Koop een kabel.quote:
nee bedanktquote:Op maandag 1 augustus 2022 20:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zijn KLB-regels
ga daar maar naartoe
@Scrummiequote:Op maandag 1 augustus 2022 20:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Welke idioot heeft jou een abo gegeven?
quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:34 schreef Coco het volgende:
[..]
Koop een kabel.
Als troost mag je de plaat van de dag kiezen.
Ik overwoog het maar het kon alleen meteen 6 maandenquote:Op maandag 1 augustus 2022 20:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Welke idioot heeft jou een abo gegeven?
Als je dat niet begrijpt, dan is je moeder een hoer.quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Er werd weer flink geroddeld door Forum Admin @:GGMM vandaag. Ineens is hij helemaal klaar met me. Een raadsel waar dit vandaan komt.
Dit is van alle persoonlijke aanvallen wel de grootste belediging die ik de afgelopen maanden ontvangen heb.quote:
Hij is altijd wat traag van begrip geweest.quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Er werd weer flink geroddeld door Forum Admin @:GGMM vandaag. Ineens is hij helemaal klaar met me. Een raadsel waar dit vandaan komt.
Ik vond je irritant in het Ihattaren-topic, waar je voor de 38467534874548ste keer weer dezelfde mening neerpoeptequote:Op maandag 1 augustus 2022 20:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Doe maar eerst eens je best.quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:36 schreef Sked het volgende:
Ik ben echt woest dat ik nog steeds niet in deze OP sta.
Nee, ik balanceer op de lijn van "Irritant" en "er is duidelijk iets mis met hem (autisme gok ik) en het is ook wel weer zielig".quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is altijd wat traag van begrip geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |