensdag 10 augustus 2022 06:30 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik stel me zo voor dat de brandtrap een metalen constructie is en dat er tegenaan rammen als bel zou kunnen functioneren?
Ze zijn al in beeld.Soul trekt dit echt niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 06:27 schreef engine het volgende:
[..]
Maar wel lastig als je zo met elkaar om moet gaan. Wat Tonja zegt, misschien toch ergens aankaarten.
Goed bedachtquote:Op woensdag 10 augustus 2022 06:33 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja geen idee verder hoorMaar dat was wat ik me erbij voorstelde.
Dat dus.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 06:30 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik stel me zo voor dat de brandtrap een metalen constructie is en dat er tegenaan rammen als bel zou kunnen functioneren?
Burenruzie is kut. Been there done thatquote:Op woensdag 10 augustus 2022 06:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze zijn al in beeld.Soul trekt dit echt niet.
Maar gaat ook niet beter worden als ze op de deur gaan rammen lijkt mequote:
Ik weet dat je heel coulant bent.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 06:35 schreef tonja het volgende:
[..]
Burenruzie is kut. Been there done that
Klopt,ik ga straks wel bellen want dit gaat niet goed zo.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 06:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar gaat ook niet beter worden als ze op de deur gaan rammen lijkt me
Ik ben overgevoelig voor geluiden. Heeft een tijdje geduurd voordat ik dat wist. Ik heb ook een meer dan gemiddeld gevoelig gehoor. Sinds ik dat weet hou ik er rekening mee dat mijn ergernis als onredelijk beschouwd wordt. Logisch. Het helpt me wel om niet meteen over de rooie te gaan als ik last van mijn buren heb. Maar als er echt overlast is waar iemand met een 'normale' gevoeligheid ook gek van wordt.. tsja, dan kan ik weleens over de rooie gaan.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 06:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weet dat je heel coulant bent.
quote:
Gelukkig staat er een koffieautomaat...quote:Op woensdag 10 augustus 2022 08:14 schreef engine het volgende:
Half 7 beginnenzit nog altijd in de kantine te wachten tot er iets gebeurd
Geen koffie gekregen?quote:Op woensdag 10 augustus 2022 08:14 schreef engine het volgende:
Half 7 beginnenzit nog altijd in de kantine te wachten tot er iets gebeurd
Het is daar zelfbediening...quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2022 08:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is daar zelfbediening...
Ai .... dan kan @engine lang wachtenquote:Op woensdag 10 augustus 2022 08:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is daar zelfbediening...
En dan staat er op de machine 'Ontkalken', en doet vervolgens niets meer...quote:
Koffie is er wel gezet. En corona testje gedaan. Dat heb ik nietquote:Op woensdag 10 augustus 2022 08:17 schreef maily het volgende:
[..]
Ai .... dan kan @:engine lang wachten
Wat fijnquote:Op woensdag 10 augustus 2022 08:21 schreef engine het volgende:
[..]
Koffie is er wel gezet. En corona testje gedaan. Dat heb ik niet
Oh nee ook geen klachten. Hebben gisteren een aantal mensen positief getest dus nu moet dat weer iedere morgen.quote:
Ben al tijden zo vroegquote:Op woensdag 10 augustus 2022 09:06 schreef marcb1974 het volgende:
Wat ben jij vroeg trouwens? Of moet je nog naar bed?
Ow, das weer niet wat je wilquote:
Denk hetquote:Op woensdag 10 augustus 2022 09:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, das weer niet wat je wil
Dochter weer veilig op de grond?
quote:
Vriezerquote:Op woensdag 10 augustus 2022 11:48 schreef chufi het volgende:
Moet ik klikken om een mars in de vriezer te gooien...
Nee als je hem wil frituren denk ik ( Niet gekliktquote:Op woensdag 10 augustus 2022 11:48 schreef chufi het volgende:
Moet ik klikken om een mars in de vriezer te gooien...
Was da?quote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:04 schreef chufi het volgende:
Vanavond wordt de semi-automatische buitenspel techniek geintroduceerd ... ben benieuwd
Zeg dat wel.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 09:40 schreef marcb1974 het volgende:
Er zitten soms wel debiele passagiers tussen ook zeg
Man3quote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:10 schreef chufi het volgende:
[..]
SAOT
https://www.espn.com/socc(...)l-var-trials-by-fifa
Trekken ze altijd zo'n tevreden kop bijquote:
Jaquote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:21 schreef engine het volgende:
[..]
Trekken ze altijd zo'n tevreden kop bij
Boeiuhquote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:25 schreef pullup het volgende:
Oh onze voetbalsters zullen het met een andere coach moeten doen
Ja die coach zal het wel boeienquote:
Eerst de verpakking verwijderenquote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:28 schreef pullup het volgende:
Kersentijd![]()
Ik heb een bakje mooist uitziende donkerrood glimmende grote kersen van de appie gekocht.
Ze smaken naar plastic
quote:
Lidl dan maar.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:30 schreef pullup het volgende:
Fruit van de appie is eigenlijk altijd rotzooi, ik trap er toch steeds weer in
@FreshFruitquote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:30 schreef pullup het volgende:
Ga je kersen lekker bij de boer halen joh.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:30 schreef pullup het volgende:
quote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:46 schreef maily het volgende:
[..]
Ga je kersen lekker bij de boer halen joh.
Is dat beter? Ga eens kijken waar een Lidl hier in de buurt isquote:
Ja ga meteen op padquote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:46 schreef maily het volgende:
[..]
Ga je kersen lekker bij de boer halen joh.
quote:Op woensdag 10 augustus 2022 13:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ga meteen op padWoensdag boerenmarkt hier op het plein en vorige week zat er een kersenstalletje tussen.
Kan die rommel weg
Die zijn elk jaar de beste tochquote:Op woensdag 10 augustus 2022 13:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Is dat beter? Ga eens kijken waar een Lidl hier in de buurt is
Aloa heeft wel gelijk. Lidl heeft zoveel keer achter elkaar een prijs gekregen (ofzoiets) voor beste groente en fruit afdeling. Natuurlijk maken ze daar ook reclame mee.quote:
Koninntjes zijn van nature hoogvliegersquote:
Daar schermen ze wel mee ja ... wij zijn het daar niet mee eens. Bij perssinaasappels zit er altijd wel een rotte tussen (merk je pas na een paar dagenquote:
Ik ben het er wel mee eens, goede producten voor minder geldquote:Op woensdag 10 augustus 2022 13:25 schreef maily het volgende:
[..]
Daar schermen ze wel mee ja ... wij zijn het daar niet mee eens. Bij perssinaasappels zit er altijd wel een rotte tussen (merk je pas na een paar dagen)
Vind ik nog niet eens zo'n probleem, kan gebeurenquote:Op woensdag 10 augustus 2022 13:25 schreef maily het volgende:
[..]
Daar schermen ze wel mee ja ... wij zijn het daar niet mee eens. Bij perssinaasappels zit er altijd wel een rotte tussen (merk je pas na een paar dagen)
Nee.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 13:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Vind ik nog niet eens zo'n probleem, kan gebeuren
Erger is het als het gewoon niet echt naar fruit smaakt
Gebeurt bij de Jumbo ook wel.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 13:25 schreef maily het volgende:
[..]
Fruit wat niet naar fruit smaakt , nee dat kan kan nietquote:Op woensdag 10 augustus 2022 13:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Bofferd!quote:Op woensdag 10 augustus 2022 13:35 schreef mario390 het volgende:
pizza heeft mutti gemakt![]()
was zeer lekker
Dat heb je soms met mandarijnenquote:Op woensdag 10 augustus 2022 13:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die kwaliteit gaat in golvenquote:Op woensdag 10 augustus 2022 13:38 schreef aloa het volgende:
Da
[..]
Dat heb je soms met mandarijnen
Het seizoen komt er weer aan. Of is dat augustus al? Ik dacht september.
Jammiequote:Op woensdag 10 augustus 2022 13:35 schreef mario390 het volgende:
pizza heeft mutti gemakt![]()
was zeer lekker
Sinaasappels en mandarijnen zien er elke keer anders uit. Grote/kleine vruchten met dikke of dunne schil.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 13:38 schreef aloa het volgende:
Da
[..]
Dat heb je soms met mandarijnen
Het seizoen komt er weer aan. Of is dat augustus al? Ik dacht september.
Ja dat hadden we in het vulkaantopic ook al opgemerktquote:Op woensdag 10 augustus 2022 13:42 schreef pullup het volgende:
Hij is weer zichtbaar na wat dagen mist
[ afbeelding ]
Haha die had ik nog niet bekeken dit jaarquote:Op woensdag 10 augustus 2022 13:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat hadden we in het vulkaantopic ook al opgemerkt
Ik heb ze altijd openquote:Op woensdag 10 augustus 2022 14:32 schreef chufi het volgende:
Alle ramen en deuren maar weer dicht ...
Bij mij is het altijd koel , in de winter ookquote:Op woensdag 10 augustus 2022 14:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan wordt het nog warmer in huis ..
OKquote:Op woensdag 10 augustus 2022 14:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bij mij is het altijd koel , in de winter ook
Jaquote:Op woensdag 10 augustus 2022 14:44 schreef chufi het volgende:
Zo die vrouwenbondscoach is er ook uit gemieterd
Nou enquote:Op woensdag 10 augustus 2022 14:59 schreef pullup het volgende:
[..]
JaMaily vond het wat minder boeiend
Dat magquote:
Terecht welquote:Op woensdag 10 augustus 2022 14:59 schreef pullup het volgende:
[..]
JaMaily vond het wat minder boeiend
Koelcel met ramen?quote:Op woensdag 10 augustus 2022 14:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bij mij is het altijd koel , in de winter ook
Die altijd openstaan, daar gaat de energierekeningquote:
Geld moet rollen tochquote:Op woensdag 10 augustus 2022 15:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die altijd openstaan, daar gaat de energierekening
Dan zijn er wel heel erg veel andere leuke dingenquote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2022 15:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die altijd openstaan, daar gaat de energierekening
Ja goed dat is waarquote:Op woensdag 10 augustus 2022 15:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zijn er wel heel erg veel andere leuke dingen
Wauw!!quote:Op woensdag 10 augustus 2022 16:25 schreef chufi het volgende:
Zoals :
https://www.nu.nl/294609/(...)en-wereldrecord.html
Mij niet gezien hoor.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 16:25 schreef chufi het volgende:
Zoals :
https://www.nu.nl/294609/(...)en-wereldrecord.html
Je zal maar moeten hoestenquote:Op woensdag 10 augustus 2022 16:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Is volgens mij ook niet heel gezond
Buiten niets te zoeken nuquote:Op woensdag 10 augustus 2022 18:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als je binnen blijft zeker weten
Ja ik heb vanochtend ook nog geshoptquote:Op woensdag 10 augustus 2022 18:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ben vanmorgen even weg geweest en na t eten..
We zitten redelijk dicht bij de kust ... daar is het sws meestal ietsjes frisserquote:Op woensdag 10 augustus 2022 18:15 schreef pullup het volgende:
Heb vroeg een rondje gefietst, heerlijk Nu lekker binnen
Ja ik ga morgenvroeg ook kort een stukjequote:Op woensdag 10 augustus 2022 18:16 schreef chufi het volgende:
[..]
We zitten redelijk dicht bij de kust ... daar is het sws meestal ietsjes frisser
Het begint sws pas om 20 uur ... maar ja om 21 uur komt de SuperCopa.. en dan is Atletiek naar de betaal zender of misschien op het Ziggo info kanaal (check.. kanaal 13 volgens mij) tot 22 uurquote:Op woensdag 10 augustus 2022 18:16 schreef pullup het volgende:
Is dat atletieken ergens te zien Chuf. Ik zie geloof ik wel op Ziggo om 8 maar dat is maar kort
Helaas kort ja. Ik check nog even de BBC die waren vroeger ook nog wel van het atletiekquote:Op woensdag 10 augustus 2022 18:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Het begint sws pas om 20 uur ... maar ja om 21 uur komt de SuperCopa.. en dan is Atletiek naar de betaal zender of misschien op het Ziggo info kanaal (check.. kanaal 13 volgens mij) tot 22 uur
Hier het programmaquote:Op woensdag 10 augustus 2022 18:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Helaas kort ja. Ik check nog even de BBC die waren vroeger ook nog wel van het atletiek
Ja dat had ik vanochtend gevondenquote:Op woensdag 10 augustus 2022 18:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier het programma
https://monaco.diamondlea(...)22_CURRENTEVENT_JSON
Misschien hier nog wat eerder dan 20 uurquote:Op woensdag 10 augustus 2022 18:24 schreef pullup het volgende:
Nou ja dan maar samenvattingen checken
Lijkt inderdaad al over 45 min te beginnen daarquote:Op woensdag 10 augustus 2022 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien hier nog wat eerder dan 20 uur
technische nummers die meestal het hele event kunnen durenquote:Op woensdag 10 augustus 2022 18:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Lijkt inderdaad al over 45 min te beginnen daar
Er moet ook nog een pannetje liggen.quote:
rustig aan maar ... niet druk maken ... spreek gewoon wat je maar wiltquote:Op woensdag 10 augustus 2022 19:11 schreef marcb1974 het volgende:
ik vinDT het maar warm, zelfs mijn nederlandsch gaat er van stuk.
Ja zag hetquote:Op woensdag 10 augustus 2022 19:18 schreef pullup het volgende:
Helaas het duurt nog steeds 45 minuten voor de stream start
Ook in Munchen zag ikquote:Op woensdag 10 augustus 2022 19:22 schreef pullup het volgende:
Nou ja volgende week de EK dat is toch nog leuker
Morgen begint het roeien
Erg mooie baan daar, azuurblauw helder waterquote:
Hi duquote:Op woensdag 10 augustus 2022 19:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er moet ook nog een pannetje liggen.
Staat me nog vaag wat beelden van bijquote:Op woensdag 10 augustus 2022 19:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Erg mooie baan daar, azuurblauw helder water
Nog van de Olympische spelen 1972, ik begreep dat er toen nog 45.000 toeschouwers waren
Ah die stoppen er meequote:Op woensdag 10 augustus 2022 19:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
Viktoria Schnaderbeck Kapitän
Lisa Makas
Hey Mario,alles gut?quote:
lolquote:Op woensdag 10 augustus 2022 19:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er moet ook nog een pannetje liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |