abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205595667
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 00:34 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Ok. Anderen doen iets anders dan wat jij als internetheld in een hypothetisch geval zou doen. Wat is daar mis mee?
Doe gewoon met je internetheld, ik zeg gewoon wat heel veel mensen zien en wat een serieus probleem is ook voor handhavers of ben je ook tegen zorgverleners en handhavers?
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_205595668
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 00:28 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Niet alleen dat maar veel innovatie zal vertraagt worden en die kosten zijn lastig in te schatten. Daarnaast is de arbeidsmarkt te krap, volgens mij vooral vanwege de vele bullshitjobs en de zombiebedrijven. Daar moet de bezem door zodat er arbeidskrachten vrijkomen en omgeschoold gaan worden.

[..]

Zou mooi zijn als we stoppen of iig minderen met bullshit jobs zodat de maatschappij weer beter draait.

Ik zie daarin niet direct connectie met Rusland.
Duitsland had gewoon goedkope energie die voor hun industrile exportmarkten een goede winstpositie gaf. Nl is ook daarvan afhankelijk.

Nu is het positieve dat Duitsland de afhankelijkheid bedacht onder Merkel nu eens kan goedmaken.
Vakman pur sang
pi_205595673
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 00:18 schreef riazop het volgende:

[..]

De vraag is uiteraard wel wat er na deze oorlog van Oekraine nog overblijft.
Ik vraag me dat ook af t.a.v. Rusland. Oekraine zal westerse steun krijgen en die hebben niet te maken met sancties van het westen cs. Daarnaast zullen de in beslag genomen assets van Rusland waarschijnlijk worden benut voor de wederopbouw.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_205595674
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 00:37 schreef Momo het volgende:

[..]
Bij andere vluchtelingen wel. Uit Oekrane zijn hier vooral vrouwen en kinderen, dat is ook duidelijk te zien in de cijfers.
Cijfers zijn te manipuleren, het is maar net waar je kijkt. Maar laat maar, ik zie het in de praktijk en ik niet alleen.
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_205595675
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 00:37 schreef Momo het volgende:

[..]
Bij andere vluchtelingen wel. Uit Oekrane zijn hier vooral vrouwen en kinderen, dat is ook duidelijk te zien in de cijfers.
Bij ons in het dorp zitten ze in een buurthuis, stuk of 30 jongemannen. Maar das niet heel NL. Jammer dat ik dat beeld dan weer krijg, wel aardige gasten (en zwart, is dat normaal daar?)
Vakman pur sang
pi_205595676
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 00:35 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Alleen als daar vraag voor is, maar die neemt dus sterk af. De Russische taal is aan het verdwijnen in Oekrane omdat (voormalig) Russisch-talige Oekraners switchen naar het Oekraens.
Het is absoluut waar dat het percentage russischtaligen al jaren afkalft in Oekraine. Zeker nadat een paar jaar gelden Russisch als medium verdween uit het ondrerwijs en grotendeels uit de media.

De meeste russofone gebieden zijn nu trouwens al in russische handen.

Een belangrijke motivatie voor Poetin er in te gaanb .
pi_205595677
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 00:37 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Doe gewoon met je internetheld, ik zeg gewoon wat heel veel mensen zien en wat een serieus probleem is ook voor handhavers of ben je ook tegen zorgverleners en handhavers?
Je begint zelf over wat jij zou doen, dan word je ook aangesproken op je eigen gedrag.
Welk probleem heb je nou precies met de Oekraense vluchtelingen? Ze zitten hier niet goed omdat?
pi_205595679
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 00:41 schreef riazop het volgende:

[..]
Het is absoluut waar dat het percentage russischtaligen al jaren afkalft in Oekraine. Zeker nadat een paar jaar gelden Russisch als medium verdween uit het ondrerwijs en grotendeels uit de media.

De meeste russofone gebieden zijn nu trouwens al in russische handen.

[ afbeelding ]

Een belangrijke motivatie voor Poetin er in te gaanb .
Wat is de oppervlakte van het nieuwe verorberde Russisch gebied? Vergelijkbaar met Belgi? Of Luxemburg ?
Zoek dat eens uit.
Vakman pur sang
  woensdag 10 augustus 2022 @ 00:44:05 #284
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_205595680
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 00:41 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Bij ons in het dorp zitten ze in een buurthuis, stuk of 30 jongemannen. Maar das niet heel NL. Jammer dat ik dat beeld dan weer krijg, wel aardige gasten (en zwart, is dat normaal daar?)
Als ze uit Oekrane komen zijn er een paar opties
Het kunnen studenten zijn, die in Oekrane zijn gaan studeren vanuit hun thuisland
Of het waren al vluchtelingen toen ze naar Oekrane gingen.... En zijn nu dus dubbel ontheemd
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja ok, daar heb je gelijk in.
pi_205595682
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 00:43 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Wat is de oppervlakte van het nieuwe verorberde Russisch gebied? Vergelijkbaar met Belgi? Of Luxemburg ?
Zoek dat eens uit.
Buiten de Krim een 110.000 km2.

Drie keer NL zeg maar
pi_205595683
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 00:41 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Hier is een opvangcentrum waar nu ongeveer 200-250 vluchtelingen in zitten. Ik schat dat de verhouding 70-30 Oekrains/Afrikaans is (plus nog wat moeders en kinderen uit Arabische landen die vanuit Ten Apel zijn gekomen) Over het algemeen zijn het allemaal zeer vriendelijke mensen.
Цой жив
pi_205595692
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 00:45 schreef riazop het volgende:

[..]
Buiten de Krim een 110.000 km2.

Drie keer NL zeg maar
Benelux dus qua opp.
Maar dat is toch niet een klein plukje land?
Vakman pur sang
  woensdag 10 augustus 2022 @ 00:55:07 #288
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205595704
de pin is waar de auto's zitten

twitter

twitter

[ Bericht 30% gewijzigd door slashdotter3 op 10-08-2022 01:16:58 ]
  woensdag 10 augustus 2022 @ 01:03:57 #289
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  woensdag 10 augustus 2022 @ 01:04:22 #290
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_205595711
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 00:36 schreef riazop het volgende:

[..]
Opiniepeilingen lieten zien dat nu nog 16% van de Nederlanders bereid zou zijn te vechten voor zijn land.

Zoveel hoger zal dat in Oekraine niet liggen. Die zij daar ook niet gek. Je hebt maar 1 leven.
Maar je hebt daar geen cijfers over?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_205595715
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 00:36 schreef riazop het volgende:

[..]
Opiniepeilingen lieten zien dat nu nog 16% van de Nederlanders bereid zou zijn te vechten voor zijn land.

Zoveel hoger zal dat in Oekraine niet liggen. Die zij daar ook niet gek. Je hebt maar 1 leven.
62% in 2017. Dat percentage zal nu ongetwijfeld hoger liggen.

Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_205595729
En omdat ik geen riazop ben, hier de bron: https://brilliantmaps.com/europe-fight-war/
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_205595733
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 01:17 schreef Barbusse het volgende:
En omdat ik geen riazop ben, hier de bron: https://brilliantmaps.com/europe-fight-war/
Rood is heet toch? Ik ben zo in de war.
pi_205595743
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 01:21 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Rood is heet toch? Ik ben zo in de war.
Die kleurcoderingen zijn niet zo handig nee. Maar ik post dit slechts omdat ik me erger aan die feitenvrije aannames die riazop continue loopt te maken zonder ook maar enige onderbouwing.
pi_205595749
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 01:08 schreef Barbusse het volgende:

[..]
62% in 2017. Dat percentage zal nu ongetwijfeld hoger liggen.

Nu ze hebben gezioen dat je cht dood gaat en dat de kinderen van de ministers niet naar het front hoeven, denk ik eerder dat het een stuk lager ligt.

De meeste Oekries zijn niet gek hoor
pi_205595752
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 01:29 schreef riazop het volgende:

[..]
Nu ze hebben gezioen dat je cht dood gaat en dat de kinderen van de ministers niet naar het front hoeven, denk ik eerder dat het een stuk lager ligt.

De meeste Oekries zijn niet gek hoor
En daar ga je weer.
pi_205595756
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 01:27 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Die kleurcoderingen zijn niet zo handig nee. Maar ik post dit slechts omdat ik me erger aan die feitenvrije aannames die riazop continue loopt te maken zonder ook maar enige onderbouwing.
Misschien moet je eens nadenken waarom mensen zo reageren. Die coderingen zijn achterlijk en onnodig allarmerend, The boy who cried wolf. En dat is schadelijker dan welke code dan ook. Het jaagt mensen op of is dat de bedoeling?
pi_205595757
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 01:30 schreef Barbusse het volgende:

[..]
En daar ga je weer.
Jij denkt dat ze staan te popelen, om te sterven?

Het feit dat er daar 10 miljoen oekries het land uit zijn gevlucht (veel vrouwen, maar die kunnen ook vechten he) en dat de 3e en 4e mobiliisatieronde niet echt lekker liepen, zegt al veel.
  woensdag 10 augustus 2022 @ 01:39:01 #299
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_205595764
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 01:34 schreef riazop het volgende:

[..]

Het feit dat er daar 10 miljoen oekries het land uit zijn gevlucht (veel vrouwen, maar die kunnen ook vechten he) en dat de 3e en 4e mobiliisatieronde niet echt lekker liepen, zegt al veel.
Hoi eens op met dat 'oekries'. Het slaat niet aan, geef het op.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_205595765
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 01:34 schreef riazop het volgende:

[..]

Wat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')