Je kent ze wel, als klein kind had je altijd van die etters die de hele dag beledigende opmerkingen maakten ''haha jouw vader werkt bij de McDonalds'' ''Haha, wij hebben een veel groter huis'' ''Haha jij stinkt'' ''Haha jij hebt poep onder je schoenen'' ''Haha jouw jas is lelijk'' ''Haha jij komt uit België''
Maar als je dan zelf een keer wat terug zei, gingen ze naar de juf al huilend, en kreeg jij straf.
Nu achteraf als volwassene lach je daar natuurlijk om. Maar sommige mensen blijven hangen in hun kindertijd.
quote:
Je kent ze wel
Voor de mensen die dit niet kennen zal ik dit uitleggen in FOK! taal, uiteraard is dit niet berust op de werkelijkheid, maar puur een voorbeeld.
Ik neem dan willekeurig even de laatste ''Haha jij komt uit België''
Stel je zou dan diegene op weer een bijzonder achterlijk topic aanspreken, door eerst een normaal antwoord te geven, gevolgd door het woordje ''kutbelg'' Dan raken ze zeg maar helemaal over de zeik. Terwijl ze zelf al jaren bezig zijn met beledigingen en onzin spuwen. Uiteraard was alles bedoeld als grapje, maar ze raken dan zo over de zeik dat ze een ban voor je aanvragen.
Uiteraard is dit niet echt gebeurd, maar dan snappen FOK!kers even hoe ik het bedoel.
Klacht: Volwassenen die blijven janken als ze al jaren geen kind meer zijn.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2022 14:14:07 ]