quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ga de nieuwe BCS geen cijfer geven, want hoe goed ik hem vind hangt af van hoe goed ik de laatste episode vindhet is een mooie voorzet, maar hij moet wel goed afgerond worden.
Jammer dat @Danny niet aan de mensen in Azië denkt die willen FOK!en @KingRolandquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Morgen naar Laos overigens, dus hopelijk werkt Fok! dan weer naar behoren! @:fetx
Dat je daar aan durft te twijfelen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ga de nieuwe BCS geen cijfer geven, want hoe goed ik hem vind hangt af van hoe goed ik de laatste episode vindhet is een mooie voorzet, maar hij moet wel goed afgerond worden.
Was het alleen kijken, of ben je een "actieve" deelnemer geweest?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:kingroland vandaag naar een ladyboy show geweest
De altijd sympathieke roze kameraden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Was het alleen kijken, of ben je een "actieve" deelnemer geweest?
Hopelijk werkt dit niet jongens.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Morgen naar Laos overigens, dus hopelijk werkt Fok! dan weer naar behoren! @:fetx
Ik sta totaal niet achter al die anti-kameraden acties, maar ik vind het wel een behoorlijk vermoeiend groepje.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De altijd sympathieke roze kameraden.
Dat was de taak van @Tedquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Jammer dat @:danny niet aan de mensen in Azië denkt die willen FOK!en @:kingroland
Dit was dacht ik gisteren nieuws.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:05 schreef raptorix het volgende:
Weet niet of deze al gepost was, maar ................![]()
![]()
![]()
Daarom vraag ik het he, niet iedereen zit op de sociale werkplaats de hele dag FOK te F5enquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit was dacht ik gisteren nieuws.
Stem direct maar op de poll danquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:05 schreef raptorix het volgende:
Weet niet of deze al gepost was, maar ................![]()
![]()
![]()
Thx optie 5 gestemt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Stem direct maar op de poll dan
3rr0r in VBL / Mohamed Ihattaren topic #3: Soldaat Mo leent zijn auto uit
Oh, iemand die Fok als informatiebron gebruikt, ze bestaan echtquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Daarom vraag ik het he, niet iedereen zit op de sociale werkplaats de hele dag FOK te F5en
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |