Wat interesseert hun dat nou. Het zijn een stel fascisten. Die zitten toch lekker in Rusland op een zak van geld. Lekker beetje ideologisch zijn.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:01 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
En waarom zou het gebrek aan progressie Poetin, Medvedev, Doegin enz. niet tot nadenken moeten stemmen?
Het lijkt mij het niet waard.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:41 schreef Discombobulate het volgende:
Nukes kan ook nog voor als het heel slecht met Rusland gaat.
Dezelfde nukes die ze op Finland en Zweden gegooid hebben?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:41 schreef Discombobulate het volgende:
Nukes kan ook nog voor als het heel slecht met Rusland gaat.
Daar is de hele dag al discussie over... Het maakt natuurlijk niet heel veel uit wat voor wapen er is gebruikt, de belangrijkste vraag is wie het wapen heeft ingezet.quote:
Anyway, als de Russen dit zelf gedaan hebben dan kunnen ze dus plotseling wel heel precies wapens inzetten...quote:Ukraine and Russia are blaming each other for the attack and available visual evidence appears to support the Ukrainian claim more than the Russian, but ISW cannot independently assess the nature of the attack or the party responsible for it at this time.
ISW is unable to assess the nature of the event or the party responsible for it with any confidence at this time. We will update our assessment as more information becomes available.
Wel raar dit moet toch bekend zijn bij intel?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daar is de hele dag al discussie over... Het maakt natuurlijk niet heel veel uit wat voor wapen er is gebruikt, de belangrijkste vraag is wie het wapen heeft ingezet.
Die Nexta doet wel heel flink dat ISW eea onderschrijft maar die zegt ook gewoon het volgende:
[..]
Anyway, als de Russen dit zelf gedaan hebben dan kunnen ze dus plotseling wel heel precies wapens inzetten...
Natuurlijk is er meer bekend.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Wel raar dit moet toch bekend zijn bij intel?
Dat soort tweets lees ik hier al weken. Maar laten we er eens vanuit gaan dat het klopt. Heeft Oekraïne dan niet met dezelfde problemen te maken?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:56 schreef theunderdog het volgende:
https://twitter.com/PhillipsPOBrien/status/1553274516029460482
Interessant draadje.
Kan ook zijn dat russische troepen er een offensief starten en Zelensky veel burgerslachtoffers wil voorkomen.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:57 schreef myShizzle het volgende:
UKR gaat er met gestrekt been in binnenkort, zo lijkt het
[ twitter ]
Ik geef gewoon een voorbeeld van het spreekwoord "een kat in het nauw maakt rare sprongen." Wat ben je nou de hele tijd aan het kankeren?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:48 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Dezelfde nukes die ze op Finland en Zweden gegooid hebben?
Als de Russen in staat blijken te zijn om VOSTOK 2022 te organiseren volgende maand dan valt het met het personeel wel een beetje mee...quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:56 schreef theunderdog het volgende:
https://twitter.com/PhillipsPOBrien/status/1553274516029460482
Interessant draadje.
Reutersquote:Far from Ukraine, Russia plans big eastern war games next month
LONDON, July 26 (Reuters) - Russia plans to hold strategic military exercises in the east of the country starting next month, the defence ministry said on Tuesday, thousands of miles from the war in Ukraine.
The "Vostok" (East) exercises will take place from Aug. 30 to Sept. 5. They appear intended to send a message that Russia, despite the costly five-month war in Ukraine, remains focused on the defence of its entire territory and capable in military terms of sustaining "business as usual".
Dat lijkt mij ook verstandig als dat het geval is.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 23:04 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat russische troepen er een offensief starten en Zelensky veel burgerslachtoffers wil voorkomen.
Klopt, maar je weet het nooit in Poetins hoofd.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Het lijkt mij het niet waard.
Uiteindelijk is het een lokaal conflict. Toch?
Ja. Maar de Russen kunnen weinig.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 23:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als de Russen in staat blijken te zijn om VOSTOK 2022 te organiseren volgende maand dan valt het met het personeel wel een beetje mee...
[..]
Reuters
Ik verwacht er weinig van. Ze zijn echt low-IQquote:Op zaterdag 30 juli 2022 23:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe ze eea gaan aanlopen.
Dat zegt natuurlijk niks. Misschien laten ze het juist doorgaan km de illusie te wekken dat er geen personele problemen zijn.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 23:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als de Russen in staat blijken te zijn om VOSTOK 2022 te organiseren volgende maand dan valt het met het personeel wel een beetje mee...
[..]
Reuters
Drink je glas leeg, ga naar bed en slaap je roes uit en probeer het morgen gewoon eens opnieuw.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 23:11 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik geef gewoon een voorbeeld van het spreekwoord "een kat in het nauw maakt rare sprongen." Wat ben je nou de hele tijd aan het kankeren?
In tegenstelling tot Rusland had Duitsland een functionerende oorlogsindustrie en modern wapentuig (voor die tijd).quote:Op zaterdag 30 juli 2022 23:36 schreef Discombobulate het volgende:
Maar moet je nagaan, 2e wereldoorlog duurde 5 jaar. En moet je zien wat voor gigantisch proces dat was voor landen.
Ik denk dat het schijn lijkt dat Rusland op het einde van z'n latijn is. Dit kan echt nog wel jaren duren.
Precies, allemaal whisfull thinking. Wel goed bedoelt hoor.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 23:36 schreef Discombobulate het volgende:
Maar moet je nagaan, 2e wereldoorlog duurde 5 jaar. En moet je zien wat voor gigantisch proces dat was voor landen.
Ik denk dat het schijn lijkt dat Rusland op het einde van z'n latijn is. Dit kan echt nog wel jaren duren.
Hopelijk wel.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 23:36 schreef Discombobulate het volgende:
Dit kan echt nog wel jaren duren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |