Je sluit mensen uitquote:Op maandag 1 augustus 2022 17:20 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:JR-Style-93
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:Lenny_Leonard
@:Lange_Lans
@:onlogisch
@:Sked
@:tong80 1-3
@:Mexicanobakker
2-0quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:20 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:maxi-mus
@:GGMM
@:Sked
@:Mexicanobakker
Sta je hier niet tussen? Dan beschouw ik jou niet als PSV-vriend.quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Sta je hier niet tussen? Dan beschouw ik jou niet als PSV-vriend.
3-1quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:20 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:maxi-mus 1-1
@:GGMM 2-0
@:Sked 4-4
@:Mexicanobakker 2-1
Afgekeurd.quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:38 schreef Het_Bokje het volgende:
Dank voor de Tip!
4-2 (non-educated guess)
0-1quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:20 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:Lenny_Leonard 3-1
5-1quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:20 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:Oriente 0-1
quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:20 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:fetX 1-2
@:Scrummie 5-1
3-0quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:20 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Sowieso al geen benficaquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 12:04 schreef de_boswachter het volgende:
Zo loten voor de volgende ronde genot
Dat lijkt mij gunstig.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 12:14 schreef Gutanoth het volgende:
Mochten we doorgaan, spelen we de volgende ronde tegen de winnaar van Union Saint-Gilloise - Rangers
Dat doet psv zelf niet toch?quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 12:16 schreef GGMM het volgende:
Nu al loten voor de volgende ronde terwijl AS Monaco nog niet eens verslagen is.
En dan zeggen dat ajacieden arrogant zijn
Moooooi!quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 12:14 schreef Gutanoth het volgende:
Mochten we doorgaan, spelen we de volgende ronde tegen de winnaar van Union Saint-Gilloise - Rangers
Mad.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 12:16 schreef GGMM het volgende:
Nu al loten voor de volgende ronde terwijl AS Monaco nog niet eens verslagen is.
ajax loot dus blijkbaar zelf?quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 12:16 schreef GGMM het volgende:
Als het zijn bedoeling was om dom over te komen is hem dat inderdaad wéér geluktquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 12:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
GGMM probeert wat.
GGMM slaagt weer.
Voorbeeld van jou doet goed volgen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 12:23 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Als het zijn bedoeling was om dom over te komen is hem dat inderdaad wéér gelukt
oké domboquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 12:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Voorbeeld van jou doet goed volgen.
Ligt er ook maar net aan vanuit welke invalshoek je het bekijkt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 12:31 schreef Ronald-Koeman het volgende:
PSV kan waarschijnlijk makkelijker meer punten pakken in de EL dan in de CL dus als je het beste met het Nederlandse voetbal voor hebt ben je voor Monaco vanavond
Zoveel scheelt dat niet door de bonuspunten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 12:31 schreef Ronald-Koeman het volgende:
PSV kan waarschijnlijk makkelijker meer punten pakken in de EL dan in de CL dus als je het beste met het Nederlandse voetbal voor hebt ben je voor Monaco vanavond
Ga weg met je gezond verstand en lange termijn visie. Hup Monacoquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 12:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoveel scheelt dat niet door de bonuspunten.
Kunnen ze beter CL halen, dan krijgen ze ongeveer evenveel punten + heel veel geld waarmee ze verstandig kunnen inkopen (lol) en op de lange termijn veel meer punten kunnen halen.
@:kingroland en ik juichen voor onze PSV-vrienden vanavond
Ja vooral lekker happenquote:
Dan kun je beter hopen dat ze 2x Monaco verslaan en daarna tegen Union/Rangers de boot in gaan want dan halen ze meer puntenquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 12:31 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik heb weinig vertrouwen in Union en Rangers.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan kun je beter hopen dat ze 2x Monaco verslaan en daarna tegen Union/Rangers de boot in gaan want dan halen ze meer punten
Maar dan scheelt het al 2 voorronde-overwinningen als PSV de CL haalt plus de bonuspunten. Dat wordt nog lastig om in de EL in te halen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 14:21 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik heb weinig vertrouwen in Union en Rangers.
Moet hij weten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 15:30 schreef Coco het volgende:
[..]
@:zipportal gaat juichen voor Monaco.
Is @Zipportal met vakantie?quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 15:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Kunnen ze die Hoever nog terugsturen eigenlijk?quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 18:52 schreef Nober het volgende:
@:JR-Style-93 2-1
@:PicoMMP 3-0
@:Lange_Lans 0-0
En wat voorspellen jullie nu?
[ afbeelding ]
Geen idee.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 18:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Kunnen ze die Hoever nog terugsturen eigenlijk?
Ga lekker buiten zitten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:04 schreef 3rr0r het volgende:
Een heel uur voorbeschouwen hierop
[ afbeelding ]
Jij vindt Hoever niet zo goed geloof ikquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 18:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Kunnen ze die Hoever nog terugsturen eigenlijk?
Dacht bij de GP zondag al dat je apenpokken had.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:12 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
@:Wereldgozer @:Coco @:fetx @:de_boswachter @:Caland
Ik was op date met Jutta Leerdam. Check deze grap. @GGMMquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dacht bij de GP zondag al dat je apenpokken had.
Jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij vindt Hoever niet zo goed geloof ik
Die Saibari kan wel een leuk spelertje worden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 18:52 schreef Nober het volgende:
@:JR-Style-93 2-1
@:PicoMMP 3-0
@:Lange_Lans 0-0
En wat voorspellen jullie nu?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 15:30 schreef Coco het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]![]()
PSV mag wel een rondje verder komen. RuudGod.
Gaan jullie bezuinigen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb nog 3 dagen live tv. Ter info. @:maxi-mus
Skere tijden @:tjacka
Zodat je hem in de winter over je jas kan dragenquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom zijn er voetbalshirts in maat L en groter?
Dit zie je volgens mij echt alleen in de arena.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zodat je hem in de winter over je jas kan dragen
[ afbeelding ]
Anders lopen clubs wel erg veel inkomsten mis.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja die interviews zijn geen pretjequote:
Heb jij het ook zo aan de zijkant korter dan het stukje pratende kut?quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja die interviews zijn geen pretje
Gelukkig heeft hij een mooie baard
Uiteraardquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb jij het ook zo aan de zijkant korter dan het stukje pratende kut?
Wie is deze randmongool?quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zodat je hem in de winter over je jas kan dragen
[ afbeelding ]
Dan moet Sangaré zo min mogelijk de bal hebben.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
PSV moet proberen geen dom balverlies te lijden.
Een of andere pannekoek.quote:
Sangaré en Guus Til op je middenveld, bloed uit je ogen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan moet Sangaré zo min mogelijk de bal hebben.
Til gaat weer mondjes snoeren.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sangaré en Guus Til op je middenveld, bloed uit je ogen.
Door af en toe een bal erin te schieten? Iedereen weet dat hij dat kan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Til gaat weer mondjes snoeren.
Til scoort nog. Sangaré voegt minder toe.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sangaré en Guus Til op je middenveld, bloed uit je ogen.
Met goals snoer je toch wel redelijk mondjes.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Door af en toe een bal erin te schieten? Iedereen weet dat hij dat kan.
En ook dat hij voetballend niet zoveel toevoegt.
https://en.wikipedia.org/wiki/Andr%C3%A9s_Escobarquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Met goals snoer je toch wel redelijk mondjes.Waar anders mee in voetbal?
Sangaré hadden ze lekker moeten verkopen aan een Premier League club.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Til scoort nog. Sangaré voegt minder toe.
GROOT. STERK.
Je hebt er meer aan als het veldspel van het hele team goed genoeg is waar je op de langere termijn meer resultaat haalt. Al die balletjesafwachters zoals de Guusjes Til, Davy Klaassens en Siem de Jongs in het verleden lijken soms heel nuttig omdat ze wel soms scoren maar uiteindelijk verzieken ze vaker het voetbal van de ploeg.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Met goals snoer je toch wel redelijk mondjes.Waar anders mee in voetbal?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:49 schreef 3rr0r het volgende:
Met Kelly op een tropisch eiland of PSV kijken, moeilijke keuze...
Hett ligt er erg aan over welke Kelly je het hebt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:49 schreef 3rr0r het volgende:
Met Kelly op een tropisch eiland of PSV kijken, moeilijke keuze...
Die van Big Brother...vandaar dat ik ook PSV kijk nu.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hett ligt er erg aan over welke Kelly je het hebt.
"Lekker weer"quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:57 schreef Zipportal het volgende:
Zonnig
32°C°F
Neerslagkans: 1%
Luchtvochtigheid: 49%
Wind: 5 km/h
Shithole.
Oja, dat kanaal bestond.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:57 schreef Bolasie het volgende:
Op het open kanaal van FOX
Ik kijk dus!
Erg nuttige info dit, ga zo door!quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:57 schreef Zipportal het volgende:
Zonnig
32°C°F
Shithole.
Ik twijfel of dit een like krijgt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volland, een van de minst favoriete voetballers van Thierry Baudet.
Topweertje.quote:
Safety Car start?quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:57 schreef Zipportal het volgende:
Zonnig
32°C°F
Shithole.
Compleet zielloosquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat Monaco blijft toch wel een gare club.
Stukje belastingvoordelenquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Spel van Feyenoordgod was met Til in de ploeg toch nog heel behoorlijk?quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sangaré hadden ze lekker moeten verkopen aan een Premier League club.
[..]
Je hebt er meer aan als het veldspel van het hele team goed genoeg is waar je op de langere termijn meer resultaat haalt. Al die balletjesafwachters zoals de Guusjes Til, Davy Klaassens en Siem de Jongs in het verleden lijken soms heel nuttig omdat ze wel soms scoren maar uiteindelijk verzieken ze vaker het voetbal van de ploeg.
Monaco is geen land. Neem het als land nog minder serieus dan België.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nam teveel de man mee denk ik.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Keurig op de bal die tackle toch?
Wat zijn metten?quote:
Daar zullen ze van wakker liggen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Monaco is geen land. Neem het als land nog minder serieus dan België.
Gebeden.quote:
Dat wordt rennen voor de PSV aanhang.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja, die maken hoge golven met hun speedboot zodat de bus van de tegenstander nat wordt.
Oh die kun je maar beter kort houden ja. Anders moeten we daar steeds op wachten.quote:
Daar zullen ze wel wakker van liggen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Monaco is geen land. Neem het als land nog minder serieus dan België.
Al besprokenquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zullen ze wel wakker van liggen.
Stukje AliExpress.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:05 schreef KingRoland het volgende:
Even mijn Apple Airpods Pro opladen
Alle bewoners zitten zowat in het stadion.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:06 schreef Sked het volgende:
Als er naar je wedstrijd in de vCL net zoveel bezoekers hebt als Vitesse tegen Sparta gaat er wel iets mis.
Denk het niet. Wilde het toch graag even gedeeld hebben.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zullen ze wel wakker van liggen.
@JR-Style-93quote:
Gohquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Denk het niet. Wilde het toch graag even gedeeld hebben.
Die reflex heb je volgens mij wel vaker.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Denk het niet. Wilde het toch graag even gedeeld hebben.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die reflex heb je volgens mij wel vaker.
Was dat maar alles.quote:
Denk dat de inwoners van Nice gewoon voor Olympique Nice zijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:06 schreef Sked het volgende:
Als er naar je wedstrijd in de vCL net zoveel bezoekers hebt als Vitesse tegen Sparta gaat er wel iets mis.
Denk niet dat Monaco met een bejaarde juffrouw achterin speelt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:11 schreef fetX het volgende:
Til kan scoren, maar niet voetballen.
Vraag maar aan Ajax.
Nee, voor FC Nicequote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Denk dat de inwoners van Nice gewoon voor Olympique Nice zijn.
Moeten zij weten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Denk dat de inwoners van Nice gewoon voor Olympique Nice zijn.
Monaco heeft wel redelijk veel fans verspreid door Frankrijk overigens, maar goed dat zijn meer types zoals Pietje volgens mijquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Alle bewoners zitten zowat in het stadion.
Won PSV in dat topjaar met Cocu en Bommel niet van Monaco?quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het echt een kansloze entourage
Kun je alvast wennen aan dat Belgische clubje in de playoff.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het echt een kansloze entourage
Vanwaar deze persoonlijke aanval op de man?quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Monaco heeft wel redelijk veel fans verspreid door Frankrijk overigens, maar goed dat zijn meer types zoals Pietje volgens mij
De tijd is erger.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:12 schreef fetX het volgende:
De M van Monaco in de scoringsbalk stoort mij.
Ter info.
De cijfers in de klok mij meer.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:12 schreef fetX het volgende:
De M van Monaco in de scoringsbalk stoort mij.
Ter info.
Jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:13 schreef HeatWave het volgende:
Ligt het aan mij of wordt de klok RaAr WeErGeGeVeN?.
Ze hebben vaak wel leuke spelers.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Monaco heeft wel redelijk veel fans verspreid door Frankrijk overigens, maar goed dat zijn meer types zoals Pietje volgens mij
Zij hebben de klok wij de tijd.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:13 schreef HeatWave het volgende:
Ligt het aan mij of wordt de klok RaAr WeErGeGeVeN?.
Ja godver. Mij nu ook.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De cijfers in de klok mij meer.
2x tegen de Fransen jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Won PSV in dat topjaar met Cocu en Bommel niet van Monaco?
Troostprijs als je verliest, hoofdprijs als je wint!quote:
Vergelijkingen helpen vaak om anderen een idee te gevenquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vanwaar deze persoonlijke aanval op de man?
De enige keer dat ik er om gaf was Reaal tegen Feyenoord.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Troostprijs als je verliest, hoofdprijs als je wint!
Nee maar wel gewoon een prima prijs.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij vindt de Super Cup zeker net zoveel waard als 3 CL's bij elkaar.
En die ging kansloos verloren (goh).quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De enige keer dat ik er om gaf was Reaal tegen Feyenoord.
Ik denk dat ze die maar voor 2025 op de rol hebben gezet ofzoquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gaat die uitgebreide versie van het WK voor clubs eigenlijk nog door?
Dacht van wel. Ze hebben daarom de Confederations Cup afgeschaft. Dat vond ik overigens wel echt een kuttoernooi. Een soort... WK. (?)quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kylian Mbappé.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:16 schreef Nober het volgende:
Wie is de MOTM in het openingskwartiertje?
Dat is voorlopig van de baan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
De scheidsrechterquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:16 schreef Nober het volgende:
Wie is de MOTM in het openingskwartiertje?
Zidane toch nét iets beter dan Ono.quote:
Confederations Cupquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dacht van wel. Ze hebben daarom de Confederations Cup afgeschaft. Dat vond ik overigens wel echt een kuttoernooi. Een soort... WK. (?)
Daar gaat uiteindelijk ook niemand om geven.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die maar voor 2025 op de rol hebben gezet ofzo
Ik denk dat er veel slechtere fans bestaan dan Pietje.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vergelijkingen helpen vaak om anderen een idee te geven
Pietje heeft Pietje erg hoog zitten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik denk dat er veel slechtere fans bestaan dan Pietje.
Ik heb dit al besproken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat is er mis met die klok?
@:jr-style-93 kan dit?
En dan de Nations League-god weer maximaal downplayen zeker.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Confederations Cup
Onderschat toernooi
Ja, het is mooi kut.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, samenvatting? Geen zin om terug te lezen.
Een plaat voor je kop nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Een beetje zelfvertrouwen is belangrijk.
Maar ben je nu echt officieel voor Feyenoord of toch AZ?quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik denk dat er veel slechtere fans bestaan dan Pietje.
Nee, ik ben eigenlijk nooit negatief over landentoernooien. Daar zijn er te weinig van.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
En dan de Nations League-god weer maximaal downplayen zeker.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Welke F1 soapquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
De huidige F1-soap is spannender dan deze pot
Ah dan zijn we het wel eens.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee, ik ben eigenlijk nooit negatief over landentoernooien. Daar zijn er te weinig van.
Hij is fan van alles wat niet uit Amsterdam komt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ben je nu echt officieel voor Feyenoord of toch AZ?
Ja dat Monaco valt erg tegenquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:23 schreef fetX het volgende:
Ik heb genoeg gezien. Als PSV hier niet van weet te winnen kunnen ze beter stoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |