ik verwacht nu minstens een reactie in dit topic.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:49 schreef Het_Bokje het volgende:
Gezeur in Feedback![]()
Goed Topic weer c_j
Jij bent ook wel een jankzak he? Waar is de tijd dat KLB mods zelf nog wat ballen hadden? Teringtandjes zeg.quote:
Je begrijpt zelf ook wel wat de bedoeling van dat topic was. Vroeger hadden de users nog de ballen om een slotje gewoon te accepteren omdat ze goed wisten dat ze met een topic de grens op aan het zoeken waren en dat dat daarom best wel eens gesloten kon wordenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:06 schreef PS. het volgende:
[..]
Jij bent ook wel een jankzak he? Waar is de tijd dat KLB mods zelf nog wat ballen hadden? Teringtandjes zeg.
Doe je eens moeite voor een topic...
Misschien niet alles zo serieus nemen. Als ik dit serieus had bedoeld had ik wel een topic in FB gemaakt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:09 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Je begrijpt zelf ook wel wat de bedoeling van dat topic was. Vroeger hadden de users nog de ballen om een slotje gewoon te accepteren omdat ze goed wisten dat ze met een topic de grens op aan het zoeken waren en dat dat daarom best wel eens gesloten kon worden
Als ik alles serieus nam dan zou ik een stuk meer van je topics en posts moddenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:11 schreef PS. het volgende:
[..]
Misschien niet alles zo serieus nemen. Als ik dit serieus had bedoeld had ik wel een topic in FB gemaakt.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:15 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Als ik alles serieus nam dan zou ik een stuk meer van je topics en posts modden
Ergens anders kom je met minder wegquote:
Nou fijn dat jij je machtig voelt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:23 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ergens anders kom je met minder weg
Of fake je gewoon sfancta?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:44 schreef streamjohan het volgende:
capuchon_jongen in KLB / Tas valt wederom verkeerd na inhalatie
Kloon van wie? Een onbestaand account van iemand anders?
Kan, maar dat account bestaat niet, dus van wie ben ik kloon?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Of fake je gewoon sfancta?
en blijkbaar niet verbannenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:50 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Kan, maar dat account bestaat niet, dus van wie ben ik kloon?
Helaas, heeft hij niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:46 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als capu ook klonen heeft.
==Modbeleid doorgeprikt==
Je postgedrag valt me gewoon op, dus a) je doet normaal of b) toegang is opeens wegquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:44 schreef streamjohan het volgende:
capuchon_jongen in KLB / Tas valt wederom verkeerd na inhalatie
Kloon van wie? Een onbestaand account van iemand anders?
Postgedrag?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je postgedrag valt me gewoon op, dus a) je doet normaal of b) toegang is opeens weg
Dan moet jij ook liever doen, prettyplease?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:57 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Postgedrag?
Is dat dreigen? Ken je als liever
Ok tante Yvonne 🤭🤭🤭quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan moet jij ook liever doen, prettyplease?
chil chil hij is al terug open. topic van oostblokkert tochquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:01 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Ik dacht dat Danny geoordeeld had dat de hoeveelheid slotjes wel wat minder mag, dat is niet van toepassing in KLB
Niet alles hoeft op slot
quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:01 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Ik dacht dat Danny geoordeeld had dat de hoeveelheid slotjes wel wat minder mag, dat is niet van toepassing in KLB
Niet alles hoeft op slot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |