Die moet je eerst dan maar eens verdienen.quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:34 schreef KingRoland het volgende:
@:sked graag een positieve note bij mij
Het is inderdaad bewolkt.quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:35 schreef KingRoland het volgende:
vandaag geen zondag
ik kan dat weten
Dat heeft een bepaalde moderator gedaan.quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarom is dat nog een keer veranderd?
teleurstellend als mensen zich niet aan afspraken houdenquote:Op maandag 8 augustus 2022 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heeft een bepaalde moderator gedaan.
Ik zeg niet wie, maar het is of Sked of Skysherrif
Ik wil niet dat mensen denken dat hier ook maar iets democratisch gebeurtquote:Op maandag 8 augustus 2022 16:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
teleurstellend als mensen zich niet aan afspraken houden
met een dictator kan je ook afspraken makenquote:Op maandag 8 augustus 2022 16:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik wil niet dat mensen denken dat hier ook maar iets democratisch gebeurt
Maar of ze ze ook nakomen..quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
met een dictator kan je ook afspraken maken
@ChevyCaprice mening?quote:Op maandag 8 augustus 2022 15:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeer verstandig. Het is namelijk erg warm vandaag.
Veel te warm om te (e-)sporten.
@:coco
Heb nog net geen jas aan hierbinnen zo koud is hetquote:
Ik ga weer eens bami maken. Met kip.quote:Op maandag 8 augustus 2022 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
broodquote:Op maandag 8 augustus 2022 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb inmiddels een zeer pittige mening over moderators en admins die knoeien met een OP.quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heeft een bepaalde moderator gedaan.
Ik zeg niet wie, maar het is of Sked of Skysherrif
en als het gaat om TT's?quote:Op maandag 8 augustus 2022 17:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels een zeer pittige mening over moderators en admins die knoeien met een OP.
Rodekoolschotel, puree en draadjesvlees.quote:Op maandag 8 augustus 2022 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een uitsmijterquote:Op maandag 8 augustus 2022 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
24-02-2022quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Mijn laatste is alweer van 13 januari
Mijn laatste note was commentaar op een mod die door het slotje heen postquote:Op maandag 8 augustus 2022 18:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
24-02-2022![]()
Het helpt echt om in het kliekje van @:ggmm te zitten.
Ik zou graag zien dat het subforum minimaal een maand van tevoren open gaat. Dat is al over een kleine 6 weken.quote:Op maandag 8 augustus 2022 17:57 schreef Sked het volgende:
Als @:Coco mod wordt kunnen we er in ieder geval van uitgaan dat er niet door het slotje gepost wordt en de crew met hun vingers van de OP afblijven.
Tim den besten?quote:Op maandag 8 augustus 2022 18:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijn laatste note was commentaar op een mod die door het slotje heen post
Dan heb je wel echt een extreem kleine piemel
Ik zou zeggen Karina (die doet dat altijd) maar dan slaat je tweede zin nergens op.quote:Op maandag 8 augustus 2022 18:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit lieg je.quote:Op maandag 8 augustus 2022 18:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zal achter de schermen eens een balletje opgooien.quote:Op maandag 8 augustus 2022 18:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou graag zien dat het subforum minimaal een maand van tevoren open gaat. Dat is al over een kleine 6 weken.
Oei 6 weken dan mag ik wel aan de voorbereidingen beginnen!quote:Op maandag 8 augustus 2022 18:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou graag zien dat het subforum minimaal een maand van tevoren open gaat. Dat is al over een kleine 6 weken.
Oja, het was de één na laatstequote:Op maandag 8 augustus 2022 18:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Dit lieg je.
[..]
Ik zal achter de schermen eens een balletje opgooien.
Het is maar een suggestie hoor. Maar ik heb wel weer wat ideeën over spelletjes en het is wel leuk om de groepen te bespreken, spelers die het WK wel/niet gaan halen etc.quote:Op maandag 8 augustus 2022 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei 6 weken dan mag ik wel aan de voorbereidingen beginnen!
Oh wacht, zoiets duurt 5 minuten
Ik zet het in m'n agenda!quote:Op maandag 8 augustus 2022 18:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is maar een suggestie hoor. Maar ik heb wel weer wat ideeën over spelletjes en het is wel leuk om de groepen te bespreken, spelers die het WK wel/niet gaan halen etc.
De tijden zijn wel echt ruk. Maandagochtend om 11 uur aan het bier allen.quote:Op maandag 8 augustus 2022 18:40 schreef Poepz0r het volgende:
WK is echt genot. Nederland gaat weer ver komen allen
Puntje erbij bohquote:Op maandag 8 augustus 2022 18:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De tijden zijn wel echt ruk. Maandagochtend om 11 uur aan het bier allen.
Ellende.quote:Op maandag 8 augustus 2022 18:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is na 14 wedstrijden !!!!! al winterstop.
Half fok heeft Wajong dus geen probleemquote:Op maandag 8 augustus 2022 18:41 schreef GGMM het volgende:
Oh ja, die speeltijden zijn ook nog eens superkut
CL poule al voor eind november dus. Neem aan EL en CFL ook.quote:Op maandag 8 augustus 2022 18:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ellende.
Gelukkig maar dat ik dit jaar geen Europese potjes meepak. Want die worden ook in sneltreinvaart afgewerkt volgens mij
Thuiswerkgenotquote:Op maandag 8 augustus 2022 18:41 schreef GGMM het volgende:
Oh ja, die speeltijden zijn ook nog eens superkut
Laatquote:Op maandag 8 augustus 2022 18:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De tijden zijn wel echt ruk. Maandagochtend om 11 uur aan het bier allen.
Ik vind Oranje eigenlijk nooit zoveel aan om alleen te kijken, in tegenstelling tot andere wedstrijden.quote:
Even weer een buffertje opbouwen inderdaad, afgelopen half jaar al zowat half Europa doorgereisd.quote:Op maandag 8 augustus 2022 18:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
CL poule al voor eind november dus. Neem aan EL en CFL ook.
Geen geld voor of vrije dagen op?
Frankrijk, Brazilië gaan zo tegenvallen genotquote:Op maandag 8 augustus 2022 18:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind Oranje eigenlijk nooit zoveel aan om alleen te kijken, in tegenstelling tot andere wedstrijden.
Dat is waar, ga er denk ik ook wel wat dagen voor vrij nemen uiteindelijk.quote:Op maandag 8 augustus 2022 18:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind Oranje eigenlijk nooit zoveel aan om alleen te kijken, in tegenstelling tot andere wedstrijden.
Krijgen we weer zo'n LUDIEKE actie als wuppiesquote:Op maandag 8 augustus 2022 18:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is waar, ga er denk ik ook wel wat dagen voor vrij nemen uiteindelijk.
Ik heb Brazilië momenteel als kampioen in mijn hoofd eigenlijk.quote:Op maandag 8 augustus 2022 18:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Frankrijk, Brazilië gaan zo tegenvallen genot
Ik denk dat Nederland de finale gaat halen. Schema is moker in ons voordeelquote:Op maandag 8 augustus 2022 18:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb Brazilië momenteel als kampioen in mijn hoofd eigenlijk.
Kutreclames met Dreetje Hazes ofzo.quote:Op maandag 8 augustus 2022 18:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Krijgen we weer zo'n LUDIEKE actie als wuppies
Leuke hoofdpet bij 100¤ boodschappen allenquote:Op maandag 8 augustus 2022 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Kutreclames met Dreetje Hazes ofzo.
Wie is dat?quote:Op maandag 8 augustus 2022 18:46 schreef GGMM het volgende:
Nou maar hopen dat @:fosive niet weer op het laatste moment afhaakt
Gelukkig heb ik zo’n 12 jaar geleden besloten niet meer in een uitvak in Nederland plaats te nemen. Dan krijg je dit soort leeghoofden ook wat minder mee.quote:
In een uitvak staan vind ik een van de meest verschrikkelijke dingen die me kan overkomen.quote:Op maandag 8 augustus 2022 19:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik zo’n 12 jaar geleden besloten niet meer in een uitvak in Nederland plaats te nemen. Dan krijg je dit soort leeghoofden ook wat minder mee.
Mijn aversie zit het hem vooral in hoe alles er omheen in Nederland is ingericht.quote:Op maandag 8 augustus 2022 19:50 schreef Sked het volgende:
[..]
In een uitvak staan vind ik een van de meest verschrikkelijke dingen die me kan overkomen.
Ja waarom je als een totaaldebiel laten behandelen als je gezellig een praatje kan maken met een fan van Utrecht of Twentequote:Op maandag 8 augustus 2022 19:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijn aversie zit het hem vooral in hoe alles er omheen in Nederland is ingericht.
En thuisvak is 9 van de 10 keer gewoon top als je een beetje respectvol bent naar je buren toe.
Dat zijn dan weer net de clubs waar ik dat gezellige praatje vaak wel achterwege laat.quote:Op maandag 8 augustus 2022 19:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja waarom je als een totaaldebiel laten behandelen als je gezellig een praatje kan maken met een fan van Utrecht of Twente
quote:Op maandag 8 augustus 2022 19:54 schreef Caland het volgende:
Gisteren zat er echter weer een of andere dronken mongool achter me die voor de wedstrijd al enorm vervelend was. Typisch zo’n gast uit de regio die dan die ene wedstrijd per jaar gaat. Die is buiten ook aardig in elkaar gemept omdat hij zingend het stadion uit liep @:sked
Totaal geen medelijden met dat soort lui.
Je beledigt de mongolen.quote:Op maandag 8 augustus 2022 19:49 schreef Caland het volgende:
Al is Tim Hofman wel een enorme mongool natuurlijk.
Bij ons deed je dat neem ik aan wel?quote:Op maandag 8 augustus 2022 19:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zijn dan weer net de clubs waar ik dat gezellige praatje vaak wel achterwege laat.
Eens wel. Met op 1 van kut geregeld de Arena.quote:Op maandag 8 augustus 2022 19:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijn aversie zit het hem vooral in hoe alles er omheen in Nederland is ingericht.
En thuisvak is 9 van de 10 keer gewoon top als je een beetje respectvol bent naar je buren toe.
Ja hoor, Tilburg is meestal wel gezellig. Al werd dat ook steeds minder de laatste jaren, maar dat betekent vaak dat het thuispubliek gewoon wat fanatieker wordt dus dat is ook wel weer prima ergens.quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bij ons deed je dat neem ik aan wel?
Feyenoord en Ajax hadden het stuk oost-tribune vlakbij het uitvak, maar een paar jaar geleden werd dat geveegd en sindsdien zijn die vakken leeg.quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja hoor, Tilburg is meestal wel gezellig. Al werd dat ook steeds minder de laatste jaren, maar dat betekent vaak dat het thuispubliek gewoon wat fanatieker wordt dus dat is ook wel weer prima ergens.
De tijd dat je als Feyenoord echt hele stadions kon overnemen is er niet echt meer.
Hoi Lenny,quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eens wel. Met op 1 van kut geregeld de Arena.
Ja en tegenwoordig heeft echt elke club tot aan Heerenveen aan toe zelfs een groep met zwarte kleding dragende druktemakers die de confrontatie aan willen gaan terwijl je eerst altijd wel probleemloos naar zo’n stad kon gaan om ergens met een flinke groep in het centrum te zuipen. Erg jammerquote:Op maandag 8 augustus 2022 20:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Feyenoord en Ajax hadden het stuk oost-tribune vlakbij het uitvak, maar een paar jaar geleden werd dat geveegd en sindsdien zijn die vakken leeg.
Ik vind een 8/10 wat aan de magere kant.quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoi Lenny,
Ik snap dat de huidige Jongteams @ KKD regels extreem kut zijn, maar stel je niet zo ongelofelijk aan met doen alsof je Willem II niet meer volgt. Het gaat om Willem II zelf, je club, niet om de Jong-teams.
Verder wil ik graag even melden dat Breaking Bad S01 een 8/10 waard is.
Een 8/10 is voor mij gewoon 'goed'.quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind een 8/10 wat aan de magere kant.
Ik zou het een hoger cijfer geven, maar dat is makkelijk praten nadat je alles al hebt gezien.quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een 8/10 is voor mij gewoon 'goed'.
Waarvan akte.quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:14 schreef tong80 het volgende:
Het WK in Qatar begint op 21 november met een duel tussen het Nederlands elftal en Senegal. De finale staat voor 18 december op het programma.
Jij wil graag dat WK nu al opengaat?quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:14 schreef tong80 het volgende:
Het WK in Qatar begint op 21 november met een duel tussen het Nederlands elftal en Senegal. De finale staat voor 18 december op het programma.
Hopelijk kijk je snel verder want ik kan niet wachten op je review van seizoen 2.quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer niet zo'n goed idee.quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij zou zelfs graag mod willen worden!
Het kwam wat laat tot ontbranding, maar het verhaal staat tot nu toe als een huis.quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zou het een hoger cijfer geven, maar dat is makkelijk praten nadat je alles al hebt gezien.
Bedankt voor je mening. Ik nam het hiervoor ook niet erg serieus. Uitwedstrijden keek ik bijvoorbeeld alleen als ik echt niks te doen had. En thuis was ik meestal toch redelijk naar de tering.quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoi Lenny,
Ik snap dat de huidige Jongteams @ KKD regels extreem kut zijn, maar stel je niet zo ongelofelijk aan met doen alsof je Willem II niet meer volgt. Het gaat om Willem II zelf, je club, niet om de Jong-teams.
Blij dat de werkelijkheid genuanceerder ligt. Lenny, je bent een topper.quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt voor je mening. Ik nam het hiervoor ook niet erg serieus. Uitwedstrijden keek ik bijvoorbeeld alleen als ik echt niks te doen had. En thuis was ik meestal toch redelijk naar de tering.
Dit jaar wordt het volgen sowieso lastiger omdat ik geen televisie abonnement meer heb. Maar misschien pakken we nog ergens wat leuke potjes mee. Flink wat derby's!
Het niet verlengen van mijn seizoenkaart had niks te maken met de degradatie overigens.
Ik bedenk me door jouw erg leuke review dat ik BCS S04 nog niet heb gereviewd.
BCS s04
8.7/10
@:gurneyisbestoke @:sked @:scrummie @:maxi-mus @:ggmm @:jippie @:fetx
@onlogisch is toch ook mod gewordenquote:Op maandag 8 augustus 2022 20:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer niet zo'n goed idee.
Misschien kan je dan beter oprotten naar de KLB SC ofzo.quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt voor je mening. Ik nam het hiervoor ook niet erg serieus. Uitwedstrijden keek ik bijvoorbeeld alleen als ik echt niks te doen had. En thuis was ik meestal toch redelijk naar de tering.
Dit jaar wordt het volgen sowieso lastiger omdat ik geen televisie abonnement meer heb. Maar misschien pakken we nog ergens wat leuke potjes mee. Flink wat derby's!
Het niet verlengen van mijn seizoenkaart had niks te maken met de degradatie overigens.
Prima review ouwe reus.quote:Ik bedenk me door jouw erg leuke review dat ik BCS S04 nog niet heb gereviewd.
BCS s04
8.7/10
Daar zitten we niet op te wachten daar hoor.quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Misschien kan je dan beter oprotten naar de KLB SC ofzo.
Waarom werk je in het weekendquote:Op maandag 8 augustus 2022 20:18 schreef El-Stinho het volgende:
Hele weekend gewerkt en gisteren kon ik op het eind niet meer recht op mijn poten staan.
Ik besef me dat dit extreme aanstellerij is en daarvoor zal ik boeten.
Wacht maar tot je fulltime gaat werken.quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:18 schreef El-Stinho het volgende:
Hele weekend gewerkt en gisteren kon ik op het eind niet meer recht op mijn poten staan.
Ik besef me dat dit extreme aanstellerij is en daarvoor zal ik boeten.
Omdat ik mijn tijden op basis van mijn studie had aangegevenquote:Op maandag 8 augustus 2022 20:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom werk je in het weekend
Je bent toch geen arbeider
Dat zeg ik: extreme aanstellerij van mijn kant.quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:19 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wacht maar tot je fulltime gaat werken.
Ben jij van de KLB?quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Daar zitten we niet op te wachten daar hoor.
Dat mag. maar deze SC en de KLB SC vertonen stiekem veel overeenkomsten.quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik kijk nu toch een beetje anders tegen je aan.
@Scrummie redeneert vanuit de onderbuik en zal nooit in gesprek gaan met zijn tegenpolen om te begrijpen wat hen drijft.quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat mag. maar deze SC en de KLB SC vertonen stiekem veel overeenkomsten.
Overigens, er staat een meet met @:ChevyCaprice ingepland, die post daar ook. Ik betwijfel of dit iets goeds met je mening zal doen.
Jeetje.quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Overigens, er staat een meet met @:ChevyCaprice ingepland, die post daar ook. Ik betwijfel of dit iets goeds met je mening zal doen.
Dat is toch die verschrikkelijk vervelende e-sporter?quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, 'e-sporter' volgens zijn woorden dan.quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch die verschrikkelijk vervelende e-sporter?
Dat bedoel ik idd.quote:
Twee maanden van tevoren is genoeg, Meneer Tong. Vier maanden van tevoren krijg je vooral musketiers zonder zwaard die nog even hun plasje doen over waarom Qatar zo stom is.quote:
Voor seizoen 1 een prima cijfer.quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind een 8/10 wat aan de magere kant.
Was jij niet op vakantie?quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik bedenk me door jouw erg leuke review dat ik BCS S04 nog niet heb gereviewd.
BCS s04
8.7/10
Moet jij dan niet ergens genieten van een ondergaande zon en halfnaakte mensen terwijl je aan een cocktail lurkt in plaats van op FOK! te posten?quote:
Als je op het lijstje van @onlogisch staat, dan ga je gegarandeerd nog jaren mee.quote:Op maandag 8 augustus 2022 21:40 schreef maxi-mus het volgende:
Olivia Newton John is overleden.
Puntje voor @:onlogisch?
Wie?quote:Op maandag 8 augustus 2022 21:40 schreef maxi-mus het volgende:
Olivia Newton John is overleden.
Puntje voor @:onlogisch?
Dat is wel bijzonder Maxi, de laatste 4 potjes waren puur genot. Sowieso gebeurt er altijd wel wat bij Oranje. Veel goals.quote:Op maandag 8 augustus 2022 18:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is jouw eigen interpretatie. Laat @maxi-mus met rust.quote:Op maandag 8 augustus 2022 21:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat is wel bijzonder Maxi, de laatste 4 potjes waren puur genot. Sowieso gebeurt er altijd wel wat bij Oranje. Veel goals.
Het staat mij volledig vrij om te reageren. Zeker als iemand er 'ik vind er niet zoveel aan' in gooit bij een sport waar hij in het clubvoetbal wel ineens dol op is. Het is exact hetzelfde spelletje.quote:Op maandag 8 augustus 2022 21:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat is jouw eigen interpretatie. Laat @:maxi-mus met rust.
Ik vind clubvoetbal ook 10 keer leuker om te volgen, voor 50% komt dit denk ik door die nepsupporters met schuimrubberen klompen op hun hoofd, waardoor we ieder toernooi weer wereldwijd voor lul staan.quote:Op maandag 8 augustus 2022 18:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En hoe heb je daar als je tv kijkt precies last van?quote:Op maandag 8 augustus 2022 22:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind clubvoetbal ook 10 keer leuker om te volgen, voor 50% komt dit denk ik door die nepsupporters met schuimrubberen klompen op hun hoofd, waardoor we ieder toernooi weer wereldwijd voor lul staan.
Plaatsvervangende schaamte.quote:Op maandag 8 augustus 2022 22:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
En hoe heb je daar als je tv kijkt precies last van?
Ja en dan nu graag even serieus reageren.quote:Op maandag 8 augustus 2022 22:05 schreef AFCNiels het volgende:
Het zou me niks verbazen als @:PietjePuk2000 nu alweer met zijn wortelenpak aan voor de televisie zit.
quote:
Wow, ik heb hier blijkbaar een gevoelig punt geraakt.quote:Op maandag 8 augustus 2022 22:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja en dan nu graag even serieus reageren.
"een paar"quote:Op maandag 8 augustus 2022 22:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Ik verbaas mij er altijd over dat mensen zich irriteren aan een paar mongolen in een Oranje pak maar niet aan kaalgeschoren hooligans bij clubvoetbal. Ik drink liever een biertje met de gemiddelde Oranje-supporter dan met iemand van de harde kern van Utrecht, Twente of NAC.
Ach. Ik hoef er niet tussen te lopen. Maar schaam me er ook niet voor.quote:Op maandag 8 augustus 2022 22:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wow, ik heb hier blijkbaar een gevoelig punt geraakt.
[..]
"een paar"![]()
Ik gun het je van harte! Helaas kan ik dit echt niet liken.quote:
quote:
quote:
quote:
Ik heb zojuist Woordle #416 gespeeld!quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 07:24 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 416 5/6
⬛⬛🟨🟩⬛
⬛⬛⬛🟩🟨
⬛🟩⬛🟩⬛
⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Stukje domme @:de_boswachter
Woordle6 212 4/6
⬛⬛⬛⬛🟩🟩
⬛🟨🟨⬛🟩🟩
🟩⬛🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Stukje domme @:de_boswachter
Vast niet 1 van @Slobeendquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 09:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had 142 met mijn comment onder een Feyenoord tweet. Ter info.
een Chinees die belasting betaalt, dat is al heel watquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 09:32 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat Won Yip nog steeds ademt.
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 09:36 schreef GGMM het volgende:
Woordle 416 3/6
⬛⬛⬛⬛🟨
⬛🟩⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 212 4/6
🟩⬛⬛🟨🟨⬛
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
🟩🟩⬛🟨🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Goedemorgen.
BCS dag
Donequote:Op dinsdag 9 augustus 2022 10:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Kan je de datum nog aanpassen in het wedstrijdtopic?
Je post maar normaal in plaats van iemand anders quoten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 11:22 schreef Oriente het volgende:
[..]
Oke dan niet, hopelijk degradeert PSV
Dit klinkt zeer werkloosquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 10:20 schreef Sked het volgende:
Ik dacht even dat het maandag was. Gelukkig had ik het mis.
Ter info.
Tjongequote:Op dinsdag 9 augustus 2022 11:58 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat PSV het vanavond NIET gaat redden.
Ter info
Volkoren, boterhamworst.quote:
Oké Braddiequote:Op dinsdag 9 augustus 2022 12:23 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik hou 't lekker bij een bruin bolletje (de achtste van vandaag)
Vanochtend al visje opquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 12:23 schreef Oriente het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 12:23 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik hou 't lekker bij een bapao (de achtste van vandaag)
quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 12:29 schreef Oriente het volgende:
[..]
Bijna
Die is 10 cm kleiner en ik geloof (als hij nu 160 weegt) 87 kg zwaarder
Jij en ik weten dat hij minimaal 200 weegt, derhalve ben jij boven 100 kilo. Let eens een beetje op jezelfquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 12:29 schreef Oriente het volgende:
[..]
Bijna
Hihahoquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 12:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij en ik weten dat hij minimaal 200 weegt, derhalve ben jij boven 100 kilo. Let eens een beetje op jezelf
Waarom ben jij bezig met de lengte en het gewicht van Braddie?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 12:29 schreef Oriente het volgende:
[..]
Bijna
Lekker man, beetje bulken. Niets mis mee.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 12:23 schreef Oriente het volgende:
[..]
Oh ik volg die kerel al lang niet meer joh maar er komen nog regelmatig topics over hem langsquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 12:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Waarom ben jij bezig met de lengte en het gewicht van Braddie?
Hij is zelf heel onzeker over zijn gewicht. (terecht)quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 12:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Klopt wel ja, mijn shirts zijn maat XS dus ik ben bang straks weg te waaienquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 12:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij is zelf heel onzeker over zijn gewicht. (terecht)
Stukje pro ana.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 12:46 schreef Oriente het volgende:
[..]
Klopt wel ja, mijn shirts zijn maat XS dus ik ben bang straks weg te waaien
Ziekelijk jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 12:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat jij obesitas hebt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 12:50 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja wat is het nou, obesitas of anorexia
Het weegt je wel zwaar he.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 12:52 schreef Oriente het volgende:
[..]
Blij dat er toch nog één geschikte mod op VBL zit.
Op basis waarvan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 11:58 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat PSV het vanavond NIET gaat redden.
Ter info
Die kan er niets van he.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 13:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Onderbuik en de aanwezigheid van Hoever. @:ggmm
rokenquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 14:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen idee waar dit over gaat maar helemaal eens!
Door wie danquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 15:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Welkom terug @:neef_wuppie ! Kan je alsjeblieft vaker normaal doen want je wordt wel gemist tijdens je afwezigheid door enkele users
toch blij dat Ajax al geplaatst is, moeilijke wedstrijden zo vroeg in het seizoenquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 13:44 schreef Adames het volgende:
Come on pee sje vee, come on pee sje vee.
Doe toch even normaal idioot.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 15:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Welkom terug @:neef_wuppie ! Kan je alsjeblieft vaker normaal doen want je wordt wel gemist tijdens je afwezigheid door enkele users
Ik kan me niet voorstellen dat iemand dit gelooft.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 15:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit is niet genoeg motivatie om hem ook te gaan kijken. Ik sla over!quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 15:53 schreef Caland het volgende:
Woodstock '99 (netflix)
7.8/10
@:ggmm @:lenny_leonard @:scrummie @:knetterkrankjorum @:yvonne zie review
quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 16:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit is niet genoeg motivatie om hem ook te gaan kijken. Ik sla over!
Toch bedankt voor je review.
Goeie verhalen over gehoord.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 15:53 schreef Caland het volgende:
Woodstock '99 (netflix)
7.8/10
Waar gaat die over?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 15:53 schreef Caland het volgende:
Woodstock '99 (netflix)
7.8/10
fyre festival genotquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 16:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Over een muziekfestival dat volledig in de soep loopt!
Wel aardig wat raakvlakken ja, vond deze docu zelfs nog iets toffer. Maar dat komt meer omdat er wat bands en artiesten uit mijn JEUGD aan bod komen (korn, fatboy slim, limp bizkit)quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 16:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
fyre festival genot
@:kingroland
Bal gehakt, andijvie, aardappelen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe wraps met kip.
eng hoog, moet 11 nog zienquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 16:27 schreef Sked het volgende:
Better Call Saul
S06E12
9,1/10
@:GGMM @:Gurneyisbestoke @:Lenny_Leonard @:maxi-mus @:Scrummie @:Tarado zie review
thai beef saladquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Rijst met tempeh, boontjes en pindasaus.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ga de nieuwe BCS geen cijfer geven, want hoe goed ik hem vind hangt af van hoe goed ik de laatste episode vindhet is een mooie voorzet, maar hij moet wel goed afgerond worden.
Jammer dat @Danny niet aan de mensen in Azië denkt die willen FOK!en @KingRolandquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Morgen naar Laos overigens, dus hopelijk werkt Fok! dan weer naar behoren! @:fetx
Dat je daar aan durft te twijfelen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ga de nieuwe BCS geen cijfer geven, want hoe goed ik hem vind hangt af van hoe goed ik de laatste episode vindhet is een mooie voorzet, maar hij moet wel goed afgerond worden.
Was het alleen kijken, of ben je een "actieve" deelnemer geweest?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:kingroland vandaag naar een ladyboy show geweest
De altijd sympathieke roze kameraden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Was het alleen kijken, of ben je een "actieve" deelnemer geweest?
Hopelijk werkt dit niet jongens.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Morgen naar Laos overigens, dus hopelijk werkt Fok! dan weer naar behoren! @:fetx
Ik sta totaal niet achter al die anti-kameraden acties, maar ik vind het wel een behoorlijk vermoeiend groepje.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De altijd sympathieke roze kameraden.
Dat was de taak van @Tedquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Jammer dat @:danny niet aan de mensen in Azië denkt die willen FOK!en @:kingroland
Dit was dacht ik gisteren nieuws.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:05 schreef raptorix het volgende:
Weet niet of deze al gepost was, maar ................![]()
![]()
![]()
Daarom vraag ik het he, niet iedereen zit op de sociale werkplaats de hele dag FOK te F5enquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit was dacht ik gisteren nieuws.
Stem direct maar op de poll danquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:05 schreef raptorix het volgende:
Weet niet of deze al gepost was, maar ................![]()
![]()
![]()
Thx optie 5 gestemt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Stem direct maar op de poll dan
3rr0r in VBL / Mohamed Ihattaren topic #3: Soldaat Mo leent zijn auto uit
Oh, iemand die Fok als informatiebron gebruikt, ze bestaan echtquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Daarom vraag ik het he, niet iedereen zit op de sociale werkplaats de hele dag FOK te F5en
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |