Uit de airfryer?quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 16:13 schreef Greys het volgende:
Dank jullie!
Ik vierde deze nieuwjaarsdag met OLIEBOLLEN.
Oliebollen oppiepen in de airfryer is serieus lekkerquote:
Heb jij onlangs @Greys haar aandelen overgenomen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 17:22 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Oliebollen oppiepen in de airfryer is serieus lekker
Je kunt hetquote:
Hahaha nog niet! Vandaag gekocht bij de Lidlquote:
Het is dat het winnende team eerst voor mij de deur open deed en ze nog een extra iemand nodig hadden. Anders waren jullie wel eerste geworden.quote:Op maandag 1 augustus 2022 23:22 schreef H_T het volgende:
Gedeeld eerste in de pauze, maar derde aan het eindGeen verkeerd resultaat, maar wel 6 punten achter de nummers 1 en 2
quote:Op maandag 1 augustus 2022 19:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vergeet niet naar Alexanderplatz te gaan. Het gezelligste plein van Berlijn. En dat rijmt!
Altijd mooi als mensen naar mij luisterenquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 08:42 schreef molloot200 het volgende:
MorgenVandaag gaan we eens even rond Alexanderplatz en omstreken kijken. Niet alleen om te zien wat daar allemaal te beleven is, maar ook omdat mijn moeders neef daar met zijn vriend een bar heeft met allerlei soorten sterke drank hier.
Oeiquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:14 schreef Hamlapjes het volgende:
How it started
[ twitter ]
How it's going
[ twitter ]
Dan moet ie haast wel al zeker zijn van een plek bij een ander team, anders gooi je niet zo de deur dicht.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:18 schreef H_T het volgende:
[..]
OeiHet komt niet vaak voor dat een coureur zoiets ontkent
Dat hebben we in de F1 ook wel eens gehadquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:39 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dan moet ie haast wel al zeker zijn van een plek bij een ander team, anders gooi je niet zo de deur dicht.
Overigens speelt in Amerika iets soortgelijks, waar twee teams beweren een contract te hebben voor volgend jaar met dezelfde coureur.
In Groningen hebben ze toch ook wel pride? Of in Zwolle, aan het eind van de maand.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:11 schreef NailQueen het volgende:
Helaas komt ik er wat laat achter en woon ik niet in Amsterdam anders had ik graag de Pride Week meegemaakt
Niet dat ik weet eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 23:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
In Groningen hebben ze toch ook wel pride? Of in Zwolle, aan het eind van de maand.
Google weet het wel en ik nu ook. En jij nu dus ookquote:
Daar zou ik het bijna voor doen. Ware het dat het geen esf-karaoke isquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 23:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Google weet het wel en ik nu ook. En jij nu dus ook
Pride Groningen vindt plaats op vrijdag 19 augustus & zaterdag 20 augustus.
Met karaoke op zaterdag!
Dat kunnen we er wel van maken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 23:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Daar zou ik het bijna voor doen. Ware het dat het geen esf-karaoke is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |