quote:Toch zegt een bewoonster na een motivatiebrief ‘waarin je gewoon even moest zetten dat je iets met vluchtelingen hebt’ en een telefoongesprek van drie minuten al haar contract te hebben gekregen.
iemand die de asielprocedure heeft doorlopen en waar van is besloten dat hij/zij hier mag wonen en werkenquote:
Tussen de 'gewone' bevolking, uiteraard met veel persoonlijke aandacht en eventueel wat liefde, gedijen deze groepen hier in NL vast beter.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 16:37 schreef Enchanter het volgende:
[..]
BRON
[..]![]()
![]()
Ik denk dat het wel een goed idee is om statushouders tussen Nederlanders te plaatsen ivm integratie , maar laat die ratio dan 80% Nederlander zijn en 20% statushouder
Een ongewenst persoon dus.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 16:41 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
iemand die de asielprocedure heeft doorlopen en waar van is besloten dat hij/zij hier mag wonen en werken
En dan geen gejank in de media als hij een corrigerende tik krijgt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 17:03 schreef nixxx het volgende:
Ik zou eerder zeggen een verhouding van één statushouder op tien Nederlandse jongeren, met nog een selectie zodat daar op zijn minst twee of drie potige jongens tussen zitten.
In amsterdam zijn er niet genoeg nederlanders voor dit planquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 16:37 schreef Enchanter het volgende:
[..]
BRON
[..]![]()
![]()
Ik denk dat het wel een goed idee is om statushouders tussen Nederlanders te plaatsen ivm integratie , maar laat die ratio dan 80% Nederlander zijn en 20% statushouder
"Zeg maar dat ik op vakantie ben"quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 16:58 schreef thedeedster het volgende:
Vooral op Rutger Groot Wassink Cs. blijven stemmen.
Heeft hij überhaupt al gereageerd?
Lastig, dus.quote:Aan de zijde van de statushouders worden huurders überhaupt niet geselecteerd. Mariëlle Foppen, manager gebiedsbeheer bij Stadgenoot, is verantwoordelijk voor vier projecten, waaronder Stek Oost: "Wij hebben van begin af aan erop aangedrongen dat wel te doen, maar dat bleek lastig vanuit de gemeente en het COA."
Heb je de OP überhaupt gelezen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 17:25 schreef Toine51 het volgende:
Komt zeker weer uit de koker van Rutger Groot Wassink?
Verder is het nu toch wel duidelijk dat grote groepen statushouders hier in NL niks bijdragen...
Amsterdam, hadden ze daar ook niet zo'n "geweldig project" waar ze asielzoekers en studenten bij elkaar hebben gehuisvest....?
https://www.geenstijl.nl/(...)kers-niet-succesvol/
Ja, dat heeft-ie. Maar lekker ongefundeerd kankeren is een stuk makkelijk dan zelf even Google aanslingeren hè?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 16:58 schreef thedeedster het volgende:
Vooral op Rutger Groot Wassink Cs. blijven stemmen.
Heeft hij überhaupt al gereageerd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |