abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219848022
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 11:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
'Ik met mijn idealisme wilde graag helpen en die jongen van dienst zijn'

Gelukkig ziet ze achteraf wel haar fout in. Helaas wel nadat ze een trauma opliep van die Syrische asielzoeker.
Het ergste is dat er veel meer types zoals zij zijn. Naïef. Maar inderdaad op de harde manier achter gekomen dat dat idealisme een droom is.
  vrijdag 16 januari 2026 @ 11:50:00 #152
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219848024
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 11:48 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Halsema weet zogenaamd van niets en schuift alles af op de wethouder:
[..]

ik denk ook dat Halsema niet zo veel te vertellen heeft tegen die linkse kenaus
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  vrijdag 16 januari 2026 @ 13:14:00 #153
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_219848643
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 11:18 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Mannen,vooral blank en heteroseksueel zijn natuurlijk de grote vijand in dit soort kringen.

Jongeren zijn vooral "kwetsbaar" in hun ogen, zeker geen vijand.
Jongeren wordt tegenwoordig vaak als eufemistische naam gebruikt als straattuig zich niet kan gedragen.
  vrijdag 16 januari 2026 @ 14:38:25 #154
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219849293
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 10:55 schreef Richestorags het volgende:
En verder verbaast het weer helemaal niemand dat de beste bestuurder dit weer totaal niet onder controle heeft en alleen na herhaaldelijk aandringen "haar zorgen" gaat uiten en "een stevige dialoog" gaat voeren.
een stevige dialoog voeren daar is groen links heel goed in

Mannelijke statushouders de flat geven van een zwangere moeder als haar ouders zijn gestorven
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  vrijdag 16 januari 2026 @ 14:53:30 #155
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219849398
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 11:49 schreef Fietsenrek het volgende:

[..]
Het ergste is dat er veel meer types zoals zij zijn. Naïef. Maar inderdaad op de harde manier achter gekomen dat dat idealisme een droom is.
Ik vind dit altijd zo naar gedacht. Zo iemand wilde zich actief inzetten voor een ander. Die ander bleek niet te helpen.

Ik heb me zelf een paar decennia hard gemaakt voor goede integratie van nieuwkomers. Daar zaten een paar flink rotte appels tussen, maar het grootste deel deed hun best en is goed terecht gekomen, ondanks een soms enorme kloof naar onze omgangsvormen.

Als er eentje met zijn fikken aan mij had gezeten, dan is "moet je maar niet naïef zijn" geen gepaste reactie op mijn inspanningen.
pi_219849437
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 14:53 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik vind dit altijd zo naar gedacht. Zo iemand wilde zich actief inzetten voor een ander. Die ander bleek niet te helpen.

Ik heb me zelf een paar decennia hard gemaakt voor goede integratie van nieuwkomers. Daar zaten een paar flink rotte appels tussen, maar het grootste deel deed hun best en is goed terecht gekomen, ondanks een soms enorme kloof naar onze omgangsvormen.

Als er eentje met zijn fikken aan mij had gezeten, dan is "moet je maar niet naïef zijn" geen gepaste reactie op mijn inspanningen.
Mooi. Die kunnen dan ook meteen terug naar hun eigen land. Gewoon de boel daar opbouwen. We zitten vol.
  vrijdag 16 januari 2026 @ 15:26:55 #157
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219849657
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 10:29 schreef Fietsenrek het volgende:

[..]
Hoop mensen zijn helaas naïef.
realistische politiek is nodig

woningbouw,
dondert niet in een weiland of ernaast , desnoods bouwen in een voedselbos
  vrijdag 16 januari 2026 @ 15:29:01 #158
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219849673
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 14:58 schreef Omnyakom220 het volgende:

[..]
Mooi. Die kunnen dan ook meteen terug naar hun eigen land. Gewoon de boel daar opbouwen. We zitten vol.
dat gaat niet gebeuren helaas, maar wel na een goed gesprek oppakken , vastzetten en uitzetten naar een detentie land in een bevriend land in Afrika , met 1000 euro zakgeld

[ Bericht 1% gewijzigd door michaelmoore op 16-01-2026 17:44:13 ]
pi_219849695
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 13:14 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Jongeren wordt tegenwoordig vaak als eufemistische naam gebruikt als straattuig zich niet kan gedragen.
Ja,die zijn dus kwetsbaar in de ogen van GroenLinks.

Het is geen tuig omdat ze slecht opgevoed zijn maar omdat de samenleving ze racistisch benaderd. Zo denken ze daar.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_219849707
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 15:26 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
realistische politiek is nodig

woningbouw,
dondert niet in een weiland of ernaast , desnoods bouwen in een voedselbos
We kunnen ook gewoon eens eerlijk zijn en zeggen dat we vol zitten. Qua huizing, infrastructuur en sociaal net zitten we gewoon bijna op de max.
  vrijdag 16 januari 2026 @ 16:17:40 #161
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219849978
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 15:32 schreef Fietsenrek het volgende:

[..]
We kunnen ook gewoon eens eerlijk zijn en zeggen dat we vol zitten.
Qua huizing, infrastructuur en sociaal net zitten we gewoon bijna op de max.
nee hoor

trouwens dat helpt niks

je kan zeggen wat je wilt maakt niks uit

[ Bericht 0% gewijzigd door michaelmoore op 16-01-2026 17:43:45 ]
  vrijdag 16 januari 2026 @ 16:28:13 #162
13456 AchJa
Shut up!!!
  vrijdag 16 januari 2026 @ 17:33:17 #163
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219850414
twitter

Boosmaakstukje.
pi_219850517
quote:
Artikel uit 2022 in dat topic:

quote:
Naar aanleiding van de incidenten zijn er dit voorjaar spreekuren gekomen en is samen met de gemeente een actieplan opgesteld met maatschappelijk partners. Ook hebben de ‘community builders’, bewoners die zich voor een kleine vergoeding inzetten als de oren en ogen van het complex, extra begeleiding gekregen. Met de maatregelen is volgens Groot Wassink en Pels de situatie ‘gestabiliseerd’.
Nou lekker gewerkt Rutger Groot Wassink en Zita Pels van GroenLinks. Dankzij jullie ideologische blindheid zijn er onnodige slachtoffers gemaakt.

Geen wonder dat er zoveel weerstand is tegen een kabinetsdeelname van dit idiote clubje.
  vrijdag 16 januari 2026 @ 18:04:23 #166
13456 AchJa
Shut up!!!
  vrijdag 16 januari 2026 @ 18:15:31 #167
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219850715
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 18:04 schreef AchJa het volgende:
Uit wat voor fucking ei moet je ook gekropen zijn om zoiets een goed experiment te vinden...
In deze verhouding en zonder goede kaders en een heel beperkte toolkit aan maatregelen is dit volstrekt onverantwoord inderdaad.
pi_219850805
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 18:15 schreef Qarrad het volgende:

[..]
In deze verhouding en zonder goede kaders en een heel beperkte toolkit aan maatregelen is dit volstrekt onverantwoord inderdaad.
Met verbazing gekeken naar de Zembla uitzending. Ze hadden verwacht dat de studenten allemaal sociaal werkers en psychologen zouden worden, geen enkel onderzoek naar de statushouders ivm trauma's en zelfs de eerste negatieve berichten gewoon negeren.
  vrijdag 16 januari 2026 @ 18:31:23 #169
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219850849
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 18:26 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Met verbazing gekeken naar de Zembla uitzending. Ze hadden verwacht dat de studenten allemaal sociaal werkers en psychologen zouden worden, geen enkel onderzoek naar de statushouders ivm trauma's en zelfs de eerste negatieve berichten gewoon negeren.
ja er liepen daar heel wat agressieve klerelijers rond , je zal je dochter daar hebben zitten

ik denk dat er geen enkele van de Groen Links gemeenteraad daar een dochter had wonen
pi_219850856
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 18:31 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
ja er liepen daar heel wat agressieve klerelijers rond , je zal je dochter daar hebben zitten

ik denk dat er geen enkele van de Groen Links gemeenteraad daar een dochter binnen had
Nou, ik dacht ook even, ga er zelf een paar weken logeren, crisis.
pi_219851980
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 18:31 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

ik denk dat er geen enkele van de Groen Links gemeenteraad daar een dochter had wonen
Ook D66 is hiervoor verantwoordelijk. Reinier van Dantzig was de wethouder die dit experiment bleef doordrammen ondanks alle problemen die bekend waren.
  zaterdag 17 januari 2026 @ 06:19:29 #172
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219854899
Het zijn allemaal linkse vrouwen in dit verhaal ,
Zo van jeetje soof , ik heb nu een leuk idee joh, als we die Syriërs en Afghaanse mannen laten samenwonen met die studentes zou dat niet leuk zijn voor de integratie ?
Nu ken ik die Mariëlle van stadsgenoot goed en die ...... :{w :{
https://oost-online.nl/st(...)wonen-bij-stek-oost/

quote:
De uitzending Het woningexperiment was donderdag te zien op NPO 2 , wordt herhaald op maandag 19 januari om 17.00 uur op YouTube.
En is terug te kijken op NPO plus.
quote:
Nausicaa Marbe: mislukt integratieproject laat zien hoe de overheid ontspoort

Iedereen kon het zien aankomen, behalve wereldvreemde bestuurders die integratiewaanideeën koesteren ten koste van de veiligheid van burgers: project Stek Oost is dramatisch mislukt.

Studenten en statushouders bij elkaar proppen in ondoordachte woonvormen, leverde verkrachtingen, aanrandingen, geweld en drugscriminaliteit op.
Met de studenten als slachtoffer.

Het Amsterdamse Stek Oost is een samenwerkingsproject van het stadsdeel Oost en woningcorporatie Stadgenoot dat, ondanks alles, tot 2028 mag blijven lopen.

Ten eerste werd alleen aan de studenten contractueel gevraagd zich in te zetten voor de woongemeenschap.
De statushouders moesten niks.
Toen het mis ging, doken ze weg en lieten ze de studenten in de steek.

Pas na tweede verkrachting nadenken over oplossingen
Zelfs na een eerste verkrachting mocht de dader er blijven wonen.
Pas na een tweede verkrachting en meer geweldsincidenten begonnen de bestuurders na te denken over oplossingen.
Die waren, je verwacht het niet, gericht op hulp aan de dader.

Zo herkenbaar in deze samenleving: het welzijn van de agressor gaat boven die van de slachtoffers. Meldingen, onderzoeken, rapporten mochten niet baten, aanbevelingen zijn in de wind geslagen.

Bij Zembla beweerde Mariëlle Foppen van de wooncorporatie met strak gezicht dat haar club altijd ’adequaat’ handelde.
Pas toen de veiligheid van de eigen medewerkers in gevaar kwam, wou Foppen het project stopzetten.
Maar het stadsdeel wou de illusie niet opgeven.

Altijd schroom geweest om van nieuwkomers aanpassing te eisen

[ Bericht 6% gewijzigd door michaelmoore op 17-01-2026 06:27:14 ]
pi_219854949
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 11:49 schreef Fietsenrek het volgende:

[..]
Het tragische is dat zij vaak hun eigen grootste vijand zijn.
pi_219854957
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 06:19 schreef michaelmoore het volgende:
Het zijn allemaal linkse vrouwen in dit verhaal ,
Zo van jeetje soof , ik heb nu een leuk idee joh, als we die Syriërs en Afghaanse mannen laten samenwonen met die studentes zou dat niet leuk zijn voor de integratie ?
Nu ken ik die Mariëlle van stadsgenoot goed en die ...... :{w :{
https://oost-online.nl/st(...)wonen-bij-stek-oost/
[..]
[..]

quote:
Iedereen kon het zien aankomen, behalve wereldvreemde bestuurders die integratiewaanideeën koesteren ten koste van de veiligheid van burgers
Dit gaat niet veranderen zolang politici niet verantwoordelijk gehouden worden voor beleid uit het verleden. Wat mij betreft is het hele politieke spectrum schuldig aan dit soort misdaden. Het politiek spelletje houdt dit soort zaken in stand, dus iedereen die bewust meespeelt is (mede)dader. We weten allemaal dat er helemaal niets gaat veranderen.
pi_219854963
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 18:04 schreef AchJa het volgende:
Uit wat voor fucking ei moet je ook gekropen zijn om zoiets een goed experiment te vinden...
Het zelfde ei als de gene die het verstandig vond om de kleppen van de ondergrondse vuilcontainers in ons stadsdeel te verkleinen omdat mensen dan minder vuilnis zouden weggooien, ik denk dat je wel kunt raden wat het echte resultaat was.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')