abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 juli 2022 @ 10:55:43 #1
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_205479272
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
  donderdag 28 juli 2022 @ 10:56:13 #2
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_205479277
quote:
10s.gif Op donderdag 28 juli 2022 10:53 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

En hier de NOS die notabene dezelde index gebruikt:

https://nos.nl/artikel/24(...)dtoneel-van-oekraine
De index die aangeeft dat Rusland méér corrupt is dan Oekraïne, het omgekeerde van wat je beweerde? Oké.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_205479291
quote:

[..]
Voor iemand die zelf Wikipedia-pagina's aanpast om zijn gelijk te halen is dit best grappig. :P

Dus nogmaals:

oke je bent dus echt gewoon niet zo slim. Als je niet snapt dat ik dat deed. En ook gewoon zei. Om te laten zien hoe hypocriet dat was. Iemand zei wikipedia is geen bron. (ben ik het mee eens) En die kwam vervolgens 2 post later zelf met wikipedia als bron aan zetten. Toen heb ik die aangepast om te laten zien dat hij beetje hypocriet bezig was. Wat van de rest ook niks met deze discussie te maken heeft. Maar snap dat je van alles er bij wilt halen ipv toegeven dat je fout zat.

En ja leuk dat Nos die zelfde index gebruikt? Die zeggen dus ook dat rusland MEER corrupt is. En daar ging het om. Maarja kom je zo weer aan: Maar hij verschil is klein! :')

quote:
10s.gif Op donderdag 28 juli 2022 10:54 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
En dat moet jij zeggen. _O-
Waar zit ik precies fout mee?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_205479414
Het punt is dat Oekranie een corrupt land is wat qua corruptie weinig tot niets onderdoet voor Rusland. Dat mensen wat boos worden als dat besproken wordt is me vaker opgevallen.

Dat ik een foutje maak (waarbij het verschil daadwerkelijk marginaal tot verwaarloosbaar is), daar zoomen we vervolgens op in. Dat zegt mij genoeg.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_205479424
quote:
14s.gif Op donderdag 28 juli 2022 11:11 schreef Mr.Sandman het volgende:
Het punt is dat Oekranie een corrupt land is wat qua corruptie weinig tot niets onderdoet voor Rusland. Dat mensen wat boos worden als dat besproken wordt is me vaker opgevallen.

Dat ik een foutje maak (waarbij het verschil daadwerkelijk marginaal tot verwaarloosbaar is), daar zoomen we vervolgens op in. Dat zegt mij genoeg.
Fijn dat je het eindelijk toegeeft.
pi_205479428
quote:

Niemand ontkent dat er in Oekraïne ook veel corruptie is. Als jij claimt dat er meer corruptie is in Oekraïne dan in Rusland, terwijl de bron die je erbij geeft het omgekeerde laat zien, moet je niet vreemd opkijken dat je daarop gecorrigieerd wordt.
Цой жив
  donderdag 28 juli 2022 @ 11:17:02 #7
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_205479448
quote:

Niemand ontkent dat er corruptie is in Oekraïne, dat is een stropop-argument.

JIJ beweert dat er in Oekraïne MEER corruptie is dan in Rusland, en probeert dat te bewijzen met bronnen. JIJ 'zoomt daarop in'. Die bronnen laten vervolgens zien dat je ongelijk hebt, en gaat dan compleet in de ontkenning en deflectie als mensen je daarop wijzen.
pi_205479452
quote:

Waarom ben je altijd zo snel op je teentjes getrapt, vraag ik me af?
pi_205479457
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 11:14 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Niemand ontkent dat er in Oekraïne ook veel corruptie is. Als jij claimt dat er meer corruptie is in Oekraïne dan in Rusland, terwijl de bron die je erbij geeft het omgekeerde laat zien, moet je niet vreemd opkijken dat je daarop gecorrigieerd wordt.
Het grappige is juist dat ik twee bronnen gaf. De ene had ik te snel bekijken en een foutje gemaakt.

Het andere overzicht, waarbij Rusland dus wel beter scoort, hoor je uiteraard niemand over.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
pi_205479463
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 11:17 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Waarom ben je altijd zo snel op je teentjes getrapt, vraag ik me af?
Waarom denk jij dat ik op mijn teentjes getrapt ben, vraag ik me af?
[..]
pi_205479473
quote:
14s.gif Op donderdag 28 juli 2022 11:17 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Het grappige is juist dat ik twee bronnen gaf. De ene had ik te snel bekijken en een foutje gemaakt.

Het andere overzicht, waarbij Rusland dus wel beter scoort, hoor je uiteraard niemand over.
Nee, ook die laat zien dat Rusland slechter scoort _O- Kijk nou zelf eens wat beter, voordat je zo hoog van de toren blaast.
Цой жив
  FOK!fotograaf donderdag 28 juli 2022 @ 11:23:19 #12
364681 over_hedge
pi_205479514
quote:

[..]

_O- Die wikipedia bron bedoel je? Die ook laat zien dat Rusland meer corrupt is? Lees je je eigen bronnen wel?
En voor je weer over aanpassen begint. 7 july is die door iemand voor het laatst aangepast
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_205479550
quote:

[..]

Ben jij een troll of kun je niet lezen?
pi_205479652
quote:
14s.gif Op donderdag 28 juli 2022 10:36 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
In dit overzicht doet Rusland het zelfs beter.

Dit is ook wel een mooie. Wederom scoort Oekranie slechter dan Rusland.

Nee, Oekraïne staat op plaats 122 van minst corrupte landen, Rusland op plaats 134.

zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_205479663
quote:

[..]

Beide bronnen laten zien dat Rusland meer corrupt is.
  donderdag 28 juli 2022 @ 11:45:44 #16
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_205479669
Aha. Is het weer "Oekraïne is corrupt dus kunnen ze ongezien de tyfus krijgen"-tijd?
Huilen dan.
  donderdag 28 juli 2022 @ 11:46:15 #17
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_205479674
Volgens mij laten die bronnen zien dat Rusland corrupter is maar ik kan het fout hebben he. Sorry als dit zojuist 10 keer gepost is.
pi_205479735
Germany and east European allies struggle to seal deals over Ukraine-bound weapons
https://www.ft.com/content/f8b1b0b1-237e-4a91-b782-6ec49aac6308

quote:
The plan devised by Germany and eastern European allies to help Ukraine to defend itself seemed a good idea at the time. The likes of Poland would send their Soviet-era tanks to Kyiv; in turn Germany would backfill the gaps with western-made kit from its own inventories.

[...]

Germany, for which the scheme meant a way to avoid provoking Russia unnecessarily by supplying tanks and armoured vehicles directly to Ukraine, admitted this week that despite protracted talks with Poland, Slovenia, Slovakia, Greece and the Czech Republic, it has yet to sign a contract with any of them.

In the case of Poland, the failure to seal a deal threatens to become an irritant in relations with Germany. Warsaw gave 240 Soviet-era T-72 tanks to Ukraine and expected Berlin to compensate it with Leopard tanks from its own stocks. It offered just 20.

Poland has turned to the US and South Korea to supply alternative kit. “The deal with Warsaw is basically dead,” said one German official.

[...]

What happened with Poland was an example of the scheme’s potential pitfalls, however.

[...]

But Poland’s defence minister Mariusz Blaszczak told the magazine Sieci this week that Germany had subsequently offered just 20 Leopard 2A4 tanks, and “in such a condition that they can’t be used”. It would take a year to repair them, he added.

Despite the German setback, Poland is finding ways to bolster its military and compensate for the weaponry that it has sent to Ukraine. This month, Warsaw announced the purchase of 116 used Abrams tanks from the US. On Wednesday it added a massive deal with South Korea to buy almost 1,000 tanks, more than 600 pieces of artillery and dozens of fighter jets. The first consignment of 180 K2 tanks will arrive in Poland this year.

But the breakdown of the German contract led to recriminations in Warsaw. Deputy foreign minister Szymon Szynkowski vel Sęk told Der Spiegel this month that Germany’s promises had proven to be a “swindle”.

Piotr Arak, director of the Polish Economic Institute, a state-funded think- tank, said Germans “just don’t walk the talk” on policy towards Ukraine. Poles worry, he added, that “once war fatigue sets in and economic problems really start, [the Germans] will loosen the sanctions and they will do business again with Russia and import more gas”.
Duitsland kweekt vertrouwen in Europa :') Polen is dus inderdaad in de VS en Zuid-Korea gaan winkelen omdat de Duitsers niks fatsoenlijks kunnen leveren.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2022 11:56:52 ]
pi_205479744
Mr.Sandman is nu wanhopig op zoek naar bronnen die het tegenovergestelde zeggen maar dat wil nog niet echt lukken.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  donderdag 28 juli 2022 @ 11:58:14 #20
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_205479753
Eerdere reactie op opmerkingen van deze user over Oekraïense corruptie is prima herbruikbaar:

quote:
7s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 12:01 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Hoe is Oekraïense corruptie relevant in deze kwestie?

En daar waar de Oekraïense regering daadwerkelijk probeerde corruptie aan te pakken (en er was wat dat betreft absoluut nog wel een hoop werk te verzetten), is corruptie in Rusland essentieel is voor de positie (en rijkdom) van de Russische politieke elite. Dus al met al: nogal slap gelul van je.
Huilen dan.
pi_205479764
quote:
14s.gif Op donderdag 28 juli 2022 10:48 schreef Mr.Sandman het volgende:

In dat artikel wordt Rusland niet vermeld...

Probeer het nog eens...
pi_205479765
Waarom is die corruptiediscussie überhaupt relevant? Mogen corrupte landen zonder probleem binnengevallen worden om orde op zaken te stellen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2022 11:59:30 ]
pi_205479767
quote:

[..]
Voor iemand die zelf Wikipedia-pagina's aanpast om zijn gelijk te halen is dit best grappig. :P

Dus nogmaals:

Huh, maar in dat artikel wordt de vergelijking met Rusland helemaal niet gemaakt?

In het artikel gaat het juist over de strijd van Oekraïne tegen corruptie en tegen welke problemen Zelensky daarbij aan loopt. Met name de rechterlijke macht die nog aangesteld is door de pro-Russische leiders van jaren geleden.
Als er iets is wat dit artikel bevestigt is dat Oekraïne werk maakt van corruptiebestrijding in tegenstelling tot Rusland.
pi_205479796
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2022 11:55 schreef J.B. het volgende:
Germany and east European allies struggle to seal deals over Ukraine-bound weapons
https://www.ft.com/content/f8b1b0b1-237e-4a91-b782-6ec49aac6308
[..]
Duitsland kweekt vertrouwen in Europa :') Polen is dus inderdaad in de VS en Zuid-Korea gaan winkelen omdat de Duitsers niks fatsoenlijks kunnen leveren.
Duitsland werd lang neergezet als de leider van Europa. Het land waar andere landen naar keken voor bescherming en het bij elkaar houden van de EU. Met voorop moeder Angela Merkel.

Ik denk dat de meeste landen nu wel beseffen dat de Duitse natie simpelweg niet te vetrouwen is. De historie herhaalt zich weer.
pi_205479927
quote:

Niemand ontkent dat Oekraine last van corruptie heeft maar in tegenstelling tot Rusland doet Oekraine veel meer om corruptie tegen te gaan. Daarnaast zie ik graag een onderbouwing dat die corruptie net zo erg is als in Rusland, want dat ontbreekt altijd.

Voor de rest is het domme "ze had een kort rokje aan, praat het echt niet goed, maar kan me wel voorstellen dat je verkracht en vermoord wordt" redenering.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')