abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206443180
Je kent ze wel, als klein kind had je altijd van die etters die de hele dag beledigende opmerkingen maakten ''haha jouw vader werkt bij de McDonalds'' ''Haha, wij hebben een veel groter huis'' ''Haha jij stinkt'' ''Haha jij hebt poep onder je schoenen'' ''Haha jouw jas is lelijk'' ''Haha jij komt uit België''

Maar als je dan zelf een keer wat terug zei, gingen ze naar de juf al huilend, en kreeg jij straf.

Nu achteraf als volwassene lach je daar natuurlijk om. Maar sommige mensen blijven hangen in hun kindertijd.

quote:
Je kent ze wel
Voor de mensen die dit niet kennen zal ik dit uitleggen in FOK! taal, uiteraard is dit niet berust op de werkelijkheid, maar puur een voorbeeld.

Ik neem dan willekeurig even de laatste ''Haha jij komt uit België''

Stel je zou dan diegene op weer een bijzonder achterlijk topic aanspreken, door eerst een normaal antwoord te geven, gevolgd door het woordje ''kutbelg'' Dan raken ze zeg maar helemaal over de zeik. Terwijl ze zelf al jaren bezig zijn met beledigingen en onzin spuwen. Uiteraard was alles bedoeld als grapje, maar ze raken dan zo over de zeik dat ze een ban voor je aanvragen.

Uiteraard is dit niet echt gebeurd, maar dan snappen FOK!kers even hoe ik het bedoel.

Klacht: Volwassenen die blijven janken als ze al jaren geen kind meer zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2022 14:14:07 ]
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 14:14:59 #2
338319 ZarB
Piña colada
pi_206443192
Ik had gewild dat mijn pa bij de mac werkte. Hele dag gratis bic macs fuck yea
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  Redactie Frontpage dinsdag 25 oktober 2022 @ 14:19:33 #3
38148 crew  Innisdemon
pi_206443228
Haha wat een kuttopic :P
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_206443231
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 14:19 schreef Innisdemon het volgende:
Haha wat een kuttopic :P
Nou en, jij hebt poep onder je schoenen :(
pi_206443235
"...en kreeg jij straf"

Aan wie ligt het dan? Lekker driftig terugschelden zeker?
Je laten provoceren door kutopmerkingen :')

Destijds gebruikte ik al :') en 14.gif irl .
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  Redactie Frontpage dinsdag 25 oktober 2022 @ 14:20:54 #6
38148 crew  Innisdemon
pi_206443236
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 14:20 schreef PS. het volgende:

[..]
Nou en, jij hebt poep onder je schoenen :(
;( Juuuhuuuuuf, hij is gemeen

Terechte klacht, dat wel. Mensen moeten weer wat eelt op de ziel krijgen
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_206443249
TR gemacht wegens gekwetste gevoelens. :'(.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 14:23:42 #8
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_206443257
Wie heb je een kutbelg genoemd dan?
pi_206443259
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 14:20 schreef Het_Bokje het volgende:
"...en kreeg jij straf"

Aan wie ligt het dan? Lekker driftig terugschelden zeker?
Je laten provoceren door kutopmerkingen :')

Destijds gebruikte ik al :') en 14.gif irl .
Neee, tegen mij werd dat dat niet gezegd, om nog even het voorbeeld aan te halen, diegene had kunnen DM'en ''Joh ik vind dat niet zo fijn, doe eens niet'' In plaats van naar de Admins te lopen (de juf) Maar dit was puur een voorbeeld he. Is echt niet echt gebeurd.
pi_206443270
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 14:23 schreef herverwijderd het volgende:
Wie heb je een kutbelg genoemd dan?
Niemand hoor, niet @capuchon_jongen bijvoorbeeld. Het was gewoon even een voorbeeldje :Y
pi_206443330
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 14:24 schreef PS. het volgende:

[..]
Neee, tegen mij werd dat dat niet gezegd, om nog even het voorbeeld aan te halen, diegene had kunnen DM'en ''Joh ik vind dat niet zo fijn, doe eens niet'' In plaats van naar de Admins te lopen (de juf) Maar dit was puur een voorbeeld he. Is echt niet echt gebeurd.
Zomaar 'kutbelg' is een beetje gemeen. Zomaar 'kkhollander' is wel prima dan? (puur een voorbeeld he. Is echt niet echt gebeurd.)

En het ligt een beetje aan de situatie en voorgeschiedenis. Maar inderdaad, ipv even elkaar aan te spreken, direct naar Admins stappen is wel lame ja. (Ik ga ook wel eens te ver in semi-lollige reacties, en soms gaat dat te ver. Zeker als ik mijn eigen posts teruglees na een kwartier ofzo. Excuses van mijn kant zijn dan op zijn plaats.)
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_206443351
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 14:33 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
Zomaar 'kutbelg' is een beetje gemeen. Zomaar 'kkhollander' is wel prima dan? (puur een voorbeeld he. Is echt niet echt gebeurd.)

En het ligt een beetje aan de situatie en voorgeschiedenis. Maar inderdaad, ipv even elkaar aan te spreken, direct naar Admins stappen is wel lame ja. (Ik ga ook wel eens te ver in semi-lollige reacties, en soms gaat dat te ver. Zeker als ik mijn eigen posts teruglees na een kwartier ofzo. Excuses van mijn kant zijn dan op zijn plaats.)
Nee dat klopt, maar ging ten eerste om dit (voorbeeld dan he, niet echt natuurlijk)

GC / chocolademelk

Waarbij ik dan hypothetisch gezien na de fipo nog de opmerking ''kutbelg'' Zou hebben kunnen maken.
pi_206443368
Trouwens als iemand tegen mij ''kutNederlander'' zeg, dan denk ik... ja...ja. JA
pi_206443415
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 14:36 schreef PS. het volgende:
Trouwens als iemand tegen mij ''kutNederlander'' zeg, dan denk ik... ja...ja. JA
Nou precies, gewoon bij denken houden (evt nog een lame return en dan ALT+F4). Die ander kan ook een kutdag hebben, of gewoon gezopen, zoals 56% in KLB.

Lekker toch? Niet te gekwetst zijn. (was daar niet een topic over? :') ) gewoon afsluiten . Je weet toch niet welke bosmongool het zegt.

HOERENLUL! :s) (gewoon omdat het kan, gebaseerd op niets)
  Moderator dinsdag 25 oktober 2022 @ 15:03:43 #15
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_206443623
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 14:13 schreef PS. het volgende:
Klacht: Volwassenen die blijven janken als ze al jaren geen kind meer zijn.
Doe dat dan niet
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')