ja echt ik snap het niet.quote:
Bingo! nuff saidquote:Op maandag 8 augustus 2022 20:46 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
ja echt ik snap het niet.
ze hebben de centrale volledig in handen en zouden die dan willen opblazen met risico op fallout in Rusland?
Hopelijk kan iemand dit verduidelijken?
Logischer dat oekraine dit wil opblazen... liever niets overlaten dan in russische handen te blijven...
Daarbij, wat de fuck weet Kiev over een Centrale in handen van de Russen? "oh hey, you're from the Ukranian governement? please come in to look how we place explosives".quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:46 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
ja echt ik snap het niet.
ze hebben de centrale volledig in handen en zouden die dan willen opblazen met risico op fallout in Rusland?
Hopelijk kan iemand dit verduidelijken?
Logischer dat oekraine dit wil opblazen... liever niets overlaten dan in russische handen te blijven...
als het nu nog niet duidelijk is wie aan de touwtjes van het oekraiens leger trekt...quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Daarbij, wat de fuck weet Kiev over een Centrale in handen van de Russen? "oh hey, you're from the Ukranian governement? please come in to look how we place explosives".
Als Rusland een kerncentrale wil opblazen dan doen ze dat.
Als Rusland gewoon wil onderhandelen over dat ze oprotten dan kan dit heel snel.quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:19 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Mja oekraine juicht over het raken van wat munitie opslagplaatsen en wat gaten in een brug, terwijl ze dagelijks honderden casualties tellen …
Hoeveel nog tot de onderhandelingen?
Ja?quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Joah ook met onze westerse wapenvoorraden
nee dat 30% van onze wapenleveringen niet eens de oekraiense frontlinie halenquote:Op maandag 8 augustus 2022 21:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja?
Bedoel je hierbij dat de Rusland pruttel heeft of dat het westerse spul gewoon stukken beter is?
Zal wel weer per ongeluk bij tuig terecht komenquote:Op maandag 8 augustus 2022 21:34 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
nee dat 30% van onze wapenleveringen niet eens de oekraiense frontlinie halen
ja of de rus zijn fout natuurlijkquote:Op maandag 8 augustus 2022 21:49 schreef Summers het volgende:
[..]
Zal wel weer per ongeluk bij tuig terecht komen
quote:Op maandag 8 augustus 2022 21:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja?
Bedoel je hierbij dat de Rusland pruttel heeft of dat het westerse spul gewoon stukken beter is?
Itski Idiotski...quote:Op maandag 8 augustus 2022 21:52 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
ja of de rus zijn fout natuurlijk
Duh ik stootte net mijn teen , je raad het al ... Russia did itquote:Op maandag 8 augustus 2022 21:52 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
ja of de rus zijn fout natuurlijk
Kiev maar 150km of zo zuid van Chernobyl is.quote:
The explosive kindquote:Op maandag 8 augustus 2022 23:30 schreef Tingo het volgende:
[..]
Kiev maar 150km of zo zuid van Chernobyl is.
Ik vraag me ook af wat voor 'nuclear' disaster dat was.
haha nee...quote:
Chernobyl was een hoax?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 00:19 schreef Tingo het volgende:
[..]
haha nee...
More like the bullshit type.
Kijk de historie maar eens na.quote:Op maandag 8 augustus 2022 19:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat hij zegt dat dat zo is, betekent niet dat dat zo is.
Zag het interview.quote:
Dat ze dit soort bullshit nog op durven schrijven terwijl je weet dat er alleen maar leugens uit Kiev komen...quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:39 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dus Rusland gaat bewust een kerncentrale opblazen waarvan de fall-out evengoed het eigen land kan treffen
quote:Op maandag 8 augustus 2022 21:29 schreef theguyver het volgende:
Ah merk al weer dat Rusland weer aardig wat fanboy's en girls er bij hebben.
Gelijk een vraagje aan jullie fanboy's and girls zouden jullie graag in een door Rusland ingelijfd land willen wonen?
Of in de EU?
Negeer de troll.... guyvertje is een overduidelijke Oekrainische troll...quote:Op maandag 8 augustus 2022 22:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Itski Idiotski...
Alsof je tegen een muur praat hier constant. Hoe hou je het vol? Ik moet me inhouden steeds. Die deugburgers die op een reactie alleen met vragen komen om je uit de tent te lokken. Zo vermoeiend.
Ach hij mag gerust een andere mening hebben.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 06:02 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Negeer de troll.... guyvertje is een overduidelijke Oekrainische troll...
Het valt natuurlijk zwaar dat Oekrainische nazi's aan het verliezen zijn en dat Zeurlenski zijn heldendom behoorlijk aan het verbrokkelen is....quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 07:04 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ach hij mag gerust een andere mening hebben.
Alleen brengt hij redelijk weinig inhoudelijks en is taalgebruik eerder dubieus
Maar dat is de laatste week dagelijkse kost in BNW …
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |