Ik vind een speler die drie keer scoort tegen Ajax een goeie aankoop.quote:Op zondag 31 juli 2022 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
je begon goed maar je zit nu weer de Shreyas PSV>>>Ajax act, behalve de keeper heb ik nog geen goeie aankoop gezien bij PSV en gisteren was ook hij niet foutloos
Simons verrassend goed ja.quote:Op zondag 31 juli 2022 13:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind een speler die drie keer scoort tegen Ajax een goeie aankoop.
Verder vond ik de invalbeurt van Simons best veelbelovend.
Tadic wordt steeds meer een momentenvoetballer. Berghuis is al sinds februari onzichtbaar en wordt ook een dagje ouder. Moet nog maar zien of hij veel in de basis gaat spelen dit jaar.quote:
Net als Madueke die "uitblonk" tegen Ajax in de JC schaal, was ook z'n hoogtepuntje van vorig seizoen.quote:Op zondag 31 juli 2022 13:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind een speler die drie keer scoort tegen Ajax een goeie aankoop.
Verder vond ik de invalbeurt van Simons best veelbelovend.
quote:Op zondag 31 juli 2022 13:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Net als Madueke die "uitblonk" tegen Ajax in de JC schaal, was ook z'n hoogtepuntje van vorig seizoen.
Simons, leuke goal maar wat te kort meegedaan om te beoordelen verder.
quote:Op zondag 31 juli 2022 12:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Opportunisme in het voetbal. Je verwacht het niet.
Allemaal waar. Kan het nog wel veelbelovend zijn. Liever Simons die even wat laat zien dan een Bassey die maar één actie heeft en direct onbehouwen rood krijgt toch?quote:Op zondag 31 juli 2022 13:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Net als Madueke die "uitblonk" tegen Ajax in de JC schaal, was ook z'n hoogtepuntje van vorig seizoen.
Simons, leuke goal maar wat te kort meegedaan om te beoordelen verder.
ik ga voor dat fijne gevoel in mei, dan doet een kwartiertje in juli er niet meer toequote:Op zondag 31 juli 2022 14:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Allemaal waar. Kan het nog wel veelbelovend zijn. Liever Simons die even wat laat zien dan een Bassey die maar één actie heeft en direct onbehouwen rood krijgt toch?
Geeft toch net een wat fijner gevoel over je aankoop.
Kudus klopt daar aardig op de deur iig.quote:Op zondag 31 juli 2022 13:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Tadic wordt steeds meer een momentenvoetballer. Berghuis is al sinds februari onzichtbaar en wordt ook een dagje ouder. Moet nog maar zien of hij veel in de basis gaat spelen dit jaar.
Hoop dat hij gaat spelen ja.quote:Op zondag 31 juli 2022 14:09 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Kudus klopt daar aardig op de deur iig.
Dat geldt voor iedereen natuurlijk, dus dat is een vreselijke dooddoener.quote:Op zondag 31 juli 2022 14:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ga voor dat fijne gevoel in mei, dan doet een kwartiertje in juli er niet meer toe
Die goal was heerlijk. Fantastisch hoe hij hem aanneemt en dan direct op de pantoffel. Echt, prachtig.quote:Op zondag 31 juli 2022 14:09 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Kudus klopt daar aardig op de deur iig.
Ze moeten iets zeggen na die vernedering gisteravond natuurlijkquote:Op zondag 31 juli 2022 14:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat geldt voor iedereen natuurlijk, dus dat is een vreselijke dooddoener.
Je kunt ook een fijn gevoel in mei én juli hebben natuurlijk.quote:Op zondag 31 juli 2022 14:18 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ze moeten iets zeggen na die vernedering gisteravond natuurlijk
Lol, zie ik daar nu alweer Bassey?quote:Op zondag 31 juli 2022 14:20 schreef Heeinz het volgende:
Almere - Ajax nu op ESPN
Leuke opstelling maar ik heb al een aantal dingen gezien waar ik tranen van in de ogen krijg
Ja?quote:Op zondag 31 juli 2022 14:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Lol, zie ik daar nu alweer Bassey?
Slaan we even op.quote:Op zondag 31 juli 2022 14:18 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ze moeten iets zeggen na die vernedering gisteravond natuurlijk
Conceição zou ik me nog niet druk om maken, lijkt me dat hij dit seizoen toch nauwelijks gaat spelen door de vele concurrentiequote:Op zondag 31 juli 2022 14:23 schreef wimderon het volgende:
Almere is gewoon dreigend tegen Klaiber en een nooit ingrijpende Schuurs aan de rechterkant van de verdediging![]()
En Conceicao maakt ook 0 indruk in de eerste 20 minuten. Daramy heeft de dozen nog steeds om z'n schoenen zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |