SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar nogmaals: Hoe worden zij daar zelf beter van? Hoe wordt het leven in China aangenamer of brengen ze eigen strategische doelen (inname Taiwan en grotere controle over de Stille Oceaan) dichterbij door drones te leveren voor Russische gebruik in Oekraïne?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 11:50 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Om het de USA lastig te maken.
Er zijn nog wel een paar andere geopolitieke redenen voor de Chinezen om dat te doen ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 11:49 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
En waarom zou China dat doen? Die handelen alleen maar als zij er zelf ook beter van worden en je kunt moeilijk betogen dat zij er baat bij hebben om zichzelf te verzwakken ten behoeve van Poetin's imperiale avontuurtjes.
Zoals?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 11:58 schreef riazop het volgende:
[..]
Er zijn nog wel een paar andere geopolitieke redenen voor de Chinezen om dat te doen ja.
Verheug me nu al op de westerse msm die moord en brand zal gillen als de Chinezen leuke dingen aan de Russen gaan leveren
Voorlopig wilde ze nog geen eens rantsoenen leveren, dus keep dreaming.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 11:58 schreef riazop het volgende:
[..]
Er zijn nog wel een paar andere geopolitieke redenen voor de Chinezen om dat te doen ja.
Verheug me nu al op de westerse msm die moord en brand zal gillen als de Chinezen leuke dingen aan de Russen gaan leveren
Des te meer redenen om te geloven dat China het binnenvallen en bezetten van een soeverein land dus rechtvaardigd.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 11:58 schreef riazop het volgende:
[..]
Even een serieuze vraag, wat levert China nu zoal aan Rusland?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 11:58 schreef riazop het volgende:
[..]
Als Rusland en China een gezamelijke vijand hebben, de USA dus, maken ze meer kans om te winnen als ze samenwerken.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 11:57 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Maar nogmaals: Hoe worden zij daar zelf beter van? Hoe wordt het leven in China aangenamer of brengen ze eigen strategische doelen (inname Taiwan en grotere controle over de Stille Oceaan) dichterbij door drones te leveren voor Russische gebruik in Oekraïne?
Ik zie het al voor me....40 westerse landen die China gaan boycotten...quote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Des te meer redenen om te geloven dat China het binnenvallen en bezetten van een soeverein land dus rechtvaardigd.
Des te meer redenen om gelijk maar met die Chinezen af te rekenen.
Waarom zou China zich militair achter Rusland scharen? Dat lijkt me een behoorlijke misrekening: het is toch duidelijk dat ze zichzelf economisch gigantisch in hun eigen voet schieten. Waarom zouden ze dat doen? Ze hebben er veel meer aan om Europa en de VS (je weet wel, hun grootste afzetmarkt) niet al te veel tegen zich in het harnas te jagen.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 11:58 schreef riazop het volgende:
[..]
En hoe maken ze het dan de VS lastig door hun dronetechniek al voor de invasie van Taiwan aan te bieden voor onderzoekquote:Op woensdag 3 augustus 2022 11:50 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Om het de USA lastig te maken.
miljarden roebels in ruil voor grondstoffen bvquote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Even een serieuze vraag, wat levert China nu zoal aan Rusland?
Ze zouden wat leuke dingen kunnen uittesten op het Oekraiense slagveldquote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waarom zou China zich militair achter Rusland scharen? ....
Affirmative, Kirov reportingquote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
Het is weer het command and conquer uurtje zie ik.
Ja, die 40 (?) westerse landen waar 95% van hun export naar toe gaan. Ja, die ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:04 schreef riazop het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me....40 westerse landen die China gaan boycotten...
Hilarisch
Dat testen doen de Noord-Koreaantjes al voor de Chinezenquote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:06 schreef riazop het volgende:
[..]
Ze zouden wat leuke dingen kunnen uittesten op het Oekraiense slagveld
Dat is iets anders dan "achter scharen"
Ga jij maar aan je neefjes uitleggen dat de nieuwe iphone geboycot wordt...quote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:07 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, die 40 (?) westerse landen waar 95% van hun export naar toe gaan. Ja, die ja.
Nou nee dat is het wel.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:06 schreef riazop het volgende:
[..]
Ze zouden wat leuke dingen kunnen uittesten op het Oekraiense slagveld
Dat is iets anders dan "achter scharen"
Goed argument.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:08 schreef riazop het volgende:
[..]
Ga jij maar aan je neefjes uitleggen dat de nieuwe iphone geboycot wordt...
Veel plezier
lange afstandsraketten ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat testen doen de Noord-Koreaantjes al voor de Chinezen
En jij denkt dat wij daar geen baat bij hebben? Het is een vriendendienst, zou je kunnen zeggen? Wij kopen wat nutteloze troep zodat ze wat centjes hebben daar?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:09 schreef ExTec het volgende:
[..]
Goed argument.
Maar nee; China schijt gewoon compleet in z'n broek. Doet gewoon gewoon braaf wat het westen zegt, doodsbang om 95% van hun afzet te verliezen.
Oekraïne zelf heeft trouwens al Chinese drones gebruikt. Tegen russen.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:10 schreef riazop het volgende:
[..]
lange afstandsraketten ja.
Maar de chinezen hebben ook een heel arsenaal aan droons, geluidbommen, artillerie etc.
Maar je weet dat er links en rechts gewoon al banken omvallen daar hé?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:14 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
En jij denkt dat wij daar geen baat bij hebben? Het is een vriendendienst, zou je kunnen zeggen? Wij kopen wat nutteloze troep zodat ze wat centjes hebben daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |