En geen contact met andere statushouders of NL'se Noord-Afrikanen. Dan kan het misschien nog goedkomen. Maar is dat mogelijk? Nee.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 17:03 schreef nixxx het volgende:
Ik zou eerder zeggen een verhouding van één statushouder op tien Nederlandse jongeren, met nog een selectie zodat daar op zijn minst twee of drie potige jongens tussen zitten.
Omdat ze ideologisch verblind zijn.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 08:59 schreef LXIV het volgende:
Naïef en incompetent dus. Maar hoe is dat mogelijk na al die tijd en al die ‘incidenten ‘
Uiteraard, imo zouden na veroordelingen als deze elke kans op een verblijf in Nederland definitief verkeken moeten zijn. Maar dat is met een overheid die wat betreft zo'n beetje alles een kan niet/wil niet/mag niet-houding aanneemt een utopie helaas. Bovendien heb je daarnaast nog een een lokaal bestuur dat inderdaad...quote:Op donderdag 15 januari 2026 17:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Er is wel degelijk een kruid tegen gewassen. Ons slappe bestuur weigert dat alleen in te zetten. Deze man zou nadat hij van al zijn bezittingen is gestript linea recta op het vliegtuig naar het shithole waar hij vandaan komt gezet moeten worden.
.. heel vocaal is over de rechten en veiligheid van vrouwen, tenzij dat ideologisch niet zo lekker uitkomt. Dan houden ze het liever stil. Een deel van de aanrandingen in deze casus had in ieder geval al voorkomen kunnen worden door accuraat ingrijpen, maar liever ambtelijk wat aanrommelen met "plannen van aanpak" en geneuzel over contracten en het verleggen van de verantwoordelijkheid.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 08:31 schreef Qarrad het volgende:
Waar ik het meest woest van wordt, is dat de vrouwelijke medebewoners van die steeds maar recidiverende gast niet beschermd zijn. Er is niks mogelijk om die man te beperken in zijn gedrag, hij mag niet op straat gezet worden en niemand heeft belangrijk genoeg gevonden dat de consequenties daarvan meer seksueel geweld waren.
Alsof hun veiligheid optioneel is en de rechten van die vent prio 1.
Walgelijk.
Die Carolien de Heer wens ik iets heel ergs toe, met haar: "Plan om erger te voorkomen", we hebben het hier over een meervoudige verkrachting, zer had met haar macht naar de politie moeten stappen en zeggen: En nou pak je die gast godverdomme op en houd hem binnen.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 10:15 schreef Fietsenrek het volgende:
https://www.instagram.com(...)MTdqNmRzaDF5ZXZkMw==
Dader krijgt 3 jaar gevangenisstraf. Slachtoffer is de rest van haar leven getekend.
Hoop mensen zijn helaas naïef.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 10:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Die Carolien de Heer wens ik iets heel ergs toe, met haar: "Plan om erger te voorkomen", we hebben het hier over een meervoudige verkrachting, zer had met haar macht naar de politie moeten stappen en zeggen: En nou pak je die gast godverdomme op en houd hem binnen.
Komt vooral omdat onze bestuurders altijd naieve mensjes van buiten de stad zijnquote:Op vrijdag 16 januari 2026 10:34 schreef Twiitch het volgende:
Open inrichting Amsterdam strikes again.
Utrecht is net zoquote:Op vrijdag 16 januari 2026 10:34 schreef Twiitch het volgende:
Open inrichting Amsterdam strikes again.
Gelukkig in Amsterdam, daar kiest men ook democratisch voor dit soort problematiek.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 03:57 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dat ligt aan jou , maar ik ben de moeilijkste niet
[..]
Mannen. En jongeren.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 09:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Omdat ze ideologisch verblind zijn.
Aleksandr Solzenytsin beschrijft dat ook in zijn meesterwerk de Goelag Archipel. De ideologie is onfeilbaar, daar kan het dus niet aanliggen. Dan moet er dus wel bewuste sabotage zijn van [insert vijandige groep].
Dat omdat Sharon Femke als grote voorbeeld zietquote:Op vrijdag 16 januari 2026 10:46 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Utrecht is net zo
volslagen gestoorde linkse bende,
de drie dames van de grote steden
Niks heeft gevolgen in Amsterdam.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 10:55 schreef Richestorags het volgende:
En verder verbaast het weer helemaal niemand dat de beste bestuurder dit weer totaal niet onder controle heeft en alleen na herhaaldelijk aandringen "haar zorgen" gaat uiten en "een stevige dialoog" gaat voeren.
ze hebben beiden niets te zeggen in de groen links gemeenteraad met al die elitaire damesquote:Op vrijdag 16 januari 2026 11:02 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Dat omdat Sharon Femke als grote voorbeeld ziet
Je vergeet het kopje thee nog even voor het gemak.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 10:55 schreef Richestorags het volgende:
En verder verbaast het weer helemaal niemand dat de beste bestuurder dit weer totaal niet onder controle heeft en alleen na herhaaldelijk aandringen "haar zorgen" gaat uiten en "een stevige dialoog" gaat voeren.
Mannen,vooral blank en heteroseksueel zijn natuurlijk de grote vijand in dit soort kringen.quote:
Artikel van april 2024.quote:Meerderheid Amsterdamse raad blijft vierkant achter gemengde wooncomplexen staan, ook na incidenten
Wethouder Reinier van Dantzig blijft geloven in de gemengde woonblokken waar studenten met statushouders samenwonen, ondanks incidenten met drugsgebruik, vechtpartijen en vernielingen. ‘Alleen maar problemen duiden, zonder met een oplossing te komen, daar heeft niemand wat aan.’
https://www.parool.nl/ams(...)incidenten~bbdaaaba/
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 11:22 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Artikel van april 2024.
De problemen waren toen al bekend maar de progressief linkse clubjes zijn willens en wetens doorgegaan met dit experiment en zijn daarmee ontzettend nalatig geweest.
quote:Het leverde de tegenstanders van de gemengde woonblokken harde kritiek op van linkse partijen, coalitiepartijen en Voltfractievoorzitter Juliet Broersen. Zij wees erop dat er ook veel goed gaat in de complexen. “Heeft dat u ook bereikt? Het gaat niet structureel mis,” zei Broersen.
Er worden wel eens vrouwen door recidivisten verkracht. Jammer dan, dat hoort bij een grote stad.quote:Van Dantzig zei met stijgende verbazing te hebben geluisterd naar het ‘feitenvrije, xenofobe betoog van JA21’: “In de stad zijn problemen, daar gaat weleens een baksteen door een ruit. Als er portieken zijn, dan slapen daar weleens daklozen. Maar waar ik me zo aan stoor in dit debat – en ik vind het niet goed als CDA en VVD daar aan meedoen – is dat het lijkt alsof het allemaal de schuld is van de statushouders. Wij proberen ze, nadat ze gevlucht zijn uit oorlog en geweld, zo menswaardig mogelijk te helpen.”
'Ik met mijn idealisme wilde graag helpen en die jongen van dienst zijn'quote:Op vrijdag 16 januari 2026 10:15 schreef Fietsenrek het volgende:
https://www.instagram.com(...)MTdqNmRzaDF5ZXZkMw==
Dader krijgt 3 jaar gevangenisstraf. Slachtoffer is de rest van haar leven getekend.
Tja, als mensen er zo in staan, dan zou ik niet rekenen op enige oplossing. Ooit. Die mensen hebben hun prioriteiten verkeerd.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 11:33 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Van Dantzig zei met stijgende verbazing te hebben geluisterd naar het ‘feitenvrije, xenofobe betoog van JA21
Dat komt mee met de cultuurverrijkende nieuwe bewoners he. Moeten we niet moeilijk over doen, is gewoon onderdeel van hun cultuur.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 11:33 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
[..]![]()
Ja er is een patroon van aanrandingen en criminaliteit en overlast, maar er gebeuren ook leuke dingen!
[..]
Er worden wel eens vrouwen door recidivisten verkracht. Jammer dan, dat hoort bij een grote stad.
en ze zijn zielige mannen, want ze zijn gevluchtquote:Op vrijdag 16 januari 2026 11:45 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Dat komt mee met de cultuurverrijkende nieuwe bewoners he.
Moeten we niet moeilijk over doen, is gewoon onderdeel van hun cultuur.
Halsema weet zogenaamd van niets en schuift alles af op de wethouder:quote:Op vrijdag 16 januari 2026 10:55 schreef Richestorags het volgende:
quote:FVD vroeg donderdag burgemeester Femke Halsema naar de bevindingen van Zembla. „Gaat het huisvesten van statushouders voor op de veiligheid van onze studenten?”, vroeg fractievertegenwoordiger Jan Noordman. Halsema gaf aan dat de berichtgeving ook voor haar nieuw was. „Het is niet mijn portefeuille, u moet hiervoor bij de wethouder zijn”, antwoordde ze.
https://www.telegraaf.nl/(...)oppen/124106712.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |