SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
De index die aangeeft dat Rusland mr corrupt is dan Oekrane, het omgekeerde van wat je beweerde? Ok.quote:Op donderdag 28 juli 2022 10:53 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
En hier de NOS die notabene dezelde index gebruikt:
https://nos.nl/artikel/24(...)dtoneel-van-oekraine
oke je bent dus echt gewoon niet zo slim. Als je niet snapt dat ik dat deed. En ook gewoon zei. Om te laten zien hoe hypocriet dat was. Iemand zei wikipedia is geen bron. (ben ik het mee eens) En die kwam vervolgens 2 post later zelf met wikipedia als bron aan zetten. Toen heb ik die aangepast om te laten zien dat hij beetje hypocriet bezig was. Wat van de rest ook niks met deze discussie te maken heeft. Maar snap dat je van alles er bij wilt halen ipv toegeven dat je fout zat.quote:Op donderdag 28 juli 2022 10:53 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Voor iemand die zelf Wikipedia-pagina's aanpast om zijn gelijk te halen is dit best grappig.
Dus nogmaals:
Waar zit ik precies fout mee?quote:
Fijn dat je het eindelijk toegeeft.quote:Op donderdag 28 juli 2022 11:11 schreef Mr.Sandman het volgende:
Het punt is dat Oekranie een corrupt land is wat qua corruptie weinig tot niets onderdoet voor Rusland. Dat mensen wat boos worden als dat besproken wordt is me vaker opgevallen.
Dat ik een foutje maak (waarbij het verschil daadwerkelijk marginaal tot verwaarloosbaar is), daar zoomen we vervolgens op in. Dat zegt mij genoeg.
Niemand ontkent dat er in Oekrane ook veel corruptie is. Als jij claimt dat er meer corruptie is in Oekrane dan in Rusland, terwijl de bron die je erbij geeft het omgekeerde laat zien, moet je niet vreemd opkijken dat je daarop gecorrigieerd wordt.quote:Op donderdag 28 juli 2022 11:11 schreef Mr.Sandman het volgende:
Het punt is dat Oekranie een corrupt land is wat qua corruptie weinig tot niets onderdoet voor Rusland. Dat mensen wat boos worden als dat besproken wordt is me vaker opgevallen.
Dat ik een foutje maak (waarbij het verschil daadwerkelijk marginaal tot verwaarloosbaar is), daar zoomen we vervolgens op in. Dat zegt mij genoeg.
Niemand ontkent dat er corruptie is in Oekrane, dat is een stropop-argument.quote:Op donderdag 28 juli 2022 11:11 schreef Mr.Sandman het volgende:
Waarom ben je altijd zo snel op je teentjes getrapt, vraag ik me af?quote:Op donderdag 28 juli 2022 11:11 schreef Mr.Sandman het volgende:
Het grappige is juist dat ik twee bronnen gaf. De ene had ik te snel bekijken en een foutje gemaakt.quote:Op donderdag 28 juli 2022 11:14 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Niemand ontkent dat er in Oekrane ook veel corruptie is. Als jij claimt dat er meer corruptie is in Oekrane dan in Rusland, terwijl de bron die je erbij geeft het omgekeerde laat zien, moet je niet vreemd opkijken dat je daarop gecorrigieerd wordt.
Waarom denk jij dat ik op mijn teentjes getrapt ben, vraag ik me af?quote:Op donderdag 28 juli 2022 11:17 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Waarom ben je altijd zo snel op je teentjes getrapt, vraag ik me af?
Nee, ook die laat zien dat Rusland slechter scoortquote:Op donderdag 28 juli 2022 11:17 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Het grappige is juist dat ik twee bronnen gaf. De ene had ik te snel bekijken en een foutje gemaakt.
Het andere overzicht, waarbij Rusland dus wel beter scoort, hoor je uiteraard niemand over.
quote:Op donderdag 28 juli 2022 11:17 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Het grappige is juist dat ik twee bronnen gaf. De ene had ik te snel bekijken en een foutje gemaakt.
Het andere overzicht, waarbij Rusland dus wel beter scoort, hoor je uiteraard niemand over.
Ben jij een troll of kun je niet lezen?quote:Op donderdag 28 juli 2022 11:17 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 juli 2022 10:36 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
In dit overzicht doet Rusland het zelfs beter.
Dit is ook wel een mooie. Wederom scoort Oekranie slechter dan Rusland.
Nee, Oekrane staat op plaats 122 van minst corrupte landen, Rusland op plaats 134.
Beide bronnen laten zien dat Rusland meer corrupt is.quote:Op donderdag 28 juli 2022 11:17 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Duitsland kweekt vertrouwen in Europaquote:The plan devised by Germany and eastern European allies to help Ukraine to defend itself seemed a good idea at the time. The likes of Poland would send their Soviet-era tanks to Kyiv; in turn Germany would backfill the gaps with western-made kit from its own inventories.
[...]
Germany, for which the scheme meant a way to avoid provoking Russia unnecessarily by supplying tanks and armoured vehicles directly to Ukraine, admitted this week that despite protracted talks with Poland, Slovenia, Slovakia, Greece and the Czech Republic, it has yet to sign a contract with any of them.
In the case of Poland, the failure to seal a deal threatens to become an irritant in relations with Germany. Warsaw gave 240 Soviet-era T-72 tanks to Ukraine and expected Berlin to compensate it with Leopard tanks from its own stocks. It offered just 20.
Poland has turned to the US and South Korea to supply alternative kit. “The deal with Warsaw is basically dead,” said one German official.
[...]
What happened with Poland was an example of the scheme’s potential pitfalls, however.
[...]
But Poland’s defence minister Mariusz Blaszczak told the magazine Sieci this week that Germany had subsequently offered just 20 Leopard 2A4 tanks, and “in such a condition that they can’t be used”. It would take a year to repair them, he added.
Despite the German setback, Poland is finding ways to bolster its military and compensate for the weaponry that it has sent to Ukraine. This month, Warsaw announced the purchase of 116 used Abrams tanks from the US. On Wednesday it added a massive deal with South Korea to buy almost 1,000 tanks, more than 600 pieces of artillery and dozens of fighter jets. The first consignment of 180 K2 tanks will arrive in Poland this year.
But the breakdown of the German contract led to recriminations in Warsaw. Deputy foreign minister Szymon Szynkowski vel Sęk told Der Spiegel this month that Germany’s promises had proven to be a “swindle”.
Piotr Arak, director of the Polish Economic Institute, a state-funded think- tank, said Germans “just don’t walk the talk” on policy towards Ukraine. Poles worry, he added, that “once war fatigue sets in and economic problems really start, [the Germans] will loosen the sanctions and they will do business again with Russia and import more gas”.
quote:Op vrijdag 1 juli 2022 12:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe is Oekraense corruptie relevant in deze kwestie?
En daar waar de Oekraense regering daadwerkelijk probeerde corruptie aan te pakken (en er was wat dat betreft absoluut nog wel een hoop werk te verzetten), is corruptie in Rusland essentieel is voor de positie (en rijkdom) van de Russische politieke elite. Dus al met al: nogal slap gelul van je.
In dat artikel wordt Rusland niet vermeld...quote:Op donderdag 28 juli 2022 10:48 schreef Mr.Sandman het volgende:
Huh, maar in dat artikel wordt de vergelijking met Rusland helemaal niet gemaakt?quote:Op donderdag 28 juli 2022 10:53 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Voor iemand die zelf Wikipedia-pagina's aanpast om zijn gelijk te halen is dit best grappig.
Dus nogmaals:
Duitsland werd lang neergezet als de leider van Europa. Het land waar andere landen naar keken voor bescherming en het bij elkaar houden van de EU. Met voorop moeder Angela Merkel.quote:Op donderdag 28 juli 2022 11:55 schreef J.B. het volgende:
Germany and east European allies struggle to seal deals over Ukraine-bound weapons
https://www.ft.com/content/f8b1b0b1-237e-4a91-b782-6ec49aac6308
[..]
Duitsland kweekt vertrouwen in EuropaPolen is dus inderdaad in de VS en Zuid-Korea gaan winkelen omdat de Duitsers niks fatsoenlijks kunnen leveren.
Niemand ontkent dat Oekraine last van corruptie heeft maar in tegenstelling tot Rusland doet Oekraine veel meer om corruptie tegen te gaan. Daarnaast zie ik graag een onderbouwing dat die corruptie net zo erg is als in Rusland, want dat ontbreekt altijd.quote:Op donderdag 28 juli 2022 11:11 schreef Mr.Sandman het volgende:
Je reageert op die manier. Niet meer doen dan.quote:Op donderdag 28 juli 2022 11:18 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat ik op mijn teentjes getrapt ben, vraag ik me af?
Zijn ze Polen weer binnengevallen, ja?quote:Op donderdag 28 juli 2022 12:03 schreef Confetti het volgende:
[..]
Duitsland werd lang neergezet als de leider van Europa. Het land waar andere landen naar keken voor bescherming en het bij elkaar houden van de EU. Met voorop moeder Angela Merkel.
Ik denk dat de meeste landen nu wel beseffen dat de Duitse natie simpelweg niet te vetrouwen is. De historie herhaalt zich weer.
Beide landen zijn corrupt tot op het bot en ontlopen elkaar niet zo veel. Op de Corruption Perception Index scoort Rusland 29 punten en Oekrane 32. Nederland heeft 82 punten.quote:Op donderdag 28 juli 2022 12:19 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Niemand ontkent dat Oekraine last van corruptie heeft maar in tegenstelling tot Rusland doet Oekraine veel meer om corruptie tegen te gaan. Daarnaast zie ik graag een onderbouwing dat die corruptie net zo erg is als in Rusland, want dat ontbreekt altijd.
Zo klopt e al een stuk beter.quote:Op donderdag 28 juli 2022 12:56 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
Ik denk hoop dat er van de winter heel wat minder Oekrane vlaggen/profielfoto's te zien zijn.
Leuk hoor, zo'n berichtje van een onbekend iemand.quote:Op donderdag 28 juli 2022 12:56 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
Ik denk dat er van de winter heel wat minder Oekrane vlaggen/profielfoto's te zien zijn.
En we gingen op verkansie van het geld van ome Schrder, het kon ons ook niet schelen hoe die aan die van centen kwam, ja die lieve ome Schrderquote:
SLAVA UKRAINI!!!!!!!!!quote:Op donderdag 28 juli 2022 12:56 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
Ik denk dat er van de winter heel wat minder Oekrane vlaggen/profielfoto's te zien zijn.
Ja jongens, laat maar zitten allemaal, we vergeten alles en we gaan gewoon weer terug naar 2021 tijd, we laten de Russen hun gang gaan zolang wij ons gas maaar krijgen.quote:Op donderdag 28 juli 2022 12:56 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
Alsof mensen zich daar druk om maken als ze zelf hard geraakt worden.quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:10 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja jongens, laat maar zitten allemaal, we vergeten alles en we gaan gewoon weer terug naar 2021 tijd, we laten de Russen hun gang gaan zolang wij ons gas maaar krijgen.
Zoiets?
Grappig dat mensen denken dat we Taiwan gaan verdedigen als we niet eens wat meer willen betalen voor gas.quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:10 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja jongens, laat maar zitten allemaal, we vergeten alles en we gaan gewoon weer terug naar 2021 tijd, we laten de Russen hun gang gaan zolang wij ons gas maaar krijgen.
Zoiets?
Ja wat zullen we het zwaar gaan hebben.quote:Op donderdag 28 juli 2022 12:56 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
Ik vraag je iets.quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:13 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Alsof mensen zich daar druk om maken als ze zelf hard geraakt worden.
Het is Rusland dat het gas afsluit, niet Oekrane. Nadat jarenlang waarschuwingen in de wind zijn geslagen is nu godzijdank overduidelijk dat we hoognodig van Russische afhankelijkheid en gas in het bijzonder afmoeten. Europa en met name Duitsland krijgt de rekening gepresenteerd van 15 jaar slapen.quote:Op donderdag 28 juli 2022 12:56 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
Het word steeds mooier hierquote:Op donderdag 28 juli 2022 13:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Grappig dat mensen denken dat we Taiwan gaan verdedigen als we niet eens wat meer willen betalen voor gas.
Ja Nederlanders gaan stoppen met klagen omdat er in andere landen bommen vallen.quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja wat zullen we het zwaar gaan hebben.
Dan hebben die Oekraners het een stuk beter bekeken de komende winter:
[ afbeelding ]
Lekker boeiend of Nederlanders stoppen met klagen.quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:15 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Ja Nederlanders gaan stoppen met klagen omdat er in andere landen bommen vallen.
Nederlands gaan nog niet stoppen met klagen als er hier bommen vallenquote:Op donderdag 28 juli 2022 13:15 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Ja Nederlanders gaan stoppen met klagen omdat er in andere landen bommen vallen.
De meeste Nederlanders zijn in staat om zowel over de gasprijs te klagen alsmede Oekraine te steunen.quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:15 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |