Oh die hebben we hier geloof ik niet, nooit gezienquote:
Ik durf niet te klikkenquote:
Nee hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik durf niet te klikken![]()
Straks zit ik op de frontpage
hahahaquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:14 schreef pullup het volgende:
Ah ze hebben het teletekst berichtje een andere kop gegeven![]()
"Ontwerper Issey Miyake dood" Staat er nu ipv "Ontwerper coltrui van Steve Jobes is overleden"
Ik vond dat al een gęnante kop
Ah teletekst bestaat dus nog.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:14 schreef pullup het volgende:
"Ontwerper Issey Miyake dood" Staat er nu ipv "Ontwerper coltrui van Steve Jobes is overleden"
Jaquote:
Ik gebruik pagina 818 en 819 nog regelmatigquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:19 schreef pullup het volgende:
[..]
JaIedereen kijkt me altijd raar aan als ik zeg dat ik dat nog gebruik
Maar het is op de foon enorm overzichtelijk om de basis berichten in 1 keer heel snel te kunnen overzien
quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar het is op de foon enorm overzichtelijk om de basis berichten in 1 keer heel snel te kunnen overzien
Daar heb ik het dus nog best lang voor gebruikt. Kende die nummers toch van buiten en was lekker snel. Inmiddels zijn er wel apps die minstens net zo handig zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik gebruik pagina 818 en 819 nog regelmatig
Daar heb ik een heel lekker parfum van!quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:14 schreef pullup het volgende:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat zijn fijne luchtjes.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:24 schreef maily het volgende:
[..]
Daar heb ik een heel lekker parfum van!
RIP
Die was nep volgens mijquote:
quote:
Ik vond deze wel grappig.quote:
Joh!quote:
Die moest ik opzoeken...quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik gebruik pagina 818 en 819 nog regelmatig
Slimquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Was Thierry maar homo. Dan bekommerde ik me wel om Davide.
Gaat het er dan niet om die Davide wil en niet waar Thierry nog niet voor wil uitkomenquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Was Thierry maar homo. Dan bekommerde ik me wel om Davide.
Compleet met half bezopen commentaarquote:
Nietesquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Compleet met half bezopen commentaar
Oh ja, ze zijn gewoon zoquote:
Dit zijn allemaal (de meesten ) mensen die van alles over raketten studeren ,quote:
Ik kijk niet hoor, zijn veel leukere dingen op de wereld.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
gelijk... kijk er wat van zeggen helpt meestal
Je moet sws rustig aan doenquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kijk niet hoor, zijn veel leukere dingen op de wereld.
Das ook niet goed he, bewegen moet wel ietsquote:
Ja daar kwamen ze goed mee wegquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:31 schreef pullup het volgende:
Oh ik was al gekapt met kijken maar ze verlengen
type af en toequote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das ook niet goed he, bewegen moet wel iets
Ik ga wel bij pullup meetrainen. Dat zal vast niet zo zwaar zijn en binnen de 'leefregels' vallenquote:
Altijd welkom maar heel licht ben ik niet meer hehe. er moeten wat corona kilootjes afquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga wel bij pullup meetrainen. Dat zal vast niet zo zwaar zijn en binnen de 'leefregels' vallen
Hoe kan dat nou?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Altijd welkom maar heel licht ben ik niet meer hehe. er moeten wat corona kilootjes af
Behoorlijk veel ja, maar geen slanke den meer. Ga er wel weer wat afwerkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou?
Als er iemand hier wel veel beweegt ben jij het toch
lolquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Behoorlijk veel ja, maar geen slanke den meer. Ga er wel weer wat afwerken
Ik kan ook een goede 5 kilo eraf krijgen, maar als ik tijd heb om te sporten ben ik meestal te luiquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Altijd welkom maar heel licht ben ik niet meer hehe. er moeten wat corona kilootjes af
Hoe kan jij nou een voorbeeld voor je sporters zijn?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Behoorlijk veel ja, maar geen slanke den meer. Ga er wel weer wat afwerken
En nu gaan sporten jijquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 23:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kan ook een goede 5 kilo eraf krijgen, maar als ik tijd heb om te sporten ben ik meestal te lui
Ik ga zo nog even sporten met muis in bedquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 23:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe kan jij nou een voorbeeld voor je sporters zijn?
[..]
En nu gaan sporten jij
Zou ook mee moeten tellen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 23:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga zo nog even sporten met muis in bed
Als je hard genoeg je best doet en niet al na 2 minuten klaar bent welquote:
Doe je best dan eensquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 23:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je hard genoeg je best doet en niet al na 2 minuten klaar bent wel
Ik doe altijd mijn bestquote:
Jaja.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 23:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik doe altijd mijn best![]()
Hoe bevalt je nieuwe huis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |