Wel verwachtquote:Op donderdag 4 augustus 2022 12:48 schreef Straatcommando. het volgende:
Het betrekt helemaal, dat was toch niet voorspeld?
Vanochtend ook veel instabiliteit in de atmosfeer.
Almelo ook.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 13:51 schreef Resistor het volgende:
Ik wist niet dat Rijssen in het ZUID-oosten lag. Dat zei het weerbericht net, regen in het zuid-oosten. En nu regent het hier.
Komt door de klimaatverandering, dan verschuiven de plaatsen heel geleidelijk. Volgend jaar zijn jullie Brabanders.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 13:51 schreef Resistor het volgende:
Ik wist niet dat Rijssen in het ZUID-oosten lag. Dat zei het weerbericht net, regen in het zuid-oosten. En nu regent het hier.
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 14:54 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Komt door de klimaatverandering, dan verschuiven de plaatsen heel geleidelijk. Volgend jaar zijn jullie Brabanders.
Hoe staat het met je Frans ondertussen?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 14:54 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Komt door de klimaatverandering, dan verschuiven de plaatsen heel geleidelijk. Volgend jaar zijn jullie Brabanders.
Vandaag en morgen valt er misschien lokaal iets inderdaad, maar daarna weer een hele week ten minste droog....quote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:21 schreef Jor_Dii het volgende:
Absurd hoor die vooruitzichten, je gaat je afvragen wanneer dit giga droge weer een keertje stopt..
Komende 2 weken alweer kurkdroogquote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Vandaag en morgen valt er misschien lokaal iets inderdaad, maar daarna weer een hele week ten minste droog....
Très bien. E studio anche per imparare l'italiano.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoe staat het met je Frans ondertussen?
Ik blijf lekker in het 'zee' gedeelte van Amersfoort aan Zee wonen.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 14:54 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Lage luchtvochtigheidquote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:25 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Komende 2 weken alweer kurkdroog
Als het gaat regenen.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:21 schreef Jor_Dii het volgende:
Absurd hoor die vooruitzichten, je gaat je afvragen wanneer dit giga droge weer een keertje stopt..
Echt verontrustend, alles is al kurkdroog en dan nog even zo'n hittegolf eroverheen (waar ik me op zich ook al over op kan winden, want het is dan al half augustus en dan wil ik dat soort shit niet meer zien).quote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:21 schreef Jor_Dii het volgende:
Heerlijk toch, briesje uit zee. Nooit te warm.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:39 schreef Resistor het volgende:
[..]
Ik blijf lekker in het 'zee' gedeelte van Amersfoort aan Zee wonen.
Scandinavie en de Baltische staten. Wij horen nu bij het mediterrane gebied.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 16:17 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Echt verontrustend, alles is al kurkdroog en dan nog even zo'n hittegolf eroverheen (waar ik me op zich ook al over op kan winden, want het is dan al half augustus en dan wil ik dat soort shit niet meer zien).
Wat is er toch aan de hand hier de laatste paar jaar? Waar zijn de zomerbuien?
Deze postquote:Op donderdag 4 augustus 2022 16:44 schreef bloodymary1 het volgende:
Niet zo mopperen mensen. Wees blij dat we eindelijk weer eens een echte zomer hebben! Geniet er van.
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 16:44 schreef bloodymary1 het volgende:
Niet zo mopperen mensen. Wees blij dat we eindelijk weer eens een echte zomer hebben! Geniet er van.
Augustus is na juli traditiegetrouw de warmste maand van het jaar, wat bazel jij nouquote:Op donderdag 4 augustus 2022 16:17 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Echt verontrustend, alles is al kurkdroog en dan nog even zo'n hittegolf eroverheen (waar ik me op zich ook al over op kan winden, want het is dan al half augustus en dan wil ik dat soort shit niet meer zien).
Wat is er toch aan de hand hier de laatste paar jaar? Waar zijn de zomerbuien?
Zal wel aan mijn geheugen liggen, maar voor m'n gevoel worden de dagen dan algauw te kort voor echte hitte.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 17:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Augustus is na juli traditiegetrouw de warmste maand van het jaar, wat bazel jij nou
Niet klagenquote:Op donderdag 4 augustus 2022 16:44 schreef bloodymary1 het volgende:
Juni is meer vergelijkbaar met september qua temperatuur dan met augustusquote:Op donderdag 4 augustus 2022 17:26 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Zal wel aan mijn geheugen liggen, maar voor m'n gevoel worden de dagen dan algauw tekort voor echte hitte.
Herfst halfjaar begint zo weer. Half oktober tot half maart. Elke dag vochtig, grijze deprimerende treurnis en vaak genoeg regen.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:21 schreef Jor_Dii het volgende:
Elke dag ja?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 17:59 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Herfst halfjaar begint zo weer. Half oktober tot half maart. Elke dag vochtig, grijze deprimerende treurnis en vaak genoeg regen.
80% van de tijd is het hier grijs en ongeveer zulk weerquote:
Hier in Nederland wordt altijd snel gemopperd. Na 2 weken geen regen begint dat gejank over droogte al. Het is nu wel droog, natuurlijk, maar dat gejank begon in maart al.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 16:44 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik hoor sommigen in dit topic al watertandenquote:Op donderdag 4 augustus 2022 17:59 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Herfst halfjaar begint zo weer. Half oktober tot half maart. Elke dag vochtig, grijze deprimerende treurnis en vaak genoeg regen.
Eens, het is zo vaak, zo lang, ontzettend tering weer in dit land dat dit de batterij goed doet opladen.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 16:44 schreef bloodymary1 het volgende:
Precies! Elke dag rokjesdag!quote:Op donderdag 4 augustus 2022 16:44 schreef bloodymary1 het volgende:
Voorlopig is het nog niet zo erg als 2018, toen was het van mei tot september kurkdroog, nu hebben we wel het eea gehad en was juni ook gewoon vochtig.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 18:28 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Eens, het is zo vaak, zo lang, ontzettend tering weer in dit land dat dit de batterij goed doet opladen.
Alleen die aanstaande droogte baart me echt zorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |