Je reageert op die manier. Niet meer doen dan.quote:Op donderdag 28 juli 2022 11:18 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat ik op mijn teentjes getrapt ben, vraag ik me af?
Zijn ze Polen weer binnengevallen, ja?quote:Op donderdag 28 juli 2022 12:03 schreef Confetti het volgende:
[..]
Duitsland werd lang neergezet als de leider van Europa. Het land waar andere landen naar keken voor bescherming en het bij elkaar houden van de EU. Met voorop moeder Angela Merkel.
Ik denk dat de meeste landen nu wel beseffen dat de Duitse natie simpelweg niet te vetrouwen is. De historie herhaalt zich weer.
Beide landen zijn corrupt tot op het bot en ontlopen elkaar niet zo veel. Op de Corruption Perception Index scoort Rusland 29 punten en Oekrane 32. Nederland heeft 82 punten.quote:Op donderdag 28 juli 2022 12:19 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Niemand ontkent dat Oekraine last van corruptie heeft maar in tegenstelling tot Rusland doet Oekraine veel meer om corruptie tegen te gaan. Daarnaast zie ik graag een onderbouwing dat die corruptie net zo erg is als in Rusland, want dat ontbreekt altijd.
Zo klopt e al een stuk beter.quote:Op donderdag 28 juli 2022 12:56 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
Ik denk hoop dat er van de winter heel wat minder Oekrane vlaggen/profielfoto's te zien zijn.
Leuk hoor, zo'n berichtje van een onbekend iemand.quote:Op donderdag 28 juli 2022 12:56 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
Ik denk dat er van de winter heel wat minder Oekrane vlaggen/profielfoto's te zien zijn.
En we gingen op verkansie van het geld van ome Schrder, het kon ons ook niet schelen hoe die aan die van centen kwam, ja die lieve ome Schrderquote:
SLAVA UKRAINI!!!!!!!!!quote:Op donderdag 28 juli 2022 12:56 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
Ik denk dat er van de winter heel wat minder Oekrane vlaggen/profielfoto's te zien zijn.
Ja jongens, laat maar zitten allemaal, we vergeten alles en we gaan gewoon weer terug naar 2021 tijd, we laten de Russen hun gang gaan zolang wij ons gas maaar krijgen.quote:Op donderdag 28 juli 2022 12:56 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
Alsof mensen zich daar druk om maken als ze zelf hard geraakt worden.quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:10 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja jongens, laat maar zitten allemaal, we vergeten alles en we gaan gewoon weer terug naar 2021 tijd, we laten de Russen hun gang gaan zolang wij ons gas maaar krijgen.
Zoiets?
Grappig dat mensen denken dat we Taiwan gaan verdedigen als we niet eens wat meer willen betalen voor gas.quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:10 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja jongens, laat maar zitten allemaal, we vergeten alles en we gaan gewoon weer terug naar 2021 tijd, we laten de Russen hun gang gaan zolang wij ons gas maaar krijgen.
Zoiets?
Ja wat zullen we het zwaar gaan hebben.quote:Op donderdag 28 juli 2022 12:56 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
Ik vraag je iets.quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:13 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Alsof mensen zich daar druk om maken als ze zelf hard geraakt worden.
Het is Rusland dat het gas afsluit, niet Oekrane. Nadat jarenlang waarschuwingen in de wind zijn geslagen is nu godzijdank overduidelijk dat we hoognodig van Russische afhankelijkheid en gas in het bijzonder afmoeten. Europa en met name Duitsland krijgt de rekening gepresenteerd van 15 jaar slapen.quote:Op donderdag 28 juli 2022 12:56 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
Het word steeds mooier hierquote:Op donderdag 28 juli 2022 13:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Grappig dat mensen denken dat we Taiwan gaan verdedigen als we niet eens wat meer willen betalen voor gas.
Ja Nederlanders gaan stoppen met klagen omdat er in andere landen bommen vallen.quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja wat zullen we het zwaar gaan hebben.
Dan hebben die Oekraners het een stuk beter bekeken de komende winter:
[ afbeelding ]
Lekker boeiend of Nederlanders stoppen met klagen.quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:15 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Ja Nederlanders gaan stoppen met klagen omdat er in andere landen bommen vallen.
Nederlands gaan nog niet stoppen met klagen als er hier bommen vallenquote:Op donderdag 28 juli 2022 13:15 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Ja Nederlanders gaan stoppen met klagen omdat er in andere landen bommen vallen.
De meeste Nederlanders zijn in staat om zowel over de gasprijs te klagen alsmede Oekraine te steunen.quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:15 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |