Reflecteer anders eerst gewoon even op je postgedrag van gisteren.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 01:01 schreef tong80 het volgende:
Een user beledigen mag gewoon en mijn klaag tegen een mod wordt verwijderd.Nog een nobody als nietszeggende mod ook nog eens.
[..]
Altijd met je gezeur in feedback.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:16 schreef Het_Bokje het volgende:
Waarom is dit dicht?
Het_Bokje in KLB / Val steeds vaker met vinger in kont in slaap
Alles in KLB moet dus serieus zijn.
Waarom geen schopje MED dan?
Zelfs Oppermod KLB Plompzakker had eerder al gereageerd in dit topic.
En nu moet het dicht?
Is er een wedstrijd 'Nieuwe Topics' aan de gang en is dit de stimulans? (haha, 'lans')
OK.
Sorry heb hem terug open gegooid.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 09:03 schreef Marsenal het volgende:
Knakworsted zijn topic over anusjeuk lijkt mij een typisch KLB topic wat eventueel nog kan leiden tot een goed poeptopic en ik had nog een superleuk plaatje klaarstaan en het is teleurstellend dat dit allemaal geen doorgang vindt nu.
ik verwacht nu minstens een reactie in dit topic.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:49 schreef Het_Bokje het volgende:
Gezeur in Feedback![]()
Goed Topic weer c_j
Jij bent ook wel een jankzak he? Waar is de tijd dat KLB mods zelf nog wat ballen hadden? Teringtandjes zeg.quote:
Je begrijpt zelf ook wel wat de bedoeling van dat topic was. Vroeger hadden de users nog de ballen om een slotje gewoon te accepteren omdat ze goed wisten dat ze met een topic de grens op aan het zoeken waren en dat dat daarom best wel eens gesloten kon wordenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:06 schreef PS. het volgende:
[..]
Jij bent ook wel een jankzak he? Waar is de tijd dat KLB mods zelf nog wat ballen hadden? Teringtandjes zeg.
Doe je eens moeite voor een topic...
Misschien niet alles zo serieus nemen. Als ik dit serieus had bedoeld had ik wel een topic in FB gemaakt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:09 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Je begrijpt zelf ook wel wat de bedoeling van dat topic was. Vroeger hadden de users nog de ballen om een slotje gewoon te accepteren omdat ze goed wisten dat ze met een topic de grens op aan het zoeken waren en dat dat daarom best wel eens gesloten kon worden
Als ik alles serieus nam dan zou ik een stuk meer van je topics en posts moddenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:11 schreef PS. het volgende:
[..]
Misschien niet alles zo serieus nemen. Als ik dit serieus had bedoeld had ik wel een topic in FB gemaakt.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:15 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Als ik alles serieus nam dan zou ik een stuk meer van je topics en posts modden
Ergens anders kom je met minder wegquote:
Nou fijn dat jij je machtig voelt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:23 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ergens anders kom je met minder weg
Of fake je gewoon sfancta?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:44 schreef streamjohan het volgende:
capuchon_jongen in KLB / Tas valt wederom verkeerd na inhalatie
Kloon van wie? Een onbestaand account van iemand anders?
Kan, maar dat account bestaat niet, dus van wie ben ik kloon?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Of fake je gewoon sfancta?
en blijkbaar niet verbannenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:50 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Kan, maar dat account bestaat niet, dus van wie ben ik kloon?
Helaas, heeft hij niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:46 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als capu ook klonen heeft.
==Modbeleid doorgeprikt==
Je postgedrag valt me gewoon op, dus a) je doet normaal of b) toegang is opeens wegquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:44 schreef streamjohan het volgende:
capuchon_jongen in KLB / Tas valt wederom verkeerd na inhalatie
Kloon van wie? Een onbestaand account van iemand anders?
Postgedrag?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je postgedrag valt me gewoon op, dus a) je doet normaal of b) toegang is opeens weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |