abonnement Unibet Coolblue
pi_205499356
omdat de statistieken het zeggen!

https://www.ladbible.com/(...)ng-to-putin-20210702
en Rusland gaat winnen -O-

https://www.thesun.co.uk/(...)e-stage-battle-plan/

China, je weet wel die afvallige provincie van Taiwan maakt zich al klaar!

https://www.express.co.uk(...)asuhide-nakayama-ont

Het is weer hoog tijd om weer lading plee papier te gaan hamsteren *O*


Gas en olie als een gek omhoog.
Sancties in Rusland, en Putin zet kernwapens op scherp!

[ twitter ]

Houd de Oekraοne dit vol?

Video link naar de sponsor van dit deel.

YouTube kanaal die de oorlog goed samenvat en dagelijks update stand van zaken foto's video's kaarten en troepen bewegingen en tactiek van beide kanten en voorspellingen.
https://youtube.com/channel/UCHqqf2BwNM4Oih-a_ikbWww

Beelden van de oorlog
https://funker530.com/
pi_205499358
twitter

Alvast RIP.
  Moderator zaterdag 30 juli 2022 @ 14:59:03 #3
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205499658
Misschien kunnen we die fabel dat je lekker mag aanrommelen eindelijk in bed leggen, dat is een verzinsel van Bush en vrienden om Guantanemo Bay en Abu Graib en dergelijk bullshit goed te praten

quote:
Article 2
In addition to the provisions which shall be implemented in peace time, the present Convention shall apply to all cases of declared war or of any other armed conflict which may arise between two or more of the High Contracting Parties, even if the state of war is not recognized by one of them.

The Convention shall also apply to all cases of partial or total occupation of the territory of a High Contracting Party, even if the said occupation meets with no armed resistance .

Although one of the Powers in conflict may not be a party to the present Convention, the Powers who are parties thereto shall remain bound by it in their mutual relations. They shall furthermore be bound by the Convention in relation to the said Power, if the latter accepts and applies the provisions thereof.
https://www.ohchr.org/en/(...)present%20Convention.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_205499741
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2022 14:12 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
Alvast RIP.
Ben toch echt benieuwd wat de VS gaat doen… nog een oorlog starten, wat wapens leveren en deze keer het taiwanese volk opofferen ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205499754
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2022 15:11 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ben toch echt benieuwd wat de VS gaat doen… nog een oorlog starten, wat wapens leveren en deze keer het taiwanese volk opofferen ?
Ze zijn wel flink aan het provoceren. Gaat Pelosi echt richting Taiwan?
pi_205499808
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2022 15:14 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Ze zijn wel flink aan het provoceren. Gaat Pelosi echt richting Taiwan?
VS is natuurlijk wel meester in de schuld in andermans schoenen te schuiven, dus benieuwd naar verder verloop.
En China gaat toch geen actie/sanctie ondernemen omdat een ouwe tante op bezoek gaat in Taiwan O-)
Dat zou toch onverantwoord zijn en een tegenreactie vergoelijken ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205499858
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2022 15:22 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
VS is natuurlijk wel meester in de schuld in andermans schoenen te schuiven, dus benieuwd naar verder verloop.
En China gaat toch geen actie/sanctie ondernemen omdat een ouwe tante op bezoek gaat in Taiwan O-)
Dat zou toch onverantwoord zijn en een tegenreactie vergoelijken ?
twitter

Hier wordt gezegd dat het in gaat tegen diplomatic argreements. Ik weet niet of dat klopt.
pi_205499871
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2022 15:28 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
[ twitter ]
Hier wordt gezegd dat het in gaat tegen diplomatic argreements. Ik weet niet of dat klopt.
Alsof diplomatic agreements nog iets waard zijn tegenwoordig :)

[ Bericht 0% gewijzigd door UncleScorp op 30-07-2022 15:38:36 ]
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205499884
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2022 14:12 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
Alvast RIP.
Bovengemiddeld veel interesse voor de vlucht van Pelosi :D

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205499892
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205499910
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zaterdag 30 juli 2022 @ 15:39:04 #12
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_205499924
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2022 15:28 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
[ twitter ]
Hier wordt gezegd dat het in gaat tegen diplomatic argreements. Ik weet niet of dat klopt.
Welke zouden dat inderdaad zijn dan?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_205499929
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205499939
Jep ze zijn klaar voor China. ;)

quote:
Hoofd Britse inlichtingendienst: "Rusland is aan het einde van zijn krachten"

Het hoofd van de Britse inlichtingendienst, Richard Moore, zegt vandaag in een korte reactie op sociale media dat “Rusland aan het einde van zijn krachten” is. Duizenden Russische soldaten zijn om het leven gekomen in de oorlog met Oekraοne.

Het Britse ministerie van Defensie beschrijft de Russische regering als “wanhopig”. “Rusland gebruikt wapens uit het Sovjettijdperk. Hun verouderde wapens doden en verwonden duizenden onschuldige Oekraοense burgers. Rusland zal deze onrechtvaardige oorlog niet winnen. Het Verenigd Koninkrijk blijft Oekraοne steunen”, luidt het. Richard Moore heeft bij de post van het Britse ministerie geschreven dat “Rusland aan het einde van zijn krachten” is.

https://www.hln.be/buiten(...)-krachten~aa63b77f9/
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205499946
Verder bereid China haar burger voor een evt oorlog met de VS
Ga het bericht niet meer terugzoeken, maar het stond echt op sociale media
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205499952
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 juli 2022 15:39 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Dus de VS weet wederom, net zoals bij Oekraine, welke tegenreactie hun acties zal teweeg brengen.
* UncleScorp Is benieuwd
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205499957
twitter
pi_205499963
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2022 15:43 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Dus de VS weet wederom, net zoals bij Oekraine, welke tegenreactie hun acties zal teweeg brengen.
* UncleScorp Is benieuwd
Zoiets?

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205499990
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 juli 2022 15:44 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Zoiets?

[ afbeelding ]
Nee net niet … ik zie daar het Vrijheidsbeeld.
Het is de bedoeling dat oorlog en vernietiging ergens anders gebeurd he. :Y
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205499991
twitter
pi_205500061
Spannend, dit ga ik echt wel volgen

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205500128
quote:
17s.gif Op zaterdag 30 juli 2022 15:53 schreef Ali_boo het volgende:
Spannend, dit ga ik echt wel volgen

[ afbeelding ]
Volgende week heeft iedereen zn Oekraοne vlag ingewisseld voor de Taiwan vlag _O_
pi_205500158
Ik weet niet wat er gaat gebeuren, maar dit heeft echt wel potentie :D

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205500217
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2022 15:59 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Volgende week heeft iedereen zn Oekraοne vlag ingewisseld voor de Taiwan vlag _O_
Uiteraard zo rollt de NPC

En dan ook meteen China een paar sancties geven om de chaos helemaal compleet te maken O+
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205500219
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 juli 2022 16:00 schreef Ali_boo het volgende:
Ik weet niet wat er gaat gebeuren, maar dit heeft echt wel potentie :D

[ twitter ]
Wie weet zitten ze allemaal onder 1 hoedje te spelen.
Oceania is at war with Eastasia
pi_205500290
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 juli 2022 16:04 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Uiteraard zo rollt de NPC

En dan ook meteen China een paar sancties geven om de chaos helemaal compleet te maken O+
Wij willen niets meer waar “made in china” opstaat :( … ow wacht …. :?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205500423
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2022 16:08 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Wij willen niets meer waar “made in china” opstaat :( … ow wacht …. :?
Ik ga de Oekraοeners volgende week mn huis uit zetten, plaats maken voor Taiwanezen *;
  Moderator zaterdag 30 juli 2022 @ 16:34:57 #29
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205500721
Hier gaat echt helemaal niets gebeuren
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_205500849
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2022 16:34 schreef sp3c het volgende:
Hier gaat echt helemaal niets gebeuren
en als er wel iets gebeurt schuiven we de schuld toch gewoon op China.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205500954
quote:
88s.gif Op zaterdag 30 juli 2022 14:59 schreef sp3c het volgende:
Misschien kunnen we die fabel dat je lekker mag aanrommelen eindelijk in bed leggen, dat is een verzinsel van Bush en vrienden om Guantanemo Bay en Abu Graib en dergelijk bullshit goed te praten
[..]
https://www.ohchr.org/en/(...)present%20Convention.
quote:
88s.gif Op zaterdag 30 juli 2022 14:59 schreef sp3c het volgende:
Misschien kunnen we die fabel dat je lekker mag aanrommelen eindelijk in bed leggen, dat is een verzinsel van Bush en vrienden om Guantanemo Bay en Abu Graib en dergelijk bullshit goed te praten
[..]
https://www.ohchr.org/en/(...)present%20Convention.
Dus dan is Zelensky toch een oorlogsmisdadiger... :Y
  Moderator zaterdag 30 juli 2022 @ 16:59:35 #32
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205501159
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2022 16:47 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
[..]
Dus dan is Zelensky toch een oorlogsmisdadiger... :Y
Als je gelijk hebt absoluut

Lijkt me een vreemde vraag
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_205501477
twitter
pi_205507757
twitter
  Moderator zondag 31 juli 2022 @ 02:57:36 #35
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205507765
Kun je net zo goed wel nukes inzetten want als je dat doet weet je sowieso zeker dat de Amerikanen de grote rode knop om gaan drukken
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_205509214
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 02:46 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
Beetje dom dit maar schijnbaar staat het tegenwoordig "cool" om zo te keer te gaan als een echte internet "held".

Afijn wat er gisteren al verteld werd, gebeurde idd; Onze Oekrainische "vrienden" geven de Russen de schuld dat zij het gevangenen kamp hebben gebombardeerd met HIMARS projectielen... _O- _O- _O- Je verzint het toch zelf niet.... als je zo graag van gevangen af wil dan transporteer je ze toch naar een bos, executeer ze en bergraven maar die zooi ...,maar dan wel in het allerdiepste geheim uiteraard.

Is die Zelensky nu zo hersendood dat ie denkt dat het Westen dit zomaar gelooft??


De Verenigde Naties (VN) en het Internationale Comitι van het Rode Kruis (ICRC) mogen onderzoek doen naar de aanval op een gevangenenkamp in de Oost-Oekraοense regio Donetsk eerder deze week. Het Russische ministerie van Defensie zegt zaterdagavond in een verklaring dat het experts van de organisaties heeft uitgenodigd ,,met als doel om een objectief onderzoek uit te voeren".
pi_205509265
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 02:46 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
Lol

En daarom zit deze persoon op Twitter IPV dat ie president is.
pi_205509430
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 11:13 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Beetje dom dit maar schijnbaar staat het tegenwoordig "cool" om zo te keer te gaan als een echte internet "held".

Net als op Fok! :P
pi_205509518
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 11:13 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Beetje dom dit maar schijnbaar staat het tegenwoordig "cool" om zo te keer te gaan als een echte internet "held".

Afijn wat er gisteren al verteld werd, gebeurde idd; Onze Oekrainische "vrienden" geven de Russen de schuld dat zij het gevangenen kamp hebben gebombardeerd met HIMARS projectielen... _O- _O- _O- Je verzint het toch zelf niet.... als je zo graag van gevangen af wil dan transporteer je ze toch naar een bos, executeer ze en bergraven maar die zooi ...,maar dan wel in het allerdiepste geheim uiteraard.

Is die Zelensky nu zo hersendood dat ie denkt dat het Westen dit zomaar gelooft??


De Verenigde Naties (VN) en het Internationale Comitι van het Rode Kruis (ICRC) mogen onderzoek doen naar de aanval op een gevangenenkamp in de Oost-Oekraοense regio Donetsk eerder deze week. Het Russische ministerie van Defensie zegt zaterdagavond in een verklaring dat het experts van de organisaties heeft uitgenodigd ,,met als doel om een objectief onderzoek uit te voeren nadat we zorgvuldig bewijs hebben geplaatst.".
pi_205516661
Oeh, een nieuwe oorlog in Europa ;(
Ik ben benieuwd welk land wij nu moeten gaan steunen en welke vluchtelingen wij op gaan vangen.

Het voordeel hier is dat de NAVO-troepen al in het conflictgebied zijn.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205516899
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 11:13 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Beetje dom dit maar schijnbaar staat het tegenwoordig "cool" om zo te keer te gaan als een echte internet "held".

Afijn wat er gisteren al verteld werd, gebeurde idd; Onze Oekrainische "vrienden" geven de Russen de schuld dat zij het gevangenen kamp hebben gebombardeerd met HIMARS projectielen... _O- _O- _O- Je verzint het toch zelf niet.... als je zo graag van gevangen af wil dan transporteer je ze toch naar een bos, executeer ze en bergraven maar die zooi ...,maar dan wel in het allerdiepste geheim uiteraard.

Is die Zelensky nu zo hersendood dat ie denkt dat het Westen dit zomaar gelooft??

De Verenigde Naties (VN) en het Internationale Comitι van het Rode Kruis (ICRC) mogen onderzoek doen naar de aanval op een gevangenenkamp in de Oost-Oekraοense regio Donetsk eerder deze week. Het Russische ministerie van Defensie zegt zaterdagavond in een verklaring dat het experts van de organisaties heeft uitgenodigd ,,met als doel om een objectief onderzoek uit te voeren".
Wat daar gebeurt is is redelijk duidelijk.
Paar dagen van te voren werden alle gevangenen, vooral die van azov, naar 1 ander gebouw over gezet.

Laat nou net dat gebouw gebombardeerd worden door GRAD aanval.
Russen dus.

Sowieso wie gelooft Russen όberhaupt nog? Leugen op leugen en bedrog.

Alleen en gek schuift dit όberhaupt nog in bnw.
pi_205517373
Mijn vraag over welk land we moeten gaan steunen in dit nieuwe Europese conflict is gelijk beantwoord:

twitter


twitter


Servie is de vijand en Kosovo kan Europese wapens verwachten.

Ik heb nog op tijd een gokje kunnen doen op Kosovo als volgende winnaar van het Europese Songfestival voor 33x mijn inzet. Voor zo'n gokje krijg je nu nog maar 2,4x je inzet.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator zondag 31 juli 2022 @ 21:39:14 #43
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205517415
ik gok dat iedereen gewoon in zijn eigen hok blijft en jij straks je geld kwijt bent
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_205517436
quote:
88s.gif Op zondag 31 juli 2022 21:39 schreef sp3c het volgende:
ik gok dat iedereen gewoon in zijn eigen hok blijft en jij straks je geld kwijt bent
Is maar 5 Euro. Hopelijk blijft het conflict beperkt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205517813
twitter
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205517837
Gaat best wel hard daar

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205517866
Wat zou die hiermee bedoelen ?

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205518450
twitter
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205518705



https://steemit.com/econo(...)for-a-world-currency

[ Bericht 14% gewijzigd door Alarmonoff op 01-08-2022 00:33:08 ]
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
  Moderator maandag 1 augustus 2022 @ 06:10:23 #50
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205518973
quote:
10s.gif Op zondag 31 juli 2022 22:20 schreef Ali_boo het volgende:
Wat zou die hiermee bedoelen ?

[ twitter ]
Dat ze de oorlog hadden gewonnen als NAVO niet had ingegrepen

Maar dat claimen ze allemaal daar

Maar goed Kosovo lijkt de keutels al weer in te slikken ... Business as usual op de Balkan
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_205519010
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 20:55 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Wat daar gebeurt is is redelijk duidelijk.
Paar dagen van te voren werden alle gevangenen, vooral die van azov, naar 1 ander gebouw over gezet.

Laat nou net dat gebouw gebombardeerd worden door GRAD aanval.
Russen dus.

Sowieso wie gelooft Russen όberhaupt nog? Leugen op leugen en bedrog.

Alleen en gek schuift dit όberhaupt nog in bnw.
:O
pi_205519012
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 06:10 schreef sp3c het volgende:

[..]
Dat ze de oorlog hadden gewonnen als NAVO niet had ingegrepen

Maar dat claimen ze allemaal daar

Maar goed Kosovo lijkt de keutels al weer in te slikken ... Business as usual op de Balkan
Klopt die bewering, en heel Balkan stond achter de Serven maar de laffe Regeringen bogen wederom voor de Amerikanen.
Maar dit is een Oekraine Rusland draadje dus snap niet goed wat dit gezever allemaal doet hier...
  Moderator maandag 1 augustus 2022 @ 06:55:41 #53
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205519015
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 06:51 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Klopt die bewering, en heel Balkan stond achter de Serven maar de laffe Regeringen bogen wederom voor de Amerikanen.
Maar dit is een Oekraine Rusland draadje dus snap niet goed wat dit gezever allemaal doet hier...
Is het heel anders als gezever over Taiwan of hoe seniel Joe Biden wel niet is?

Lijkt me niet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_205519171
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 06:55 schreef sp3c het volgende:

[..]
Is het heel anders als gezever over Taiwan of hoe seniel Joe Biden wel niet is?

Lijkt me niet
Taiwan hoort hier ook niet.
Biden wel.
pi_205520997
Even kijken of ik een goede timeline kan schetsen

JUST IN - China's People's Liberation Army posts "Get ready for war!" on Weibo ahead of Pelosi visit to the region.

https://euroweeklynews.co(...)-us-visit-to-taiwan/

China waarschuwt dat een bezoek aan Taiwan hele vervelende gevolgen zal hebben

twitter


De VS kondigen een bezoek aan in Taiwan :')

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205521177
quote:
10s.gif Op maandag 1 augustus 2022 12:32 schreef Ali_boo het volgende:

De VS kondigen een bezoek aan in Taiwan :')
Jaja de VS is weer op vredespad :')

quote:

Indonesiλ en de VS houden een gezamenlijke militaire oefening


Duizenden Indonesische en Amerikaanse troepen zijn maandag gestart met een gezamenlijke militaire oefening op het Indonesische eiland Sumatra en in de Riau-archipel. De gevechtsoefening zal twee weken duren en is volgens Washington bedoeld om de "regionale samenwerking" te bevorderen te midden van de spanningen met China. Zo schijft het Franse persagentschap AFP.

Ongeveer 4.000 Amerikaanse en Indonesische troepen zullen deelnemen aan de jaarlijkse oefening, beter bekend onder de naam "Super Garuda Shield". Ook Australische, Japanse en Singaporeaanse militairen doen mee.

De oefening vindt plaats te midden van verhoogde spanningen tussen China en de Verenigde Staten. Die lopen de laatste twee weken op na berichten dat Nancy Pelosi, de voorzitter van het Amerikaanse Huis van Afgevaardigden, een bezoek zou brengen aan het autonome eiland Taiwan, dat China als een deel van zijn grondgebied beschouwt.

Pelosi bevestigde onderweg te zijn naar Aziλ, maar over een mogelijke tussenstop in Taiwan is niets geweten. Onlangs waarschuwde de Chinese president Xi Jinping zijn Amerikaanse ambtgenoot Joe Biden tijdens een ruim twee uur durend telefoongesprek om "niet met vuur te spelen" wat Taiwan betreft.

"Dit is echt een oefening om vertrouwen, cohesie en wederzijds begrip op te bouwen, capaciteiten te vergroten," verzekerde generaal Stephen Smith, commandant van de deelnemende Amerikaanse troepen, vrijdag nog. "Het gaat dus echt om een militaire oefening en geen dreiging voor welke partij dan ook."

https://www.msn.com/nl-be(...)4f08900df21babbb4751
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205521189
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 06:51 schreef Schaamlap het volgende:

Maar dit is een Oekraine Rusland draadje dus snap niet goed wat dit gezever allemaal doet hier...
Topic titel omvat ook WW3 ... dus alles ivm de VS past hier wel ;)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205521494
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 12:55 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
... dus alles ivm de VS past hier wel ;)
NWS / Nancy pelosie gaat toch naar Taiwan
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205526375
Kan hier ook wel

dat acteurtje schijnt een omgebouwde te zijn.

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 01:22 schreef koosbasterd het volgende:
Deze hieronder is interessant, voor wie wilt weten.
Valt het jullie niet op dat het steeds vaker over trannies gaat? Agenda.
Als je verder zoekt blijken er heel wat mannelijke leiders en hun partner van landen, frauen te zijn hihi, en vice versa.
Hoe zou dat nou zo komen? toeval natuurlijk.
Verder interessante aanwijzingen wat betreft het duistere, en ons kent ons info

Volodymyr Zalenskiy Is A Girl edit: en freemason

https://odysee.com/@:AboveIsBelow:b/Volodymyr-Zalenzkiy:f

https://www.bitchute.com/(...)stigation&kind=video
  Moderator dinsdag 2 augustus 2022 @ 04:41:10 #60
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205526431
nou ...

dat veranderd de zaak!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_205526628
Het miniscule Belgie wil ook ff stoer doen tegen de grote beer, nog even achterom kijkend of grote broer toch nog steeds achter hem staat :')

quote:
Belgiλ bevriest 50 miljard euro aan Russische fondsen

In Belgiλ is voor 50,5 miljard euro aan fondsen bevroren die toebehoren aan mensen, bedrijven en andere rechtspersonen die financiλle sancties opgelegd kregen na de Russische invasie in Oekraοne. Dat is een fors hoger bedrag dan tot nu bekend raakte. De vorige keer dat ons land daarover cijfers bekendmaakte, in april, ging het om 3,5 miljard euro. Dat bevestigt Francis Adyns, de woordvoerder van de FOD Financiλn, vandaag aan De Tijd.

...
https://www.hln.be/econom(...)he-fondsen~a47b2328/
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205526993

Onze corrupte Zelensky met zijn verrijkende vriendjes.

En dit soort viespeuken moeten we geloven hoe "begaan ze zijn" met Oekraine en haar inwoners??? _O- _O- _O-
pi_205527451
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 08:08 schreef UncleScorp het volgende:
Het miniscule Belgie wil ook ff stoer doen tegen de grote beer, nog even achterom kijkend of grote broer toch nog steeds achter hem staat :')
[..]

Wat een helden!
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_205527666
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 10:36 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Wat een helden!
Helden vind je op het slagveld, niet tussen de kneuzen die wat geld blokkeren of gauw wat wapens&geld sturen.
En helden schieten zichzelf al zeker niet in eigen voet
:')
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205527860
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 11:11 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Helden vind je op het slagveld, niet tussen de kneuzen die wat geld blokkeren of gauw wat wapens&geld sturen.
En helden schieten zichzelf al zeker niet in eigen voet
:')
Er zijn maar weinig helden te vinden op het slagveld hoor. Behalve in films.
pi_205527863
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 08:08 schreef UncleScorp het volgende:
Het miniscule Belgie wil ook ff stoer doen tegen de grote beer, nog even achterom kijkend of grote broer toch nog steeds achter hem staat :')
[..]

Dat zijn flink wat rechtszaken geweest dan. Of hebben ze die nu even achterwegen gelaten?
pi_205527966
quote:
Spanningen in Bosniλ lopen op, Nederland overweegt militairen te sturen
De spanningen in Bosniλ en Herzegovina zijn ook 27 jaar na de oorlog nog dagelijks voelbaar. In het Servische deel van de ‘verzamelrepubliek’ krijgen Russische invloeden steeds meer voet aan de grond, ziet de Nederlandse ambassadeur in het land. Nederland overweegt militairen naar het land te sturen.
https://www.bd.nl/buitenl(...)-te-sturen~a6e2af96/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 2 augustus 2022 @ 12:08:06 #70
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_205528117
quote:
Mensen hier nemen Tucker nog serieus? :?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_205528302
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 12:08 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Mensen hier nemen Tucker nog serieus? :?
Wat is er tegenwoordig nog serieus te nemen eigenlijk ?
Heb jij een lijstje van serieus-te-nemen-non-propaganda ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205528486
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 11:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Russische invloeden.. _O- _O- _O- _O-
De Serven aan de Oostkant van Bosnie willen niet bij Bosnie horen maar bij Servie, simpel.
pi_205528490
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 12:08 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Mensen hier nemen Tucker nog serieus? :?
Serieuzer dan jou...
pi_205528711

Zelensky praat over community waardes terwijl hij petal butterfly explosieven schiet naar de Donbass. :r :r

https://morningstaronline(...)dly-found-in-donetsk
Journalist Eva Bartlett, based in Ukraine, heard the shelling start on Saturday night.

“This morning I saw these mines in a heavily populated western Donetsk district,” she said. “They tear off limbs but don’t necessarily kill. Nasty war crimes to add to the list of Ukraine’s manifold war crimes.”

En 3x raden wie deze schattige explosieven oprapen.... kinderen misschien?

Local authorities issued a warning to residents asking them to “watch your step carefully, walk only on asphalt” and to call emergency services if they spot one of the deadly mines.

https://en.wikipedia.org/wiki/PFM-1
pi_205528792
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 11:11 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Helden vind je op het slagveld, niet tussen de kneuzen die wat geld blokkeren of gauw wat wapens&geld sturen.
En helden schieten zichzelf al zeker niet in eigen voet
:')
Je mist mijn sarcasme wellicht.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_205528849
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 13:40 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Je mist mijn sarcasme wellicht.
ja ik denk het ook :s)
:Y)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205529222
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 13:30 schreef Schaamlap het volgende:

Zelensky praat over community waardes terwijl hij petal butterfly explosieven schiet naar de Donbass. :r :r

https://morningstaronline(...)dly-found-in-donetsk
Journalist Eva Bartlett, based in Ukraine, heard the shelling start on Saturday night.

“This morning I saw these mines in a heavily populated western Donetsk district,” she said. “They tear off limbs but don’t necessarily kill. Nasty war crimes to add to the list of Ukraine’s manifold war crimes.”

En 3x raden wie deze schattige explosieven oprapen.... kinderen misschien?

Local authorities issued a warning to residents asking them to “watch your step carefully, walk only on asphalt” and to call emergency services if they spot one of the deadly mines.

https://en.wikipedia.org/wiki/PFM-1
Sja hij heeft evacuatie van Donetsk bevolen ... al wie er dan nog rondloopt is op eigen risico zeker ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205529327
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 14:30 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Sja hij heeft evacuatie van Donetsk bevolen ... al wie er dan nog rondloopt is op eigen risico zeker ?
Kan hij lekker zien wie wenst te blijven en dat zijn dus automatisch "verraders" en kunnen worden afgemaakt.
pi_205535450
quote:

Saoedi-Arabiλ en Emiraten kopen voor 5 miljard dollar militair materieel in VS


Washington heeft dinsdag ingestemd met de verkoop van Patriot- en THAAD-raketafweersystemen ter waarde van meer dan 5 miljard dollar aan Saoedi-Arabiλ en de Emiraten. Eind juli was de Amerikaanse president Joe Biden nog in Saoedi-Arabiλ, waar hij een ontmoeting had met de controversiλle kroonprins Mohamed bin Salman (MBS).

https://www.msn.com/nl-be(...)449c9914f2878de43196
Geen oorlog op aarde zonder inmenging van de VS, onze behoeders van vrede, vrijheid en democratie :')
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205535463
En het is een kunst om (bijna) nooit zelf een oorlog te starten, maar steeds de tegenpartij uit te dagen de 1e move te doen.
Na Oekraine ...

quote:
Pelosi na ophef over bezoek aan Taiwan: "China kan niet verhinderen dat mensen steun uitspreken voor Taiwan"

Over de heisa over haar bezoek haalt Pelosi de schouders op.

https://www.msn.com/nl-be(...)449c9914f2878de43196
Goh wat doen die chinezen nou ? Nu gaan we toch echt moeten ingrijpen hoor ...

quote:
Chinese militaire vliegtuigen vliegen Taiwanese luchtdefensie identificatiezone binnen
Gisteren om 20:52


Het incident deed zich voor op de dag dat Nancy Pelosi als voorzitster van het Amerikaanse Huis van Afgevaardigden op Taiwan was aangekomen.

De Chinese staatstelevisie riep om dat het Chinese leger in drie zones rond Taiwan oefeningen is begonnen. Het gaat om gezamenlijke oefeningen van de lucht- en zeemacht ten noorden, zuidwesten en zuidoosten van het eiland.
https://www.msn.com/nl-be(...)449c9914f2878de43196
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205535491
quote:
Oekraοne beschuldigt Rusland van oorlogsmisdaden voor het Europees Hof voor de Rechten van de Mens

In juni spande de Oekraοense regering officieel een rechtszaak aan tegen Rusland voor het Europees Hof voor de Rechten van de Mens. Kiev beschuldigt Moskou van "massale en grove schendingen van de mensenrechten" tijdens de Russische invasie die in februari begon.

https://www.msn.com/nl-be(...)f2878de43196#image=1
Goede zaak ! Als Oekraine dan ook in het gerechtshof aanwezig is, kunnen ze gelijk ook verhoord worden voor eigen oorlogsmisdaden.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205535496
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 07:57 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Goede zaak ! Als Oekraine dan ook in het gerechtshof aanwezig is, kunnen ze gelijk ook verhoord worden voor eigen oorlogsmisdaden.
En gelijk de EU opdoeken als we toch bezig zijn.
pi_205535784
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 07:57 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
En gelijk de EU opdoeken als we toch bezig zijn.
De EU doekt zichzelf op ;)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205535815
quote:
Pelosi heeft ontmoeting met president van Taiwan; Peking furieus

“Speaker Pelosi is echt een van de meest toegewijde vrienden van Taiwan”, zei de Taiwanese president tijdens een ceremonie om de Amerikaanse politica een medaille te geven, de ‘Order of Propitious Clouds with special Grand Cordon’.

Bij het in ontvangst nemen van de medaille zei Pelosi dat zij zich inzet voor de wereldvrede en voor verdere economische samenwerking met Taiwan. “Het verhaal van Taiwan is een inspiratiebron voor vrijheidslievende mensen in de VS en in de hele wereld”, klonk het.
...
https://www.msn.com/nl-be(...)4dfd801a36c833c1cbd5
Bij het in ontvangst nemen van de medaille zei Pelosi dat zij zich inzet voor de wereldvrede :')

No war no peace :Y
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205535884
quote:
Presidente Taiwan: “We deinzen niet terug voor militaire dreigementen”

Taiwan zal niet terugdeinzen voor militaire dreigementen. Dat heeft presidente Tsai Ing-wen gezegd tijdens een ontmoeting met Nancy Pelosi, de voorzitster van het Amerikaanse Huis van Afgevaardigden. Vanwege Pelosi’s bezoek start Peking militaire manoeuvres rond het eiland. Taiwan wordt daar als een afvallige provincie aanzien.

https://www.hln.be/buiten(...)eigementen~aaaaf488/
:Y jaja de VS is net langs geweest en ze hebben beloofd ons zolang te steunen in strijd tegen China tot onze bevolking gedecimeerd is, ons land kapot geschoten en de wereldwijde crisis nog verergerd ... :Y
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205536334


[ Bericht 100% gewijzigd door SuperHartje op 03-08-2022 13:28:58 (Niet doen.) ]
pi_205536498
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 08:59 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Bij het in ontvangst nemen van de medaille zei Pelosi dat zij zich inzet voor de wereldvrede :')

No war no peace :Y
Is dit nu een aflevering van "Het veenlijk op vakantie"?
pi_205536741
Heb nieuw topic gestart voor het volgende USA oorlogsconflict

BNW / USA vs China WW3 : move 1 Pelosi
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205536770
twitter
pi_205536855

:') :') :')
pi_205536926
quote:
_O-
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205537485
quote:
Volbloed Taiwanezen, dat zie je zo. _O-
pi_205537501
Battle of Kherson.
-------
Here is one episode of the war for you. The day before, the enemy decided to counterattack in the Pokrovsky area. With forces of up to three battalions, the militants of the Kiev regime went on the offensive, with the support of tanks and artillery, of course.

The offensive ended sadly for the enemy. Only confirmed losses of the regime formations: more than 300 people, 5 tanks, more than 20 units of other armored vehicles.

This is to talk about the "battle for Kherson" and in general the ability of the enemy to conduct offensive operations

https://t.me/intelslava/3(...)3c9lFeZe849Um_TdssQk

Alles wat Zelensky aanraakt gaat fout.... :X
pi_205538279
quote:
Western Russian Policy is dus het Kremlin.
Die hebben zichzelf goed door.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_205538290
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 12:31 schreef Schaamlap het volgende:
Battle of Kherson.
-------
Here is one episode of the war for you. The day before, the enemy decided to counterattack in the Pokrovsky area. With forces of up to three battalions, the militants of the Kiev regime went on the offensive, with the support of tanks and artillery, of course.

The offensive ended sadly for the enemy. Only confirmed losses of the regime formations: more than 300 people, 5 tanks, more than 20 units of other armored vehicles.

This is to talk about the "battle for Kherson" and in general the ability of the enemy to conduct offensive operations

https://t.me/intelslava/3(...)3c9lFeZe849Um_TdssQk

Alles wat Zelensky aanraakt gaat fout.... :X
Lekkere bron.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_205538605
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 13:56 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Lekkere bron.
We gaan hier geen bronnen afzeiken :*
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205538655
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 13:56 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Lekkere bron.
Ja he.
Maar jij mag uiteraard altijd een andere bron aandragen om het e.e.a.te ontkrachten.
Doe je best zou ik zeggen....
pi_205538669
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 14:46 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Ja he.
Maar jij mag uiteraard altijd een andere bron aandragen om het e.e.a.te ontkrachten.
Doe je best zou ik zeggen....
https://www.aljazeera.com(...)-in-occupied-kherson

Hier zegt Rusland wat anders.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_205539163
quote:
Donesk town.
Ga even op de kaart kijken zou ik zeggen....
  woensdag 3 augustus 2022 @ 16:02:56 #100
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_205539283
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 15:48 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Donesk town.
Ga even op de kaart kijken zou ik zeggen....
"meanwhile" is hier nogal belangrijk.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_205539445
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 14:46 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Ja he.
Maar jij mag uiteraard altijd een andere bron aandragen om het e.e.a.te ontkrachten.
Doe je best zou ik zeggen....
Wsl krijgen we dan alweer die beelden van die brug met gaten in :O
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205539765
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 16:02 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
"meanwhile" is hier nogal belangrijk.
Nee.
  woensdag 3 augustus 2022 @ 17:06:10 #103
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_205539783
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 17:04 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Nee.
Ja.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_205540166
NYC Emergency Management shares important steps for New Yorkers to follow if a nuclear attack occurs.


:)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_205540384
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 17:52 schreef Tingo het volgende:
NYC Emergency Management shares important steps for New Yorkers to follow if a nuclear attack occurs.


:)
Alles voor Zelensky hι. :Y
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205540434
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 18:27 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Alles voor Zelensky hι. :Y
Ik dacht meer van alles om verder met de nuke bullshit fearmongery te gaan.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_205540904
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 19:14 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Ja waar zijn ze gebleven al die Oekraοense vluchtelingen? Je hoort er niets meer over.
[..]
Van Pharos.
Misschien die cijfers opgepompt zijn om het beeld te creeeren dat er echt iets ernstig aan de hand daaroh is.
Misschien zijn er niet zoveel vluchtelingen als wat er gerapporteerd is.
Rommellen met cijfers,nummers enz. ook niks nieuws is....dat hebben we zeker over de laatste paar 'covid' jaren al wat van gezien.
De immigratie/vluchtelingen ook (voor sommige mensen) een gevoelige onderwerp is en makkelijk als politieke gereedschap gebruikt kan worden om onrust enz. te oproeren.
Which begs the question : Is de Ukrainse conflict echt zo erg als wat we zijn van de TV vertelt?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 3 augustus 2022 @ 19:39:07 #108
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205540942
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 19:36 schreef Tingo het volgende:

[..]
Misschien die cijfers opgepompt zijn om het beeld te creeeren dat er echt iets ernstig aan de hand daaroh is.
Misschien zijn er niet zoveel vluchtelingen als wat er gerapporteerd is.
Rommellen met cijfers,nummers enz. ook niks nieuws is....dat hebben we zeker over de laatste paar 'covid' jaren al wat van gezien.
De immigratie/vluchtelingen ook (voor sommige mensen) een gevoelige onderwerp is en makkelijk als politieke gereedschap gebruikt kan worden om onrust enz. te oproeren.
Which begs the question : Is de Ukrainse conflict echt zo erg als wat we zijn vertelt?
Ze hebben gewoon alle "studenten" uit Afrika het land uit gemieterd die Oekrainers :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 3 augustus 2022 @ 19:41:57 #109
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205540972
twitter


Gelukkig hebben we een blue check mark om de waarheid te duiden, alles en dus ook dit is WHITE SUPREMACY!!!!!

We zijn eruit :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 3 augustus 2022 @ 19:46:42 #110
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205541013
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 19:36 schreef Tingo het volgende:

[..]
Misschien die cijfers opgepompt zijn om het beeld te creeeren dat er echt iets ernstig aan de hand daaroh is.
Misschien zijn er niet zoveel vluchtelingen als wat er gerapporteerd is.
Rommellen met cijfers,nummers enz. ook niks nieuws is....dat hebben we zeker over de laatste paar 'covid' jaren al wat van gezien.
De immigratie/vluchtelingen ook (voor sommige mensen) een gevoelige onderwerp is en makkelijk als politieke gereedschap gebruikt kan worden om onrust enz. te oproeren.
Which begs the question : Is de Ukrainse conflict echt zo erg als wat we zijn van de TV vertelt?

Ik ken een school vol.
https://www.hengelo.nl/We(...)luchtelingen-op.html

Je mag ever hier komen en natellen hoor.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_205541032
Was bijna een dagje zonder in de krant vandaag, maar toch niet …

Voor de fans …

quote:
Russen willen geboorteplaats Zelensky veroveren

De Russen willen de geboorteplaats van de Oekraοense president Zelensky veroveren, de Zuid-Oekraοense stad Krivi Rih. Volgens Oekraοense bronnen bereidt Rusland daar een nieuw offensief voor.

https://www.hln.be/buiten(...)-veroveren~acfb2404/
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator woensdag 3 augustus 2022 @ 19:50:05 #112
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205541036
bij ons komt er iedere dag een hele buslading om te werken, geen idee waar ze opgevangen worden verder

prima volk verder, weinig last van
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_205541124


[ Bericht 100% gewijzigd door SuperHartje op 04-08-2022 08:59:47 (Niet op de man.) ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_205541209
quote:
88s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 19:50 schreef sp3c het volgende:
bij ons komt er iedere dag een hele buslading om te werken, geen idee waar ze opgevangen worden verder

prima volk verder, weinig last van
Vind ik ook.
Oost Europese werken hier al 40 jaar of zo.
Ik heb ook geen twijfel dat er iets aan de hand daaroh is , ik vraag me gewoon af als de conflict in Ukraine zo erger is als van 2014 of zo erg als wat we zijn nu vertelt.
Het hele Ukraine oorlog tv verhaal heb ik wel mn twijfels over.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 3 augustus 2022 @ 20:14:09 #115
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205541290
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 19:58 schreef Tingo het volgende:


Iedereen neen.
Wel veel en dit is gewoon een schooltje in Hengelo.. je kan gewoon checken..
Je gelooft liever het internet dan er zelf geen gaan.

[ Bericht 6% gewijzigd door SuperHartje op 04-08-2022 09:01:04 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator woensdag 3 augustus 2022 @ 20:48:26 #116
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205541608
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 20:05 schreef Tingo het volgende:

[..]
Vind ik ook.
Oost Europese werken hier al 40 jaar of zo.
Ik heb ook geen twijfel dat er iets aan de hand daaroh is , ik vraag me gewoon af als de conflict in Ukraine zo erger is als van 2014 of zo erg als wat we zijn nu vertelt.
Het hele Ukraine oorlog tv verhaal heb ik wel mn twijfels over.
stuk erger lijkt me
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_205543609
quote:
88s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 20:48 schreef sp3c het volgende:

[..]
stuk erger lijkt me
OK, mag je denken natuurlijk.
Ik denk niet dat er zoveel mensen die kunnen met absoluut zekerheid dat zeggen.
Ik zei ook niet dat er helemaal niks aan de hand daar is.Ik denk ook dat er echte slachtoffers/vluchtelingen enz. zijn.
Ik denk dat er goed genoeg reden is om niet msm verhalen te vertrouwen. Tis zelfde soort gasten die vette leugens,half truths aan ons allemaal hebben vertelt. imo.

Als ik mag vragen,...Hoeveel ukrainse bij jullie komen werken? 20? 100?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_205543623
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 20:14 schreef theguyver het volgende:

[..]
Iedereen neen.
Wel veel en dit is gewoon een schooltje in Hengelo.. je kan gewoon checken..
Je gelooft liever het internet dan er zelf geen gaan.
Nee, ik was gewoon een beetje aan het denken en dan hier vragen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 3 augustus 2022 @ 23:53:06 #119
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205543660
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 23:44 schreef Tingo het volgende:

[..]
Nee, ik was gewoon een beetje aan het denken en dan hier vragen.
In ieder geval zitten de oekraiiners In het Wow hotel Amsterdam west en in Amsterdam noord maar waar weet ik niet .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 4 augustus 2022 @ 00:35:19 #120
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205543813
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 23:53 schreef Summers het volgende:

[..]
In ieder geval zitten de oekraiiners In het Wow hotel Amsterdam west en in Amsterdam noord maar waar weet ik niet .
https://www.omroepwest.nl(...)ente-voorlopig-wonen

Alstublieft
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 4 augustus 2022 @ 00:38:19 #121
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205543825
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_205544063
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 23:41 schreef Tingo het volgende:

[..]
OK, mag je denken natuurlijk.
Ik denk niet dat er zoveel mensen die kunnen met absoluut zekerheid dat zeggen.
Ik zei ook niet dat er helemaal niks aan de hand daar is.Ik denk ook dat er echte slachtoffers/vluchtelingen enz. zijn.
Ik denk dat er goed genoeg reden is om niet msm verhalen te vertrouwen. Tis zelfde soort gasten die vette leugens,half truths aan ons allemaal hebben vertelt. imo.

Als ik mag vragen,...Hoeveel ukrainse bij jullie komen werken? 20? 100?
Waar het er meer op aan komt: WAAR komen ze vandaag, welke regio?
Wordt daar naar gekeken?
https://www.grid.news/sto(...)%20Russian%20assault.
https://www.economist.com(...)nning-to-return-home
https://www.dw.com/en/why(...)ack-home/av-62199657

Er zijn ook veel Russische Oekrainiers die terug keren en nu hun steden weer opbouwen.
pi_205544086

https://www.aljazeera.com(...)le-in-war-in-ukraine

Dus de Amerikanen geven de coordinaten aan de Oekrainiers voor aanvallen.
Bijvoorbeeld op het POW kamp.

https://www.sott.net/arti(...)o-a-Ukrainian-attack
There is every reason to believe that the July 29 bombing of a detention center holding Ukrainian POWs was carried out on Kiev's orders.
https://www.globalresearc(...)ow-witnesses/5788408
The stench of death was everywhere. Burnt corpses, bodies cause of death shrapnel…blood splatters everywhere
Ukraine did this, intentionally, to its own people, its own soldiers, soldiers who had surrendered and, as Basurin pointed out, were confessing their crimes against Donbass civilians, their murdering of Donbass civilians, which came from commanders’ orders, which came from Kiev.

Dus het Westen verdedigd een gewetenloze corrupte criminele moordenaar, Zelensky.
Wees er maar trots op... overigens weer tekenend dat de Eu media in alle talen zwijgt over de POW raket aanval... ach ja...
pi_205544095
Ukraine Continues Killing Children in The Donetsk People's Republic, Including With Western Weapons
13 Jul 2022 Ukrainian shelling of the Donetsk People's Republic city Makeevka on June 21 killed another child and injured two more. Six year old Polina Grebennikova suffered shrapnel to her brain from the illegal shelling of a school playground that evening and died of her injuries.

This tragedy is just a glimpse of the horrors the people of the Donetsk and Lugansk People's Republics have endured for over eight years of Ukraine's terrorism, terrorism supported and funded by the West.

Age-restricted video (based on Community Guidelines)

Eva Karene Bartlett is a Canadian activist, commentator, and blogger who has propagated conspiracy theories in connection to the Syrian civil war,[1][2] most notably the disproven allegation that the White Helmets stage rescues and "recycle" children in its videos.[1][3][4][5]

https://en.wikipedia.org/wiki/Eva_Bartlett
Bartlett describes herself as an "independent writer and rights activist."[3] She writes commentary pieces for RT's website.[note 1][7][8] Critics contend that her advocacy amounts to participation in a disinformation campaign whereby the aim is to lessen the responsibility of the Assad regime for the acts of indiscriminate killing during the war.
Her posts on social media have been tagged with the disclaimer that her writings "may be partially or wholly under the editorial control of the Russian government. _O- _O-
Want als je een tegengeluid laat horen ben je een communist of verrader volgens het "vrije" Westen... :r
pi_205544567
https://www.theguardian.c(...)osi-visit-ukraine-us

In Taiwan, as in Ukraine, the west is flirting with disaster

Never in my lifetime has the Ministry of Defence had to defend my country against a remotely plausible overseas threat, least of all from Russia or China. Instead, in the cause of "interests and values" it has killed untold thousands of foreigners in my name and to virtually no gain.

Now, with the looming threat of a serious east-west confrontation, the least we should expect of Britain's probable next prime minister, Liz Truss, is that she drops her cliches and articulates clearly what she sees as Britain's objectives, if any, in Ukraine and Taiwan.
============================
Amnesty International accuses Ukraine of stationing troops in civilian facilities

Ukrainian forces are endangering civilians by establishing bases and using weapon systems in populated residential areas, including schools and hospitals, Amnesty International said today.
https://t.me/intelslava/3(...)Lies5NRwvTQ8l5KhIz4w

He he het begint eindelijk door te dringen....
pi_205545524
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 23:53 schreef Summers het volgende:

[..]
In ieder geval zitten de oekraiiners In het Wow hotel Amsterdam west en in Amsterdam noord maar waar weet ik niet .
Amsterdam heeft een speciale opvangplek voor transgender en queer vluchtelingen uit Oekraοne. De locatie daarvan is alleen geheim..
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205545542
quote:
Amnesty: Oekraοense leger brengt eigen burgers in gevaar
Het Oekraοense leger brengt eigen burgers in gevaar door bases te bouwen en wapensystemen te gebruiken in woonwijken, scholen en ziekenhuizen. Door die tactieken maakt Oekraοne burgerlocaties tot doelen van Russische aanvallen, schrijft Amnesty International in een rapport.

De mensenrechtenorganisatie deed tussen april en juli onderzoek naar Russische aanvallen op bevolkte gebieden in diverse regio's. Bij die aanvallen, op onder meer flatgebouwen, ziekenhuizen en scholen, kwamen meerdere burgers om het leven.

Amnesty sprak met getuigen en deed onderzoek met laser en satellietbeelden. Er bleek dat de Russische aanvallen geregeld waren voorafgegaan door Oekraοense beschietingen vanuit de getroffen locaties. Oekraοne voerde die beschietingen uit zonder vooraf burgers te evacueren.
https://nos.nl/artikel/24(...)en-burgers-in-gevaar
:o
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205546289
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 12:10 schreef SjonShitcoin het volgende:

[..]
Staat in de MSM en is derhalve niet waar.
Oh, gelukkig O-)
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205546415
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 10:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Amsterdam heeft een speciale opvangplek voor transgender en queer vluchtelingen uit Oekraοne. De locatie daarvan is alleen geheim..
Dat zal niet lang duren voordat dat bekend is, dat gaat snel in die kringen.
pi_205549559
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
  Moderator donderdag 4 augustus 2022 @ 19:28:45 #131
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205549660
prima argumenten Ian Dunt :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 4 augustus 2022 @ 21:06:56 #132
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205551169
quote:
Benjamin Fullford heeft een filmpje op zijn site (weet niet meer welke datum ) waar de Ukraine nazis iemand levend aan een kruis spijkeren .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_205551305
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 21:06 schreef Summers het volgende:

[..]
Benjamin Fullford heeft een filmpje op zijn site (weet niet meer welke datum ) waar de Ukraine nazis iemand levend aan een kruis spijkeren .
Ah de Azov'ers ... dat zijn nu de oekrainse helden O-)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205551320
quote:
NY Times: "Er is diep wantrouwen tussen Witte Huis en president Zelensky”

De liefde tussen de Amerikaanse regering en de Oekraοense president Volodymyr Zelensky zou niet zo onvoorwaardelijk zijn als beide partijen soms laten uitschijnen. Toch niet als we reporter en columnist Thomas L. Friedman in ‘The New York Times’ mogen geloven.

“In privιgesprekken maken Amerikaanse functionarissen zich veel meer zorgen over het leiderschap in Oekraοne dan ze openlijk laten blijken”, schrijft Friedman. “Er is een diep wantrouwen tussen het Witte Huis en president Volodymyr Zelensky van Oekraοne – aanzienlijk dieper dan wordt gerapporteerd.”

Hij verwijst onder meer naar de “vreemde dingen” die gebeuren in Kiev. Zo stuurde Zelensky op 17 juli twee sleutelfiguren van zijn veiligheidsdiensten plots de laan uit.
Een reden voor het dubbele ontslag werd nooit gegeven. “Alsof we niet te diep onder de motorkap willen kijken in Kiev, uit angst voor welke corruptie of fratsen we zouden kunnen zien”, aldus Friedman.

https://www.hln.be/buiten(...)t-zelensky~aa752208/
O-)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 4 augustus 2022 @ 21:20:06 #135
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205551323
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 21:18 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ah de Azov'ers ... dat zijn nu de oekrainse helden O-)
En dan een oekraine vlaggetje in je profiel want de msm heeft lekker op je gevoel ingespeeld :N en 1 keer per jaar ff roepen "nooit meer " en je hebt je jaarlijkse plicht weer gedaan :7
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_205552276
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 21:06 schreef Summers het volgende:

[..]
Benjamin Fullford heeft een filmpje op zijn site (weet niet meer welke datum ) waar de Ukraine nazis iemand levend aan een kruis spijkeren .
Waren die van deze club? https://en.wikipedia.org/wiki/Misanthropic_Division
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
  donderdag 4 augustus 2022 @ 22:40:21 #137
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205552305
quote:
Weet ik niet ik zal kijken of ik het filmpje terug kan vinden en dm het je dan
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_205555514
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 22:40 schreef Summers het volgende:

[..]
Weet ik niet ik zal kijken of ik het filmpje terug kan vinden en dm het je dan
Hoeft niet, wil zulke zooi niet meer zien.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
  vrijdag 5 augustus 2022 @ 14:27:26 #139
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205556973
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 11:50 schreef Alarmonoff het volgende:

[..]
Hoeft niet, wil zulke zooi niet meer zien.
Ik ook niet 1 keer is genoeg , voor wie het wilt zoeken deze site

https://benjaminfulford.net/author/benjamin-/
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_205560011
quote:
Zelenski: "Amnesty International verleent Rusland gratie"

De Oekraοense president Volodimir Zelenski beschuldigt Amnesty International ervan "de terroristische staat Rusland gratie te willen verlenen". De mensenrechtenorganisatie had Kiev ervan beschuldigd burgers in gevaar te brengen in de oorlog met Rusland.

Volgens Zelenski verschuift de ngo de verantwoordelijkheid daarmee van de dader naar het slachtoffer. De Oekraοense minister van Buitenlandse Zaken Dmytro Koeleba liet zich eerder al verontwaardigd uit over de beschuldigingen van Amnesty International.

De mensenrechtenorganisatie doet de uitspraak in een rapport dat donderdag werd gepubliceerd na een onderzoek van vier maanden. Volgens Amnesy International richt het Oekraοense leger militaire basissen op in scholen en ziekenhuizen en voert het aanvallen uit vanuit bevolkte gebieden, wat in strijd is met het internationale humanitaire recht.

De Oekraοense president noemde dat donderdag in zijn dagelijkse videoboodschap "ontoelaatbaar". De acties van het slachtoffer worden belicht en die van de agressor genegeerd, zei hij.

Amnesty benadrukt in het rapport dat de Oekraοense tactiek "op geen enkele manier de willekeurige Russische aanvallen" op de burgerbevolking rechtvaardigt.
https://www.msn.com/nl-be(...)jTLM?OCID=IE11FRENTP
ow ow kritiek op oekraine is "ontoelaatbaar"
Laat hem nog even genieten van zn status
It's almost over ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205560061
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 21:19 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
O-)
Nou, dat valt wel mee hoor.

twitter
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205560083
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 21:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Nou, dat valt wel mee hoor.

[ twitter ]
jaja Zelensky mag zn volk gerust nog even langer naar de slachtbank sturen in het voordeel van de VS ... tuurlijk :Y

it's only money ... dat printen ze wel ven bij
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205560094
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 21:03 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
jaja Zelensky mag zn volk gerust nog even langer naar de slachtbank sturen in het voordeel van de VS ... tuurlijk :Y
Ja, toch wel?

Ik dacht dat er groot wantrouwen tussen beide partijen was. Toch wel raar om dan de allergrootste wapenlevering aan Oekraοne ooit te doen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205560114
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 21:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ja, toch wel?

Ik dacht dat er groot wantrouwen tussen beide partijen was. Toch wel raar om dan de allergrootste wapenlevering aan Oekraοne ooit te doen.
we zien wel hoe het verloopt
allergrootste ?
waar is die belofte van 40 billion gebleven ? of was dat totaalbedrag ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205560200
quote:
Rusland beschuldigt Oekraοne van "nucleair terrorisme"

Rusland heeft vrijdag ontkend dat het verantwoordelijk zou zijn voor de beschietingen nabij de kerncentrale van Zaporizja, in het oosten van Oekraοne. Sterker nog, Moskou beschuldigt de Oekraοense president Volodimir Zelenski van "nucleair terrorisme", zo schrijft het Franse persagentschap AFP.

"Oekraοense troepen hebben drie aanvallen gelanceerd op het terrein rond de kerncentrale van Zaporizja en de op de stad Energodar", zo stelde het Russische leger in een persbericht. Daarin riep het de internationale gemeenschap op om "de criminele acties van Zeleski's regering" en zijn zogenaamde "nucleair terrorisme" te veroordelen.

https://www.msn.com/nl-be(...)lVCT?OCID=IE11FRENTP
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205560302
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 21:06 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
we zien wel hoe het verloopt
allergrootste ?
waar is die belofte van 40 billion gebleven ? of was dat totaalbedrag ?
Bij niet alle leveringen word bekend gemaakt wanneer er geleverd word en welke wapens daar precies bij zitten.
Je wilt de vijand niet wijzer maken dan nodig is.

Maar er zijn geen signalen dat Amerika niet levert wat het eerder belooft het. Ook bij deze nieuwe aankondiging maak ik me niet zo'n zorgen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205560576
quote:
EU zet Oekraοense oud-president Janoekovitsj op sanctielijst

De Europese Unie heeft de voormalige Oekraοense president Viktor Janoekovitsj op de sanctielijst gezet, samen met zijn zoon Oleksandr. De twee worden gestraft voor hun rol bij het ondermijnen van de staatsveiligheid, soevereiniteit en onafhankelijkheid van Oekraοne.

In het geval van Oleksandr komt daarbij dat hij heeft gehandeld met de pro-Russische separatisten in de Donbas-regio in Oekraοne. Vader en zoon zijn niet langer welkom in de Europese Unie en kunnen ook niet meer bij hun eventuele financiλle tegoeden in de EU.



Janoekovitsj werd in 2014 afgezet tijdens protesten door pro-westerse demonstranten. Sindsdien leeft de 72-jarige oud-president in ballingschap in Rusland. In zijn thuisland werd hij bij verstek veroordeeld tot dertien jaar gevangenisstraf wegens hoogverraad. Hij zei onlangs dat president Volodimir Zelenski op moet geven in de oorlog tegen Rusland. "U bent persoonlijk verplicht het bloedvergieten te stoppen en koste wat het kost een vredesakkoord te sluiten. Dit is wat Oekraοne, de Donbas en Rusland van u verwachten", zei de ex-president.

Janoekovitsj stond al eerder op de sanctielijst van de EU. Maar in juni 2021 schrapte het EU-hof de strafmaatregelen tegen Janoekovitsj omdat niet duidelijk was of justitie in Oekraοne wel fatsoenlijk met de naar Rusland uitgeweken president zou omspringen.

https://www.msn.com/nl-be(...)jjTo?OCID=IE11FRENTP
De EU :')

En wederom wordt kritiek op [Z]elensky gestraft ... is hij de paus mss ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205564290
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 21:47 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
De EU :')

En wederom wordt kritiek op [Z]elensky gestraft ... is hij de paus mss ?
De EU losers laten ook weer wat van zich horen... :r :r :r
  zaterdag 6 augustus 2022 @ 20:03:59 #149
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205567170
twitter
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Moderator zaterdag 6 augustus 2022 @ 20:23:08 #150
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205567311
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2022 20:03 schreef Summers het volgende:
[ twitter ]
Haha, mooi om te lezen. Toen ik op een ander internationaal forum maanden terug al zei dat die knakker fout en corrupt tot op het bot is werd ik weggezet als een mongool. "Want hij is een oorlogsheld".

Ach ja, stel dingen 3 tot 6 maanden voor het in de media komt aan de kaak dan ben je een mongool. Komt het in de media dan is het ineens waar.

We leven in een rare wereld.
Lach met een schone bips
pi_205567411
De Russen hebben hun offensieve activiteiten gestaakt en zijn zich aan het voorbereiden op 'De Tegenaanval' van Zelensky. Die al maanden geleden voorspelde tegenaanval zal in de tweede helft van augustus los gaan barsten en zal gevoerd gaan worden in het zuiden met de nieuwe, door het westen geleverde, offensieve wapens van Oekraοne.

https://www.volkskrant.nl(...)het-zuiden~bbcf70a3/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 6 augustus 2022 @ 20:46:11 #152
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205567615
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2022 20:23 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Haha, mooi om te lezen. Toen ik op een ander internationaal forum maanden terug al zei dat die knakker fout en corrupt tot op het bot is werd ik weggezet als een mongool. "Want hij is een oorlogsheld".

Ach ja, stel dingen 3 tot 6 maanden voor het in de media komt aan de kaak dan ben je een mongool. Komt het in de media dan is het ineens waar.

We leven in een rare wereld.
Yep mind control viert hoogtij
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Moderator zaterdag 6 augustus 2022 @ 20:51:44 #153
236264 crew  capricia
pi_205567656
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2022 20:23 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Haha, mooi om te lezen. Toen ik op een ander internationaal forum maanden terug al zei dat die knakker fout en corrupt tot op het bot is werd ik weggezet als een mongool. "Want hij is een oorlogsheld".

Ach ja, stel dingen 3 tot 6 maanden voor het in de media komt aan de kaak dan ben je een mongool. Komt het in de media dan is het ineens waar.

We leven in een rare wereld.
Dat hoeft elkaar toch niet uit te sluiten?
Definitely not CIA
  Moderator zaterdag 6 augustus 2022 @ 20:54:35 #154
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205567693
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 augustus 2022 20:51 schreef capricia het volgende:

[..]
Dat hoeft elkaar toch niet uit te sluiten?
Laat ik het zo zeggen, over een maand of 3 zal hij niet slechter geworden zijn van de ellende die de bevolking meemaakt.

En terwijl het land weer opkrabbelt, geniet hij van het goede leven. Hij verdient goud geld met deze "oorlog". En daarbij, ik ben sowieso tegen iedere oorlog. Maar iemand in zijn positie die het ook nog gebruikt zichzelf te verrijken?? Ja daar heb ik wel iets tegen.
Lach met een schone bips
  Moderator zaterdag 6 augustus 2022 @ 20:56:56 #155
236264 crew  capricia
pi_205567711
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2022 20:54 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Laat ik het zo zeggen, over een maand of 3 zal hij niet slechter geworden zijn van de ellende die de bevolking meemaakt.

En terwijl het land weer opkrabbelt, geniet hij van het goede leven. Hij verdient goud geld met deze "oorlog". En daarbij, ik ben sowieso tegen iedere oorlog. Maar iemand in zijn positie die het ook nog gebruikt zichzelf te verrijken?? Ja daar heb ik wel iets tegen.
Nah...ken genoeg landen en mensen die geld verdienen aan oorlog en oorlogstuig. :+
Definitely not CIA
  Moderator zaterdag 6 augustus 2022 @ 21:16:38 #156
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205567940
Ik ook, en dan hoeven die "leiders" niet op handen gedragen te worden.
Lach met een schone bips
  Moderator zondag 7 augustus 2022 @ 01:22:35 #157
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205570379
Hihi: https://www.telegraaf.nl/(...)ramp-zaporizja-reeel

En de Oekraine wil geen controle???

Give us weapons! but don't start any research.............. :+
Lach met een schone bips
  Moderator zondag 7 augustus 2022 @ 01:45:27 #158
5428 crew  miss_sly
pi_205570407
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 01:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
Hihi: https://www.telegraaf.nl/(...)ramp-zaporizja-reeel

En de Oekraine wil geen controle???

Give us weapons! but don't start any research.............. :+
Wat is er ‘hihi’ aan de mogelijkheid van een kernramp?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator zondag 7 augustus 2022 @ 01:47:11 #159
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205570409
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 01:45 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Wat is er ‘hihi’ aan de mogelijkheid van een kernramp?
Wat is er zo raar aan dat onze vrienden tegen controle zijn? Heb onze Russische vijanden daar nog niet over gehoord..
Lach met een schone bips
  Moderator zondag 7 augustus 2022 @ 01:52:54 #160
5428 crew  miss_sly
pi_205570419
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 01:47 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Wat is er zo raar aan dat onze vrienden tegen controle zijn? Heb onze Russische vijanden daar nog niet over gehoord..
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator zondag 7 augustus 2022 @ 02:36:00 #161
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205570461
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 01:52 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
Ik vind jouw vraag in deze dan ook te dom om op te antwoorden.... Dus ik laat het hier ook maar bij en ga slapen. Je hoeft niet altijd naar de bekende weg te vragen,
Lach met een schone bips
  Moderator zondag 7 augustus 2022 @ 02:53:42 #162
5428 crew  miss_sly
pi_205570479
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 02:36 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik vind jouw vraag in deze dan ook te dom om op te antwoorden.... Dus ik laat het hier ook maar bij en ga slapen. Je hoeft niet altijd naar de bekende weg te vragen,
Er wordt hier door bijvoorbeeld UncleScorp nogal heftig gereageerd op mensen die de oorlog toejuichen, die Russen doodwensen, etc. Want dat is allemaal vreselijk. En dat ben ik met hem eens. Maar ‘hihi’ op een mogelijke kernramp is niet bepaald beter. Dat is ook een heleboel dood en verderf en voor langere tijd en met een beetje pech voor een enorm groot gebied. Ik begrijp echt niet wat hier ‘de bekende weg’ aan is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator zondag 7 augustus 2022 @ 03:01:30 #163
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205570484
Ze moeten die inspecteurs gewoon toegang geven tot dat complex

Anders geen munitie meer tot die tijd

Geen hihi en geen flauwekulletjes hier :{w
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 7 augustus 2022 @ 04:22:05 #164
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205570496
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 01:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
Hihi: https://www.telegraaf.nl/(...)ramp-zaporizja-reeel

En de Oekraine wil geen controle???

Give us weapons! but don't start any research.............. :+
_O- Hij gaat wel rap van hero naar zero , mensen als Zelensky en Rutte en de jonge doen niet aan controle of transparantie , Dat is voor het voetvolk :{w
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_205570574
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 04:22 schreef Summers het volgende:

[..]
_O- Hij gaat wel rap van hero naar zero , mensen als Zelensky en Rutte en de jonge doen niet aan controle of transparantie , Dat is voor het voetvolk :{w
Klopt.
Kijk hier maar eens naar!!


Zelensky is gewoon en vieze corrupte neo nazi die nu z'n zakken vult over de rug van de Oekraine. (ach niets nieuws eigenlijk wat betreft de corrupte Kiev kliek)
pi_205570587
quote:
88s.gif Op zondag 7 augustus 2022 03:01 schreef sp3c het volgende:
Ze moeten die inspecteurs gewoon toegang geven tot dat complex

Anders geen munitie meer tot die tijd

Geen hihi en geen flauwekulletjes hier :{w
Ben ik het zowaar met je eens!
Bel de krant!!! _O-
pi_205570609
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2022 20:23 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Haha, mooi om te lezen. Toen ik op een ander internationaal forum maanden terug al zei dat die knakker fout en corrupt tot op het bot is werd ik weggezet als een mongool. "Want hij is een oorlogsheld".

Ach ja, stel dingen 3 tot 6 maanden voor het in de media komt aan de kaak dan ben je een mongool. Komt het in de media dan is het ineens waar.

We leven in een rare wereld.
De Zelensky fans zijn ook verdacht stil. OOR kan ook bijna gesloten worden dooie boel daar.
pi_205570683
quote:
Zelensky looft "sterke resultaten" Oekraοens leger

De Oekraοense president Volodymyr Zelensky heeft het Oekraοense leger zaterdagavond in zijn dagelijkse videoboodschap geloofd voor de volgens hem succesvolle tegenaanvallen tegen de Russische bezetters van de voorbije week. Hij benadrukte daarbij de belangrijke rol die westerse wapenleveringen spelen in het conflict.

Volgens Zelensky is het leger er de afgelopen week in geslaagd "sterke resultaten" neer te zetten als het aankomt op het "vernietigen van de logistiek van het Russische leger". "Elke aanval op munitiedepots, commandoposten en aanvoerlijnen van de vijand, redt levens van Oekraοense militairen en burgers", zei hij.

De Oekraοense president drukte ook nog eens zijn dankbaarheid uit voor de westerse wapenleveringen aan zijn land. Hij dankte daarbij expliciet de Verenigde Staten, die recent aankondigden dat ze nog eens 550 miljoen dollar aan wapens leveren. Zelensky riep de bondgenoten op om militaire hulp te blijven sturen.

https://www.hln.be/buiten(...)iens-leger~a53378aa/
Elke aanval redt oekraiense burgers?
Compenseert dan de burgerslachtoffers door zijn troepen die zich verschansen in ziekenhuizen etc, cfr recente berichtgeving.

En 550 miljoen dollar van de VS ?
Voetbalmanager postte nog maar net dat de VS 1 miljard had toegezegd :?
450 miljoen verschil ?

quote:
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator zondag 7 augustus 2022 @ 09:42:31 #169
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205570958
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 07:41 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Ben ik het zowaar met je eens!
Bel de krant!!! _O-
Zijn we wel vaker maar jij leest niet goed
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 7 augustus 2022 @ 10:39:29 #170
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205571330
twitter


Er wordt iemand schat hemeltje rijk van al die wapens
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205571865
quote:
99s.gif Op zondag 7 augustus 2022 10:39 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

Er wordt iemand schat hemeltje rijk van al die wapens
Ja, Zelensky en co.

Na deze zooi rekent de Russische geheime dienst wel met m af...
pi_205571903
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 11:44 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Ja, Zelensky en co.

Na deze zooi rekent de Russische geheime dienst wel met m af...
Zoals iemand in een podcast es zei … de russen willen wsl hιm om uiteindelijk de verdragen te ondertekenen. Anders was ie al lang omgelegd.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205573456
theorie: WEF moet het westen een utopia voorhouden om met een BBB act triljarden vrij te krijgen, Oekraine moet gratis wapenstroom van defensie naar het oosten krijgen, Afghanistan heeft al een gratis arsenaal gekregen. Migratieplaatje is ook bedreigend: Moreel en financieel afzwakken, BRICS naar de roebel en met Turkije en islam landen kunnen ze Palestina te 'hulp' schieten zonder dat het westen wat doet.
En toch overleeft Israel deze slag volgens de bijbel.
Misschien wordt het ook aangestuurd om een [valse] messiaanse agenda te bespoedigen.

BRICS, Islam naties en Davos zijn anti-israel.

[ Bericht 3% gewijzigd door Alarmonoff op 07-08-2022 15:09:33 ]
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_205573597
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 15:04 schreef Alarmonoff het volgende:
theorie: WEF moet het westen een utopia voorhouden om met een BBB act triljarden vrij te krijgen, Oekraine moet gratis wapenstroom van defensie naar het oosten krijgen, Afghanistan heeft al een gratis arsenaal gekregen. Migratieplaatje is ook bedreigend: Moreel en financieel afzwakken, BRICS naar de roebel en met Turkije en islam landen kunnen ze Palestina te 'hulp' schieten zonder dat het westen wat doet.
En toch overleeft Israel deze slag volgens de bijbel.
Misschien wordt het ook aangestuurd om een [valse] messiaanse agenda te bespoedigen.

BRICS, Islam naties en Davos zijn anti-israel.
Wat heeft de BoerenBurgerBeweging hier mee te maken?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205573627
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 15:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Wat heeft de BoerenBurgerBeweging hier mee te maken?
Boeren die plaatsmaken voor WEF food hubs en volbouwen voor de tristate metropool
Deze BBB bedoel ik https://en.wikipedia.org/wiki/Build_Back_Better_Act

Het is maar een theorie.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_205573644
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 15:20 schreef Alarmonoff het volgende:

[..]
Boeren die plaatsmaken voor WEF food hubs en volbouwen voor de tristate metropool
Deze BBB bedoel ik https://en.wikipedia.org/wiki/Build_Back_Better_Act

Het is maar een theorie.
Ah, oke. De meeste Nederlanders denken bij BBB aan de BoerenBurgerBeweging. Vandaar.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205573775
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 15:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ah, oke. De meeste Nederlanders denken bij BBB aan de BoerenBurgerBeweging. Vandaar.
Niet in BNW :P
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_205574530
Ukrainian militants shelled the Zaporizhzhya nuclear power plant at night

This /RIAN/ was reported by the authorities of Energodar. Under fire was the territory of the storage of nuclear fuel. Fragments of the Uragan MLRS rocket fired at the nuclear power plant were found no more than 400 meters from the power unit.
https://t.me/intelslava/3(...)gHju_Zt0QVZflpqiQe1M
=====================
Half of Europeans blame their governments and energy companies, not Russia, for rising energy prices, Spanish newspaper Mundo publishes a poll of the Euroskopia alliance.
The survey was conducted in Austria, Germany, Greece, Spain, Italy, the Netherlands, Poland, Portugal and France.
https://t.me/intelslava/3(...)RgkrEMn-UV-LG8Jgou8I
pi_205574624
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 15:20 schreef Alarmonoff het volgende:

[..]
Boeren die plaatsmaken voor WEF food hubs en volbouwen voor de tristate metropool
Deze BBB bedoel ik https://en.wikipedia.org/wiki/Build_Back_Better_Act

Het is maar een theorie.
Sow ja en die huichelachtige Bill gates en Soros erbij _O-


Bingo!
pi_205574768
quote:
99s.gif Op zondag 7 augustus 2022 10:39 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

Er wordt iemand schat hemeltje rijk van al die wapens
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 11:49 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Zoals iemand in een podcast es zei … de russen willen wsl hιm om uiteindelijk de verdragen te ondertekenen. Anders was ie al lang omgelegd.
Soon

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator zondag 7 augustus 2022 @ 18:29:57 #181
54278 crew  Tijger_m
42
pi_205574971
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 15:20 schreef Alarmonoff het volgende:

[..]
Boeren die plaatsmaken voor WEF food hubs en volbouwen voor de tristate metropool
Deze BBB bedoel ik https://en.wikipedia.org/wiki/Build_Back_Better_Act

Het is maar een theorie.
Oh? Waar komt het voedsel in "WEF food hubs" vandaan? Dat verhaal had ik nog niet gehoord.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 8 augustus 2022 @ 07:46:12 #182
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205577600
quote:
17s.gif Op zondag 7 augustus 2022 17:59 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
[..]
Soon

[ afbeelding ]
Soon als in heb je tijdsbestek?
Of durf je dat niet aan??
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_205580136
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 18:29 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Oh? Waar komt het voedsel in "WEF food hubs" vandaan? Dat verhaal had ik nog niet gehoord.
Uit de 3d-printer van Klaus Schwab.
pi_205580495
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2022 02:53 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Er wordt hier door bijvoorbeeld UncleScorp nogal heftig gereageerd op mensen die de oorlog toejuichen, die Russen doodwensen, etc. Want dat is allemaal vreselijk. En dat ben ik met hem eens. Maar ‘hihi’ op een mogelijke kernramp is niet bepaald beter. Dat is ook een heleboel dood en verderf en voor langere tijd en met een beetje pech voor een enorm groot gebied. Ik begrijp echt niet wat hier ‘de bekende weg’ aan is.
Je kan mss je lieftallige [Z]elensky es vragen te stoppen met de boel te beschieten
Of gaat de rus iets beschieten waar zij de controle over hebben ?
Kan hι … is al veel bullshit gezegd ivm oekraine

quote:
Moskou beschuldigt Kiev van bombardement op kerncentrale: “Dit nucleair terrorisme kan catastrofale gevolgen hebben voor Europa”

Rusland en Oekraοne blijven elkaar ervan beschuldigen de grootste kerncentrale van Europa gebombardeerd te hebben. “Zo’n acties kunnen potentieel extreem gevaarlijk zijn en catastrofale gevolgen hebben voor Europa”, stelt Kremlinwoordvoerder Dmitri Pesko. Volgens hem pleegt Kiev “nucleair terrorisme”.

Door bombardementen op de centrale van Zaporizja is volgens Rusland een hoogspanningslijn beschadigd. “De capaciteit van twee eenheden moest verlaagd worden om storingen te voorkomen”, klinkt het. Peskov verwacht nu “dat westerse landen hun invloed zullen gebruiken”, zodat er een einde komt aan de aanvallen op de atoomfabriek.

Oekraοne beweert echter net het tegendeel: het Russische leger zit achter de bombardementen. Volgens atoombureau Energoatom, de eigenaar van alle Oekraοense kerncentrales, is een medewerker bij de beschieting ook gewond geraakt.

“Suοcidaal”
De kerncentrale staat onder controle van het Russische leger. In de voorbije dagen werd het doelwit twee keer gebombardeerd. Sommige installaties raakten daarbij beschadigd. Secretaris-generaal Antonio Guterres van de Verenigde Naties beklemtoonde dat aanvallen op kerncentrales “suοcidaal” zijn.

Zaporizja kwam in het begin van de oorlog zonder al te veel moeite in Russische handen terecht. De centrale bleef nadien functioneren met Oekraοens personeel. Oekraοense milities bleven ook actief in het gebied.

Volgens het hoofd van Energoatom moeten de “bezetters” er weg en dient de site een gedemilitariseerde zone te worden. “Er moeten naast vredeshandhavers ook deskundigen van het internationaal atoomagentschap IAEA komen. De Russische aanwezigheid creλert een groot gevaar voor een ongeluk met straling of zelfs een kernramp”, aldus Petro Kotine.
Ik zie het [Z]elensky nog doen hoor … nog liever alles naar de kloten helpen dan iets in handen van de rus te laten.
Dat Europa er mss ook last van zal hebben zal hem worst wezen, dat is ondertussen al duidelijk geworden.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator maandag 8 augustus 2022 @ 14:55:45 #185
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205580583
nou ja hier geld natuurlijk hetzelfde voor als dat Amnesty rapport van laatst

die troepen moeten daar gewoon weg
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_205580607
quote:
88s.gif Op maandag 8 augustus 2022 14:55 schreef sp3c het volgende:
nou ja hier geld natuurlijk hetzelfde voor als dat Amnesty rapport van laatst

die troepen moeten daar gewoon weg
Nee het valt onder russische controle nu.
Oekraine moet op de vingers getikt worden
Oh nee … dat is geen optie wsl
There is only 1 bad guy here …
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator maandag 8 augustus 2022 @ 14:59:18 #187
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205580612
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 14:58 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Nee het valt onder russische controle nu.
Oekraine moet op de vingers getikt worden
Oh nee … dat is geen optie wsl
There is only 1 bad guy here …
in jouw wereld misschien
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_205580672
quote:
88s.gif Op maandag 8 augustus 2022 14:59 schreef sp3c het volgende:

[..]
in jouw wereld misschien
Ach oekraine mag blijven beschieten en als er een ramp gebeurt steken we ([Z]elensky en onze media in zijn reet) het gewoon op de russen.
Lekker makkelijk.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 8 augustus 2022 @ 15:08:22 #189
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_205580675
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 14:58 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Nee het valt onder russische controle nu.
Oekraine moet op de vingers getikt worden
Oh nee … dat is geen optie wsl
There is only 1 bad guy here …
Doelen gaan beschieten vanuit een kerncentrale is ook niet zo verstandig...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator maandag 8 augustus 2022 @ 15:08:27 #190
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205580676
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 15:07 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ach oekraine mag blijven beschieten en als er een ramp gebeurt steken we ([Z]elensky en onze media in zijn reet) het gewoon op de russen.
Lekker makkelijk.
nee Oekranie moet stoppen met beschieten en die troepen moeten daar weg
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_205580692
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 15:08 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Doelen gaan beschieten vanuit een kerncentrale is ook niet zo verstandig...
Oh en oekraiense troepen die zich verschansen in ziekenhuizen enzo was geen probleem ? O-)
Of heb je dat ook ergens afgekeurd ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator maandag 8 augustus 2022 @ 15:11:11 #192
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205580701
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 15:09 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Oh en oekraiense troepen die zich verschansen in ziekenhuizen enzo was geen probleem ? O-)
Of heb je dat ook ergens afgekeurd ?
dat is dat Amnesty rapport waar ik aan refereer

dit is gewoon hetzelfde maar dan de andere kant op
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_205580719
quote:
88s.gif Op maandag 8 augustus 2022 15:11 schreef sp3c het volgende:

[..]
dat is dat Amnesty rapport waar ik aan refereer

dit is gewoon hetzelfde maar dan de andere kant op
Jouw nuchtere objectiviteit is me ondertussen al duidelijk.
Het gaat over andere ιenzijdige commentaar gevers
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator maandag 8 augustus 2022 @ 15:14:50 #194
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205580731
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 15:13 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Jouw nuchtere objectiviteit is me ondertussen al duidelijk.
Het gaat over andere ιenzijdige commentaar gevers
kom dan ook niet met dit soort bullshit aanzetten he :{w

quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 14:58 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Nee het valt onder russische controle nu.
Oekraine moet op de vingers getikt worden
Oh nee … dat is geen optie wsl
There is only 1 bad guy here …
die troepen moeten daar gewoon weg, het kan gewoon dat beide partijen fout zitten ergens

snap dat voor jou geen optie is maar zo werkt de wereld nu eenmaal
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 8 augustus 2022 @ 15:15:59 #195
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205580738
dat was sarcasme he, geen opzetje voor weer een onzinnig rondje jijbakken zonder reden
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_205580764
quote:
88s.gif Op maandag 8 augustus 2022 15:14 schreef sp3c het volgende:

[..]
kom dan ook niet met dit soort bullshit aanzetten he :{w
[..]
die troepen moeten daar gewoon weg, het kan gewoon dat beide partijen fout zitten ergens

snap dat voor jou geen optie is maar zo werkt de wereld nu eenmaal
Bullshit van mij ? 8)7
Ik noem het bullshit dat atuinhek nu kritiek geeft op russische beschietingen vanuit hier, maar voorheen geen kritiek gaf op oekrainse beschietingen vanuit burgerziekenhuis.

En dan nu de bullshit media dat de rus dit zelf beschiet. _O-
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator maandag 8 augustus 2022 @ 15:20:30 #197
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205580769
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 15:19 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Bullshit van mij ? 8)7
Ik noem het bullshit dat atuinhek nu kritiek geeft op russische beschietingen vanuit hier, maar voorheen geen kritiek gaf op oekrainse beschietingen vanuit burgerziekenhuis.

En dan nu de bullshit media dat de rus dit zelf beschiet. _O-
dan moet je hem quoten, niet mij

nu leg je mij woorden in de mond (as usual) en ik ben er wel een beetje klaar mee
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_205580785
quote:
88s.gif Op maandag 8 augustus 2022 15:20 schreef sp3c het volgende:

[..]
dan moet je hem quoten, niet mij

nu leg je mij woorden in de mond (as usual) en ik ben er wel een beetje klaar mee
Oh lol leer lezen zou ik zeggen
Post #192 quote ik niet jou maar atuinhek, en jij voelt je (weer) geroepen om te reageren.

En je hoeft (weer) niet op de man te gaan spelen…nergens voor nodig.
Wordt ons -gewone users- genoeg gemeld … mogen ze dringend ook es bij mods gaan doen :6
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator maandag 8 augustus 2022 @ 15:26:12 #199
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205580794
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 15:24 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Oh lol leer lezen zou ik zeggen
Post #192 quote ik niet jou maar atuinhek, en jij voelt je (weer) geroepen om te reageren.

En je hoeft (weer) niet op de man te gaan spelen…nergens voor nodig.
Wordt ons -gewone users- genoeg gemeld … mogen ze dringend ook es bij mods gaan doen :6
ik speel niet op de man

jij reageerde op mij met een 'nou zal wel weer geen optie zijn'

nou is het wel, weet jij ook, ik zeg nergens iets anders, stop met me woorden in de mond te leggen

lijkt me niet heel onredelijk na weken/maanden gezeur van jouw kant
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 8 augustus 2022 @ 15:29:01 #200
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_205580816
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 15:09 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Oh en oekraiense troepen die zich verschansen in ziekenhuizen enzo was geen probleem ? O-)
Of heb je dat ook ergens afgekeurd ?
Leuke whataboutism.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_205580861
quote:
88s.gif Op maandag 8 augustus 2022 15:26 schreef sp3c het volgende:
lijkt me niet heel onredelijk na weken/maanden gezeur van jouw kant
:N
Onnodig
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator maandag 8 augustus 2022 @ 15:35:36 #202
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205580866
zijn we het daarover eens
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_205580904
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 15:29 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Leuke whataboutism.
True

Ik vond het ook whataboutism dat mensen het niet kunnen vinden dat rusland schiet vanbij een kerncentrale.
^O^
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 8 augustus 2022 @ 15:43:42 #204
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_205580933
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 15:40 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
True

Ik vond het ook whataboutism dat mensen het niet kunnen vinden dat rusland schiet vanbij een kerncentrale.
^O^
Dan snap je denk ik niet helemaal wat dat inhoud.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator maandag 8 augustus 2022 @ 15:44:04 #205
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205580936
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 15:40 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
True

Ik vond het ook whataboutism dat mensen het niet kunnen vinden dat rusland schiet vanbij een kerncentrale.
^O^
dat is geen whataboutism, dat is dezelfde situatie
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_205580959
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 15:43 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Dan snap je denk ik niet helemaal wat dat inhoud.
Ok
Ik onthoud dat jij het niet kunnen vind dat rusland troepen zet in een kerncentrale, maar wel ok dat oekraine troepen zet in een burgerziekenhuis.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 8 augustus 2022 @ 15:47:57 #207
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_205580971
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 15:46 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ok
Ik onthoud dat jij het niet kunnen vind dat rusland troepen zet in een kerncentrale, maar wel ok dat oekraine troepen zet in een burgerziekenhuis.
Dat is best knap, gezien ik dat nooit gesteld heb. Kan je aub stoppen met mij woorden in de mond te leggen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_205580976
quote:
“Turkije gaat Russisch gas deels in roebels betalen”: Westen verontrust over steeds nauwere banden tussen Ankara en Moskou

Zes westerse functionarissen vertelden aan de zakenkrant Financial Times bezorgd te zijn over de belofte van de Turkse en Russische leiders om nauwer te gaan samenwerken op het gebied van handel en energie. Poetin en Erdogan hebben vorige week vrijdag in het Russische Sotsji een vier uur durende ontmoeting gehad, waar onder meer werd overeengekomen dat Turkije voortaan deels voor Russisch gas zou afrekenen in roebels.


https://www.msn.com/nl-be/nieuws/overig/“;turkije-gaat-russisch-gas-deels-in-roebels-betalen”-westen-verontrust-over-steeds-nauwere-banden-tussen-ankara-en-moskou/ar-AA10qyDd?li=BBqiJv1
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator maandag 8 augustus 2022 @ 15:49:03 #209
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205580982
dat kan ook gewoon niet, daar zijn ze terecht voor op de vingers getikt door Amnesty International

als je het daarmee eens bent dan ben je het met mee eens dat die troepen wegmoeten bij die kerncentrale lijkt me
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_205581030
quote:
88s.gif Op maandag 8 augustus 2022 15:49 schreef sp3c het volgende:
dat kan ook gewoon niet, daar zijn ze terecht voor op de vingers getikt door Amnesty International

als je het daarmee eens bent dan ben je het met mee eens dat die troepen wegmoeten bij die kerncentrale lijkt me
Ik wil best met regels akkoord gaan. En ja dan ook troepen daar weg.

En verder heb ik het hier over het gedrag op fok waar iedereen alles van de rus veroordeelt, maar met whataboutism schermt als er iets over oekraine gezegd wordt.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205581049
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 15:47 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Dat is best knap, gezien ik dat nooit gesteld heb. Kan je aub stoppen met mij woorden in de mond te leggen.
Heb jij ergens afgekeurd dat oekraine beschietingen deed vanuit een zorgcentrum ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator maandag 8 augustus 2022 @ 15:58:11 #212
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205581058
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 15:54 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ik wil best met regels akkoord gaan. En ja dan ook troepen daar weg.

En verder heb ik het hier over het gedrag op fok waar iedereen alles van de rus veroordeelt, maar met whataboutism schermt als er iets over oekraine gezegd wordt.
das prima daar ben ik het mee eens

maar als je aan de ene kant Oekraine veroordeeld en aan de andere kant in een bijna identiek geval nog steeds Oekraine veroordeeld en het afdoet met
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 14:58 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Nee het valt onder russische controle nu.
dan is daar wat raars aan de hand want die ziekenhuizen vielen op dat moment onder Oekrainse controle

dat is gewoon hetzelfde gedrag als wat je lijkt te willen veroordelen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 8 augustus 2022 @ 16:00:03 #213
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205581073
beide partijen moeten dit gewoon niet doen, punt, klaar
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_205581077
quote:
88s.gif Op maandag 8 augustus 2022 15:58 schreef sp3c het volgende:

[..]
das prima daar ben ik het mee eens

maar als je aan de ene kant Oekraine veroordeeld en aan de andere kant in een bijna identiek geval nog steeds Oekraine veroordeeld en het afdoet met
[..]
dan is daar wat raars aan de hand want die ziekenhuizen vielen op dat moment ook onder Oekrainse controle

dat is gewoon hetzelfde gedrag als wat je lijkt te willen veroordelen
Ok laten we het verfijnen naar “stoppen met schieten vanbij kencentrale”. Ipv. “Alle troepen daar weg”

Ik bedoelde dat de rus het daar niet “onbewaakt” moet achterlaten.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator maandag 8 augustus 2022 @ 16:01:04 #215
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205581085
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 16:00 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ok laten we het verfijnen naar “stoppen met schieten vanbij kencentrale”. Ipv. “Alle troepen daar weg”

Ik bedoelde dat de rus het daar niet “onbewaakt” moet achterlaten.
waarom niet?

gewoon wegwezen ... schien een paar lokale agenten tegen looters ofzo maar er hoeft geen artillerie te staan, niemand is ermee geholpen als het ding de lucht in gaat
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_205581104
quote:
88s.gif Op maandag 8 augustus 2022 16:01 schreef sp3c het volgende:

[..]
waarom niet?

gewoon wegwezen ... schien een paar lokale agenten tegen looters ofzo maar er hoeft geen artillerie te staan, niemand is ermee geholpen als het ding de lucht in gaat
Het is veroverd gebied, laat wat militairen ter bescherming achter maar idd geen artillerie.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205581135
quote:
88s.gif Op maandag 8 augustus 2022 16:01 schreef sp3c het volgende:
niemand is ermee geholpen als het ding de lucht in gaat
True
Daarom mijn opmerking over ιenzijdige veroordeling

Rus schiet vanbij kerncentrale, oekraine schiet op die artillerie en riskeert ramp : rusland wordt beschimpt omdat het daar artillerie zet
Oekraine schiet vanuit ziekenhuis, rusland schiet terug : … rusland wordt beschimpt dat het op een ziekenhuis schiet en is oorlogsmisdadiger

En als je daar iets over zegt komt men met whataboutism :')
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 8 augustus 2022 @ 16:09:27 #218
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_205581140
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 15:56 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Heb jij ergens afgekeurd dat oekraine beschietingen deed vanuit een zorgcentrum ?
Jij stelde dat ik het goedkeurde. Dan daag ik je uit te laten zien waar ik dat doe.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator maandag 8 augustus 2022 @ 16:09:44 #219
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205581143
ik maak me niet zo druk om whataboutisms trouwens, das altijd makkelijk roepen maar het is geen argument an sich

als het klopt klopt het, als het niet klopt vertel ik het je wel :P
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 8 augustus 2022 @ 16:09:45 #220
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_205581144
quote:
88s.gif Op maandag 8 augustus 2022 16:00 schreef sp3c het volgende:
beide partijen moeten dit gewoon niet doen, punt, klaar
Dat dus.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator maandag 8 augustus 2022 @ 16:10:21 #221
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205581153
en als ik wat vertel kan dat ook niet kloppen natuurlijk

it's been known to happen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_205581207
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 16:09 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Jij stelde dat ik het goedkeurde. Dan daag ik je uit te laten zien waar ik dat doe.
Kritiek geven op de rus en met whataboutism zwaaien als ik iets over oekraine zeg :{w
Maar jij blijft dus idd liever rond de pot dan het gewoon te zeggen.
Is duidelijk genoeg.

Ik kan gerust zeggen dat de rus artillerie daar weg moet, hoef ik geen paraplu voor open te steken :Y)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 8 augustus 2022 @ 16:22:59 #223
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_205581257
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 16:16 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Kritiek geven op de rus en met whataboutism zwaaien als ik iets over oekraine zeg :{w
Maar jij blijft dus idd liever rond de pot dan het gewoon te zeggen.
Is duidelijk genoeg.

Ik kan gerust zeggen dat de rus artillerie daar weg moet, hoef ik geen paraplu voor open te steken :Y)
Jij kwam met de whataboutism ja, dat de Ukrainiers ook vanuit onhandige plekken schoten. Ja dus? Dat maakt het niet opeens ok of zo, omdat iemand anders ook iets fout doet. Dat maakt het nou een whataboutism, en nogal waardeloos als reactie. De ander dan ook nog eens woorden in de mond leggen maakt het er niet beter op.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_205581329
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 16:22 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Jij kwam met de whataboutism ja, dat de Ukrainiers ook vanuit onhandige plekken schoten. Ja dus? Dat maakt het niet opeens ok of zo, omdat iemand anders ook iets fout doet. Dat maakt het nou een whataboutism, en nogal waardeloos als reactie. De ander dan ook nog eens woorden in de mond leggen maakt het er niet beter op.
Ja tuurlijk komt er whataboutism aan te pas omdat de meesten nooit iets negatiefs zeggen over oekraine. Net zoals die beschietingen vanuit ziekenhuis amper aangekaart werden.
Maar wel een gans topic vol lullen als rusland iets verkeerd doet. En als je op dat moment nog iets over oekraine zegt is het whataboutism :O
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 8 augustus 2022 @ 16:31:43 #225
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_205581340
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 16:29 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ja tuurlijk komt er whataboutism aan te pas omdat de meesten nooit iets negatiefs zeggen over oekraine. Net zoals die beschietingen vanuit ziekenhuis amper aangekaart werden.
Maar wel een gans topic vol lullen als rusland iets verkeerd doet. En als je op dat moment nog iets over oekraine zegt is het whataboutism :O
Wat jij deed was een whataboutism ja, om de redenen die ik hierboven geef.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_205581369
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 16:31 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Wat jij deed was een whataboutism ja, om de redenen die ik hierboven geef.
Ja joh
Je hebt gelijk joh
^O^
Graag terug ontopic
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205581438
En terug ontopic :

Hoe is jullie visie hierop eigenlijk?
Rusland heeft de kerncentrale in handen
Kerncentrale wordt volop beschoten
Oekraine beweert dat Rusland dit beschiet ?
:?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 8 augustus 2022 @ 16:40:41 #228
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_205581439
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 16:34 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ja joh
Je hebt gelijk joh
^O^
Graag terug ontopic
Nie meer doen dan :P Dat helpt het topic ook weer.

Anyway, on topic. Denken jullie dat het augustus tegenoffensief nog een beetje van de grond komt, of gaat het vooral veel gebakken lucht zijn?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_205581543
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 16:22 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Jij kwam met de whataboutism ja, dat de Ukrainiers ook vanuit onhandige plekken schoten. Ja dus? Dat maakt het niet opeens ok of zo, omdat iemand anders ook iets fout doet. Dat maakt het nou een whataboutism, en nogal waardeloos als reactie. De ander dan ook nog eens woorden in de mond leggen maakt het er niet beter op.
Onahandige plekken.... _O- _O- _O-

Vanaf het begin van de oorlog verschuilt het Oekrainische leger, met onze Azov nazi's voorop, zich BEWUST tussen de bevolking.
Dat kan je terug lezen in vele verklaringen wat lokale bevolking geeft maar dat wordt altijd weg gewimpeld.
Hamas technieken zijn dat. Zodra er burgerslachtoffers vallen dan lekker hard janken naar de rest van de wereld toe.
Zum kotzen dit soort tactieken... :r

Ik denk dat heel veel mensen de ogen worden geopend wat voor walgelijk Regime er in Kiev huist.
pi_205581591
Both CBS and CNN have been showing some uncomfortable truths to the mainstream the last couple days, because at some point you can't lie about it.

CBS confirmed that only 30% of western military hardware/equipment is actually ending up on the frontlines, where is the other 70%? Nobody knows...
CNN confirmed that Ukrainians are actually fleeing towards Russia with all their belongings, why? Because Russia is wining and its safer to live under it + a lot of Ukrainians are fleeing from conscription.


https://t.me/intelslava/3(...)uGLlAQj5kDPxFFc9TUf4

Het begint te wankelen, zodirekt is het over en uit met de Zelenski kliek....
================
The number of refugees from the territory of Ukraine and Donbass who arrived in Russia since February exceeded 3.2 million people - TASS source
https://t.me/intelslava/3(...)-aDQS5dV9KqvEjYYvu4o
  Moderator maandag 8 augustus 2022 @ 17:23:29 #231
5428 crew  miss_sly
pi_205581803
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 14:46 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Je kan mss je lieftallige [Z]elensky es vragen te stoppen met de boel te beschieten
Of gaat de rus iets beschieten waar zij de controle over hebben ?
Kan hι … is al veel bullshit gezegd ivm oekraine
[..]
Ik zie het [Z]elensky nog doen hoor … nog liever alles naar de kloten helpen dan iets in handen van de rus te laten.
Dat Europa er mss ook last van zal hebben zal hem worst wezen, dat is ondertussen al duidelijk geworden.
Het is mjin lieftallige Zelensky niet en mijn vraag zal niemand zijn oren naar laten hangen.

Ik vind het niveau echt bedroevend. De manier waarop je Zelensky schrijft, het kost wat kost Oekraοne van alles de schuld willen geven, de manier van erover in gesprek gaan.

Wat mij betreft is Rusland sowieso fout. Zij hadden het recht niet om Oekraοne binnen te vallen. Dus toen was er oorlog. Dan nog vind ik het kinderachtig om aan Putin te referen als Putler, en evenzo de flauwe benamingen voor Zelensky.
Daarnaast heb ik nooit gezegd dat er in Oekraine door Oekraοners geen foute dingen zullen worden gedaan. Oorlog is een smerig spel en daar worden door alle partijen smerige dingen gedaan. Hoewel ik er nog steeds van overtuigd ben dat er vanuit Rusland meer afkeurenswaardige zaken worden gedaan dan vanuit Oekraοne. Ook daar zijn allerlei rapporten over, en meer dan over de mindere praktijken van de Oekraοners.

Ik vind de eenzijdigheid veel te beperkt. Dat verwijt gaat vanuit hier naar NWS, maar hier is dezelfde eenzijdigheid alleen met een andere dader.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator maandag 8 augustus 2022 @ 17:24:14 #232
5428 crew  miss_sly
pi_205581811
Ik snap ook echt de haat tegen Zelensky en zijn kliek niet, tenzij er een evengrote haat tegen Putin en zijn kliek zou zijn.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 8 augustus 2022 @ 17:50:31 #233
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_205582018
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 16:53 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Onahandige plekken.... _O- _O- _O-

Vanaf het begin van de oorlog verschuilt het Oekrainische leger, met onze Azov nazi's voorop, zich BEWUST tussen de bevolking.
Dat kan je terug lezen in vele verklaringen wat lokale bevolking geeft maar dat wordt altijd weg gewimpeld.
Hamas technieken zijn dat. Zodra er burgerslachtoffers vallen dan lekker hard janken naar de rest van de wereld toe.
Zum kotzen dit soort tactieken... :r

Ik denk dat heel veel mensen de ogen worden geopend wat voor walgelijk Regime er in Kiev huist.
:|W
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_205582148
quote:
7s.gif Op maandag 8 augustus 2022 17:24 schreef miss_sly het volgende:
Ik snap ook echt de haat tegen Zelensky en zijn kliek niet, tenzij er een evengrote haat tegen Putin en zijn kliek zou zijn.
ow maar die haat tegen Putin is er, meer dan voldoende, net niet genoeg voor totale meerderheid.
Er is alleen totaal onbegrip voor een ander standpunt.
Net zoals ten tijde van covid.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator maandag 8 augustus 2022 @ 18:14:40 #235
5428 crew  miss_sly
pi_205582161
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 18:11 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
ow maar die haat tegen Putin is er, meer dan voldoende, net niet genoeg voor totale meerderheid.
Er is alleen totaal onbegrip voor een ander standpunt.
Net zoals ten tijde van covid.
Vanuit wie is er totaaI begrip voor een ander standpunt? Je hebt het nu over jezelf , lijkt me? Of Schaamlap?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_205582202
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 18:14 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Vanuit wie is er totaaI begrip voor een ander standpunt? Je hebt het nu over jezelf , lijkt me? Of Schaamlap?
zeg maar gros van Fok users heeft geen begrip voor een andere visie dan de pure Putin=bad.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205582239
quote:
7s.gif Op maandag 8 augustus 2022 17:23 schreef miss_sly het volgende:

Ik vind het niveau echt bedroevend. De manier waarop je Zelensky schrijft, het kost wat kost Oekraοne van alles de schuld willen geven, de manier van erover in gesprek gaan.
in BNW vinden wij dat dat omgekeerd 1000x erger is.
Hittegolf is wsl ook schuld Putin?

quote:
Wat mij betreft is Rusland sowieso fout. Zij hadden het recht niet om Oekraοne binnen te vallen. Dus toen was er oorlog.
over de aanzet tot deze oorlog zullen subfora nooit overeen komen.

quote:
Daarnaast heb ik nooit gezegd dat er in Oekraine door Oekraοners geen foute dingen zullen worden gedaan. Oorlog is een smerig spel en daar worden door alle partijen smerige dingen gedaan. Hoewel ik er nog steeds van overtuigd ben dat er vanuit Rusland meer afkeurenswaardige zaken worden gedaan dan vanuit Oekraοne. Ook daar zijn allerlei rapporten over, en meer dan over de mindere praktijken van de Oekraοners.
elke russische wordt breed uitgesmeerd in de media. Van oekraine krijgen we meestal enkel positieve succesverhalen. Nogal logisch dan.

quote:
Ik vind de eenzijdigheid veel te beperkt. Dat verwijt gaat vanuit hier naar NWS, maar hier is dezelfde eenzijdigheid alleen met een andere dader.
wees blij dat het hier maar een paar users zijn.
In NWS is de rus-haat goed vertegenwoordigd dus alles ok
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator maandag 8 augustus 2022 @ 18:26:47 #238
5428 crew  miss_sly
pi_205582240
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 18:21 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
zeg maar gros van Fok users heeft geen begrip voor een andere visie dan de pure Putin=bad.
Dus heb jij een totale Zelensky haat en geen Putin haat?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator maandag 8 augustus 2022 @ 18:27:58 #239
5428 crew  miss_sly
pi_205582248
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 18:26 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
in BNW vinden wij dat dat omgekeerd 1000x erger is.
Hittegolf is wsl ook schuld Putin?
[..]
over de aanzet tot deze oorlog zullen subfora nooit overeen komen.
[..]
elke russische wordt breed uitgesmeerd in de media. Van oekraine krijgen we meestal enkel positieve succesverhalen. Nogal logisch dan.
[..]
wees blij dat het hier maar een paar users zijn.
In NWS is de rus-haat goed vertegenwoordigd dus alles ok
Ik ga stoppen met met jou in gesprek gaan. Het is eenzijdig, er wordt van alles bijgehaald, er worden woorden in de kind gelegd…en maar klagen over andere mensen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_205582332
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 18:27 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik ga stoppen met met jou in gesprek gaan. Het is eenzijdig, er wordt van alles bijgehaald, er worden woorden in de kind gelegd…en maar klagen over andere mensen.
prima
en leuk dat je ook je eigen gedrag erkent.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205582378
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 18:26 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dus heb jij een totale Zelensky haat en geen Putin haat?
Zelensky haat en Putin haat.
En daar draait het om?

Jullie kijken micro.
Probeer eens macro te kijken wat er in de wereld gebeurt.
  maandag 8 augustus 2022 @ 18:48:14 #242
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205582403
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 16:53 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Onahandige plekken.... _O- _O- _O-

Vanaf het begin van de oorlog verschuilt het Oekrainische leger, met onze Azov nazi's voorop, zich BEWUST tussen de bevolking.
Dat kan je terug lezen in vele verklaringen wat lokale bevolking geeft maar dat wordt altijd weg gewimpeld.
Hamas technieken zijn dat. Zodra er burgerslachtoffers vallen dan lekker hard janken naar de rest van de wereld toe.
Zum kotzen dit soort tactieken... :r

Ik denk dat heel veel mensen de ogen worden geopend wat voor walgelijk Regime er in Kiev huist.
Echt walgelijk :N
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Moderator maandag 8 augustus 2022 @ 19:07:15 #243
5428 crew  miss_sly
pi_205582576
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 18:39 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
prima
en leuk dat je ook je eigen gedrag erkent.
Wat mij betreft is er in ieder geval ruimte voor mensen met een andere mening. Daar zie ik hier verder weinig van.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_205582760
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 19:07 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Wat mij betreft is er in ieder geval ruimte voor mensen met een andere mening. Daar zie ik hier verder weinig van.
Kom op zeg.
Ik ben totaal gebanned uit Nieuws& Achtergronden (oorlog Oekraine) omdat ik mijn mening gaf.
En kom nu niet aanzetten dat ik me vreselijk misdragen heb want dat is pure onzin.
Er wordt gewoon geen andere mening getolereerd daar...
  Moderator maandag 8 augustus 2022 @ 19:31:43 #245
5428 crew  miss_sly
pi_205582809
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 19:25 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Kom op zeg.
Ik ben totaal gebanned uit Nieuws& Achtergronden (oorlog Oekraine) omdat ik mijn mening gaf.
En kom nu niet aanzetten dat ik me vreselijk misdragen heb want dat is pure onzin.
Er wordt gewoon geen andere mening getolereerd daar...
Hier wel?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator maandag 8 augustus 2022 @ 19:33:25 #246
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205582822
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 19:31 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Hier wel?
Je bent toch nog niet gebanned? :+
Lach met een schone bips
  Moderator maandag 8 augustus 2022 @ 19:39:05 #247
5428 crew  miss_sly
pi_205582879
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 19:33 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Je bent toch nog niet gebanned? :+
Omdat bannen ook niets met een andere mening te maken heeft.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator maandag 8 augustus 2022 @ 19:43:31 #248
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205582914
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 19:25 schreef Schaamlap het volgende:
Kom op zeg.
Ik ben totaal gebanned uit Nieuws& Achtergronden (oorlog Oekraine) omdat ik mijn mening gaf.
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 19:39 schreef miss_sly het volgende:
Omdat bannen ook niets met een andere mening te maken heeft.
Right....
Lach met een schone bips
  Moderator maandag 8 augustus 2022 @ 19:44:08 #249
5428 crew  miss_sly
pi_205582918
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 19:43 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
[..]
Right....
Dat hij zegt dat dat zo is, betekent niet dat dat zo is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator maandag 8 augustus 2022 @ 19:45:42 #250
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205582926
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 19:44 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat hij zegt dat dat zo is, betekent niet dat dat zo is.
Ik volg alleen het topic hier, niet in NWS. Dus ga af op de eerlijkheid van iedere user. Ook die van jou dus.

Dus als ik er naast zit dan sorry, en anders point made.
Lach met een schone bips
pi_205582931
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 19:31 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Hier wel?
whataboutism :+
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 8 augustus 2022 @ 19:48:51 #252
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205582960
Misschien dat we het moeten houden op iedereen heeft zijn eigen mening .. :7
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Moderator maandag 8 augustus 2022 @ 19:50:21 #253
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205582980
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 19:48 schreef Summers het volgende:
Misschien dat we het moeten houden op iedereen heeft zijn eigen mening .. :7
Ja of niet, en gewoon allemaal het narratief volgen. Life will be so good if we all do :+
Lach met een schone bips
  maandag 8 augustus 2022 @ 19:52:19 #254
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205583001
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 19:50 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ja of niet, en gewoon allemaal het narratief volgen. Life will be so good if we all do :+
Dat gaat hem niet worden :6
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Moderator maandag 8 augustus 2022 @ 19:53:14 #255
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205583007
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 19:52 schreef Summers het volgende:

[..]
Dat gaat hem niet worden :6
Goddammit, we lost another one here.
Lach met een schone bips
  maandag 8 augustus 2022 @ 19:58:02 #256
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205583040
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 19:53 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Goddammit, we lost another one here.
Het geloof loopt leeg , je raakt het aan de straatstenen niet meer kwijt _O-
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Moderator maandag 8 augustus 2022 @ 19:59:37 #257
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205583053
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 19:58 schreef Summers het volgende:

[..]
Het geloof loopt leeg , je raakt het aan de straatstenen niet meer kwijt _O-
Kan ik je nog terugwinnen over het klimaat en dat we daar echt iets aan moeten doen? CO² reductie? Stikstof verminderen? Toe geef eens een beetje toe?
Lach met een schone bips
pi_205583109
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 18:45 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Zelensky haat en Putin haat.
En daar draait het om?

Jullie kijken micro.
Probeer eens macro te kijken wat er in de wereld gebeurt.
Sommige mensen zijn gewoon niet zo'n fan van multimassamoordenaars.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  maandag 8 augustus 2022 @ 20:07:51 #259
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205583111
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 19:59 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Kan ik je nog terugwinnen over het klimaat en dat we daar echt iets aan moeten doen? CO² reductie? Stikstof verminderen? Toe geef eens een beetje toe?
Nah ^p^
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Moderator maandag 8 augustus 2022 @ 20:08:32 #260
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205583120
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 20:07 schreef Summers het volgende:

[..]
Nah ^p^
Bitch! *;
Lach met een schone bips
pi_205583131
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 20:07 schreef Hallojo het volgende:

[..]
Sommige mensen zijn gewoon niet zo'n fan van multimassamoordenaars.
En nu kunnen we natuurlijk niet reageren zonder whataboutism terug gekaatst te krijgen
:')
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator maandag 8 augustus 2022 @ 20:14:03 #262
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205583168
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 20:10 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
En nu kunnen we natuurlijk niet reageren zonder whataboutism terug gekaatst te krijgen
:')
Running round in circles? :)
Lach met een schone bips
pi_205583200
Coole BNW’er. :)

quote:
Pink Floyd-oprichter Roger Waters noemt president Joe Biden “crimineel” om oorlog in Oekraοne

CELEBRITIESRoger Waters (78), medeoprichter van Pink Floyd, heeft enkele straffe uitspraken gedaan in een interview met CNN. Zo noemt hij onder meer president Joe Biden een “crimineel”. “Hij voedt het vuur in Oekraοne.”

Roger Waters is momenteel op tournee in Noord-Amerika met de show ‘This Is Not a Drill’. Daarin laat hij op een bepaald moment een slideshow zien van mensen die volgens hem “oorlogscriminelen” zijn. Onder meer huidig president Joe Biden komt daarin voor. In een gesprek met Michael Smerconisch van CNN legt de muzikant uit waarom. “Hij voedt het vuur in Oekraοne, om te beginnen”, zegt Waters daarop. “Dat is een grote misdaad. Waarom moedigen de Verenigde Staten Zelensky, de president van Oekraοne, niet aan om te onderhandelen waardoor deze afgrijselijke oorlog die het leven kost aan een massa Russen niet meer nodig is?” Daarop reageert Smerconisch dat hij de zaak omdraait, en nu de schuld legt bij het land dat binnengevallen werd. Maar daar is Waters het duidelijk niet mee eens. “Wanneer begint een oorlog? Wat je moet doen is naar de geschiedenis kijken, dan pas kan je zeggen: ‘Op die dag begon het.’ Je zou kunnen zeggen dat het begon in 2008. Deze oorlog draait rond actie en reactie op de NATO die tot aan de Russische grens kwam, wat ze beloofden niet te doen toen er onderhandeld werd met Gorbatsjov over de terugtrekking van de USSR in Oost-Europa.”

Relatie met China
De twee discussiλren vervolgens ook nog even over de rol van Amerika in de Tweede Wereldoorlog, en de relatie van de Verenigde Staten met China. “Wat met onze rol als bevrijders?”, wil Smerconisch daarop weten. “Die hebben we niet”, reageert Waters. “Ik zou suggereren dat je je wat meer inleest en dan probeert uit te vogelen wat de Verenigde Staten zouden doen als de Chinezen nucleair bewapende raketten naar Mexico en Canada sturen?” Daarop antwoordt Smerconisch dat China het te druk heeft met Taiwan te omringen, maar dat ontkent Waters. “Taiwan maakt deel uit van China. En dat is sinds 1948 geaccepteerd door de hele internationale gemeenschap. Als je dat niet weet, dan lees je niet genoeg. Ga er maar wat over lezen.”

https://www.hln.be/celebr(...)n-oekraine~ab4b1da3/
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 8 augustus 2022 @ 20:16:45 #264
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205583202
Heeft Rusland nu al gewonnen?
Oh ze hebben de afgelopen maand 0,5% terrein winst geboekt..

Gaat hard..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_205583213
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 20:14 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Running round in circles? :)
I rest my case … veiligste op dit moment. ;)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator maandag 8 augustus 2022 @ 20:18:55 #266
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205583224
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 20:17 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
I rest my case … veiligste op dit moment. ;)
Ik doe met je mee :)
Lach met een schone bips
pi_205583238
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 20:16 schreef theguyver het volgende:
Heeft Rusland nu al gewonnen?
Oh ze hebben de afgelopen maand 0,5% terrein winst geboekt..

Gaat hard..
Mja oekraine juicht over het raken van wat munitie opslagplaatsen en wat gaten in een brug, terwijl ze dagelijks honderden casualties tellen …
Hoeveel nog tot de onderhandelingen?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 8 augustus 2022 @ 20:20:01 #268
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205583239
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 20:18 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik doe met je mee :)
Count me in *O*
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Moderator maandag 8 augustus 2022 @ 20:20:36 #269
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205583246
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 20:16 schreef theguyver het volgende:
Heeft Rusland nu al gewonnen?
Oh ze hebben de afgelopen maand 0,5% terrein winst geboekt..

Gaat hard..
Joah ook met onze westerse wapenvoorraden :X
Lach met een schone bips
pi_205583281
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 20:20 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Joah ook met onze westerse wapenvoorraden :X
Mja slechts een deel van onze wapenleveringen gaat naar de russen, grootste deel naar de maffia vermoed ik en vandaar naar…?
Dat wordt later nog wel duidelijk vrees kk
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator maandag 8 augustus 2022 @ 20:25:46 #271
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205583294
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 20:24 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Mja slechts een deel van onze wapenleveringen gaat naar de russen, grootste deel naar de maffia vermoed en vandaar naar
Daarom kon ik het niet laten die opmerking te plaatsen :) Wilde het eigenlijk laten voor wat het is, maar dit moest gezegd worden.
Lach met een schone bips
pi_205583313
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 20:25 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Daarom kon ik het niet laten die opmerking te plaatsen :) Wilde het eigenlijk laten voor wat het is, maar dit moest gezegd worden.
Ach zal vaneigens ook weer maar een russisch voorleessprookje zijn :+
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator maandag 8 augustus 2022 @ 20:29:56 #273
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205583326
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 20:28 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ach zal vaneigens ook weer maar een russisch voorleessprookje zijn :+
Da fucque, een Belg die "vaneigens" zegt??? Dat is hier in mijn regio een normaal woord :D
Lach met een schone bips
pi_205583415
quote:
Grootste Europese kerncentralepark in Oekraοne onder kruisvuur: “Rusland brengt explosieven aan”

Volgens Kiev hebben de Russen explosieven aangebracht bij de reactoren van de centrale bij Zaporizja in Oekraοne. Beide landen beschuldigen elkaar al enkele dagen van bombardementen op de site. Het Internationaal Atoomenergieagentschap maakt zich ernstig zorgen. Hoe reλel is de kans op een kernramp?

Het Oekraοens atoomagentschap, Enerhoatom, zegt dat Rusland “openlijk de hele wereld chanteert” door te dreigen de elektriciteitscentrale van Zaporizja op te blazen. Volgens Enerhoatom hebben de Russen explosieven aangebracht.

https://www.hln.be/buiten(...)sieven-aan~a112fea2/
Dus Rusland gaat bewust een kerncentrale opblazen waarvan de fall-out evengoed het eigen land kan treffen :?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator maandag 8 augustus 2022 @ 20:42:02 #275
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205583453
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 20:39 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Dus Rusland gaat bewust een kerncentrale opblazen waarvan de fall-out evengoed het eigen land kan treffen :?
Oostenwind :D
Lach met een schone bips
pi_205583488
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 20:42 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Oostenwind :D
ja echt ik snap het niet.
ze hebben de centrale volledig in handen en zouden die dan willen opblazen met risico op fallout in Rusland?
Hopelijk kan iemand dit verduidelijken?
Logischer dat oekraine dit wil opblazen... liever niets overlaten dan in russische handen te blijven...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator maandag 8 augustus 2022 @ 20:46:46 #277
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205583492
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 20:46 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
ja echt ik snap het niet.
ze hebben de centrale volledig in handen en zouden die dan willen opblazen met risico op fallout in Rusland?
Hopelijk kan iemand dit verduidelijken?
Logischer dat oekraine dit wil opblazen... liever niets overlaten dan in russische handen te blijven...
Bingo! nuff said
Lach met een schone bips
  Moderator maandag 8 augustus 2022 @ 20:50:11 #278
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205583536
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 20:46 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
ja echt ik snap het niet.
ze hebben de centrale volledig in handen en zouden die dan willen opblazen met risico op fallout in Rusland?
Hopelijk kan iemand dit verduidelijken?
Logischer dat oekraine dit wil opblazen... liever niets overlaten dan in russische handen te blijven...
Daarbij, wat de fuck weet Kiev over een Centrale in handen van de Russen? "oh hey, you're from the Ukranian governement? please come in to look how we place explosives".

Als Rusland een kerncentrale wil opblazen dan doen ze dat.
Lach met een schone bips
pi_205583578
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 20:50 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Daarbij, wat de fuck weet Kiev over een Centrale in handen van de Russen? "oh hey, you're from the Ukranian governement? please come in to look how we place explosives".

Als Rusland een kerncentrale wil opblazen dan doen ze dat.
als het nu nog niet duidelijk is wie aan de touwtjes van het oekraiens leger trekt...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 8 augustus 2022 @ 20:57:09 #280
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205583601
ZELENSKY WILL BE PISSED... HEAD OF ZAPOROZHYE REGION SAYS HE WILL HOLD A REFERENDUM

https://www.bitchute.com/video/0VOb9Fxu0Kzz/
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 8 augustus 2022 @ 21:27:33 #281
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205583992
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 20:19 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Mja oekraine juicht over het raken van wat munitie opslagplaatsen en wat gaten in een brug, terwijl ze dagelijks honderden casualties tellen …
Hoeveel nog tot de onderhandelingen?
Als Rusland gewoon wil onderhandelen over dat ze oprotten dan kan dit heel snel.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 8 augustus 2022 @ 21:29:41 #282
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205584017
Ah merk al weer dat Rusland weer aardig wat fanboy's en girls er bij hebben.

Gelijk een vraagje aan jullie fanboy's and girls zouden jullie graag in een door Rusland ingelijfd land willen wonen?

Of in de EU?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 8 augustus 2022 @ 21:30:28 #283
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205584023
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 20:20 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Joah ook met onze westerse wapenvoorraden :X
Ja?
Bedoel je hierbij dat de Rusland pruttel heeft of dat het westerse spul gewoon stukken beter is?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_205584079
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 21:30 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ja?
Bedoel je hierbij dat de Rusland pruttel heeft of dat het westerse spul gewoon stukken beter is?
nee dat 30% van onze wapenleveringen niet eens de oekraiense frontlinie halen :')
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 8 augustus 2022 @ 21:49:57 #285
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205584262
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2022 21:34 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
nee dat 30% van onze wapenleveringen niet eens de oekraiense frontlinie halen :')
Zal wel weer per ongeluk bij tuig terecht komen
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_205584287
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 21:49 schreef Summers het volgende:

[..]
Zal wel weer per ongeluk bij tuig terecht komen
ja of de rus zijn fout natuurlijk
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator maandag 8 augustus 2022 @ 21:58:46 #287
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205584370
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 21:30 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ja?
Bedoel je hierbij dat de Rusland pruttel heeft of dat het westerse spul gewoon stukken beter is?
|:( |:( |:(
Lach met een schone bips
  Moderator maandag 8 augustus 2022 @ 22:02:17 #288
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205584405
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 21:52 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
ja of de rus zijn fout natuurlijk
Itski Idiotski...

Alsof je tegen een muur praat hier constant. Hoe hou je het vol? Ik moet me inhouden steeds. Die deugburgers die op een reactie alleen met vragen komen om je uit de tent te lokken. Zo vermoeiend.
Lach met een schone bips
  maandag 8 augustus 2022 @ 22:13:40 #289
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205584532
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 21:52 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
ja of de rus zijn fout natuurlijk
Duh ik stootte net mijn teen , je raad het al ... Russia did it :Y
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_205585184
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 20:42 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Oostenwind :D
Kiev maar 150km of zo zuid van Chernobyl is.
Ik vraag me ook af wat voor 'nuclear' disaster dat was.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 00:14:22 #291
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_205585401
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 23:30 schreef Tingo het volgende:

[..]
Kiev maar 150km of zo zuid van Chernobyl is.
Ik vraag me ook af wat voor 'nuclear' disaster dat was.
The explosive kind ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_205585422
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 00:14 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
The explosive kind ;)
haha nee...
More like the bullshit type.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 01:06:50 #293
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_205585543
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 00:19 schreef Tingo het volgende:

[..]
haha nee...
More like the bullshit type.
Chernobyl was een hoax?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_205585718
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 19:44 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat hij zegt dat dat zo is, betekent niet dat dat zo is.
Kijk de historie maar eens na.
pi_205585720
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 20:16 schreef UncleScorp het volgende:
Coole BNW’er. :)
[..]

Zag het interview.
Die interviewer was wel een heel dom figuur...of deed express zo om zn baantje te behouden...
pi_205585722
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 20:39 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Dus Rusland gaat bewust een kerncentrale opblazen waarvan de fall-out evengoed het eigen land kan treffen :?
Dat ze dit soort bullshit nog op durven schrijven terwijl je weet dat er alleen maar leugens uit Kiev komen...
pi_205585725
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 21:29 schreef theguyver het volgende:
Ah merk al weer dat Rusland weer aardig wat fanboy's en girls er bij hebben.

Gelijk een vraagje aan jullie fanboy's and girls zouden jullie graag in een door Rusland ingelijfd land willen wonen?

Of in de EU?
:W :W :W Daaaaag trolletje... :W :W
pi_205585726
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 22:02 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Itski Idiotski...

Alsof je tegen een muur praat hier constant. Hoe hou je het vol? Ik moet me inhouden steeds. Die deugburgers die op een reactie alleen met vragen komen om je uit de tent te lokken. Zo vermoeiend.
Negeer de troll.... guyvertje is een overduidelijke Oekrainische troll... :Y
pi_205585780
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 06:02 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Negeer de troll.... guyvertje is een overduidelijke Oekrainische troll... :Y
Ach hij mag gerust een andere mening hebben.
Alleen brengt hij redelijk weinig inhoudelijks en is taalgebruik eerder dubieus
Maar dat is de laatste week dagelijkse kost in BNW …
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205585805
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 07:04 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ach hij mag gerust een andere mening hebben.
Alleen brengt hij redelijk weinig inhoudelijks en is taalgebruik eerder dubieus
Maar dat is de laatste week dagelijkse kost in BNW …
Het valt natuurlijk zwaar dat Oekrainische nazi's aan het verliezen zijn en dat Zeurlenski zijn heldendom behoorlijk aan het verbrokkelen is....
  Moderator dinsdag 9 augustus 2022 @ 08:50:51 #301
236264 crew  capricia
pi_205586249
Gaat Oekraοne opgedeeld worden? En zo ja, hoe?
Definitely not CIA
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')