Ja eens hoor, dat alarmistische slaat mensen murw en dat zorgt er voor dat de waarde van zo'n boodschap verdwijnt.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 18:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voorlopig is het nog niet zo erg als 2018, toen was het van mei tot september kurkdroog, nu hebben we wel het eea gehad en was juni ook gewoon vochtig.
Nog sneller, beter en meer inspelen op zulke zomers. In het herfst halfjaar valt genoeg. Spaarbekken misschien een ideequote:Op donderdag 4 augustus 2022 18:48 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja eens hoor, dat alarmistische slaat mensen murw en dat zorgt er voor dat de waarde van zo'n boodschap verdwijnt.
Al lijkt er wel een stevige blokkade te komen. Dat kan wel een dingetje worden..
Het enige verschil is dat de aanvoer van de rivieren ook heel slecht is, maar je zou denken dat ze na 2018 daar wel geleerd van zouden hebben...quote:Op donderdag 4 augustus 2022 18:48 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja eens hoor, dat alarmistische slaat mensen murw en dat zorgt er voor dat de waarde van zo'n boodschap verdwijnt.
Al lijkt er wel een stevige blokkade te komen. Dat kan wel een dingetje worden..
Precies! Dit zijn de zomers die ik van vroeger ken!quote:Op donderdag 4 augustus 2022 16:44 schreef bloodymary1 het volgende:
Niet zo mopperen mensen. Wees blij dat we eindelijk weer eens een echte zomer hebben! Geniet er van.
Dat is dan wel een vertekende herinderingquote:Op donderdag 4 augustus 2022 19:21 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Precies! Dit zijn de zomers die ik van vroeger ken!
Van vroeger onthoud je alleen de dagen met mooi weer omdat er op die dagen wat te beleven was. Dus als je terug denkt aan zomers van toen dan was het altijd mooi weer.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 19:21 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Precies! Dit zijn de zomers die ik van vroeger ken!
Je moet er van houden.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 19:25 schreef mijntjexx het volgende:
Zojuist 30.7 in mijn slaapkamer aangetikt gvd! Maar ik klaag niet, wekenlang het gevoel alsof je in Zuid spanje bent..zo mag elke zomer worden!
Laat maar heel ver weg, dat troosteloze, druilerige weer met zo'n eeuwige, karakterloze, witgrijze lucht en elke dag een nietszeggende temperatuur van 5°C en eeuwig vochtige/natte straten met doordrenkte takken, bladeren, mos, hier en daar wat modder en vogelstront en alles wordt 10x zo snel vuil van al die vochtige bende buiten waarvan altijd wel wat onder je schoenen blijft kleven.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 17:59 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Herfst halfjaar begint zo weer. Half oktober tot half maart. Elke dag vochtig, grijze deprimerende treurnis en vaak genoeg regen.
Als tiener ging ik vaak zwemmen in het openlucht zwembad. Dat was dan met een bepaalde warmte. Dit jaar als ik op warme dagen mijn ogen sloot, zag ik alles zo voor me omdat het precies die warmte was, dat heb ik in geen jaren gevoeld. Ook heb ik de rolwolk van 18-20 jaar geleden meegemaakt, met z'n allen het dichtstbijzijnde huis in rennen van de vriendenclub, daar denk ik dan vaak aan als er een flinke onweersbui aan komt. Helaas is dat laatste amper meer, terwijl k onweer maar niks vind. Maar herinneringen des te meer.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:09 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Van vroeger onthoud je alleen de dagen met mooi weer omdat er op die dagen wat te beleven was. Dus als je terug denkt aan zomers van toen dan was het altijd mooi weer.
Mooi woord, herindering, die ga ik onthouden.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 19:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat is dan wel een vertekende herindering
Opzich volgende week ook. Het voordeel van augustus denk ik.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 12:36 schreef INViCTuS het volgende:
Komende 2 nachten wel fijn slaap weer
Wordt dit een verbetering van 2020?quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 12:53 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Dinsdag: scorchio! 🔥
[ afbeelding ]
Woensdag: scorchio! 🔥
[ afbeelding ]
Donderdag: scorchio! 🔥
[ afbeelding ]
Vrijdag: scorchio! 🔥
[ afbeelding ]
Zaterdag: scorchio! 🔥
[ afbeelding ]
Zondag: scorchio! 🔥
[ afbeelding ]
Maandag: scorchio! 🔥
Na een paar dagen 35+ is het wel snel klaar met dat chille binnenquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 12:56 schreef INViCTuS het volgende:
Waarschijnlijk luchtvochtigheid laag, dus chill
24 op mijn balkon, ik zit nog even goed.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 15:50 schreef Dagoduck het volgende:
De hittehaters zijn van harte welkom in Den Helder, waar we de 25 met moeite aan zullen tikken.
Het is 20 graden vandaag?quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 20:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ga maar in Afrika wonen als je dit lekker vindt.
Dat zijn er dan twee meer dan hier.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 20:25 schreef TLC het volgende:
[..]
Gisteren welgeteld 2 bliksemflitsen hier![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |