Digital black-face alert.quote:
In plaats van je vinger kan je ook een ander voorwerp erin doen om de jeuk een beetje te verlagen. Dat slaapt denk ik wat comfortabeler dan dat je met een vinger in je goever/gat zit. En het scheelt dat je vinger dan naar stront ruikt en er misschien restjes onder je nagels achterblijven.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:17 schreef knakworst3d het volgende:
Ik heb anale problemen. Mijn aambeien zijn de afgelopen maanden eieren geworden. Schijten gaat lastig en de jeuk is enorm. Denk ook door de tarrels die achter blijven als ik op de pot heb gezeten. Dusdanig dat ik de jeuk met talkpoeder niet meer kan remmen. ‘S avonds, als ik in bed lig, moet en zal ik me jeuken. Een vinger in de kont verlicht de jeuk en is de enige manier om het nare gevoel te verminderen.
[ afbeelding ]
Punt is dat ik me hier te veel voor schaam om naar de dokter te gaan omdat de dokter hier in de straat woont en ik hem al jaren ken. Schaamte, schaamte en nog eens schaamte…..
Klacht: jeuk aan de anus en de oplossing niet hebben…. een vinger dagdagelijks is niet de oplossing in ieder geval
Gewoon zo'n ding in je gerrit stoppen en full-power aan laten staan:quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:01 schreef Catkiller het volgende:
Ik gebruik daar een dildo van mijn vrouw voor, wel de dildo of color want dan valt de viezigheid minder op.
Telkens van dezelfde man of wissel je af?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:17 schreef knakworst3d het volgende:
Val steeds vaker met vinger in kont in slaap
Dat is ook wel handig en dan allebei je eigen opzetstuk voor dat ding zodat het allemaal hygiënisch blijft.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:03 schreef very het volgende:
[..]
Gewoon zo'n ding in je gerrit stoppen en full-power aan laten staan:
[ afbeelding ]
En zo niet, dan is de jeuk in ieder geval te beteugelen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat is ook wel handig en dan allebei je eigen opzetstuk voor dat ding zodat het allemaal hygiënisch blijft.
Als je buikvet kan wegtrillen dan aambeien vast ook wel.
Aldus de ervaringsdeskundige.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:03 schreef very het volgende:
[..]
Gewoon zo'n ding in je gerrit stoppen en full-power aan laten staan:
[ afbeelding ]
Twijfel eraaan of dit serieus isquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:48 schreef ssjgoku het volgende:
Ehh, als dit serieus is, gewoon naar dokter gaan... Hebben echt wel gekkere dingen gezien hoor. Dit lijkt me nogal, vervelend.
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:59 schreef Het_Bokje het volgende:
vooruit dan maar @:capuchon_jongen
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |