Dat is een goed punt.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Vast niet Die optie moet toch wel eerder een keer misbruikt zijn voor iets onbenulligs?
Ik dacht al dat de beer die optie wel eens gebruikt hadquote:Op zaterdag 30 juli 2022 13:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
[..]
Noem dat maar onbenullig, feestdagen en curry.
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:SPOILER: TdFFOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:We gaan niet alle sport openbaar bespreken en dan vrouwensport in spoilers hè?SPOILER: vrouwenvoetbal nieuwsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 23:51 schreef Hamlapjes het volgende:Sterkte nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
Maar gewone sport gebeurt toch ook meer openbaar danquote:Op zaterdag 30 juli 2022 13:57 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
We gaan niet alle sport openbaar bespreken en dan vrouwensport in spoilers hè?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
De mannen zijn immers altijd op TV terwijl je voor deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. echt op zoek moet en dan nog geluk moet hebben dat het wordt uitgezonden.
Misschien hebben mensen wel gewoon meer met mannen dan metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Misschien moeten we het maar gewoon helemaal doortrekken, niet alleen mannensport open bespreken enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in spoilers, maar gewoon meteenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in het algemeen onder spoilers plaatsen.
Er zijn al landen waar ze dat doen, dus de mogelijkheid bestaat.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.Pringles heeft ketchupsmaak
Net bij de slager gekocht: een droge worst met Beerenburg smaakFuck the EBU
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Totozaterdag 30 juli 2022 @ 15:06:34 #257Hamlapjes
Niet voor op de BBQDe koers in de vrouwentour is compleet ontploft en er zijn nog GEEN BEELDEN!
* Hamlapjes zoekt een zeker PaintjeIk heb van de week in Duitsland pringles met pizzasmaak gekochtquote:Op zaterdag 30 juli 2022 15:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
Pringles heeft ketchupsmaak
Net bij de slager gekocht: een droge worst met Beerenburg smaakOpnieuw de Slimste mens All Stars eens kijken. Is het erg dat ik die Marieke totaal niet meer kan herinneren? Een blijvende indruk heeft ze in ieder geval niet bij mij achtergelatenIs die op tv nog niet uitgezonden of heb ik die gemist?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 15:15 schreef NailQueen het volgende:
Opnieuw de Slimste mens All Stars eens kijken. Is het erg dat ik die Marieke totaal niet meer kan herinneren? Een blijvende indruk heeft ze in ieder geval niet bij mij achtergelatenVia NPO startquote:Op zaterdag 30 juli 2022 15:20 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Is die op tv nog niet uitgezonden of heb ik die gemist?zaterdag 30 juli 2022 @ 15:27:14 #263Hamlapjes
Niet voor op de BBQEin-de-lijk beelden!quote:Op zaterdag 30 juli 2022 15:06 schreef Hamlapjes het volgende:
De koers in de vrouwentour is compleet ontploft en er zijn nog GEEN BEELDEN!
* Hamlapjes zoekt een zeker PaintjeHet zou stiekem wel leuk zijn als er ooit een songfestival-editie van de Slimste Mens komt waar wij dan aan mee kunnen doen
Bij de collectief geheugen: Riverdance, Crimea is Ukraine? (sorry Jamala), Paul de leeuw in 2006, Nicole & Hugo etc.
Bij de open deur/finale: Wat weet u over - Phillip Kirkov, Sietse Bakker, Christer Bjorkman etc.
Puzzelronde: Zon, Laura Pausini, juryschandaal, TikTok verwijst naar Turijn
Zoveel mogelijkheden
[ Bericht 6% gewijzigd door NailQueen op 30-07-2022 15:43:07 ]zaterdag 30 juli 2022 @ 15:35:27 #265molloot200
alles muziek.Er was vorig jaar zo’n Songfestivalquiz op SBS maar die vond ik maar matig. Veel vragen die voor “ons” veel te gemakkelijk waren. Waarschijnlijk voor de willekeurige kijker wel leuker.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 15:33 schreef NailQueen het volgende:
Het zou stiekem wel leuk zijn als er ooit een songfestival-editie van de Slimste Mens komt waar wij dan aan mee kunnen doen
Bij de collectief geheugen: Riverdance, Crimea is Ukraine? (sorry Jamala), Paul de leeuw in 2006, Nicole & Hugo etc.
Bij de publiekvraag/finale: Wat weet u over - Phillip Kirkov, Sietse Bakker, Christer Bjorkman etc.
Puzzelronde: Zon, Laura Pausini, juryschandaal, TikTok verwijst naar Turijn
Zoveel mogelijkhedenSamantha Steenwijk viel regelrecht door de mand als "songfestivalfan"quote:Op zaterdag 30 juli 2022 15:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Er was vorig jaar zo’n Songfestivalquiz op SBS maar die vond ik maar matig. Veel vragen die voor “ons” veel te gemakkelijk waren. Waarschijnlijk voor de willekeurige kijker wel leuker.Je moet wat geld verdienen als je niet kan optreden door coronaquote:Op zaterdag 30 juli 2022 15:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Samantha Steenwijk viel regelrecht door de mand als "songfestivalfan"Fuck the EBU
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing TotoH_T
2733quote:Op zaterdag 30 juli 2022 14:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar gewone sport gebeurt toch ook meer openbaar danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
De mannen zijn immers altijd op TV terwijl je voor deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. echt op zoek moet en dan nog geluk moet hebben dat het wordt uitgezonden.
Misschien hebben mensen wel gewoon meer met mannen dan metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Misschien moeten we het maar gewoon helemaal doortrekken, niet alleen mannensport open bespreken enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in spoilers, maar gewoon meteenDus een burka is een soort spoilertag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in het algemeen onder spoilers plaatsen.
Er zijn al landen waar ze dat doen, dus de mogelijkheid bestaat.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.En spannend dat het isquote:
Dat parcours is echt neergelegd door mensen die volgens mij nog nooit een vrouwenkoers hebben gezien. Deze etappe is veel te zwaar, dat kan wel maar dan haal je alle spanning weg. Van Vleuten steekt er zo ver bovenuit.Zij treed op?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 15:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je moet wat geld verdienen als je niet kan optreden door coronazaterdag 30 juli 2022 @ 16:09:51 #271Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclubJa, dat lijkt het toch wel een beetje te zijn.quote:
Ik weet alleen niet of ze ook opengaan als je erop drukt, dat heb ik nooit geprobeerd.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.zaterdag 30 juli 2022 @ 16:19:28 #273Em31
Ongelofelijk hoe goed zij is. De rest zal wel blij zijn dat ze stopt.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:05 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
En spannend dat het is
Dat parcours is echt neergelegd door mensen die volgens mij nog nooit een vrouwenkoers hebben gezien. Deze etappe is veel te zwaar, dat kan wel maar dan haal je alle spanning weg. Van Vleuten steekt er zo ver bovenuit.quote:
Vandaag nog op het truckstarfestival op het TT circuit in Assen. En later dit jaar nog twee keer in winkelcentra.
Volle agenda dus.Van der Breggen is de enige die haar kon bedreigen. Maar die is al met pensioen (hoewel ze veel jonger is dan Van Vleuten).quote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ongelofelijk hoe goed zij is. De rest zal wel blij zijn dat ze stopt.zaterdag 30 juli 2022 @ 16:26:35 #276Fred_B
Wij zijn momenteel in Oostenrijk, voor de kenners in het Stubaital, even ten zuidwesten van Innsbruck. Eén van de voordelen die je als gast in dit gebied krijgt, zijn vrijkaartjes voor de zomerrodelbaan in Mieders. Een mieterse attractie ook, die zich onder de kabelbaan van de berg stort. Volgens deze ‘kennerts’ de nummer 8 in de Top 10 van engste attracties van de wereld.
In tegenstelling tot mijn vrouw had de kleine man weinig schrik van die statistiek, en hebben we hem dus twee keer genomen vandaag. En het is voor de liefhebber zeker een aanrader. Eerst ‘s ochtends toen het rustig was. Later op de dag was het drukker, en kwamen we helaas achter een ouder echtpaar dat niet zo hard ging (en achter ons zat een ziedend Nederlands koppel de boel op te jagen. Als je snelheid wil maken, moet je ook vooral op zaterdagmiddag eind juli gaan, echt hoor ). Maar goed, de plicht van nietsvrezende vader heb ik in elk geval weer vervuld
Voor de geïnteresseerde een filmpje van iemand van de rit:
De Sahara is zonder meer erg droog.Het duel tussen die twee in La Course in 2018 was wel één van de hoogtepunten uit het vrouwenwielrennenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:23 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Van der Breggen is de enige die haar kon bedreigen. Maar die is al met pensioen (hoewel ze veel jonger is dan Van Vleuten).zaterdag 30 juli 2022 @ 16:29:31 #278Hamlapjes
Niet voor op de BBQNiets aan die Klasikoa inderdaad!quote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:05 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
En spannend dat het is
Dat parcours is echt neergelegd door mensen die volgens mij nog nooit een vrouwenherenkoers hebben gezien. Deze etappe is veel te zwaar, dat kan wel maar dan haal je alle spanning weg. Van VleutenEvenepoel steekt er zo ver bovenuit.
(Wel eens dat Alien van Vleuten erg ver boven de rest staat. Maar goed, in zo'n ronde mag ook best wel een zware bergrit zitten. Als de concurrentie afgelopen week gebruik had gemaakt van de ziekte van Annemiek, had dit de spanning juist weer teruggebracht )zaterdag 30 juli 2022 @ 16:29:58 #279Em31
Wow kun je dan niet hard op elkaar knallen als sommige mensen langzamer gaan? helemaal op die snelle delen die je in het filmpje zietquote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:26 schreef Fred_B het volgende:
Wij zijn momenteel in Oostenrijk, voor de kenners in het Stubaital, even ten zuidwesten van Innsbruck. Eén van de voordelen die je als gast in dit gebied krijgt, zijn vrijkaartjes voor de zomerrodelbaan in Mieders. Een mieterse attractie ook, die zich onder de kabelbaan van de berg stort. Volgens deze ‘kennerts’ de nummer 8 in de Top 10 van engste attracties van de wereld.
In tegenstelling tot mijn vrouw had de kleine man weinig schrik van die statistiek, en hebben we hem dus twee keer genomen vandaag. En het is voor de liefhebber zeker een aanrader. Eerst ‘s ochtends toen het rustig was. Later op de dag was het drukker, en kwamen we helaas achter een ouder echtpaar dat niet zo hard ging (en achter ons zat een ziedend Nederlands koppel de boel op te jagen. Als je snelheid wil maken, moet je ook vooral op zaterdagmiddag eind juli gaan, echt hoor ). Maar goed, de plicht van nietsvrezende vader heb ik in elk geval weer vervuld
Voor de geïnteresseerde een filmpje van iemand van de rit:zaterdag 30 juli 2022 @ 16:38:25 #281Fred_B
Als je niet remt welquote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wow kun je dan niet hard op elkaar knallen als sommige mensen langzamer gaan? helemaal op die snelle delen die je in het filmpje ziet
Maar goed, je kan dus zelf bepalen hoe snel je gaat, en het is de bedoeling dat je 40 meter afstand houdt van je voorganger.De Sahara is zonder meer erg droog.Nah dat is gewoon bij mij in de buurtquote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:19 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Vandaag nog op het truckstarfestival op het TT circuit in Assen. En later dit jaar nog twee keer in winkelcentra.
Volle agenda dus.Ik wist helemaal niet dat je een vrouw en kinderen hadquote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:26 schreef Fred_B het volgende:
In tegenstelling tot mijn vrouw had de kleine man weinig schrik van die statistiek, en hebben we hem dus twee keer genomen vandaag.
Ik leer jullie steeds beter kennenzaterdag 30 juli 2022 @ 16:56:03 #284Redefine
Ignorance is blissDie is veel te druk met overal op TV zijn, dus die zingt nog amperquote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:16 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben nu opeens bang dat Samantha Steenwijk een nummer gaat insturenBuren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.Maar het esf is ook op TVquote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die is veel te druk met overal op TV zijn, dus die zingt nog amperzaterdag 30 juli 2022 @ 17:52:01 #286Redefine
Ignorance is blissMaar dan moet ze er echt voor werken. Gewoon in programma's opduiken is makkelijker.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.En ze wordt er niet voor betaald. Dus dat is haar de moeite niet waard.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dan moet ze er echt voor werken. Gewoon in programma's opduiken is makkelijker.
Das weer een zorg minderzaterdag 30 juli 2022 @ 18:01:07 #288Arizona
Die gastenkaarten zijn perfect ja! Gaaf die baanquote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wow kun je dan niet hard op elkaar knallen als sommige mensen langzamer gaan? helemaal op die snelle delen die je in het filmpje ziet
Stubaidal zijn we nog nooit geweest, wel bij de prachtige McDonalds ervoor
Is het een aanrader , dat dal?
Ik ben ook zo’n slome op die dingen, daarom doe ik ze niet meer
Dezw ziet er inderdaad wel eng uit, met zo’n smalle railFuck the EBUH_T
2733Vetquote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:26 schreef Fred_B het volgende:
Voor de geïnteresseerde een filmpje van iemand van de rit:Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.zaterdag 30 juli 2022 @ 18:32:24 #290Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FCGoedenavond
De tent staat. Nu echt tijd voor vakantie.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.zaterdag 30 juli 2022 @ 18:45:39 #291Arizona
Duitsland toch? Viel Spass!quote:Op zaterdag 30 juli 2022 18:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedenavond
De tent staat. Nu echt tijd voor vakantie.Fuck the EBUzaterdag 30 juli 2022 @ 18:54:46 #292Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FCJa klopt. Aan de Moezel.quote:Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.zaterdag 30 juli 2022 @ 18:56:01 #293molloot200
alles muziek.Hier is alles klaar voor de reis morgenzaterdag 30 juli 2022 @ 18:56:46 #294Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FCAlvast goede reis.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 18:56 schreef molloot200 het volgende:
Hier is alles klaar voor de reis morgenAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.H_T
2733Ik eet straks wrapsIk ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.zaterdag 30 juli 2022 @ 19:12:07 #296Fred_B
Het is hier bijzonder mooi. Net als overal in Tirol natuurlijk. En niet zo enorm toeristisch, al wemelt het hier van de Nederlanders (die je in Zuid-Tirol juist niet zag). Verder zijn er vooral Duitsers en Oostenrijkers. Het is vooral handig met de toeristenpas, waardoor je weinig kosten hebt. Verder zou ik hier ook niet meteen twee weken naartoe gaan, maar voor vijf dagen is het primaquote:Op zaterdag 30 juli 2022 18:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die gastenkaarten zijn perfect ja! Gaaf die baan
Stubaidal zijn we nog nooit geweest, wel bij de prachtige McDonalds ervoor
Is het een aanrader , dat dal?
Ik ben ook zo’n slome op die dingen, daarom doe ik ze niet meer
Dezw ziet er inderdaad wel eng uit, met zo’n smalle railDe Sahara is zonder meer erg droog.zaterdag 30 juli 2022 @ 19:53:57 #297Fascination
La BushVanavond is er een speciale avond op BBC 2 met allerlei programma’s over Kate Bush
20:00 uur Top of the Pops 1978: Big Hits
21:00 uur Kate Bush at the BBC
22:00 uur The Kate Bush Story: Running up That Hill
23:00 uur Kate Bush at the BBC 1979
23:45 uur Queens of Song at the BBC
Wie kijkt er mee?Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.Eet smakelijk.quote:
Ik heb curry gemaakt. Maar toen gooide ik de kokosmelk om en de winkel is al dicht
Hoe lang duurt de wet van Murphy normaliter?
Verder: hallo voor zo lang het duurtOh dat is een goede tip. Acht uur NL tijd?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:53 schreef Fascination het volgende:
Vanavond is er een speciale avond op BBC 2 met allerlei programma’s over Kate Bush
20:00 uur Top of the Pops 1978: Big Hits
21:00 uur Kate Bush at the BBC
22:00 uur The Kate Bush Story: Running up That Hill
23:00 uur Kate Bush at the BBC 1979
23:45 uur Queens of Song at the BBC
Wie kijkt er mee?zaterdag 30 juli 2022 @ 19:56:51 #300Fascination
La BushYes! Heb het uit de Nederlandse tv-gidsquote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:55 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Oh dat is een goede tip. Acht uur NL tijd?Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: