Ik krijg Belse deja vu's.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moreno
Tassen
ik heb ene deja vu
Heb je nog wat nieuwe koophuizen in de tussentijd gechacherd?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
Goh, wie had dat gedacht.
Van toen hij even afwezig was
Naar weer een nieuwe tas
Waarom ben je terug als je #anoniem bent gegaan?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:06 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Immer aanwezig geweest in ieders gedachte.
Om redenen. Paarse reden.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:07 schreef PowerPomper het volgende:
[..]
Waarom ben je terug als je #anoniem bent gegaan?
ge-wat?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:57 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Heb je nog wat nieuwe koophuizen in de tussentijd gechacherd?
Wat voor een loser ben je als je met je kloon op anoniem gaat om binnen twee weken weer terug te komen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:57 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Heb je nog wat nieuwe koophuizen in de tussentijd gechacherd?
Kom vechtenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat voor een loser ben je als je met je kloon op anoniem gaat om binnen twee weken weer terug te komen.
En dan doen alsof er helemaal niets gebeurd is. Zielige.
Dit meen je niet. Dan ga ik ook megaveel klonen aanmaken. Stelletje losers, jullie mods. Ongelooflijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Topic terug open. Kloontjes mogen als een andere account niet verbannen is. ook al gaan ze op anoniem
Gekomenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Topic terug open. Kloontjes mogen als een andere account niet verbannen is. ook al gaan ze op anoniem
Vriendquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:02 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Dit meen je niet. Dan ga ik ook megaveel klonen aanmaken. Stelletje losers, jullie mods. Ongelooflijk.
Joh, het is Capu_Jongen. Die weet het af en toe niet. Laat gaan.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:02 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Dit meen je niet. Dan ga ik ook megaveel klonen aanmaken. Stelletje losers, jullie mods. Ongelooflijk.
Sacherijnig een vliegtuig charteren oid?quote:
Als het forum maar blijft lopen, daar gaat het om, met alle shit. Als de donaties maar blijven binnenstromen. Bullshit is hier klinkende munt.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:04 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Joh, het is Capu_Jongen. Die weet het af en toe niet. Laat gaan.
(maar je hebt wel een punt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |