Hmmm, had je deze ook gezien?quote:Op woensdag 10 augustus 2022 02:11 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nou ja voor de duidelijkheid: ze zegt dat de FBI deze keer wsl niet eens de moeite heeft genomen om de stukken te 'planten' (suggererend dat ze dat anders wel doen) en ze nu 'are just making stuff up'.
Niet erg logisch. Trump kan gewoon de search warrant zelf openbaar maken? En de FBI heeft Trump de stukken laten zien die ze in beslag genomen hebben?quote:Op woensdag 10 augustus 2022 02:12 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Hmmm, had je deze ook gezien?
[ twitter ]
Echt als Trump zijn maatjes de kans hadden gekregen hadden ze hem het Capitool uitgesleeept en opgehangen, en nog verdedig je de man op deze manier.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:50 schreef Kijkertje het volgende:
Mike Pence over de MAL-huiszoeking:
[ twitter ]
[ twitter ]
![]()
Waarom wordt toch iedere keer het argument gebruikt dat het eerdere presidenten nooit overkomen is? Nee tot nu toe was daar geen reden voor en bij Trump wel. Typisch.
Mss kan Trump zijn huiszoekingsbevel openbaar maken om aan te tonen dat er geen reden voor was?![]()
[ twitter ]
On a more serious note… waarom zou hij geheime stukken hebben meegenomen en bewaard? Wilde theorien over het verkopen van staatsgeheimen aan Rusland of China geloof ik niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 03:20 schreef Kijkertje het volgende:
Ach ja de verklaring is zo simpel!
[ twitter ]
MAGA-volk dat 'zelf onderzoek heeft gedaan omdat ze zelf ook kunnen nadenken' heeft de ervaring mij geleerd
Neu dat denk ik ook niet. Mij lijkt toch het meest waarschijnlijke dat het stukken zijn die Trump persoonlijk als 'trofee' wilde behouden om mee te pronken. Dat past wel bij zijn narcistische aard maar het blijft speculeren.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 06:29 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
On a more serious note… waarom zou hij geheime stukken hebben meegenomen en bewaard? Wilde theorien over het verkopen van staatsgeheimen aan Rusland of China geloof ik niet.
Het gaat toch vrij waarschijnlijk over een recentere criminele daad dan alleen het bezit van de stukken:quote:Op woensdag 10 augustus 2022 06:29 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
On a more serious note… waarom zou hij geheime stukken hebben meegenomen en bewaard? Wilde theorien over het verkopen van staatsgeheimen aan Rusland of China geloof ik niet.
Ben benieuwd welke Russische of Chinese functionarissen opduiken op de beelden.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 08:26 schreef speknek het volgende:
[..]
Het gaat toch vrij waarschijnlijk over een recentere criminele daad dan alleen het bezit van de stukken:
[ twitter ]
Dus misschien toch het gebruik voor chantage, of hij heeft het proberen te verkopen aan een informant.
Tsja, we hebben het natuurlijk wel over Trump h, dus al lijkt het op het eerste gezicht erg vergezocht...quote:Op woensdag 10 augustus 2022 08:26 schreef speknek het volgende:
[..]
Het gaat toch vrij waarschijnlijk over een recentere criminele daad dan alleen het bezit van de stukken:
[ twitter ]
Dus misschien toch het gebruik voor chantage, of hij heeft het proberen te verkopen aan een informant.
Ja maar wacht effe, dit was bedoeld tegen Hillary Clinton. Het ineens gaan gebruiken tegen Trump is een rotstreek.quote:
Doe dan meteen mrlosttheelections. MrTrump is beter hij zit daar als burger en hem mrpresident blijven noemen is teveel eer.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 14:23 schreef AnneX het volgende:
Wie weet? …is de trump deposition vandaag openbaar?
Lijkt mij wel wat om het ongeleide projectiel te zien optreden.
“Just answer the questions. mr. trump”
( of mr.President? Nog pijnlijker. )
Net zoals Alex Jones werd onderbroken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |