Die moet je eerst dan maar eens verdienen.quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:34 schreef KingRoland het volgende:
@:sked graag een positieve note bij mij
Het is inderdaad bewolkt.quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:35 schreef KingRoland het volgende:
vandaag geen zondag
ik kan dat weten
Dat heeft een bepaalde moderator gedaan.quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarom is dat nog een keer veranderd?
teleurstellend als mensen zich niet aan afspraken houdenquote:Op maandag 8 augustus 2022 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heeft een bepaalde moderator gedaan.
Ik zeg niet wie, maar het is of Sked of Skysherrif
Ik wil niet dat mensen denken dat hier ook maar iets democratisch gebeurtquote:Op maandag 8 augustus 2022 16:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
teleurstellend als mensen zich niet aan afspraken houden
met een dictator kan je ook afspraken makenquote:Op maandag 8 augustus 2022 16:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik wil niet dat mensen denken dat hier ook maar iets democratisch gebeurt
Maar of ze ze ook nakomen..quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
met een dictator kan je ook afspraken maken
@ChevyCaprice mening?quote:Op maandag 8 augustus 2022 15:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeer verstandig. Het is namelijk erg warm vandaag.
Veel te warm om te (e-)sporten.
@:coco
Heb nog net geen jas aan hierbinnen zo koud is hetquote:
Ik ga weer eens bami maken. Met kip.quote:Op maandag 8 augustus 2022 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
broodquote:Op maandag 8 augustus 2022 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb inmiddels een zeer pittige mening over moderators en admins die knoeien met een OP.quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heeft een bepaalde moderator gedaan.
Ik zeg niet wie, maar het is of Sked of Skysherrif
en als het gaat om TT's?quote:Op maandag 8 augustus 2022 17:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels een zeer pittige mening over moderators en admins die knoeien met een OP.
Rodekoolschotel, puree en draadjesvlees.quote:Op maandag 8 augustus 2022 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een uitsmijterquote:Op maandag 8 augustus 2022 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
24-02-2022quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Mijn laatste is alweer van 13 januari
Mijn laatste note was commentaar op een mod die door het slotje heen postquote:Op maandag 8 augustus 2022 18:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
24-02-2022![]()
Het helpt echt om in het kliekje van @:ggmm te zitten.
Ik zou graag zien dat het subforum minimaal een maand van tevoren open gaat. Dat is al over een kleine 6 weken.quote:Op maandag 8 augustus 2022 17:57 schreef Sked het volgende:
Als @:Coco mod wordt kunnen we er in ieder geval van uitgaan dat er niet door het slotje gepost wordt en de crew met hun vingers van de OP afblijven.
Tim den besten?quote:Op maandag 8 augustus 2022 18:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijn laatste note was commentaar op een mod die door het slotje heen post
Dan heb je wel echt een extreem kleine piemel
Ik zou zeggen Karina (die doet dat altijd) maar dan slaat je tweede zin nergens op.quote:Op maandag 8 augustus 2022 18:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit lieg je.quote:Op maandag 8 augustus 2022 18:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zal achter de schermen eens een balletje opgooien.quote:Op maandag 8 augustus 2022 18:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou graag zien dat het subforum minimaal een maand van tevoren open gaat. Dat is al over een kleine 6 weken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |