Ik vind een speler die drie keer scoort tegen Ajax een goeie aankoop.quote:Op zondag 31 juli 2022 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
je begon goed maar je zit nu weer de Shreyas PSV>>>Ajax act, behalve de keeper heb ik nog geen goeie aankoop gezien bij PSV en gisteren was ook hij niet foutloos
Simons verrassend goed ja.quote:Op zondag 31 juli 2022 13:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind een speler die drie keer scoort tegen Ajax een goeie aankoop.
Verder vond ik de invalbeurt van Simons best veelbelovend.
Tadic wordt steeds meer een momentenvoetballer. Berghuis is al sinds februari onzichtbaar en wordt ook een dagje ouder. Moet nog maar zien of hij veel in de basis gaat spelen dit jaar.quote:
Net als Madueke die "uitblonk" tegen Ajax in de JC schaal, was ook z'n hoogtepuntje van vorig seizoen.quote:Op zondag 31 juli 2022 13:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind een speler die drie keer scoort tegen Ajax een goeie aankoop.
Verder vond ik de invalbeurt van Simons best veelbelovend.
quote:Op zondag 31 juli 2022 13:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Net als Madueke die "uitblonk" tegen Ajax in de JC schaal, was ook z'n hoogtepuntje van vorig seizoen.
Simons, leuke goal maar wat te kort meegedaan om te beoordelen verder.
quote:Op zondag 31 juli 2022 12:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Opportunisme in het voetbal. Je verwacht het niet.
Allemaal waar. Kan het nog wel veelbelovend zijn. Liever Simons die even wat laat zien dan een Bassey die maar één actie heeft en direct onbehouwen rood krijgt toch?quote:Op zondag 31 juli 2022 13:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Net als Madueke die "uitblonk" tegen Ajax in de JC schaal, was ook z'n hoogtepuntje van vorig seizoen.
Simons, leuke goal maar wat te kort meegedaan om te beoordelen verder.
ik ga voor dat fijne gevoel in mei, dan doet een kwartiertje in juli er niet meer toequote:Op zondag 31 juli 2022 14:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Allemaal waar. Kan het nog wel veelbelovend zijn. Liever Simons die even wat laat zien dan een Bassey die maar één actie heeft en direct onbehouwen rood krijgt toch?
Geeft toch net een wat fijner gevoel over je aankoop.
Kudus klopt daar aardig op de deur iig.quote:Op zondag 31 juli 2022 13:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Tadic wordt steeds meer een momentenvoetballer. Berghuis is al sinds februari onzichtbaar en wordt ook een dagje ouder. Moet nog maar zien of hij veel in de basis gaat spelen dit jaar.
Hoop dat hij gaat spelen ja.quote:Op zondag 31 juli 2022 14:09 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Kudus klopt daar aardig op de deur iig.
Dat geldt voor iedereen natuurlijk, dus dat is een vreselijke dooddoener.quote:Op zondag 31 juli 2022 14:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ga voor dat fijne gevoel in mei, dan doet een kwartiertje in juli er niet meer toe
Die goal was heerlijk. Fantastisch hoe hij hem aanneemt en dan direct op de pantoffel. Echt, prachtig.quote:Op zondag 31 juli 2022 14:09 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Kudus klopt daar aardig op de deur iig.
Ze moeten iets zeggen na die vernedering gisteravond natuurlijkquote:Op zondag 31 juli 2022 14:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat geldt voor iedereen natuurlijk, dus dat is een vreselijke dooddoener.
Je kunt ook een fijn gevoel in mei én juli hebben natuurlijk.quote:Op zondag 31 juli 2022 14:18 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ze moeten iets zeggen na die vernedering gisteravond natuurlijk
Lol, zie ik daar nu alweer Bassey?quote:Op zondag 31 juli 2022 14:20 schreef Heeinz het volgende:
Almere - Ajax nu op ESPN
Leuke opstelling maar ik heb al een aantal dingen gezien waar ik tranen van in de ogen krijg
Ja?quote:Op zondag 31 juli 2022 14:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Lol, zie ik daar nu alweer Bassey?
Slaan we even op.quote:Op zondag 31 juli 2022 14:18 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ze moeten iets zeggen na die vernedering gisteravond natuurlijk
Conceição zou ik me nog niet druk om maken, lijkt me dat hij dit seizoen toch nauwelijks gaat spelen door de vele concurrentiequote:Op zondag 31 juli 2022 14:23 schreef wimderon het volgende:
Almere is gewoon dreigend tegen Klaiber en een nooit ingrijpende Schuurs aan de rechterkant van de verdediging![]()
En Conceicao maakt ook 0 indruk in de eerste 20 minuten. Daramy heeft de dozen nog steeds om z'n schoenen zitten.
Het is een oefenwedstrijd om ritme op te doenquote:Op zondag 31 juli 2022 14:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Opvallend, gebeurt dat vaker nauwelijks 12 uur na een wedstrijd? Dan slaap je toch slecht.
Beer van een vent ook, dat helpt ook welquote:Op zondag 31 juli 2022 14:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bassey oogt zeer snel. Prima vervanger voor Blind.
Inderdaad een beetje mat. En uiteraard een rits open deuren. Beetje a la Gio.quote:Op zondag 31 juli 2022 10:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wat was jouw indruk van Schreuder na de wedstrijd? Vind hem wel erg saai overkomen moet ik zeggen, ben benieuwd of hij een groep echt zo kan raken als Ten Hag. Je kunt wel leuke voetbalideeën hebben maar sociaal gezien moet je ook wel iets kunnen overbrengen.
Is dit serieus?quote:Op zondag 31 juli 2022 14:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Opvallend, gebeurt dat vaker nauwelijks 12 uur na een wedstrijd? Dan slaap je toch slecht.
quote:Op zondag 31 juli 2022 14:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het is een oefenwedstrijd om ritme op te doen
Op basis van zo'n interview is het natuurlijk ook wat flauw om iemand compleet af te zagen maar het is inderdaad niet echt een inspirerende man ofzo. Kan me voorstellen dat jonge voetballers al snel afgeleid raken als hij zijn besprekingen houdt.quote:Op zondag 31 juli 2022 14:28 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Inderdaad een beetje mat. En uiteraard een rits open deuren. Beetje a la Gio.
Dan had EtH wat meer karakter.
Wil overigens niet zeggen dat hij ook zo is op de training enzo
Als je speelt tegen Volendam zal het wellicht niet gebeuren nee, maar tegen teams met een paar snelle of lange aanvallers gaan we structureel het onderspit delven.quote:Op zondag 31 juli 2022 13:08 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Nee dat kan ook niet. Moet van geleerd worden. Maar ga nou niet doen alsof we er niks van bakken en dat dit regelmatig gebeurd.
Er haalden gisteren maar weinig spelers überhaupt iets van een niveau, eerste 20 minuten uitgezonderd.quote:Op zondag 31 juli 2022 13:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is een kwestie van finetunen, ook vorig seizoen stonden de backs heel hoog maar het trio Martinez-Timber-Alvarez stond gewoon heel goed, waarschijnlijk ook nog goed gecoacht door Pasveer, dat was gisteren duidelijk nog niet het geval maar dan nog, tegen een blunderende keeper kan je niet op voetballen al gingen beide backs ook niet vrijuit.
Geen goede aankoop? Guus Til maakt een hattrick, Simons was zeer dreigend in de laatste minuten en maakt een goede goal na een één-twee die hij zelf opzet. Hoever is beter dan beide onze backs bij elkaar. Luuk de Jong, geniale bliksemafleider die er voor zorgt dat andere aanvallers meer ruimte krijgen. PSV heeft prima ingekocht.quote:Op zondag 31 juli 2022 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
je begon goed maar je zit nu weer de Shreyas PSV>>>Ajax act, behalve de keeper heb ik nog geen goeie aankoop gezien bij PSV en gisteren was ook hij niet foutloos
Er is nul moeite gedaan om een degelijk vervanger voor Mazraoui aan te trekken. Mensen die denken dat je het wel gaat redden met Rensch hebben geen verstand van voetbal.quote:Op zondag 31 juli 2022 13:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Bassey/Timber is solide genoeg. Alleen de backs zijn verdedigend niet geweldig. Verder helemaal eens dat zwakke verdedigers ervoor zorgen dat er voorin te weinig risico genomen gaat worden.
Heb je wel gekeken? Dat is niet eens een voetballerquote:Op zondag 31 juli 2022 14:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hoever is beter dan beide onze backs bij elkaar.
Als Shreyas niet iets negatiefs over iedereen kan zeggen zou je je pas zorgen moeten makenquote:Op zondag 31 juli 2022 14:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je wel gekeken? Dat is niet eens een voetballer
Het is mij echt een raadsel hoe die bij PSV terecht is gekomen
zie je nog meer in je glazen bol?quote:Op zondag 31 juli 2022 14:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als je speelt tegen Volendam zal het wellicht niet gebeuren nee, maar tegen teams met een paar snelle of lange aanvallers gaan we structureel het onderspit delven.
RB is onze zwakste positie op dit moment, samen met de keeper.quote:Op zondag 31 juli 2022 14:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Er is nul moeite gedaan om een degelijk vervanger voor Mazraoui aan te trekken. Mensen die denken dat je het wel gaat redden met Rensch hebben geen verstand van voetbal.
De strategie tegen Ajax is belachelijk simpel:quote:Op zondag 31 juli 2022 14:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er haalden gisteren maar weinig spelers überhaupt iets van een niveau, eerste 20 minuten uitgezonderd.
Moet je nagaan hoe slecht Rensch en Wijndal waren gisteren. Van Wijndal weten we uit zijn AZ periode dat hij wel iets meer kan. Rensch heeft sowieso te weinig kwaliteit.quote:Op zondag 31 juli 2022 14:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je wel gekeken? Dat is niet eens een voetballer
Het is mij echt een raadsel hoe die bij PSV terecht is gekomen
Probeer iets minder op de man te spelen, je kan het inhoudelijk met me oneens zijn en daar dan op reageren. Alvast bedanktquote:Op zondag 31 juli 2022 14:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als Shreyas niet iets negatiefs over iedereen kan zeggen zou je je pas zorgen moeten maken
Nouja Wijndal valt verdedigend genoeg op aan te merken maar die gaat met Bergwijn voor hem wel de 10-15 assists aantikken gok ik.quote:Op zondag 31 juli 2022 14:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe slecht Rensch en Wijndal waren gisteren. Van Wijndal weten we uit zijn AZ periode dat hij wel iets meer kan. Rensch heeft sowieso te weinig kwaliteit.
De vraag is natuurlijk hoe de technische staf hiermee om gaat. Vijf tegengoals in de Johan Cruijff Arena is natuurlijk schandalig, dat zien Schreuder, Van der Sar, Huntelaar en Hamstra ook. Hopelijk wordt er alsnog geïnvesteerd in 1-2 goede verdedigers en een goede keeper.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |