Raar idd.quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is een directe en relevante vraag op je tweetdump
netjesquote:
Ja, het was een rare tweet maar wat vind jij nou dat het inhoudelijk toevoegde en wat is JOUW mening? Als ik wil weten wat een wappie op Twitter te melden heeft ga ik wel naar Twitterquote:
We kunnen ook de gaskraan in Groningen opendraaien, maar dat vergroot de kans op aardbevingen aldaar en dus ook de kans op instorting. Dan liever voor Russisch gas betalen waar Rusland haar zuivering mee financiertquote:Op donderdag 28 juli 2022 13:15 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Ja Nederlanders gaan stoppen met klagen omdat er in andere landen bommen vallen.
Ja, dat ontwijkende gedrag en het opwerpen van rookgordijnen van jou.quote:
Zou mooi zijn als mensen dat zelf mochten beslissen.quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:09 schreef Starhopper het volgende:
[..]
SLAVA UKRAINI!!!!!!!!!
Ik zit liever in de kou dan dat ik Poetins oorlog sponsor.
Niet meer dan terecht.quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:46 schreef AlwaysHappy het volgende:
Iets zegt me dat Nederlanders eerder nog harder zouden gaan zeiken op Rusland dan dat ze Oekraïne openlijk af gaan vallen als er van de winter inderdaad nog meer gas problemen gaan zijn.
Ik post 1 tweet en ik moet gelijk de strategie van Europa uittekenen?quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, dat ontwijkende gedrag en het opwerpen van rookgordijnen van jou.
Wat zou er dan volgens jou moeten gebeuren? Maak het eens concreet.
Helaas maakt Putin dat onmogelijk.quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:47 schreef Candymannetje het volgende:
Zou mooi zijn als mensen dat zelf mochten beslissen.
En die tweet maakt nog al wat los merk ikquote:Op donderdag 28 juli 2022 13:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Eén tweet?
[ afbeelding ]
[..]
Je hebt daar vast ideeën over.
Ja ja allemaal leuk en aardig maar vertel nou eens wat jij vindt dat er moet gebeuren.quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:52 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
En die tweet maakt nog al wat los merk ik
Regelmatig al gedaan. Zo blijf je bezig.quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja ja allemaal leuk en aardig maar vertel nou eens wat jij vindt dat er moet gebeuren.
Bezig met het ontwijken van vragen naar aanleiding van jouw reacties, ja dat zien we.quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:56 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Regelmatig al gedaan. Zo blijf je bezig.
Ik denk het niet.quote:Op donderdag 28 juli 2022 12:56 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
Ik denk dat er van de winter heel wat minder Oekraïne vlaggen/profielfoto's te zien zijn.
De historie herhaalt zich weer - zeker; in Moskou. Dáár zit nu (weer) een autoritaire leider die in het kader van lebensraum buurlanden annexeert.quote:Op donderdag 28 juli 2022 12:03 schreef Confetti het volgende:
[..]
Duitsland werd lang neergezet als de leider van Europa. Het land waar andere landen naar keken voor bescherming en het bij elkaar houden van de EU. Met voorop moeder Angela Merkel.
Ik denk dat de meeste landen nu wel beseffen dat de Duitse natie simpelweg niet te vetrouwen is. De historie herhaalt zich weer.
Als je leidingen bij -2 al bevriezen dan verdien je het ook om in de kou te zitten. Wat is dat voor rommel? Wat is dit voor amateur? Allemachtig.quote:Op donderdag 28 juli 2022 12:56 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
Ik denk dat er van de winter heel wat minder Oekraïne vlaggen/profielfoto's te zien zijn.
Mensen zoals jij?quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:13 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Alsof mensen zich daar druk om maken als ze zelf hard geraakt worden.
Als mensen echt principes hadden dan werden alle schurkenstaten (SA, China, VS etc.) geboycot. Dat is duidelijk niet het geval.quote:Op donderdag 28 juli 2022 14:10 schreef Ulx het volgende:
[..]
Mensen zoals jij?
Of zijn alleen de anderen egocentrische lafbekken zonder principes en ben jij alleen maar degene die het aankaart?
En jij zelf doet dit wel? Stoppen met producten uit usa/china gebruiken lijkt me een prima begin. Lever je telefoon, pc en andere apparatuur maar in.quote:Op donderdag 28 juli 2022 14:14 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Als mensen echt principes hadden dan werden alle schurkenstaten (SA, China, VS etc.) geboycot. Dat is duidelijk niet het geval.
Dus omdat de ene schurkenstaat niet hard genoeg geboycot wordt moeten we maar toekijken wanneer een andere schurkenstaat een buurland volledig verruïneert? Is dat wat je voorstelt?quote:Op donderdag 28 juli 2022 14:14 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Als mensen echt principes hadden dan werden alle schurkenstaten (SA, China, VS etc.) geboycot. Dat is duidelijk niet het geval.
Nee ik doe daar niet aan mee selectief principes hebben omdat ze dat toevallig op het journaal zeggen.quote:Op donderdag 28 juli 2022 14:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En jij zelf doet dit wel? Stoppen met producten uit usa/china gebruiken lijkt me een prima begin. Lever je telefoon, pc en andere apparatuur maar in.
Weet je waar het koud is in die steden die helemaal de tyfus in gebombardeerd zijn en waar niks meer is. Maar denk vooral aan jezelfquote:Op donderdag 28 juli 2022 13:46 schreef AlwaysHappy het volgende:
Iets zegt me dat Nederlanders eerder nog harder zouden gaan zeiken op Rusland dan dat ze Oekraïne openlijk af gaan vallen als er van de winter inderdaad nog meer gas problemen gaan zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |