Dat sucktquote:Op vrijdag 29 juli 2022 09:15 schreef Celestien het volgende:
Vandaag naar m'n werk voor een bespreking terwijl 't m'n vrije dag is. Bah.
Wat leuk dat jullie een brouwerij hebben, dat heb ik helemaal gemistquote:Op donderdag 28 juli 2022 18:19 schreef Sarabi het volgende:
Verder begin ik me langzaam aan druk te maken over volgende week![]()
Vrijdag hebben we een dubbele brouwdag dus zijn we zo'n 12+ uur fysiek bezig. En dan zaterdag mogen we weer op een festival staan, dus dan staan we ook minstens 10u op onze benen.
Ik weet dat dit voor veel mensen vrij normaal is, maar ik vind het wel heftig.
We zijn een huurbrouwerijquote:Op vrijdag 29 juli 2022 09:46 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wat leuk dat jullie een brouwerij hebben, dat heb ik helemaal gemist! Succes, het lijkt me fysiek retezwaar idd. Kan je zondag uitrusten met de voetjes omhoog?
hehehehe.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 10:41 schreef borisz het volgende:
[ twitter ]
De Speld weer eens ingehaald door het leven.
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 10:41 schreef borisz het volgende:
[ twitter ]
Ja, mooi is dat als je nog even moet checken of het niet De Speld is. Nope.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 10:41 schreef borisz het volgende:
[ twitter ]
Wij hebben 2.99 aan cv.nl betaald voor een toffe template. Dat was best die 3 euro waard. Niet de 23 euro die het uiteindelijk heeft gekost omdat het abonnement niet werd opgezegd, maar daar kan cv.nl niets aan doenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 11:20 schreef Candaasje het volgende:
Wat is dat Word toch ook een sadistenprogamma af en toe![]()
Heb je bijna heel je cv af, wil er nog wat icoontjes aan toevoegen.... ' je mag geen icoontjes in tekstboxen, shapes, headers, footers, ERGENS IN DIT DOCUMENT....plaatsen' .
Ik zou het de volgende keer bijna in Powerpoint doen. Bijna.
Oepsquote:Op vrijdag 29 juli 2022 11:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wij hebben 2.99 aan cv.nl betaald voor een toffe template. Dat was best die 3 euro waard. Niet de 23 euro die het uiteindelijk heeft gekost omdat het abonnement niet werd opgezegd, maar daar kan cv.nl niets aan doen
Ik ben nieuw in de SC, maar niet op 't forumquote:Op vrijdag 29 juli 2022 09:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat suckt
Jij bent nieuw hier denk ik? (In deze SC dan bedoel ik). Welkom in dat geval!
Dat had ik ook... maar toen wilde m'n dochter opstaan, dus ben ik maar naar beneden gestrompeld.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 09:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Môgge
Wat lag het bed lekker. Was al een tijd wakker maar kon er niet uitkomen
Heb het nuttige met het aangename gecombineerd en ben meteen even gaan shoppenquote:Niet leuk @:Celestien
Aan je nummer zag ik al wel dat je niet nieuw bentquote:Op vrijdag 29 juli 2022 13:22 schreef Celestien het volgende:
[..]
Ik ben nieuw in de SC, maar niet op 't forum
(vorig jaar een nickchange gehad. Voorheen heette ik 'Natalie')
Laagjes, maar ja, waar laat je ze wanneer je die uitdoetquote:Op vrijdag 29 juli 2022 14:44 schreef Lonaa het volgende:
Hier is het fris. Er schijnt zo zon te komen en nu weet ik niet wat ik zo aan moet
Ja dit, grrrrr, ik had nog op een koelere dag gehooptquote:Op vrijdag 29 juli 2022 14:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Het zou toch vandaag een koele dag worden? Ben het huis aan het poetsen, zweet me rot
Ja ik ben ook zowat gesmolten op m'n hardlooprondjequote:
Dat maakt enorm uit jaquote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:16 schreef Tele6 het volgende:
@:Candaasje @:Lucky_Strike ik lees over opmaak van CV's, wist eigenlijk niet dat dat de bedoeling was
Heb een baan gekregen obv een CV in Times New Roman 12 punten groot met hier en daar een dikgedrukt tussenkopje, verder niks qua opmaak
Misschien hangt het ook van het vakgebied af.
En @Barreltjequote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:14 schreef Tele6 het volgende:
@:Isabeau @:Cat-astrophe ik wil ook mee met het CUL-saunadagje
Wij hadden geen idee. We dachten ook dat J enorm slecht in de markt zou liggen dus alles helpt op zo'n moment.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:16 schreef Tele6 het volgende:
@:Candaasje @:Lucky_Strike ik lees over opmaak van CV's, wist eigenlijk niet dat dat de bedoeling was
Heb een baan gekregen obv een CV in Times New Roman 12 punten groot met hier en daar een dikgedrukt tussenkopje, verder niks qua opmaak
Misschien hangt het ook van het vakgebied af.
Oh in het kader daar van, gistermorgen had een van de deelnemers - toen werd medegedeeld dat telefoons niet mee mochten de komende dagen - gevraagd of we alsjeblieft elke dag een foto op Snapchat wilden zetten zodat ze haar "strike" ofzo niet verloor. We kregen zelfs een pincode.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
Thuis. Nichtje was gezellig, wellness was lekker.
Ik had blijkbaar wel hard gefaald door niet, net als haar, drie bikini’s en twee badjasjes mee te nemen voor 1 overnachting![]()
Pubers![]()
Morgen tweede keer Aladdin, samen met maatje. Die is zich volgens de groepsleiding al twee weken aan het verheugen
O ja, Snapchat! Daar deed nichtje ook van alles meequote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh in het kader daar van, gistermorgen had een van de deelnemers - toen werd medegedeeld dat telefoons niet mee mochten de komende dagen - gevraagd of we alsjeblieft elke dag een foto op Snapchat wilden zetten zodat ze haar "strike" ofzo niet verloor. We kregen zelfs een pincode.
Ik heb aan de rest aangeboden dat ik wel een foto wilden maken van m'n op dat moment smerige voeten, maar we hebben toch maar besloten er niets mee te doen
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh in het kader daar van, gistermorgen had een van de deelnemers - toen werd medegedeeld dat telefoons niet mee mochten de komende dagen - gevraagd of we alsjeblieft elke dag een foto op Snapchat wilden zetten zodat ze haar "strike" ofzo niet verloor. We kregen zelfs een pincode.
Ik heb aan de rest aangeboden dat ik wel een foto wilden maken van m'n op dat moment smerige voeten, maar we hebben toch maar besloten er niets mee te doen
Wees blij dat de overheid nog geen plan heeft, want de plannen die ze hebben wijzigen per weekquote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:56 schreef AnneX het volgende:
Beetje moe. Om de hulp te ontlopen, die wel/ niet positief testte, te ontlopen voor de 3e keer deze week aan de apparaten op de sportschool.
En toen ik net thuis was, kwam er bezoek. En ik wil graag even op mijn eigen toilet zitten. Inmiddels houdt mn.X het bezoek bezig.
Twee weken geleden schreef ik een soort van sollicitatiemail voor Nederlandse les aan Oekrainers na een oproep in het plaatselijk sufferdje.
Blijkt betreffende docent met vakantie en dat de overheid nog geen plan heeft.
Sauna met deze temperaturen? Mij niet gezien. Dan koel ik totaal niet af.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En @:Barreltje
Maar sauna in de zomer is meestal niet wat. Laatste keer dat ik dat deed heb ik bijna de hele dag in de tuin op een bedje gelegen. Soort duur tuin-bezoek. Maar dan bloot.
En wat zijn de voordelen daar precies van? Ik kon het niet vinden, behalve dat het blijkbaar een doel is dat je wilt behalenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]dat vindt mijn nichtje ook heul belangrijk. Snap ik wel, ze zit geloof ik op 500 dagen ofzo. Dat wil je natuurlijk niet verkloten door een of ander internationaal gezemel.
🙃quote:Op vrijdag 29 juli 2022 19:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wees blij dat de overheid nog geen plan heeft, want de plannen die ze hebben wijzigen per week
Koud afdouchen, luchten, dompelbad in… koelt best aardig af.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 19:16 schreef z80 het volgende:
[..]
Sauna met deze temperaturen? Mij niet gezien. Dan koel ik totaal niet af.
SPOILER: want lang geneuzelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanmiddag wel vroeg gestopt en met drie vriendinnen (allemaal samen in studentenhuis gewoond) geborreld en gegeten. Twee vd vier kindjes waren meeheerlijk. Komt er eentje binnenkort nachtje slapen zodat vriendin met vriend keer echt goed uit eten kan en gewoon met wijn arrangement en dan even lekker uitslapen. Zin in
[ Bericht 9% gewijzigd door vlindertje89 op 29-07-2022 20:31:59 ]
Arm meiske. Hebben jullie haar dat wel verteld? Gezien haar reactie is het voor haar wel heel belangrijk, dan kan dat voor jullie wel onzin zijn, maar ik zou als ik haar was eigenlijk wel pissig zijn als ik het zo belangrijk vind dat ik zelfs m'n pincode van tel ervoor afgeef en het gebeurt dan niet (of ik krijg niet zelf de mogelijkheid het even te doen).quote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:25 schreef vlindertje89 het volgende:
Vanochtend wel even lekker gewerkt, drie grootste dingen van moet-echt-nog to do afgewerkt. Nog drie te gaan (waarvan één korte, mailtje sturen met wat info die ik al ergens heb staan).
Maandag dan nog in middag even een afspraak met hoogleraar om paar dingen over te dragen en even bij te praten over baan etc, en dan drie weken vakantie.Erg herkenbaar uit mijn promotietijd, je spoiler. Mijn tip: neem je nou voor het gewoon niet te doen tijdens je vakantie. Anders zit je iedere dag met dat gevoel dat je misschien toch zou kunnen… en kom je alsnog niet los.SPOILER: want lang geneuzelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, aan ene kant ben ik het met je eens. En aan andere kant betekent dat wel dat het na vakantie nog drukker wordt, want het moet alsnog wel voor eind nov gedaan worden. Dus dat zit sowieso wel ergens achterin hoofd. Maargoed, mss kan ik dat dan ook beter handelen, als ik wel echt die drie weken niks doe nu. Of ik moet twee dagen echt even doorschrijven, en dan inleiding+methode ene artikel, methode andere twee artikelen en inleiding+methode rapport (dat is grotendeels knip+plakwerk uit aanvraag) op papier zetten, dan is het wel uit m'n hoofd. Maar aan andere kant is dat ook stom, bedenk ik me nu al typend, want als ik dat nu in 2 dagen kan doen, dan kan dat na de vakantie ook wel in 2 dagen, en die tijd heb ik heus wel. Die maandag voelt toch al niet meer als vrij door afspraak met hoogleraar, dus in ochtend kijk ik wel of ik al iets kan doen, maar daarna gooi ik idd maar gewoon alles uit 3 weken tenzij ik echt vreselijk veel zin krijg in werken (en die kans lijkt me vrij klein haha).quote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:32 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Erg herkenbaar uit mijn promotietijd, je spoiler. Mijn tip: neem je nou voor het gewoon niet te doen tijdens je vakantie. Anders zit je iedere dag met dat gevoel dat je misschien toch zou kunnen… en kom je alsnog niet los.
Om Arnhem weet ik niet, in Arnhem wel. Totaal niet de moeite waard. Binnenkort schijnt Rataplan te openen maar dat binnenkort duurt al een paar maanden. Maar het is slecht gesteld met de kringlopen hier.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:32 schreef Myraela het volgende:
Weet iemand toevallig of er een leuke kringloop in/om Arnhem is? We gaan naar de dierentuin morgen, dus ik wilde het combineren. Maar volgens de google reviews zijn de kringlopen erg matig.
Ah, dan kloppen de Google reviews dus wel, haha. Jammer! Als het nu zo treurig is, dan kan een Rataplan wel leuk zijn. Al vind ik zelf Rataplan juist helemaal niet zo fijn. Vaak wel lekker groot, maar ze beginnen wel echt wat duurder te worden.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:56 schreef Kaatje1 het volgende:
Om Arnhem weet ik niet, in Arnhem wel. Totaal niet de moeite waard. Binnenkort schijnt Rataplan te openen maar dat binnenkort duurt al een paar maanden. Maar het is slecht gesteld met de kringlopen hier.
Ben jaren geleden wel in een kringloop in Putten geweest, keek m’n ogen uit, heel groot en heel veel. Heb nog staan kijken naar een prachtige kachel gewoon als sierding in huis, totdat ik m probeerde op te tillen.
"Het goed" heeft het in de omgeving Arnhem/Nijmegen compleet kapot gemaakt. Zij zijn zo groot dat ze alle andere uit de markt gedrukt hebben.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ah, dan kloppen de Google reviews dus wel, haha. Jammer! Als het nu zo treurig is, dan kan een Rataplan wel leuk zijn. Al vind ik zelf Rataplan juist helemaal niet zo fijn. Vaak wel lekker groot, maar ze beginnen wel echt wat duurder te worden.
Zo'n kachel is inderdaad echt niet te tillen.Van dat soort dingen moet je gewoon lekker genieten bij iemand anders, in je eigen huis zijn het maar lompe dingen die uiteindelijk in de weg gaan staan.
Ik weet waar rataplan komt en da’s inderdaad groot. Een van de kringloopzaken is echt voor mensen die het lastig hebben, werkt ook samen met de gemeente en bij mij in de buurt zit een uitdragerij. Wel heel veel en leuk om rond te neuzen (vriendin heeft er wel een geweldige kast vandaan) wanneer je een bepaald kopje of glas zoektquote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ah, dan kloppen de Google reviews dus wel, haha. Jammer! Als het nu zo treurig is, dan kan een Rataplan wel leuk zijn. Al vind ik zelf Rataplan juist helemaal niet zo fijn. Vaak wel lekker groot, maar ze beginnen wel echt wat duurder te worden.
Zo'n kachel is inderdaad echt niet te tillen.Van dat soort dingen moet je gewoon lekker genieten bij iemand anders, in je eigen huis zijn het maar lompe dingen die uiteindelijk in de weg gaan staan.
Jaaaaaa, het liefst ook in kleine dorpjes waar je amper naar binnen kunt zonder iets om te stoten en moet graven om ook de achterste spulletjes te kunnen zien.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:58 schreef gcjoel het volgende:
Je moet ook eigenlijke gewoon die ongure kleine lokale buurt kringlopen hebben. Die gewoon echt ALLES verkopenDaar kan je nog echte pareltjes vinden
Dan moet je toch even naar kringloop schaapsdrift. Parkeren kan bij de praxis er naastquote:Op vrijdag 29 juli 2022 22:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jaaaaaa, het liefst ook in kleine dorpjes waar je amper naar binnen kunt zonder iets om te stoten en moet graven om ook de achterste spulletjes te kunnen zien.
Doorgaans krijg je spierpijn na een nieuwe oefening of als je oefening is verzwaard. Ik gok zomaar dat dat iets is dat je trainer regelmatig gaat doen.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 23:19 schreef vlindertje89 het volgende:
Vraagje aan @:Lonaa!
Of anderen die veel sporten en daarbij ook krachttraining doen. Hoe gaat dat bij jullie met spierpijn? Heb je elke keer weer spierpijn na het sporten, of wordt dat minder? En ga je met spierpijn ook gewoon krachttrainen en is het dan gewoon extra zwaar, of is dat niet handig ivm herstel ofzo?
Ik vraag het de personal trainer ook nog wel, maar zit zelf al een beetje te puzzelen met wat nou handig is. Ik heb vanaf half september op dinsdag (1.5u training) en zondag (wedstrijd) hockey. Op donderdag deed ik met enige regelmaat een 0 to 5k lesje joggen na keeperstraining geven, en ik ga in elk geval dit jaar weer die keeperstraining geven. Ik wil naast mijn training en wedstrijd in elk geval nog 1 keer, en liefst 2 keer zelf sporten. Is 1x pw krachttraining genoeg, of heb je daar eigenlijk vaker voor nodig? (Doel: fit blijven & blessurepreventie; niet perse heel gespierd of steeds sterker worden). En welke dagen is dan handig? Ik wil liever niet op zondag spierpijn hebben, want dan kan ik in wedstrijd niet vol sprinten zoals normaal enzo. Dan kom ik uit op woensdag of donderdag krachttraining (want 1e en 2e dag erna spierpijn, iig nu steeds). Bij voorkeur woensdag, want op donderdag kan ik niet met personal trainer omdat ik dan in Amsterdam werk. Maar dan heb ik zo-di-wo, dat lijkt me ook weer niet ideaal qua spreiding en rustdagen enzo. Of is dat niet zo erg als je geen bodybuilder bent/het niet allemaal echt krachttraining is ofzo? Dan zou ik vrijdag ook nog een Les Mills lesje waar ik geen spierpijn van krijg of donderdag dat joggen kunnen doen erbij. Of als de spierpijn wel afneemt op termijn, dan zou ik natuurlijk wel op vrijdag kunnen krachttrainen.
Sorry als deze post vol domme vragen zit
Goed bezig! En veel plezier met sporten straks.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 07:15 schreef sigme het volgende:
Maar nu eerst nog even een uur kantoorwerk. Gister een paar uur lopen vechten met de data. De set was veel te groot meet verkleinen was ook nogal een lastige opgave. Totdat ik iets simpels bedacht en nu heb ik bestanden waar ik tenminste normaal mee kan werken. Dus nu dat dan maar even doen.
Je gaat persoonlijke training volgen toch?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 07:46 schreef vlindertje89 het volgende:
Maar idd, nieuwe oefeningen en oefeningen verzwaren gaat ongetwijfeld regelmatig gebeuren
Mensenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 09:23 schreef Sarabi het volgende:
Volgens mij heb ik hier al eens vaker verteld over de app Untappd. Daar kan je bier raten en wij als brouwers kunnen dus precies zien wat iedereen van ons bier vindt. Gisteren gaf iemand een laag cijfer en als commentaar dat er een bepaald ingrediënt niet te proeven was. Johdat ingrediënt zit er ook niet in en staat ook totaal niet op het label. Ik moet me dan altijd inhouden om niet te reageren.
Ja, klopt! Bij de proefles woensdag al uitgebreid gesproken over mijn doelen, en hij dacht ook al helemaal mee daarin, had daar wel goed gevoel bij. Ik gaf aan dat ik fitter wil worden, wat wil afvallen, en wat sterker wil worden voor blessurepreventie. Bij lunges kwam hij toen al meteen met dat het voor blessurepreventie niet alleen goed is om kracht te trainen maar ook stabiliteit en dat hij dat ook kan inbouwen als ik wil (niet alleen met gewichten lungen maar ook met waterzak bv), en zelfde met core, en hij vroeg of ik ook stukje conditioning erbij wil of dat ik dat al in m'n hockeytraining voldoende heb zitten. En hij vroeg hoe vaak ik per week wil trainen, en hoe vaak dan waar (sportschool/thuis), want dan kan hij het schema voor de dagen dat ik thuis wil trainen aanpassen aan de materialen/zwaarte vd gewichten die ik in huis heb enzo. En welke oefeningen ik van de fysio moet doen nu voor m'n hamstrings, want dan kan hij die ook in het schema inbouwen zodat ik die niet los nog ernaast hoef te doen. Dus hij is wel echt bezig met waar mijn behoeftes liggen om op basis daarvan een schema te bouwenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 09:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Je gaat persoonlijke training volgen toch?
Zorg dan dat dat is afgestemd op *jouw* doelen, niet op wat de trainer vindt dat jouw doelen zouden moeten zijn, of wat de meeste van zijn klanten willen, of wat hij eigenlijk leuk vindt.
Goede tip! Leuk snuffelen, lekker rommelig maar jeeeeetje wat een prijzen. Echt superduur.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 22:08 schreef Kaatje1 het volgende:
Dan moet je toch even naar kringloop schaapsdrift. Parkeren kan bij de praxis er naast
Waarom reageer je dan niet?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 09:23 schreef Sarabi het volgende:
Volgens mij heb ik hier al eens vaker verteld over de app Untappd. Daar kan je bier raten en wij als brouwers kunnen dus precies zien wat iedereen van ons bier vindt. Gisteren gaf iemand een laag cijfer en als commentaar dat er een bepaald ingrediënt niet te proeven was. Johdat ingrediënt zit er ook niet in en staat ook totaal niet op het label. Ik moet me dan altijd inhouden om niet te reageren.
Daar heb je gelijk inquote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:54 schreef Blues het volgende:
Op vriendelijke, directe manier vertellen dat het ingrediënt er niet in zit maakt het ook meteen duidelijk voor anderen die dit ook lezen.
Interactie met klanten lijkt me nou juist heel goed! Wat die andere brouwers doen, doen zij lekker zoals zij het doen
Animo blijft sterk achter bij 5 jr geleden. Dus in overleg met de gidsen hebben we het aantal wandelingen gereduceerd naar 3, mogelijk 4, en zij borrelen dan na met eigen groepje in eigen wijk.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 12:32 schreef AnneX het volgende:
Zeg @:Blues hoest met de stadswandelingen?
Loopt -sic- het goed? Ondanks de vakantieperiode…
Nou... 5 jr geleden was t dezelfde datum? De meningen van de gidsen lopen sterk uiteen waardoor het niet zo hard loopt ondanks veel meer leden.(dubbele aantal bijna)quote:Op zaterdag 30 juli 2022 12:54 schreef AnneX het volgende:
Beetje jammer van je inspanningen. 😘
Het ligt vast aan de vakantieperiode.
Tralala 😎 euh nee.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 13:01 schreef Blues het volgende:
[..]
Nou... 5 jr geleden was t dezelfde datum? De meningen van de gidsen lopen sterk uiteen waardoor het niet zo hard loopt ondanks veel meer leden.(dubbele aantal bijna)
Er wordt Corona genoemd, facebookverlaters, leden die 5 jr geleden al op leeftijd waren..veel aanbod van activiteiten in Utreg wegens 900 jr bestaan..enz enz.
Heb jij je al opgegeven?
Ik heb eigenlijk altijd wel ergens spierpijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 23:19 schreef vlindertje89 het volgende:
Vraagje aan @:Lonaa!
Of anderen die veel sporten en daarbij ook krachttraining doen. Hoe gaat dat bij jullie met spierpijn? Heb je elke keer weer spierpijn na het sporten, of wordt dat minder? En ga je met spierpijn ook gewoon krachttrainen en is het dan gewoon extra zwaar, of is dat niet handig ivm herstel ofzo?
Ik vraag het de personal trainer ook nog wel, maar zit zelf al een beetje te puzzelen met wat nou handig is. Ik heb vanaf half september op dinsdag (1.5u training) en zondag (wedstrijd) hockey. Op donderdag deed ik met enige regelmaat een 0 to 5k lesje joggen na keeperstraining geven, en ik ga in elk geval dit jaar weer die keeperstraining geven. Ik wil naast mijn training en wedstrijd in elk geval nog 1 keer, en liefst 2 keer zelf sporten. Is 1x pw krachttraining genoeg, of heb je daar eigenlijk vaker voor nodig? (Doel: fit blijven & blessurepreventie; niet perse heel gespierd of steeds sterker worden). En welke dagen is dan handig? Ik wil liever niet op zondag spierpijn hebben, want dan kan ik in wedstrijd niet vol sprinten zoals normaal enzo. Dan kom ik uit op woensdag of donderdag krachttraining (want 1e en 2e dag erna spierpijn, iig nu steeds). Bij voorkeur woensdag, want op donderdag kan ik niet met personal trainer omdat ik dan in Amsterdam werk. Maar dan heb ik zo-di-wo, dat lijkt me ook weer niet ideaal qua spreiding en rustdagen enzo. Of is dat niet zo erg als je geen bodybuilder bent/het niet allemaal echt krachttraining is ofzo? Dan zou ik vrijdag ook nog een Les Mills lesje waar ik geen spierpijn van krijg of donderdag dat joggen kunnen doen erbij. Of als de spierpijn wel afneemt op termijn, dan zou ik natuurlijk wel op vrijdag kunnen krachttrainen.
Sorry als deze post vol domme vragen zit
Wat ik over het algemeen hoor is dat er op dit moment gewoon te veel evenementen zijn om uit te kiezen.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 13:01 schreef Blues het volgende:
[..]
Nou... 5 jr geleden was t dezelfde datum? De meningen van de gidsen lopen sterk uiteen waardoor het niet zo hard loopt ondanks veel meer leden.(dubbele aantal bijna)
Er wordt Corona genoemd, facebookverlaters, leden die 5 jr geleden al op leeftijd waren..veel aanbod van activiteiten in Utreg wegens 900 jr bestaan..enz enz.
Heb jij je al opgegeven?
Lekker lijkt me dat. Waren bij de lidl in de aanbieding, maar geen zin om er naar toe te fietsen. Bedenk me net dat ik langs een andere vestiging ben gefietst zojuist...domdomdomquote:Op zaterdag 30 juli 2022 15:57 schreef Blues het volgende:
Ik heb even staan bakken.
Redelijke dag en maakt m'n hoofd leeg![]()
Blues in CUL / Het grote Baktopic (voor bakfoto's, -vragen en -tips) #37
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:28 schreef Myraela het volgende:
Weer een veiling voor een bankdeel gewonnen.Bijna een complete bank.
???quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:29 schreef Myraela het volgende:
Of nouja, het is al een complete bank. Maar ik wil een grotere bank.
Het is niet zo spannend hoor, maar ik word gewoon altijd heel enthousiast van het meebieden op een veiling. Er was nu weer een veiling van retourgoederen van Fonq. Daar had ik eerder al twee bankdelen van gekocht en nu dus een derde.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |