Voor de mensen die dit niet kennen zal ik dit uitleggen in FOK! taal, uiteraard is dit niet berust op de werkelijkheid, maar puur een voorbeeld.quote:Je kent ze wel
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:20 schreef PS. het volgende:
[..]
Nou en, jij hebt poep onder je schoenen
Neee, tegen mij werd dat dat niet gezegd, om nog even het voorbeeld aan te halen, diegene had kunnen DM'en ''Joh ik vind dat niet zo fijn, doe eens niet'' In plaats van naar de Admins te lopen (de juf) Maar dit was puur een voorbeeld he. Is echt niet echt gebeurd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:20 schreef Het_Bokje het volgende:
"...en kreeg jij straf"
Aan wie ligt het dan? Lekker driftig terugschelden zeker?
Je laten provoceren door kutopmerkingen
Destijds gebruikte ik alen
irl .
Niemand hoor, niet @capuchon_jongen bijvoorbeeld. Het was gewoon even een voorbeeldjequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:23 schreef herverwijderd het volgende:
Wie heb je een kutbelg genoemd dan?
Zomaar 'kutbelg' is een beetje gemeen. Zomaar 'kkhollander' is wel prima dan? (puur een voorbeeld he. Is echt niet echt gebeurd.)quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:24 schreef PS. het volgende:
[..]
Neee, tegen mij werd dat dat niet gezegd, om nog even het voorbeeld aan te halen, diegene had kunnen DM'en ''Joh ik vind dat niet zo fijn, doe eens niet'' In plaats van naar de Admins te lopen (de juf) Maar dit was puur een voorbeeld he. Is echt niet echt gebeurd.
Nee dat klopt, maar ging ten eerste om dit (voorbeeld dan he, niet echt natuurlijk)quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:33 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Zomaar 'kutbelg' is een beetje gemeen. Zomaar 'kkhollander' is wel prima dan? (puur een voorbeeld he. Is echt niet echt gebeurd.)
En het ligt een beetje aan de situatie en voorgeschiedenis. Maar inderdaad, ipv even elkaar aan te spreken, direct naar Admins stappen is wel lame ja. (Ik ga ook wel eens te ver in semi-lollige reacties, en soms gaat dat te ver. Zeker als ik mijn eigen posts teruglees na een kwartier ofzo. Excuses van mijn kant zijn dan op zijn plaats.)
Nou precies, gewoon bij denken houden (evt nog een lame return en dan ALT+F4). Die ander kan ook een kutdag hebben, of gewoon gezopen, zoals 56% in KLB.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:36 schreef PS. het volgende:
Trouwens als iemand tegen mij ''kutNederlander'' zeg, dan denk ik... ja...ja. JA
Doe dat dan nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:13 schreef PS. het volgende:
Klacht: Volwassenen die blijven janken als ze al jaren geen kind meer zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |